Первомайська селищна громада
Миколаївська область, Миколаївський район

Звітує відділ освіти

Дата: 27.04.2024 09:56
Кількість переглядів: 243

Фото без опису

Звіт

про роботу відділу освіти Первомайської селищної ради

1.Участь начальника відділу освіти Ірини Лукашевич у робочій нараді при начальнику військової адміністрації.

2.Поточна робота працівників відділу освіти, відпрацювання документації ,яка знаходиться на контролі.

3.Участь спеціаліста з безпеки Наталії Ліщук у заходах для дітей в смт.Первомайське, с.Білозірка.

4.Виїздний прийом громадян начальником відділу освіти Іриною Лукашевич.

5.Оперативна нарада з працівниками відділу освіти.

6.Отримання літератури від Департаменту освіти і науки Миколаївської ОВА.

7.Участь працівників відділу освіти у толоці в смт.Первомайське.

У Білозірському ЗДО- Старша група. Вихователь – Гогілідзе Олена Миколаївна ,(керівник Соколова Людмила Вікторівна)

У квітні продовжується освітній процес у дистанційній формі навчання. За період з 22 по 26 квітня було проведено згідно навчально-виховної програми: заняття; художня праця; спостереження; українські народні ігри; сюжетно-рольові ігри; театральна діяльність; настільні, рухливі та дидактичні ігри; відповідно до тем тижня проводилися бесіди…

Тиждень був присвячений темі: «Пізнаю себе».

тиждень «Пізнаю себе» - мета: ознайомити дітей із назвами частин тіла людини — тулуб, права рука і ліва рука, права нога і ліва нога, пальці, голова і всі органи, які на ній розміщені,— з призначенням частин тіла (руки потрібні, щоб умити личко, брати ложку, малювати; очі — щоб дивитися і бачити; носик, щоб відчувати запахи, вдихати повітря); вчити дітей берегти очі, вуха й інші органи від травм, дотримуватися особистої гігієни, щоб бути здоровими.

Дати поняття про органи, за допомогою яких людина пізнає навколишній світ; розвивати зацікавленість процесом пізнання себе та своїх можливостей; виховувати дбайливе ставлення до органів чуття.

Формувати у дітей поняття про те, що люди не схожі один на одного, але всі вони рівні; вчити виділяти характерні особливості зовнішності людини, познайомити з мешканцями різних країн; розвивати зв'язну мова, увагу, пам'ять; виховувати інтерес і повагу до культури та історії іншого народу.

Ознайомити із числом 0 та його місцем у числовому ряді; вправляти в порівнянні чисел, називанні цифр, у виконанні завдань на слух, удосконалювати навички усної лічби; розвивати мислення, пам'ять, увагу; виховувати пізнавальний інтерес, організованість, старанність, уважність.

Вчити уважно слухати казку, відповідати на питання та відтворювати події твору; поповнити активний словник; поглибити уявлення про будову тіла людини, функції рук та небезпеку від мікробів; розвивати уміння уважно слухати, мовлення; виховувати гігієнічні навички.

Продовжувати вчити проводити звуковий аналіз слів; вправляти в аналізі слів різної структури, продовжувати розрізняти звуки за їх вимовою; голосний, приголосний, твердий, м’який приголосний; закріпити знання про склад, як частину слова, речення, наголос, вміння виділяти перший звук в словах; розвивати мовлення, пізнання, фонематичний слух.

Закріпити уявлення дітей про будову тіла людини; назви його частин; дати уявлення про спільні ознаки тіла хлопчиків та дівчаток; формувати уміння створювати аплікацію з деталей, попередньо розмалювавши їх (матеріали за вибором дітей); розвивати увагу, мислення слухове сприйняття та пам’ять; виховувати пізнавальний інтерес.

Ознайомити дітей з хвороботворними мікробами, вірусами, бактеріями та шляхи їх передачі від однієї до іншої людини; вивчити з дітками правила захисту організму від мікробів-злючок; розвиваємо увагу, спостережливість, тренуємо пам'ять та процеси мислення; виховуємо обережне ставлення до власного здоров’я.

Узагальнити знання дітей про обличчя; формувати уміння малювати портрет людини; доповнювати малюнок аплікацією – волосся з ниток; розвивати творчість, естетичний смак; виковувати повагу одне до одного.

Дати дітям загальне уявлення про аварію на Чорнобильській АЕС; збагачувати словниковий запас дітей такими словами як: Чорнобильська АЕС, радіація, купол, зона відчуження; повторити та закріпити правила пожежної безпеки; розвивати в дітей співчуття та бажання допомагати; вчити дітей уважно слухати; розвивати уважність, пам'ять, логічне мислення.

Батьки отримували необхідну консультативну інформацію: «Здоров’я та фізичний розвиток дошкільника», «Гендерне виховання дітей дошкільного віку», «Розвиток у дітей емоційної грамотності» . Працюємо у кімнаті спілкування.

У Первомайському ЗДО- Робота з дітьми планувалась і здійснювалася відповідно до освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Освітній процес на тиждень заплановано за темою «Квітуча весна». Завдання підбирала, враховуючи своєрідність молодшої групи, так, щоб вони відповідали віковим особливостям дітей, значна увага приділялась розвитку мовлення і звуковикові, вправам на розвиток уваги і пам’яті.

Систематично в мережі Viber надсилала для дошкільнят до спільної групи «Барвінок» відеоматеріали занять, дидактичних ігор, консультацій для батьків.

IV тиждень «Квітуча весна». Мета тижня було завдання формувати екологічну свідомість, підтримувати у дітей прагнення дотримуватись правил поведінки в природі, розуміння того що природа потребує дбайливого ставлення з боку людини. Виховувати любов та бережне ставлення до рідної природи. Викликати у вихованців захоплення від природи, жваво реагувати на весняні зміни в найближчому довкіллі. Знайомити вихованців з особливостями життя тварин та птахів у весняний період. Розвивати навички мовлення, поповнювати активний словник епітетами, порівняннями, образними висловами. Удосконалювати у дітей артикуляцію, чіткість і виразність мовлення; підтримувати цікавість до літературних та музичних творів,розвивати здатність бачити прекрасне, чарівне, дивовижне в природному довкіллі. Удосконалювати вміння малят творчо мислити, передавати в руховій діяльності об'єкти живої природи. Розвивати навички елементарної дослідницької діяльності, логічне мислення.

На протязі тижня проведено заняття:

1. Ознайомлення з природним довкіллям: «Дітям про планету Земля» (Міжнародний день Землі)

2. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення )«Планета Земля»

3. Логіко-математичний розвиток: «В гостях у прудкої білочки»

Мета: продовжувати вчити рахувати предмети у межах 4, порівнювати множину предметів, їх висоту; називати і розрізняти кольори та геометричні фігури.

4. Конструювання«Конструювання з геометричних фігур»

5. Розвиток мовлення дитини (художня література): слухання казки «Три поросяти»

6. Розвиток мовлення (Мовленнєве спілкування): «Подорож до лісу»

7. Здоров'я і фізичний розвиток (фізична культура): «Прогулянка до лісу»

8. Ознайомлення з соціумом: «Бережи природу»

9. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)«Чарівна квітка» (малювання долонькою)

Дидактичні ігри: «Що дарує нам весна?», «Назви геометричну фігуру», «Яка квітка», «Що зникло?», «Назви тварину»

СХД: читання оповідання А Мястківського «Кому світить сонечко», малювання «Будиночок для поросятка»; читання віршів про весну; викладання зображень з лічильних паличок за зразком вихователя.

24 квітня з дітьми в освітньому просторі «Вулик» було проведено захід «Маленькі чарівники» (з дітьми проводились досліди з водою); дидактичні ігри: «Квітка – семицвітка», «Назви колір», «Знайди квітку, як у мене»; малювання «Чарівне дерево»; руханка «Булька».

Робота з батьками: батькам надавалися загальні онлайн консультації дітей «Як заспокоїти дітей під час стресу», «Як залучити дітей до навчання»«Розвивайте самостійність у дітей», «Нетрадиційні методи малювання». Індивідуальні консультації та бесіди з батьками в онлайн режимі.

Вихователь середньої групи - Вернієнко Т. П.

Освітній процес відбувається дистанційно. Під час навчально-виховної діяльності дотримувалася синхронного навчання.

IV тиждень «Все навкруг буяє, квітень зустрічає…»

Діти ознайомилися із змінами в природі весною; закріпили знання про перші весняні квіти рідного краю, їх вигляд, місце зростання тощо; порівнювали та розрізняли квіти; вчилися спілкуватися з природою. Розвивали творчі навички у процесі зображення квітів; училися розуміти необхідність бережливого ставлення до природного довкілля, першоцвітів.

Співпраця з батьками: консультації «Бережіть первоцвіти», « Небезпека весняної погоди», інформація «Протидія булінгу». Поради: «Як заспокоїти дітей під час стресу», «Не робіть роботу за дітей».

- Проведено заняття на теми: «Всесвітній день Землі», «Рослини навесні». Слухання вірша Катерини Перелісної «Пролісок», «Весняні квіти – прикраса землі», «Весняна хмаринка».

- На занятті з логіко-математичного розвитку (математика) закріпили знання про поняття «доба», вміння встановлювати послідовність частин доби від будь-якої з них, правильно використовувати слова ранок, вечір, день, ніч; розвивали уміння доводити свою думку; виховувати допитливість, спостережливість. - ХПД: аплікація «Тюльпани», конструювання «Гіацинти», ліплення «Квітуче дерево», малювання «Кульбабки». - Спостерігали за цвітінням дерев і квітів. - Переглянули відео. «М’ята – лікарська рослина». - Дидактичні ігри: «Відгадай квітку», «Що прийде на допомогу?» (лікарські рослини), «Весняні квіти», «Що дарує нам весна», «Що зайве?» - Дитина у світі мистецтва-прослухали Антоніо Вівальді «Весна»

- Ознайомилися з руханкою: «Весняні квіти», психологічною хвилинкою «Повтори за емодзі квітки». - Запропоновано художнє слово в родині: казки, загадки, чистомовки про квіти - Розвага: мультфільм «Весна і квіти» - Терапевтична казка "Квітка на ім'я Фіалочка" - Діти відвідали Освітній простір, де розпочали проект, присвячений Великодню

- Протягом тижня 5 дітей навчалися на платформі Зум, 4 дітей - навчалися на платформі Вайбер.

Вихователь старшої групи - Голдун М. О.

Тема тижня «ПІЗНАЮ СЕБЕ»

*22.04 Платформа ЗУМ та вайбер

1. Ранкове вітання: «Я всміхаюсь сонечку!»

2. Організована освітня діяльність: дитина у природному довкіллі: «Будова тіла»

3. Організована освітня діяльність: дитина у світі мистецтва (аплікація): «Хлопчики й дівчатка»

4. Гра дитини: дидактична гра «5 відчуттів людини»

5. Експериментально-дослідницька діяльність: «Що уміє наше тіло?»

6. Робота з батьками: консультація «Здоров’я та фізичний розвиток дошкільника»

7. Самоосвіта: вебінар «Особливості діагностики та корекційна робота з дітьми з особливими освітніми потребами з підвищеним слиновиділенням: практичні вправи»

*23.04 Платформа ЗУМ та вайбер

1. Ранкове вітання: «Я всміхаюсь сонечку!»

2. Організована освітня діяльність: дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Число і цифра 0. Приклади»

3. Підготовка руки до письма: «Пухнасті кросворди»

4. Організована освітня діяльність: дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Кучерява дівчинка»

5. Гра дитини: дидактично-рухлива гра «Він чи вона?»

6. Робота з батьками: консультація «Гендерне виховання дітей дошкільного віку»

7. Самоосвіта: стаття «План підвищення кваліфікації у дитсадку»

*24.04 Платформа ЗУМ та вайбер

1. Ранкове вітання: «Я всміхаюсь сонечку!»

2. Організована освітня діяльність: мовлення дитини (художня література): слухання казка С. Шевченко «Про хворобу немитих рук»

3. Організована освітня діяльність: дитина у світі мистецтва (ліплення): «Мікроби»

4. Організована освітня діяльність: особистість дитини (здоров’язбережувальна):

«Як людина пізнає світ?»

5. Гра дитини: дидактична гра «Мої органи чуття»

6. Робота з батьками: вивчення потреб, психо-емоційного стану дітей

7. Самоосвіта: стаття «Юнісеф. Як встановити контакт з дитиною, що пережила травматичний досвід»

*25.04 Платформа ЗУМ та вайбер

1. Ранкове вітання: «Я всміхаюсь сонечку!»

2. Організована освітня діяльність: розвиток мовлення: «Наголос»

3. Організована освітня діяльність: особистість дитини (фізична культура): «Табата. Комплекс вправ на все тіло»

4. Підготовка руки до письма: «Схема слова. Наголос»

5. Гра дитини: рухлива гра «Дзеркало емоцій»

6. Робота з батьками: консультація «Розвиток у дітей емоційної грамотності»

7. Самоосвіта: вебінар «Оновлення Zoom: нові можливості та ідеї для навчання»

*26.04 Платформа ЗУМ та вайбер

1. Ранкове вітання: «Я всміхаюсь сонечку!»

2. Організована освітня діяльність: дитина в соціумі: «Ми – схожі, ми – різні»

3. Організована освітня діяльність: дитина у світі мистецтва (малювання): «Портрет мого друга»

4. Розвага: настільний ляльковий театр «Як Вовчик вилікував зубки»

5. Інформація дня: «Книга-мандрівка. Чорнобиль»

6. Робота з батьками: «Свічка пам’яті. Чорнобиль: трагедія, подвиг, пам'ять…»

7. Самоосвіта: вебінар «Реалізація принципів універсального дизайну в освітньому середовищі»

Практичний психолог – Гончаренко С.В.

22.04 - індивідуальне консультування

23.04 - підготовка до проведення корекційного заняття "Великодній проєкт"

24.04 - самоосвіта

25.04 - корекційне заняття (батьки та діти) «Великодні традиції - наша ідентичність» - розвиток дрібної моторики, творчі здібності, групова взаємодія.

26.04 - інформація для батьків "5 кордонів, які Ви точно повинні встановити"

У Новомиколаївському ЗДО- Довідка

Про організацію роботи з дітьми старшого дошкільного віку у Новомиколаївському закладі дошкільної освіти « Дзвіночок», щодо підготовки їх навчання у школі.

У групі старшого дошкільного віку « Калинонька» 25.04.2024р. в годину спілкування відбулася перевірка знань з логіко математичного розвитку, вихователь – Фомич Ірина Стефанівна.

На час перевірки дітей старшого дошкільного віку відвідувало – 6 дітей, по списку 9.

Присутні гості: директорка Новомиколаївського ліцею Первомайської селищної ради Саваренюк В.О., вчитель початкових класів – Скаржинець С.В.

Заняття: логіко математичне-мовленнєве ( монологічне мовлення)

Тема: квітка – симіквітка

Мета: формувати елементарні математичні уявлення, розвивати монологічну компетенцію ( вміння спілкуватися, домовлятися, об’єднуватися в команди, підгрупи).

За результатами проведення перевірки з логіко математичного розвитку встановлено, що вихователем Фомич І.С. правильно і на належному рівні сплановане заняття , яке відповідає Базовому компоненту дошкільної освіти за програмою розвитку дитини від 2 до 7 « Дитина». Під час навчально освітнього процесу щодо розвитку дітей дошкільного віку, вихователем було використано різноманітні форми і методи роботи, а саме

· Практичні завдання

· Худ. література

· Дидактичні ігри

· Порівняння

· Класифікація

· Пряма і зворотня лічба

· Інноваційні методи- блоки Дьєнеша

· Монологічна компетентність( вміння спілкуватися, домовлятися, об’єднуватися в команди та підгрупи)

Під час заняття діти виявляли пізнавальну активність, спостережливість, вміння слухати і виконувати завдання самостійно, допомога товаришеві, працювати в парах, вміють бути чемними, ввічливими під час спілкування. Добре орієнтуються в сенсорних еталонах ( колір, форма, величина), їх видах, ознаках, властивостях: у часі, просторі, володіють прийомами узагальнення, класифікації, порівняння, утворення, логічне мислення. Вміють рахувати( порядкова та кількісна лічба), знають геометричні фігури, склад числа, утворення даного числа з додаванням або відніманням на 1.2.3., знають знаки розподілу між цифрами(+,-), розв’язувати нескладні задачі.

На занятті були використані дидактичні ігри:

« Знайди сусіда», « Цифра загубилася», « Назви день тижня» , « Яка пора року», « Я рахую сам».

На останньому етапі заняття виконали кожен самостійно аплікацію квітки бажання, « Квітка- семіквітка», де було зрозуміло , що діти вміють працювати з ножицями, пензлем, серветками, були уважні, охайні при виконанні завдання, разом можуть зробити прийти до єдиного висновку , щоб в Україні настав мир.

У Білозірському ліцеї- І.Поточна робота педагогічного колективу та адміністрації ліцею

1.Викладання навчальних дисциплін згідно з розкладом

2.Робота з документацією.

II.Адміністративний контроль за якістю організації освітнього процесу:

1. Виконання режиму навчальних занять і відвідуваність учнів;

3 Моніторинг якості освіти з математики

4. Підготовка наказів

IІІ.Методична робота,підвищення професійного рівня:

2.Проходження курсової перепідготовки(згідно графіку).Вчителі

3.Нарада з організаційних питань.В.о.директора Мегега В.Я

4. .Самоосвіта

IV.Робота з учнями, батьками:

1 Участь в акції " Випускники 2024 року для майбутніх поколінь ( посадка дерев біля школи. 9, 11 кл.). Чепеленко Л.Б

22.04 Інформаційний дайджест,виставка малюнків до Дня Землі.(1-4 класи)Павлова В.В,класоводи 1-4 класів

24.04 Аплікація «Збираємо Великодній кошик»91-4 класи)

Павлова В.В,класоводи 1-4 класів

25.04.Інформаційна хвилинка «Вахта Пам,яті»(до роковин Чорнобильської трагедії)1-11 класи,класоводи ,класні керівники

25.04 Чистий четвер на власному подвірї.Фотомарафон(1-11 класи)Класоводи,класні керівники

26.04 Батьківський всеобуч «Яку поведінку вважати насильницькою?» онлайн-заняття,4 клас,батьки,Павлова В.В

Протягом тижня:Проведення роз,яснювальної роботи серед здобувачів освіти щодо мінної безпеки 1-11 класи,.Відповідальні:класоводи та класні керівники

26.04 День ЦЗ(за планом,затвердженим наказом по ліцею) учні 1-11 класів, Брунарська О.А, класоводи,класні керівники

Киселівському ліцеї – 22 квітня – Всесвітній день Землі, який має екологічну спрямованість. Мета цього дня - привернути увагу громадськості до нашого спільного дому - планети Земля, нагадати людям про необхідність дбайливого ставлення до природи і турботу один про одного. Це день є приводом зайвий раз замислитися про те, що нас оточує. Для учнів 1 класу (класний керівник Демчук Л.В.) було проведено ранкову зустріч з нагоди цього свята, під час якої діти обговорили, як вони можуть подбати про наш спільний дім, намалювали свої мрії про квітучу, багату планету. Учні 3 класу (класний керівник Дмитришина Н.М.) на виховному занятті "ЗНАЙ, ЛЮБИ, БЕРЕЖИ" переглянули інтерактивну презентацію ,з якої довідалися про історію Дня Землі, про фактори, що знищують нашу землю, про війну в Україні та її вплив на довкілля; про те, що ми можемо зробити, щоб врятувати нашу планету. Діти давали відповіді на запитання вікторини, розгадували анаграми та прислів’я про Землю,малювали малюнки, а також

здійснили віртуальну подорож до найнезвичніших місць нашої планети, які нагадують про її неперевершену красу, яку ми маємо зберегти. У 4 класі (класний керівник Вишнева О.О.) відбувся тематичний урок “Я досліджую світ” під час якого учні обговорили проблеми забруднення планети та шляхи їх вирішення. Учні переглядали відео, демонстрували свої вироби з вторинної сировини, робили аплікації та висловлювали свої мрії про чисте довкілля. У 8 класі відбулася година спілкування до Міжнародного дня Матері-Землі (класний керівник Цапик О.І.).

Учні 4 класу під керівництвом Вишневої О.О. взяли участь у п’ятому всеукраїнському конкурсі малюнків Noosphere Space Art Challenge на тему "Моя космічна мрія".

26 квітня в Україні відзначають 38-му річницю аварії на Чорнобильській АЕС, яка стала однією з найстрашніших катастроф за всю історію ядерної енергетики. Це – знакова дата для кожного українця, яка розділила життя на до і після.

З метою вшанування подвигу учасників ліквідації наслідків аварії на АЕС, пам’яті жертв цієї катастрофи у Киселівському ліцеї для учнів було проведено ряд заходів, серед яких :

- інформаційний захід: “Чорнобиль. Як це було?” (вчитель фізики Сорокін О.В.);

- створення відеоролику до 38-річниці Чорнобильської катастрофи (Цапик О.І., Кравчук В.В.);

- ранкова зустріч у 2 класі “Дзвони Чорнобиля” (перегляд і обговорення презентації, відео (Сабайдаш І.Л.);

- інформаційна година для учнів 4 класу “День пам’яті жертв Чорнобильської катастрофи” (Вишнева О.О.);

- перегляд і обговорення презентації "Чорнобиль-це біль України" (Цапик О.І.);

- виховна година в 5 класі "Чорнобиль на тлі війни." (Германович А.Ф.);

- ранкова зустріч у 1 класі, присвячена річниці Чорнобильської аварії (Демчук Л.В.).

Відповідно до наказу відділу освіти Первомайської селищної ради 26 квітня у закладі було проведено День цивільного захисту, у рамках якого класними керівниками для учнів 1-11 класів було організовано тематичні уроки, виховні заняття, урок-гра, інтерактивні уроки, інформаційні години, бесіди, перегляд відео, вивчення алгоритму дій у різних надзвичайних ситуаціях тощо.

26 квітня відзначається Міжнародний день інтелектуальної власності. На уроках інформатики у 8-11 класах (вчитель Сорокін О.В.) учні говорили про важливість дотримання авторських прав на об’єкти інтелектуальної власності та відповідальність, яку нестиме особа у разі порушення авторських прав. Учні дійшли висновку, що сумлінне дотримання авторського права – це ознака сучасної і відповідальної людини.

Для учнів 5 класу цього тижня було проведено хвилинки безпеки "Обережно кліщі", "Поведінка у надзвичайних ситуаціях"(Германович А.Ф.).

Педагогічні працівники, учні 10-11 класів та батьки учнів 5-6 та 10 -11 класів брали участь у Всеукраїнському соціологічному дослідженні щодо сприйняття громадськістю реформи профільної середньої освіти, яке проводилося Київським міжнародним інститутом соціології за ініціативи Міністерства освіти і науки України у співпраці зі Швейцарсько-українським проєктом DECIDE «Децентралізація для розвитку демократичної освіти».

Швець О.В. протягом тижня підвищувала кваліфікацію при МОІППО за модулем “Шкільне вивчення художнього твору в інноваційних вимірах”.

У Новомиколаївському ліцеї-

Працюємо згідно плану роботи та розкладу уроків.

Провели:

1 клас. Ознайомилися з видами рослин і тварин,занесених до Червоної книги України. Правила поведінки в природному середовищі. Бесіду про крадіжки. Урок пам’яті до 38-ї річниці Чорнобильської трагедії.

2 клас. Провели виховну годину « Бережімо Землю» Вікторину до Дня Землі та вивчили руханку – танок « Мандруємо по Землі» Годину спілкування « Чорнобиль не має минулого» . Переглянули відеоролик « Як працює АЕС» та « 5 серія»» книга мандрівника . Україна. Чорнобиль» . Повторили правила протипожежної безпеки. Взяли участь у Всеукраїнській олімпіаді з української мови « Всесвіт знань - 2024»

3 клас. Повторили правила поведінки вдома та на вулиці під час воєнного стану . Переглянули відеоролик « Як не зашкодити собі: правила поведінки в Інтернеті». Провели бесіду « Бережи довкілля!» Переглянули відеоролик та провели вікторину на тему» Цивільний захист» .

4 клас. Провели бесіду « 22 квітня – всесвітній День Землі». Бесіду з ТБ « Правила поведінки в разі виявлення обірваного електричного дроту» Переглянули відеоролик « Цивільний захист населення « Бесіду « 26 квітня – Міжнародний день пам’яті про Чорнобильську катастрофу».

5 клас. Бесіду до тижня цивільного захисту . Супер захист: Збережи своє здоров’я разом із супергероями ( а саме : безпечна поведінка дітей під час війни ,класифікація НС,що робити якщо…?,виклик прийнято , тривожна валіза ,повітряна тривога. Виховну годину « Наш біль – Чорнобиль». Провели вікторину « Вшанування ліквідаторів аварії на ЧАЕС» . Переглянули відео ролик « Чорнобиль в серці України , а біль його по всій землі»

6 клас. Виховну годину « Чорнобиль не має минулого» . « Як вберегти себе від шкідливих випадків( радіація,хлор,фосфор,отруйні речовини) під час війни та надзвичайних ситуацій.

7 клас. Годину спілкування « Від проступку до злочину» . Бесіда з переглядом мультимедійної презентації

« Чорнобильська трагедія» . Урок-гру « День цивільного захисту». Повторили правила безпеки під час грози.

8 клас. До 22 квітня Квест на збереження « Земля у Фокусі» ,бесіду « Як поводити себе під час артобстрілів». Цивільний захист. « Як вберегти себе від шкідливих випадків( радіація,хлор,фосфор,отруйні речовини) під час війни та надзвичайних ситуацій. Урок пам’яті до роковин Чорнобильської катастрофи.26.04.86р. « Чорнобиль – наш біль». Перегляд уривку короткометражного фільму « Чорнобиль» Хвилина мовчання – в пам'ять загиблих.

9 клас. Бесіду « 22 квітня – Всесвітній день Землі» , « Міжнародний день пам’яті Чорнобиля» Переглянули відео- фільмів про Чорнобиль.

Доєдналися до Всеукраїнської руханки. Національного онлайн марафону . Цікава фізкультура Перезавантаження

Нестеренко Т.І. пройшла курси підвищення кваліфікації.

Саваренюк В.О. пройшла І етап курсів підвищення кваліфікації з теми « Самооцінювання в закладі освіти» при ЦІПО.

Працюємо на території закладу освіти.

У Партизанській гімназії- 1.Викладання навчальних дисциплін згідно з розкладом

2.Робота з документацією.

3. Виконання режиму навчальних занять і відвідуваність учнів;

4.Повторили правила поведінки вдома та на вулиці під час воєнного стану . Переглянули відеоролик « Як не зашкодити собі: правила поведінки в Інтернеті». Провели бесіду « Бережи довкілля!»

Переглянули відеоролик « Цивільний захист населення « Бесіду « 26 квітня – Міжнародний день пам’яті про Чорнобильську катастрофу».

У Первомайському ліцеї Протягом тижня проведено:

Протягом тижня проведено:

● Турбота про нашу планету - важлива місія, яку активно пропагують учасники еко-руху по всьому світу. Вплив людини на навколишнє середовище настільки згубний, що в останні десятиліття ризик екологічної катастрофи збільшився в рази. Завдання кожного зробити свій внесок у майбутнє нашої планети. 22 квітня в Україні і світі святкують Міжнародний день Матері-Землі. Адже дійсно Земля — це наша Матір-Годувальниця, спільний дім усього людства. Мало хто з нас усвідомлює той факт, наскільки ми впливаємо на стан планети. Тому й була створена ця дата, яка допомагає кожному задуматися, що він може зробити для Землі. Вперше свято відсвяткували 2010 року. Його створили за ініціативи Генеральної Асамблеї ООН. Саме цій даті були присвячені ранкові зустрічі, проведені з учнями:

- "Міжнародний день Матері-Землі" (Бєлік Л.М.);

- « Земля – наш спільний дім» (Сметаніна Н.В.);

- " День Землі" (Сікорська І.І.)

● З метою практичного закріплення учасниками освітнього процесу теоретичного матеріалу з питань особистої безпеки в умовах загрози та виникнення надзвичайних ситуацій класними керівниками проведено:

- Проведено захід “Цивільний захист - не жарти” Учасники із задоволенням виконували різноманітні завдання, надавали першу медичну допомогу при пораненні і зупинці серця. Просто грали і пізнавали нове. (Москалик І.В.)

- Ранкова зустріч “Надзвичайні ситуації. Цивільний захист”

(Бєлік Л.М.)

- година спілкування "День цивільної оборони" (Васильченко Л.В.);

- ранкова зустріч “Життя – це скарб, бережи його!” (До дня цивільного захисту) (Коваленко Т.А.);

- на годині спілкування разом з учнями 7 класу переглянули та обговорили відео присвячене Дню цивільного захисту. (Шаманський Д.О.)

- година спілкування "Стихійні лиха. Правила поведінки під час стихійних лих" (до Дня цивільного захисту). (Новіцька Л.С)

- в 10-Б класі був проведений профорієнтаційний захід “Де можна здобути спеціальність інспектора з цивільного захисту”. Учні ознайомилися з Черкаським інститутом пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України . Розглянули спеціальність «Цивільний захист», мета якої є формування фахівця, здатного вирішувати складні завдання та практичні проблеми з питань техногенної безпеки, запобігання виникненню аварій, надзвичайних ситуацій, збереження життя і здоров'я людини за рахунок використання сучасних технічних засобів. (Болюк С.М.)

● 26 квітня 2024 року відзначаються 38-і роковини аварії на Чорнобильській АЕС, яка стала найбільшою в історії катастрофою в ядерній енергетиці. Аварія забрала життя тисяч людей і завдала непоправної шкоди екології Європи. З того часу в цю дату в Україні щороку вшановують усіх людей, хто загинув чи постраждав від цієї катастрофи, а також шанують ліквідаторів наслідків аварії. З учнями ліцею були проведені :

- ранкова зустріч "Чорнобильська катастрофа" (Бєлік Л.М.);

- година спілкування "38- роковини аварії на Чорнобильській АЕС" (Васильченко Л.В.);

- година пам'яті "Чорнобиль не має минулого часу" (Новіцька Л.С.);

- для учнів 7-10 класів були проведені тематичні уроки "Чорнобильська катастрофа та її наслідки" (Шаманський Д.О,)

- В рамках Тижня психології практичним психологом були проведені години психолога онлайн у 1,2,3,4-А,Б,5-А,Б класах під назвою “ Кольоровий тиждень”. Для учнів 4-А та 4-Б класів, які проживають в селищі була проведена психологічна гра “МИ йдемо у 5 клас” під час якої діти складали якості, які будуть необхідними у 5 класі, вчились взаємодіяти в команді та розвивати критичне мислення. Для педагогів ліцею та вихователів ДНЗ “Золотий ключик” було проведено арт-терапевтичне заняття “Ментальне здоров'я: як не розсипатись під час війни” під час якого педагоги розвивали навички стресостійкості та використовували нестандартні методи малювання створюючи справжні шедеври.

Спеціаліст відділу освіти Тетяна Гонтаренко


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь