Первомайська селищна громада
Миколаївська область, Миколаївський район

Звітує відділ освіти

Дата: 05.05.2024 10:18
Кількість переглядів: 516

Фото без опису

Звіт

про роботу відділу освіти Первомайської селищної ради

1.Участь начальника відділу освіти Ірини Лукашевич у робочій нараді при начальнику військової адміністрації.

2.Поточна робота працівників відділу освіти, відпрацювання документації ,яка знаходиться на контролі.

3.Участь спеціаліста з безпеки Наталії Ліщук у заходах для дітей в смт.Первомайське, с.Білозірка.

4.Участь працівників відділу освіти у вебінарах.

У Білозірському ЗДО- Старша група. Вихователь – Гогілідзе Олена Миколаївна ,(керівник Соколова Людмила Вікторівна)

У травні продовжується освітній процес у дистанційній формі навчання. За період з 29 квітня по 3 травня було проведено згідно навчально-виховної програми: заняття; художня праця; спостереження; українські народні ігри; сюжетно-рольові ігри; театральна діяльність; настільні, рухливі та дидактичні ігри; відповідно до тем тижня проводилися бесіди…

Тиждень був присвячений темі: «Великдень».

тиждень «Великдень» - мета: познайомити дітей з історією виникнення свята з народними обрядами і звичаями; продовжувати вчити виразно розповідати вірш напам’ять; уточнити знання про дерево верби; розвивати пам’ять, допитливість, дрібну моторику; виховувати акуратність і посидючість.

Продовжувати розширювати і систематизувати знання дітей про традиції святкування Великодня; дати уявлення про писанки, їх виникнення; ознайомити із легендою; учити уважно слухати легенду, відповідати на питання вихователя, відтворювати послідовність подій; розвивати пам'ять, мислення, уважність, зв’язне мовлення; виховувати повагу до народних звичаїв, обрядів.

Формувати усвідомлене ставлення до свят весняного циклу, залучати дітей до безпосередньої участі у них; розширювати знання дітей про підготовку до Великодніх свят, із традиціями святкування Великодня; збагачувати знання дітей про вміст Великоднього кошика, значенням (символізмом) цих предметів; закріпити знання про пори року, дні тижня; виховувати національно-патріотичні почуття.

Розширити уявлення про свято Великодня; ознайомити із символікою знаків на писанках та різновидами великодніх яєць; узагальнити знання про пасхальні традиції українців; розвивати мислення, пам'ять; виховувати повагу та любов до свого народу.

Ознайомити з числом і цифрою 10; показати утворення числа 10; навчити вести рахунок предметів в межах 10; продовжувати вчити знаходити сусідів числа і користуватися прямим і зворотним рахунком в межах 10; розвивати логічне мислення, пам'ять і дрібну моторику; виховувати вміння розуміти інструкцію і виконувати її самостійно.

Познайомити дошкільнят з традиціями пасхальної неділі, навчити виконувати комбіновану роботу з різних матеріалів; розвивати творчість, критичне мислення, моторику дрібних м'язів кистей рук, безпечні прийоми роботи з інструментами; виховувати естетичний смак, інтерес до національних символів України, патріотизм.

Вчити дітей створювати візерунок; ознайомити з символами; навчити дітей виліплювати писанку та прикрашати її; розвивати художній смак; виховувати любов до прекрасного, бажання берегти традиції.

Продовжувати знайомити дітей з народним значенням у народних святах та обрядах; учити дітей малювати візерунки на овалі гуашевими фарбами, малювати крапки, хвилясті лінії, квіти, сонце, листя; закріплювати вміння легко малювати пензликом та ватними паличками; розвивати дрібну моторику та естетичний смак; виховувати любов до українських звичаїв та обрядів.

Батьки отримували необхідну консультативну інформацію: «Розкажіть дитині про Великдень», «Техніка безпеки під час воєнного стану», «Чистий четвер – традиції та звичаї» . Працюємо у кімнаті спілкування

У Первомайському ЗДО- вихователь молодшої групи «Барвінок»

Кобилінська А.Г.

Робота з дітьми планувалась і здійснювалася відповідно до освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Освітній процес на тиждень заплановано за темою «Чекаємо Великдень». Завдання підбирала, враховуючи своєрідність молодшої групи, так, щоб вони відповідали віковим особливостям дітей, значна увага приділялась розвитку мовлення і звуковикові, вправам на розвиток уваги і пам’яті.

Систематично в мережі Viber надсилала для дошкільнят до спільної групи «Барвінок» відеоматеріали занять, дидактичних ігор, консультацій для батьків.

I тиждень «Чекаємо Великдень». Метою тижня було завдання формувати знання дітей щодо свята Великодня, дати уявлення про те, як люди готуються до цього свята; розвивати бажання брати активну у підготовці до свята; збагачувати знання дітей про традиції святкування Великодня; стимулювати життєрадісність, доброзичливе ставлення до дорослих та однолітків; вчити уважно слухати казку відповідати на запитання за змістом; збагачувати словник словами назвами: Великдень, писанка, крашанка, паска, назвами українського національного одягу; розвивати зв’язне мовлення, увагу, мислення; виховувати бажання приймати участь у народних святах, робити приємне рідним та близьким. виховувати інтерес до народних традицій його святкування.

На протязі тижня проведено заняття:

1. Ознайомлення з природним довкіллям: «Весна іде, свята несе»

2. Художньо-продуктивна діяльність(Аплікація ): «Писанка»

3. Логіко-математичний розвиток: «Подорож машиною» (порівняння предметів за висотою; узгодження числівників і іменників; закріплення знань про геометричні фігури)

4. Конструювання: «Конструювання з паличок»

5. Розвиток мовлення дитини (художня література): слухання казки «Казка про писанку», вірша «Гарна писанка у мене»

6. Розвиток мовлення (мовленнєве спілкування): «Скоро Великдень»

7. Здоров'я і фізичний розвиток (фізична культура): «Прогулянка з Весною»

8. Ознайомлення з соціумом: «Дітям про Великдень»

9. Художньо-продуктивна діяльність (малювання): «Гарна писанка у мене» (штампування)

Дидактичні ігри: «Що дарує нам весна?», «Назви геометричну фігуру», «Яка квітка», «Допоможемо зайчику порахувати овочі», «Якого кольору писанка», «Високий ,низький», «Зайчик загубив писанку" СХД: малювання «Прикрасимо писанку»; читання віршів про Великдень»; перегляд мультфільму «Писанка», ліплення «Гніздечко для писанки»

3 травня з дітьми в освітньому просторі «Вулик» було проведено захід «Чарівна писанка» дидактичні ігри «Яка писанка», «Знайди писанку, як у мене», «Назви колір писанки»; малювання «Прикрасимо писанку»; руханка «Писанка».

Робота з батьками: батькам надавалися загальні онлайн консультації дітей «Особливості розвитку дитини 3-4 років», «Що покласти у великодній кошик», «Залучайте дітей до виконання домашніх справ», «Як зробити штамп з картоплі». Індивідуальні консультації та бесіди з батьками в онлайн режимі.

Вихователь середньої групи: Вернієнко Т.П.

Навчально-виховна діяльність дітей дошкільного віку відбувалася у дистанційному форматі.

І. тиждень «Великодній передзвін»

У результаті опанування теми досягнуто завдань: закріплювали уявлення, знання дітей про свято Великодня і народні традиції його святкування; збагачували мовлення дітей назвами великодніх яєць (писанки, крашанки, крапанки...) та великоднього хліба - паски; учили малювати орнаменти на писанках акуратно, охайно, проявляючи креативність; розвивали у дітей цікавість до народознавства, до символів і атрибутів писанки, крашанки, їх різновидів; виховували повагу до свого народу, його традицій, минулого і сучасного, бажання пізнавати свята, звичаї. - батьки вихованців отримували інформативні повідомлення – «Чистий четвер – традиції та звичаї»; навчання та війна: «Як батькам налаштувати дітей та налаштуватися самим, «Дітям про Великодній тиждень», консультація «Поведінка батьків – приклад для наслідування», порада «Що покласти у Великодній кошик ?».

Під час зустрічі у освітньому просторі батьки поділилися фото та відео-матеріалами з приготування Великоднього хліба». Проведено заняття на теми: вивчення вірша Л. Полтави «Великодні писанки», «Великодній Кролик», «Великодня руханка», «Великдень. Чому печуть паски ?».

На занятті з логіко – математичного розвитку (математика) провели «Великодній квест», де продовжували знайомитися із геометричними фігурами; вчилися обстежувати моделі геометричних фігур, порівнювати їх, знаходити ознаки подібності і відмінностей, правильно називати їх елементи, закріпили рахунок в межах 10.

Підготовка руки до письма: «Розмалюю писанку».

ХПД: аплікація «Великодня писанка», конструювання «Великодня крашанка» ліплення: «Писанка», малювання «Великодня пасочка».

Художнє слово в родині: легенда про писанку «Як одна писанка весь світ звеселила», «Пригода писаночки».

СХД: мультфільм «Пригоди курчатка на Великдень». Ознайомилися з Великоднім музично-тематичним роликом.

Повторили правила пожежної безпеки, переглянувши мультфільм «Пригоди Фунтіка та Фантіка на природі».

Дидактичні ігри: «Знайди правильну відповідь», «Великодні писанки», «Знайди писанку, як у Кролика».

Пізнавальна гра «Що потрібно на Великдень ?».

Діти відвідали освітній простір, де разом з матусями, бабусями взяли участь у проекті «Великодня ідентичність».

На протязі тижня 5 дітей навчалися - ZOOM , 4 дітей у Вайбері.

Вихователь старшої групи - Голдун М.О.

Тема тижня: «ВЕЛИКОДНІЙ ТИЖДЕНЬ»

*29.04 Платформа ЗУМ та вайбер

1. Ранкове вітання: «Я всміхаюсь сонечку!»

2. Організована освітня діяльність: дитина у природному довкіллі: «Вербна неділя»

3. Організована освітня діяльність: дитина у світі мистецтва (аплікація): «Вербові котики»

4. Спостереження: за вербовими котиками

5. Гра дитини: пальчикова гра «Котик»

6. Робота з батьками: консультація «Чинники готовності дитини 6-річного віку до школи»

7. Самоосвіта: стаття «Організація освітнього процесу в дистанційному форматі»

Практичний психолог – Гончаренко С.В.

29.04 - індивідуальне консультування

30.04 - самоосвіта, підготовка до заняття

01.05- інформація для батьків "Розвиток терплячості, концентрації зорової уваги, координації рук

02.05-03.05- створення проєктної роботи " Великодня ідентичність" ( батьки та діти)

У Білозірському ліцеї- І.Поточна робота педагогічного колективу та адміністрації ліцею

1.Викладання навчальних дисциплін згідно з розкладом

2.Робота з документацією.

II.Адміністративний контроль за якістю організації освітнього процесу:

1. Виконання режиму навчальних занять і відвідуваність учнів;

3 Моніторинг якості освіти з математики

4. Виконання навчальних програм

IІІ.Методична робота,підвищення професійного рівня:

2.Проходження курсової перепідготовки(згідно графіку).Вчителі

24.04.2024р.

Участь в обласному дискусійному просторі

«Нова українська школа: рухаємось разом».

Тема для обговорення: «STEM – освіта та гендерні

стереотипи».Костюченко К.О

27.04.2024р.МОІППО Участь у Майстерня "Художні

вироби з тонкого листового металу «Металевий квілінг»".

Костюченко К.О

01.05.2024 р. Участь у вебінарі “Підтримуємо дитину. Як

стати друзями власним дітям та учням”Нарада з організаційних питань. Костюченко К.О

Проходження курсів МОІППО «Традиційна родинно-сімейна культура населення степового Побужжя»Кирпиченко Л.М

Участь у вебінарі з теми:»Якщо енергія на нулі.Психологічний калейлдоскоп з технік та вправ на кожен день для освітян та батьків» Павлова В.В,

4. .Самоосвіта

IV.Робота з учнями, батьками:

1Бесіда»Яким я уявляю власне майбутнє»

Майстер -клас»Великодній кролик»Фоточелендж «Великодні традиції»

.4 класи)Павлова В.В,класоводи 1-4 класів

КИСЕЛІВСЬКОМУ ЛІЦЕЇ – ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ВІДПОВІДНО ДО ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ ТА ПЛАНУ РОБОТИ ЗАКЛАДУ.

Цапик О.І. провела з учнями 8 класу бесіду "Домедична допомога при термічних та хімічних опіках".

Швець Н.Л. провела у 7 класі класну годину «Про шкідливий вплив алкогольних та тютюнових виробів на здоров’я людини», нагадала учням правила безпечної поведінки у вихідні та святкові дні.

Протягом тижня Швець Н.Л. проводила профілактичні бесіди із батьками щодо їхньої відповідальності за свою дитину, здійснила рейд “Урок” — контроль за відвідуванням учнями онлайн-уроків.

У 2 класі (класний керівник Сабайдаш І.Л.) проходив “Великодній тиждень”- щодня під час ранкових зустрічей учні знайомилися з традиціями та звичаями нашого народу.

Протягом тижня в рамках екологічного місячника було проведено такі заходи(вчитель біології Швець Н.Л.):

- урок-дослідження у 10 класі «Вплив полімерних матеріалів на здоров’я людини і довкілля. Проблеми утилізації полімерів і пластмас в контексті сталого розвитку суспільства»;

- написання учнями 11 класу есе: “«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією”;

- інформаційна хвилина «Поговоримо про забруднення біосфери і її наслідки (7, 9, 11класи).

Попова Н.Г. та Швець Н.Л. взяли участь в онлайн- заході «Сесія з підвищення обізнаності у дорослих» в питаннях PFA (перша психологічна допомога), GBV (гендерно зумовлене насильство), CP (захист дітей) від міжнародної організації Save the Children.

Попова Н.Г., Цапик О.І., Демчук Л.В., Тріска Л.В., Швець Н.Л. взяли участь у вебінарі «Підтримуємо дитину. Як стати друзями власним дітям та учням» від швейцарсько - українського проєкту DECIDE – «Децентралізація для розвитку демократичної освіти» в межах ініціативи «Стаємо сильнішими разом!».

Цапик О.І., Демчук Л.В., Попова Н.Г., Шаманська О.Л. взяли участь у вебінарі «Якщо енергія на нулі. Психологічний калейдоскоп технік і вправ на кожен день для освітян та батьків» від швейцарсько - українського проєкту DECIDE в межах ініціативи «Стаємо сильнішими разом!».

У Новомиколаївському ліцеї- Працюємо згідно плану роботи та розкладу уроків.

Провели засідання педагогічної ради, на якому розглянули питання про організоване завершення навчального року.Опрацювали вхідну документацію . Взяли участь у вебінарі DECIDE в межах ініціативи " Стаємо сильнішими разом" Панчишина О.С.,Балло Т.В.,Баришова Л.О., Зубченко А.О. ,Воробйова н.В., Нестеренко Т.І., Фоміна Я.В., Фігурська Ю.О., Кудін А.В. Дудник І.О. працюємо зі шкільною документацією. Ведемо контроль за навчальним процесом та відвідуванням навчальних занять. ТБ " Правила протипожежної безпеки", Правила поводження з невідомими предметами та речовинами, вибухонебезпечними предметами".

Рейд ДЮП: інформування населення про мінну небезпеку.

1 клас Правила поводження у громадських місцях "Як поводитися з підозрілими предметами" Відео урок "Свято Великодня" Виготовили аплікацію "Великодня писанка" та навчилися малювати писанки.

2 клас. Провели бесіду до Міжнародного дня Гаррі Поттера . Дізналися як його відзначають.

Виховна година " 5 травня- Великдень". Дізналися про історію, прочитали легенду, традиції . Провели вікторину " Великдень : обряди та традиції" , виготовили " Великодні курчатка".

Участь у вебінарі DECIDE в межах ініціативи " Стаємо сильнішими разом".

До Всесвітнього дня Сонця провели бесіду, переглянули відео та пограли в гру " Кому потрібно сонце"

3 клас .Провели бесіду « Історія свята- Великдень «

Переглянули відеоролик « Головні символи Великодня та що вони означають»

Виготовляли об'ємні писанки

Повторили правила протипожежної безпеки.

4 клас. Провели виховну годину на тему ,,Небезпечні відходи". Переглянули відео до дня Великодня. Бесіда з ТБ,, Запобігання отруєнням хімічними речовинами".

5 клас.

Повторили правила протипожежної безпеки, а саме: поводження з невідомими предметами та речовинами .

Провели виховну годину до свята Великодня: історія виникнення свята, традиції в Україні, прослухали великодню легенду.

Провели вікторину : "Великдень: обряди та традиції"

Пройшла курс з отриманням сертифікату з теми: Мобільні додатки доповненої реальності AR на уроках. Опанування можливостей технологій.

6клас.

-Переглянули відеоматеріал . Булінг що це? Види булінгу .

- Повторили правила поведінки під час воєнного стану

-Повторили правила протипожежної безпеки.

-Провели бесіду. Кібербулінг. Агресія в Інтернеті. Способи захисту. Як захистити себе.

- Повторили правила для велосипедистів. Правила дорожнього руху.

7 клас . Провели бесіду "Шкідливі наслідки вживання алкоголю та тютюну" . Переглянули відео "Гігієна одягу та взуття" . Інформаційну хвилинку з рубрики " Це цікаво" " Міжнародний день танцю. Український музей танцю в Кропивницькому" . година спілкування ,, Великодні традиції нашого народу,,

Участь у вебінарі DECIDE в межах ініціативи " Стаємо сильнішими разом".

8 клас

Переглянули відеоматеріал «Булінг що це? Види булінгу.»

Провели бесіду. Кібербулінг .Агресія в Інтернеті. Способи захисту. Як захистити себе.

Повторили правила для велосипедистів. Правила дорожнього руху.

Зареєструвалися на вебінар" Якщо енергія на нулі."

9 клас

Бесіда: «Ставлення до однокласників»

Бесіди : «Дорожні знаки» 4 травня- Міжнародний день пожежників.

Працюємо на пришкільній території.

У Партизанській гімназії- 1.Викладання навчальних дисциплін згідно з розкладом

2.Робота з документацією.

3. Виконання режиму навчальних занять і відвідуваність учнів;

4.Повторили правила поведінки вдома та на вулиці під час воєнного стану . 5.Переглянули відеоролик « Як не зашкодити собі: правила поведінки в Інтернеті».

6.Зареєструвалися на вебінар" Якщо енергія на нулі."

7.Провели виховну годину до свята Великодня: історія виникнення свята, традиції в Україні, прослухали великодню легенду.

8.Провели вікторину : "Великдень: обряди та традиції"

У Первомайському ліцеї -Протягом тижня:

● Адміністрацією ліцею проведена нарада з вчителями, щодо комплектації вчителів у 2024-2025 н.р.

● З учнями 5-Б та 10–Б класів проведено години спілкування присвячені 38-ій річниці аварії на Чорнобильській АЕС (Сікорська І.І., Болюк С.М.)

● Учениця 11 класу Олена Кан посіла ІІ місце у ІV Всеукраїнському конкурсі перекладу для учнів 10-11 класів закладів середньої освіти "Переклад, як засіб актуалізації етномовних картин світу" у номінації "Переклад англійського поетичного твору на українську (Robert Louis Stevenson " The Dumb Soldier")"
Організатором конкурсу є факультет іноземної філології Українського державного університету імені Михайла Драгоманова.

(Васильченко Л.В.)

● У 1 класі пройшла ранкова зустріч "Українські традиції святкування Великодня" (Бєлік Л.М.)

● Учні 4-А класу зустрілися на ранковій зустрічі "29 квітня - Всесвітній день бажань" (Квашніна С.С.)

● Комісаренко Л.М. зі своїми вихованцями, учнями 2 класу, провела майстер-клас по розпису великодніх писанок фарбами та фломастерами.

● Яковлєва С.О. провела інформаційну годину у 10-А класі “Європейське опитування учнів, щодо вживання алкоголю та інших наркотичних речовин”.

● У 10-А класі відбулися батьківські збори (Яковлєва С.О.).

● Проведено арт-заняття “Малюємо вишиванку” (Сікорська І.І., Андрієнко І.В.)

● Відбулося інтерактивне заняття малюнок на асфальті “Дякую ЗСУ” (Сікорська І.І., Андрієнко І.В.)

Тетяна Гонтаренко


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь