A A A K K K
для людей із порушенням зору
Первомайська селищна громада
Миколаївська область, Миколаївський район

Звітує відділ освіти

Дата: 21.04.2024 13:05
Кількість переглядів: 190

Фото без опису

Звіт

про роботу відділу освіти Первомайської селищної ради

1.Участь начальника відділу освіти Ірини Лукашевич у робочій нараді при начальнику військової адміністрації.

2.Поточна робота працівників відділу освіти, відпрацювання документації ,яка знаходиться на контролі.

3.Участь спеціаліста з безпеки Наталії Ліщук у заходах для дітей в смт.Первомайське, с.Білозірка.

4.Виїздний прийом громадян начальником відділу освіти Іриною Лукашевич.

5.Оперативна нарада з працівниками відділу освіти.

6.Підсумкове засідання атестаційної комісії ІІ рівня.

У Білозірському ЗДО- Старша група. Вихователь – Гогілідзе Олена Миколаївна ,(керівник Соколова Людмила Вікторівна)

У квітні продовжується освітній процес у дистанційній формі навчання. За період з 15 по 19 квітня було проведено згідно навчально-виховної програми: заняття; художня праця; спостереження; українські народні ігри; сюжетно-рольові ігри; театральна діяльність; настільні, рухливі та дидактичні ігри; відповідно до тем тижня проводилися бесіди…

Тиждень був присвячений темі: «Тиждень безпеки дитини».

- мета: познайомити дошкільників з правилами безпечної поведінки в довкіллі; вчити спостерігати за живою та неживою природою, аналізувати свої вчити та вчинки однолітків при спілкуванні з природою; розвивати загальнолюдські цінності, бажання жити з природою в гармонії; виховувати дбайливе ставлення до природи рідного краю, прагнення охороняти її, бути їй другом.

Розширити знання дітей про правила дорожнього руху, про дорожні знаки для пішоходів, поповнити словник дітей словами – назвами дорожніх знаків; учити дітей використовувати набуті знання в повсякденному житті.

Ознайомити дітей з правилами пожежної безпеки з вогнем і його властивостями; вчити бачити, що вогонь може бути злим і добрим, що він може приносити користь і шкоду; закріпити знання дітей про небезпечні ситуації, причини виникнення пожежі; виховувати старанність, зосередженість, потребу в турботі про свою безпеку та самостійність; розвивати логічне мислення, допитливість, творчу уяву, уміння робити висновки.

Узагальнити знання дітей про правила поведінки під час війни в Україні; формувати навички безпечної поведінки під час виявлення небезпечних предметів; надати знання про те, як відрізняти вибухонебезпечні предмети;
де вибухонебезпечні предмети можуть приховуватись;
які знаки про вибухонебезпечні предмети попереджають;
яких правил безпечної поведінки потрібно дотримуватись, якщо побачили міну чи боєприпаси.

Закріпити правила безпечної поведінки вдома; формувати здатність правильно оцінювати вчинки людей; розвивати увагу, мислення, зорове сприйняття, зв’язне мовлення, вміння доводити власну думку; виховувати свідоме ставлення до свого здоров’я, життя.

Розглянути різні випадки складу числа; формувати вміння складати і розв'язувати приклади на додавання в межах 9; продовжувати формувати вміння порівнювати числа, вдосконалювати навички усної лічби, розвивати пошукову пізнавальну активність і самостійність учнів, засвоєння учнями складу числа 9; розвивати спостережливість, увагу, логічне мислення, математичну мову; виховувати бажання вчитися.

Вчити дітей уважно слухати оповідання, відповідати на питання та відтворювати послідовність подій; формувати уявлення про вогонь, його користь та шкоду; учити передбачати наслідки; розвивати мовлення, мислення, пам'ять; виховувати любов до літератури, безпечну поведінку з вогнем.

Розширити уявлення про електрику, її значення для роботи електроприладів; закріпити знання про побутові електроприлади, їх різновиди та призначення; закріпити правила поведінки з електроприладами; збагачувати активний словник дітей; розвивати мислення, уяву, пам'ять; виховувати впевненість у поведінці, обачність, уважність та пильність; виховувати відповідальність за свої дії.

Батьки отримували необхідну консультативну інформацію: «Чинники готовності дитини 6-річного віку до школи, «Поведінка батьків – приклад для наслідування», «Як убезпечити дітей вдома» .

У Первомайському ЗДО- Робота з дітьми планувалась і здійснювалася відповідно до освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Освітній процес на тиждень заплановано за темою «Будь обережним, малюк». Завдання підбирала, враховуючи своєрідність молодшої групи, так, щоб вони відповідали віковим особливостям дітей, значна увага приділялась розвитку мовлення і звуковикові, вправам на розвиток уваги і пам’яті.

Систематично в мережі Viber надсилала для дошкільнят до спільної групи «Барвінок » відеоматеріали занять, дидактичних ігор, консультацій для батьків

III тиждень «Будь обережним, малюк». Метою тижня було завдання ознайомити дітей з правилами безпечної поведінки в довкіллі, поводження з небезпечними і незнайомими предметами; закріплювати знання з правил дорожнього руху; розширювати знання дітей про громадський транспорт і призначення світлофора, його сигнальних вогнів; виховувати культуру пішоходавчити спостерігати за живою та неживою природою, аналізувати свої вчити та вчинки однолітків при спілкуванні з природою; розвивати загальнолюдські цінності, бажання бути обережним; виховувати дбайливе ставлення до власного здоров’я.

Понеділок: «Природа друг, коли її добре знаєш»

Вівторок: «Правила поведінки на дорозі»

Середа: «Ти серед людей»

Четвер: «Однн вдома»

Пятниця: «Вогонь –друг, вогонь – ворог»

На протязі тижня проведено заняття:

1. Ознайомлення з природним довкіллям: «Правила поведінки в природі»

2. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація ): «Квітка здоров’я»

3. Логіко-математичний розвиток: «Подорож на машині» (мета: вчити дітей виділяти один предмет із групи і складати групу з окремих предметів; ввести поняття один і багато, великий-маленький)

4. Конструювання: «Широка та вузька дорога» (конструктор ЛЕГО)

5. Розвиток мовлення дитини (художня література): слухання казки «Котик і півник»

6. Розвиток мовлення (мовленнєве спілкування): «Вогонь- друг, чи ворог?»

7. Здоров'я і фізичний розвиток (фізична культура): «Маленькі рятівники»

8. Ознайомлення з соціумом: «Небезпечні предмети та знахідки», правила безпечної поведінки «Сам вдома»

9. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)«Вогонь»

Дидактичні ігри: «Сам удома», «Кольорові автомобілі», «Правила дорожнього руху для маленьких пішоходів», «Так чи ні», «Добре, чи погано».

СХД: аплікація «Світлофор», читання вірша «Сів ведмедик у машину», перегляд мультфільму «Пес Патрон. Небезпечна знахідка».

17 квітня з дітьми в освітньому просторі «Вулик» було проведено заняття «Будь обережним»; дидактичні ігри: «Що добре,що погано», «Збудуємо укриття» (з геометричних фігур), ліплення «Чарівна галявина Безпеки» (пластилінографія), музичну руханку «Пес Патрон».

Робота з батьками: батькам надавалися загальні онлайн консультації «Забезпечення особистої безпеки дітей дошкільного віку», «Міни: помічай ,оминай, повідомляй», «Правила безпеки», «Правила дорожнього руху», «Безпека дітей. На вулиці». Індивідуальні консультації та бесіди з батьками в онлайн режимі.

Вихователь середньої групи - Вернієнко Т. П.

Освітній процес у квітні 2024 року відбувається дистанційно. Під час навчально-виховної діяльності дотримувалася синхронного навчання ІІІ. «Тиждень безпеки і життєдіяльності дитини». Метою тижня було формування у свідомості дітей відчуття особистої та колективної безпеки; навичок розуміння та оцінки небезпеки; безпечної поведінки вдома, на вулиці, у повсякденному житті; пропагували здоровий спосіб життя серед дітей та їх батьків, навички правил дорожнього руху; формували навички безпечної поведінки дітей в умовах воєнного стану.

- Робота з батьками продовжується через індивідуальні і колективні бесіди: пам’ятка про правила дорожнього руху; консультацій «Як уберегти дітей вдома», «Що слід дітям розповісти про мінну безпеку».

- Проведено заняття на теми: «Природа друг, коли ти її добре знаєш», читання та обговорення вірша В. Загороднюка «Його величність Сірничок», «Незнайомець: правила безпечної поведінки», «Вітамінка в гості завітала». Презентація «В країну Математики»

ХПД: аплікація «Смачна каша», конструювання «Правила дорожнього руху. «Світлофор», ліплення «Сірник - маленький, а біда – велика + вогнегасник»

- Експериментально-дослідницька діяльність: «Очистимо воду».

- Дидактичні ігри: «Так – ні. Правила поведінки у природі», «Бережіть природу», «Безпечно - небезпечно», «Мінна безпека», «Безпечна гра удома».

- СХД Переглянули відео «Пригоди лісових друзів», «Мінна безпека»

- Проведені індивідуальні бесіди з дітьми «Безпека мого життя»

- Ознайомилися з руханками «Природа -наш друг», «Автомобіль», «Пес Патрон»

- Розвага Мультфільм «Клео та Кукін: іграшкова лікарня»

- Переглянули виставу «Небезпечні ігри» (мінна безпека)

Протягом тижня 6 дітей навчалися на платформі Зум, 3 дітей - навчалися на платформі Вайбер.

Вихователь старшої групи Голдун М. О.

Тема тижня: «Я здоров’я збережу!»

*15.04 Платформа ЗУМ та вайбер

1. Ранкове вітання: «Я всміхаюсь сонечку!»

2. Організована освітня діяльність: дитина у природному довкіллі: «Найбільше багатство – здоров’я!»

3. Організована освітня діяльність: дитина у світі мистецтва (аплікація): «Зубна щітка»

4. Експериментально-дослідницька діяльність: чисті руки – запорука здоров’я. Дослід з милом.

5. Гра дитини: дидактична гра «Долоньки: ознаки весни»

6. Робота з батьками: вивчення потреб, психо-емоційного стану дітей

7. Самоосвіта: вебінар «Педагогіка партнерства: соціально-педагогічна підтримка дітей та батьків в умовах воєнного стану»

*16.04 Платформа ЗУМ та вайбер

1. Ранкове вітання: «Я всміхаюсь сонечку!»

2. Організована освітня діяльність: дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Склад числа 9»

3. Організована освітня діяльність: підготовка руки до письма: «Склад числа 9»

4. Організована освітня діяльність: дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Морозиво»

5. Гра дитини: гра «Що корисно для здоров’я?»

6. Робота з батьками: консультація «Щеплення»

7. Самоосвіта: вебінар «Візуальні органайзери для активного мислення: скетчноутинг та mind maping

*17.04 Платформа ЗУМ та вайбер

1. Ранкове вітання: «Я всміхаюсь сонечку!»

2. Організована освітня діяльність: дитина у світі мистецтва (ліплення): «Овочі та фрукти»

3. Організована освітня діяльність: особистість дитини (здоров’язбережувальна):

«Корисні звички для дітей на кожен день»

4. Спостереження: природа навесні

5. Гра дитини: дидактична гра «Що добре? Бережи здоров’я»

6. Робота з батьками: Юнісеф. Брошура «Здорові харчові звички»

7. Самоосвіта: вебінар «Як навчити дітей безпечної поведінки в інтернеті у воєнний час»

*18.04 Платформа ЗУМ та вайбер

1. Ранкове вітання: «Я всміхаюсь сонечку!»

2. Організована освітня діяльність: мовлення дитини: «Розповідаю, як турбуюся про своє здоров’я»

3. Організована освітня діяльність: особистість дитини (фізична культура): «У пошуках секрету здоров’я»

4. Підготовка руки до письма: «Слова та звукові моделі»

5. Гра дитини: гра «Впіймай звук»

6. Робота з батьками: анкета «Здорова дитина»

7. Самоосвіта: вебінар «Соціальні мережі, сервіси, ресурси та їхнє застосування під час дистанційного навчання»

*19.04 Платформа ЗУМ та вайбер

1. Ранкове вітання: «Я всміхаюсь сонечку!»

2. Організована освітня діяльність: дитина в соціумі: «Здоров’я – основа життя»

3. Організована освітня діяльність: дитина в світі мистецтва (малювання): «У здоровому тілі – здоровий дух»

4. Розвага: мультфільм «Сила Геркулеса»

5. Гра дитини: дидактична гра «Що потрібно для здоров’я?»

6. Робота з батьками: Челендж «Здоровим бути модно!»

7. Самоосвіта: вебінар «Модифікація в ІПР – принципи та алгоритми роботи. Оцінювання при модифікаціях»

Практичний психолог – Гончаренко С.В.

12.04 - індивідуальне консультування

15.04 - самоосвіта

16.04 - індивідуальне консультування

17.04 - індивідуальне консультування

18.04 - заняття «Оленятко» (виготовлення оленятка з картонної тарілки)

19.04 - індивідуальне консультування

У Новомиколаївському ЗДО- заняття пройшли відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти за програмою « Дитина» та календарним плануванням вихователя Фомич Ірини Стефанівни.

Старша група: « Подорож у космос»

Заняття:

Ознайомлення з природним довкіллям

Ознайомлення з соціумом

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування ( грамота)

СХД ( аплікація, ліплення, малювання)

Логіко- математичний розвиток ( конструювання)

На заняттях діти навчилися конкретизувати і узагальнювати уявлення про Всесвіт , галактику, зірку Сонце, взаємозв’язок людини з космосом, отримали елементарні поняття про сонячну систему, сузір’я за допомогою ігор, розвивали уявлення, сприйняття часу та простору, виховували інтерес до різних наук, знань астрономії. Збагачували уявлення та знання дітей про космос, планету Земля, її супутник – Місяць, виховували дбайливе ставлення до навколишнього світу, розуміючи, що кожен з нас – частка Всесвіту. Формували знання та уявлення дітей про космос, про все, що в ньому існує ( Сонце, зорі, планети), закріпили знання про космонавтів, про космічну техніку, активізували словниковий запас дітей антонімами, нові словоутворення, розвивали зв’язне мовлення, творчість, фантазію, виховували любов до космонавтів, любов до рідної землі. З розвитку мовлення ознайомили дітей з новою літерою «С», її алфавітною назвою, звуками «с’», закріплювали знання про наголос, вміння його продемонструвати, що в різних словах різні склади, виконувати звуковий аналіз слів, розвивати інтерес до занять з грамоти, виховувати самостійність. Викликати емоційні реагування на красу та різноманітність небесної сфери, вправляти в розрізненні кольору, форми просторових характеристик, об’єктів космосу, вміти формувати цілісний художній образ неба та його мешканців, основу розуміння єдності землі та неба. Ознайомили дітей з призначенням космічних ракет, з героїкою праці космонавтів, захоплюватися мужністю, вольовими якостями цих людей.

Ознайомилися з цифрою 0, уявлення про утворення числа 0, вправляти в кількісній і порядковій лічбі, ознайомили з діями додавання й віднімання із числом 0, закріпили уявлення про часові поняття « раніше»,» пізніше», виховувати акуратність і самостійність у роботі. Вчити дітей конструювати об’ємну ракету шляхом склеювання прямокутного картону у циліндрі, вміння доповнювати основну частину деталями; ілюмінатор, хвостова частина, носова частина, розвивати самостійність, акуратність, ініціативу. творчість

СХД- продовжувати вчити дітей малювати враження від почутого та побаченого, використовуючи різні матеріали та техніки малювання, розвивати творчу уяву, естетичне сприйняття навколишнього світу, виховувати вміння виконувати справу до кінця, любов та повагу до космонавтів. Вміння використовувати різні форми вирізання ( з кількох частин або з прямокутника, складеного навпіл), окремих деталей, проявляти власну фантазію, творчість. Нагадування правил безпечного користування ножицями. Дид.ігри: « Космічні ракети», «Я земля» , «Намисто зі слів» ,» « Порівняй» ,«День - ніч» , « Космонавт і космос».

У Білозірському ліцеї- І.Поточна робота педагогічного колективу та адміністрації ліцею

1.Викладання навчальних дисциплін згідно до розкладу

2.Робота із шкільною документацією.

3.Підготовка звітів до відділу освіти

4.Додаткові заняття з учнями,які протребують допомоги

II.Адміністративний контроль за якістю організації освітнього процесу:

1. Виконання режиму навчальних занять і відвідуваність учнів; 2.Організація повторення на уроках

3.Підготовка до моніторингу якості освіти з математики

4.Впровадження Державного стандарту базової середньої освіти у 5-6 класах

5.Контроль проведення роз,яснювальної роботи серед здобувачів освіти щодо мінної безпеки

IІІ.Методична робота,підвищення професійного рівня:

2.Проходження курсової перепідготовки(згідно графіку).Вчителі

3.Участь у роботі атестаційної комісії відділу освіти.В.о.директора Мегега В.Я

4. Участь у Проєкті-Фотовиставці “Втомлені, але нескорені…вчителі Миколаївської області”Педагогічний колектив

5.Самоосвіта

IV.Робота з учнями, батьками:

1Проведення роз,яснювальної роботи серед здобувачів освіти щодо мінної безпеки 1-11 класи,.Відповідальні:класоводи та класні керівники

2.Виховні години відповідно до розкладу Класоводи та класні керівник

У Киселівському ліцеї – Освітній процес в закладі здійснюється відповідно до Освітньої програми та плану роботи закладу.

Протягом тижня класні керівники 1-11 класів проводили роз’яснювальну роботу серед учнів та батьків з мінної безпеки та правил поводження з ВНП. Для учнів було проведено інструктажі, бесіди, інтерактивні уроки, перегляд повчальних відео, мультфільмів від Unicef тощо. Також учням нагадали правила дорожнього руху, пожежної безпеки.

В Україні у третю суботу квітня відзначається День навколишнього середовища. Його започаткували у 1998 році згідно з Указом Президента України «Про День довкілля» № 855/98, після Стокгольмської конференції з довкілля, яка стала однією з найважливіших в історії екологічного руху. Цього дня була заснована UNEP (United Nations Environment Network) - Екологічна програма ООН, яка зараз є основним організатором та ідеологом. Зазвичай в цей день громадські організації проводять заходи, спрямовані на поліпшення стану навколишнього середовища, очищення водних джерел, озеленення, збереження заповідних об’єктів, поширення екологічних знань... На жаль, ворог позбавив нас можливості проводити природоорієнтовані заходи так активно, як це робили та планували раніше. Але ця дата не залишається поза увагою закладів освіти.

Так, з нагоди Дня довкілля в ліцеї було проведено такі заходи:

- Ранкова зустріч у 1 класі, присвячена Всеукраїнському Дню довкілля (Демчук Л.В.);

- Ранкова зустріч -відзначення Дня довкілля (перегляд презентації, відео) у 2 класі (Сабайдаш І.Л.);

- Година спілкування у 4 класі "20 квітня - Всеукраїнський День довкілля" (Вишнева О.О.).

Тріска Л.В. взяла участь у вебінарі «Розвиток креативності під час вивчення теми "Комп'ютерна анімація"»( IT-МОІППО).

Цапик О.І. брала участь у циклі семінарів "Дитяча легка атлетика".

17 квітня Хлань Н.В. взяла участь у підсумковому засіданні АК ІІ рівня.

19 квітня відбулося засідання педагогічної ради.

У Новомиколаївському ліцеї- Працюємо згідно плану роботи закладу та розкладу уроків.

Взяли участь у онлайн - презентації, яку провели для колективу розробники платформи Eddy . Ознайомилися з особливістю роботи на платформі. Отримали відповіді на питання.

Розпочали процес само оцінювання освітнього і управлінського процесу за допомогою інформативно – аналітичної системи « EvaluEd ”. Здійснюємо контроль за освітнім процесом. Опрацьовуємо вхідну документацію. Працюємо над веденням шкільної документації.

Продовжуємо співпрацю з партнерами з Німеччини, ГО «Ortenay fuer Ukraine», гімназією Еттенхайма.

Провели :

1 клас. Годину спілкування « День космонавтики». Ознайомилися з водними артеріями України. Виготовили аплікацію» День Землі» . Бесіду « Довіряти – це добре чи погано?»

2 клас. Годину спілкування « День космонавтики». Відкриваємо таємниці космосу. Взяли участь у конкурсі малюнків « Моя космічна мрія». До Дня карликового бегемота переглянули відео ,цікаві факти. Повторили правила « Мінна безпека та правила поводження з невідомими предметами та речовинами» .ТБ « Безпека руху велосипедиста».

4 клас. Бесіду з ТБ «Головні правила пожежної безпеки»,Виховну годину « Реклама і здоров’я»

5 клас. Годину спілкування « День космонавтики». Я відкриваю таємниці космосу. Взяли участь у конкурсі малюнків « Моя космічна мрія». Повторили правила поводження з небезпечними предметами.

6 клас. Годину спілкування « День космонавтики». Відкриваємо таємниці космосу. Повторили правила поводження з невідомими предметами та речовинами. ТБ «Безпека руху велосипедиста».

7 клас. Провели годину спілкування « Тварини – символи і обереги». Бесіду « Здорові зуби – гармонія здоров’я». До Дня космонавтики переглянули відео « 7 цікавих фактів про Україну та космос» . Виконували завдання космічної вікторини.

8 клас. Провели Годину спілкування « День космонавтики». Переглянули відео про Л.Каденюка. Повторили правила поводження з вибухонебезпечними та невідомими предметами. Провели бесіду « Обережно – кліщі» , виховну годину до Дня добрих справ 14 квітня « Мої добрі справи» .

Зубченко А.О. та члени самоврядування створили відео « Космічні пригоди» та відео до Міжнародного дня визволення в’язнів фашистських таборів.

Працюємо над благоустроєм території закладу освіти. Висіяли квіти.

1. У Партизанській гімназії- Поточна робота адміністрація та педагогічного колективу.

2. Участь у проведенні атестації працівників гімназії.

3. Індивідуальні консультації педагогам, батькам, здобувачам освіти.

ПОЧАТКОВА ШКОЛА

Ø Тема тижня. Енергія навколо нас.

Ø Теми для Щоденника вражень.

Ø Для комфортного життя людині потрібно...

Ø Я думаю, що енергія майбутнього- це...

Ø Сонце- мій друг.

Ø Перегляд соціального ролика.Перша благодійна торгова платформа "Мурахи".

Ø Бесiда «Для чого потрiбнi квiти?». Про бережливе ставлення до природи.

Ø 12.04 – День космонавтики. Перегляд та обговорення вiдео.

Ø Перегляд відео «Калейдоскоп здорового способу життя» до Всесвітнього дня здоров’я.

Ø Участь у вікторині та перевірили свої знання про здоровий спосіб життя.

Ø Ранкова зустріч – правила техніки безпеки у природи.

Ø Вправи на зниження стресових переживань, емоційне розвантаження.

Ø До Дня працівників ракетно-космічної галузі створення творчих робіт (ліплення, малювання)

Ø Перегляд та обговорення мультфільму" Місто Нуль Відходів". Обмін інформацією Як можна зробити сміття корисними.

Ø 10.04 У Міжнародний день братів і сестер. Розповіді дітей про своїх братиків і сестричок. Сюрприз для брата чи сестри, який викличе позитивні емоції.

Ø 5 простих правил для збереження психічного здоров'я. Відверта розмова.

Ø Космічні загадки. Вікторина " Що ми знаємо про Сонячну систему?"

4. ОСНОВНА ШКОЛА

Ø З учнями 9 класу була проведена виховна година присвячена до Міжнародного дня визволення в’знів фашистських концтаборів.

Ø 11 квітня в усьому світі відзначають пам’ятну дату — Міжнародний день визволення в’язнів фашистських концтаборів (International Day of Fascist Concentration Camps Prisoners Liberation). Вона «Бухенвальд, яке відбулося 11 квітня 1945 року.

Ø У рамках всеукраїнського фестивалю "STEM – весна 2024" учні 5 класу долучаються до участі , виконуючи проєкт Друге життя речей", учні 6 класу виконують проєкт «Моя добра справа» підготовка до участі Всеукраїнського інтерактивного конкурсу «МАН–Юніор Дослідник». Виконання проєкту «Бутерброди» у 5 класі. Участь в обласному вебінарі «Методичний супровід курсу «Здоров’я, безпека та добробут» на освітній платформі SvitDovkola.org»,

Ø реєстрація на вебінар для вчителів інформатики «Розвиток креативності під час вивчення теми “Комп’ютерна анімація”»

Ø Бесіда з батьками, щодо відвідування уроків і виконання домашніх завдань.

Ø Повторення правил дорожнього руху для велосипедистів.

Ø Перегляд відео" Перший космонавт незалежної України – Леонід Каденюк. (до всесвітнього Дня космонавтики 12 квітня).

Ø Запрошення учнів до участі в конкурсі малюнків «Моя космічна мрія».

У Первомайському ліцеї Протягом тижня проведено:

● Класні керівники сформували списки учнів 7-17 років пільгової категорії для оздоровлення дітей.

● В.о. директора, Поліщук Н.В., вчителі, батьки здобувачів освіти прийняли участь в опитуванні, що має на меті вивчення досвіду організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, зокрема проблеми виявлення і подолання навчальних втрат у початковій і базовій середній освіті, відповідно до листа Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України від 11 квітня 2024 № 169.

● Класні керівники всіх класів провели повторний інструктаж з мінної безпеки: "Про небезпеку вибухонебезпечних предметів, їх знаходження, перенесення та заборона самостійно приймати дії з утилізації”, а також про підготовку до демонтажу Первомайського ліцею.

● В.о. директора, Поліщук Н.В. брала участь в засіданні атестаційної комісії ІІ рівня Первомайського відділу освіти.

● 12 квітня в Україні відзначають День працівників ракетно-космічної галузі та Міжнародний день авіації і космонавтики. Свято присвячене першому в історії польоту людини в космос. У цей день в 1961 році Юрій Гагарін першим у світі здійснив орбітальний обліт Землі. Класні керівники провели ряд заходів, присвячених цій даті:

o «Усний журнал про першого українського космонавта Леоніда Каденюка» (Болюк С.М.)

o Ранкову зустріч « День космосу» (Сікорська І.І.)

● Васильченко Л.В. взяла участь у семінарі-тренінгу «Штучний інтелект у дії: інновації для шкільної освіти» для педагогів закладів загальної середньої освіти Миколаївської області.

● Семенова Л.В. пройшла навчання з теми «Не тільки PowerPoint: онлайн-сервіси для створення цікавих презентацій».

● З метою захисту здоров’я дітей, надання достовірної інформації про туберкульоз, профілактики туберкульозу серед учнів та формування у них навичок здорового способу життя з учнями 8-Б та 10- Б класів були проведені: бесіда “Все про туберкульоз” (Болюк С.М.), година спілкування "Профілактика туберкульозу" (Боровик І.В.)

Спеціаліст відділу освіти Тетяна Гонтаренко


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь