Звіт про роботу відділу освіти Первомайської селищної ради за минулий тиждень
Звіт
про роботу відділу освіти Первомайської селищної ради
1.Участь начальника відділу освіти Ірини Лукашевич у робочій нараді при начальнику військової адміністрації.
2.Поточна робота працівників відділу освіти, відпрацювання документації ,яка знаходиться на контролі.
3.Участь спеціаліста з безпеки Наталії Ліщук у заходах для дітей в смт.Первомайське,
4.Виїздний прийом громадян начальником відділу освіти Іриною Лукашевич.
5.Оперативна нарада з працівниками відділу освіти.
У Білозірському ЗДО- Старша група. Вихователь – Гогілідзе Олена Миколаївна ,(керівник Соколова Людмила Вікторівна)
У квітні продовжується освітній процес у дистанційній формі навчання. За період з 8 по 12 квітня було проведено згідно навчально-виховної програми: заняття; художня праця; спостереження; українські народні ігри; сюжетно-рольові ігри; театральна діяльність; настільні, рухливі та дидактичні ігри; відповідно до тем тижня проводилися бесіди…
Тиждень був присвячений темі: «У зоряних лабіринтах».
тиждень «У зоряних лабіринтах» - мета: ознайомити дітей із загальної будовою Сонячної системи і назвами планет; підвести до поняття Космосу, як простору, що існує за межами планети Земля; активізувати лексичний словник: космос, зірки, сузір’я, сяйво, глобус, ракета, Всесвіт; ознайомити дітей із обертанням Землі навколо своєї осі, як причиною зміни дня і ночі; розвивати бажання експериментувати, досліджувати, пізнавати нове, розвивати уяві, фантазію, естетичний смак; виховувати любов та бережливе ставлення до природи.
Збагачувати уявлення та знання про космос, планету Земля, ії супутник Місяць, планети Сонячної системи; ознайомити із сузір’ям як сім’єю зірок; формувати цілісний художній образ неба та його мешканців, основу розуміння єдності землі та неба; активізувати словник дітей назвами планет та космічних тіл; виховувати дбайливе ставлення до навколишнього, розуміючи, що кожен з нас – частка Всесвіту.
Створити умови для знайомства з числом і цифрою 9; ознайомлення з числом і цифрою 9; навчити співвідносити кількість предметів з цифрою; розвивати математичну мова, навички усного рахунку в межах 10, вміння працювати самостійно; виховувати вміння слухати інших дітей, формувати позитивну мотивацію до навчання.
Ознайомити дітей з призначенням космічних ракет, з працею космонавтів; виховувати захоплення мужністю, вольовими якостями цих людей; вчити дітей розуміти й запам’ятовувати віршований твір, чітко та виразно промовляти його; розвивати чіткість мовлення, інтонаційність; виховувати бережливе ставлення до природи.
Закріпити уявлення дітей про космос, космічні об’єкти; сприяти розвитку пізнавальної активності дітей; закріпити знання що слова мають значення; робити модель речення, складати речення з окремих слів; розвивати мислення, швидкість мовлення; вчити дітей робити певні висновки, застосовувати свої знання в нестандартних завданнях.
Формувати уявлення про Космос, професію космонавта; учити виготовляти аплікацію, використовуючи змішані техніки; розвивати естетичний смак, моторику рук; виховувати наполегливість, бажання до пізнання.
Формувати вміння дітей ліпити ракету конструктивним способом, застосовувати знайомі прийоми ліплення: ділити шматок пластиліну на великий і маленький шматки, маленький навпіл, застосовувати прийом розкочування шматка і загострювати кінець; розвивати увагу, пам'ять; виховувати почуття задоволення від здобутих результатів.
Розширювати й поглиблювати знання дітей про космос; продовжувати вчити малювати враження від почутого та побаченого, використовуючи різні техніки малювання, правильно компонувати малюнок на папері; прищеплювати бажання працювати аквареллю; розвивати увагу, зосередженість, допитливість; виховувати любов до прекрасного, самостійність.
Батьки отримували необхідну консультативну інформацію: «Формування адекватної самооцінки у дошкільному віці», «Як заспокоїти дітей під час стресу».
У Первомайському ЗДО- Робота з дітьми планувалась і здійснювалася відповідно до освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Освітній процес на тиждень заплановано за темою «Природа Космосу». Завдання підбирала, враховуючи своєрідність молодшої групи, так, щоб вони відповідали віковим особливостям дітей, значна увага приділялась розвитку мовлення і звуковикові, вправам на розвиток уваги і пам’яті.
Систематично в мережі Viber надсилала для дошкільнят до спільної групи «Барвінок» відеоматеріали занять, дидактичних ігор, консультацій для батьків.
II тиждень «Природа Космосу». Метою тижня було завдання ознайомити дітей з об’єктами космосу (сонце ,місяць, зорі), навчати розрізняти і правильно називати їх, визначати характерні ознаки природних об’єктів і явищ. Розвивати пізнавальну активність, інтерес до загадкової і таємничої природи космосу; дати елементарні уявлення про космос, вчити розрізняти воду і сушу, день і ніч; пояснити, що потрібно берегти природу Землі.
На протязі тижня проведено заняття:
1. Ознайомлення з природним довкіллям: «Подорож у Космос»
2. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація ): «Ракета летить у зоряне небо»
3. Логіко-математичний розвиток: «Космічна подорож» (мета: навчати визначати рівність або нерівність предметів в групах викладаючи їх попарно (прийомом накладання); закріпити знання про об’ємну геометричну фігуру куля; продовжувати формувати знання про геометричні фігури, вміння знаходити в навколишньому предмети, схожі на певну геометричну фігуру; навчати викладати з фігур зображення (ракету)
4. Конструювання: «Ракета» (мета: вчити створювати ракету з зубочисток, паличок, з’єднуючи їх за допомогою пластилінових кульок)
5. Розвиток мовлення дитини (художня література): розповідання казки «Сонце і Місяць)
6. Розвиток мовлення (мовленнєве спілкування): «Сонце землю зігріває»
7. Здоров’я і фізичний розвиток (фізична культура): «Майбутні космонавти»
8. Ознайомлення з соціумом: «Місяць світить, та не гріє»
9. Художньо-продуктивна діяльність (малювання): «Зоряне небо»
Дидактичні ігри: «Великий-маленький», «Якої фігури не стало», «Коли це буває» (частини доби), «Знайди пару космонавту».
СХД: Читання казки «Казка про Землю», малювання «Ракета летить в космос», викладання з лічильних паличок «Ракета і зорі»
10 квітня з дітьми в освітньому просторі «Вулик» було проведено заняття « Ми маленькі космонавти». Під час заняття проведено дидактичні ігри: «Знайди пару космонавту», «Великий –маленький», «Один-багато», «Чарівні палички»; музична руханка «А ти лети».
Робота з батьками: батькам надавалися загальні онлайн консультації «Формуємо мовлення у дошкільнят», «Розвиток мовлення засобами в художній літературі», «Що почитати дітям?», «Що означає колір ,який обирає дитина під час малювання і гри». Індивідуальні консультації та бесіди з батьками в онлайн режимі. Вихователь середньої групи - Вернієнко Т. П.
Освітній процес відбувається дистанційно. Під час навчально-виховної діяльності дотримувалася синхронного навчання.
ІV тиждень «У зоряних лабіринтах»
- формували уявлення про космос, сонце та місяць, зірки; формували уявлення про значення сонячного проміння для розвитку рослин; спостерігали за змінами дня і ночі; встановлювали зв’язок між об’єктами та явищами природи; пояснювали, навіщо потрібне Сонце і яка його роль у житті всього живого; фантазували про життя на інших планетах; формували навички дослідницької діяльності; учили узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
Робота з батьками мала консультативний характер і була різноплановою: «Формування адекватної самооцінки у дошкільному віці», «Економічне виховання дітей у сім’ї», «Секрети супергероїв та їх батьків. Флікери»
- Проведено заняття на теми: «Космос», слухання казки Марії Солтис-Смирнової «Як Сонце з Водою у хованки грались», «Подорож космосом», «Фізкультура з інопланетянами», «Наша домівка – планета Земля».
- На занятті з логіко-математичного розвитку діти удосконалювали знання про геометричні фігури; розвивали вміння складати з частин ціле; закріплювали навички кількісної та порядкової лічби; вміння додавати та віднімати по одному.
- Діти відвідали освітній простір, де провели разом з психологом Світланою Вікторівною заняття «Мозаїкова фантазія»
- ХПД: аплікація «Планета Земля», конструювання «Космос: ракета з лічильних паличок», ліплення «Планета Земля», малювання сіллю «Наша планета»
- Дидактична ігри :«Космос», «Що є у космосі?», «Ніч - день», « Знайди тінь. Космос», пальчикова гра «Сонячні промінчики».
- Відео - спостереження за зоряним небом.
- Переглянули відео: «Поговоримо про особисту гігієну».
- Ознайомилися з руханками: «Інопланетяни», « Я -ракета», «Булька в Космосі», «Природа – наш рідний дім».
- Розвага: мультфільм «Марійка та зоряна мишка. Космос.
СХД: конструювання «Ракета із підручного матеріали».
Запропоновано художнє слово в родині: Казка про Космос. Загадки про космос від Лунтика .
Старша група. Вихователь Голдун Марина Олександрівна
Перший тиждень був присвячений темі:
«ВСЕ НАВКРУГ БУЯЄ, КВІТЕНЬ ЗУСТРІЧАЄ»
*8.04 Платформа ЗУМ та вайбер
1. Ранкове вітання: «Я всміхаюсь сонечку!»
2. Організована освітня діяльність: дитина у світі мистецтва (аплікація): «Гіацинти».
3. Спостереження: квіти-первоцвіти
4. Гра дитини: гра «Ознаки весни»
5. Робота з батьками: консультація «Бережіть первоцвіти!»
6. Самоосвіта: вебінар «Інтерактивні вправи для розвитку логічного мислення у дітей дошкільного віку».
*9.04 Платформа ЗУМ та вайбер
1. Ранкове вітання: «Я всміхаюсь сонечку!»
2. Організована освітня діяльність: дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Знайомство з числом і цифрою 9»
3. Організована освітня діяльність: підготовка руки до письма: «Цифра 9»
4. Організована освітня діяльність: дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Підсніжник».
5. Гра дитини: гра «Скільки пташок?»
6. Робота з батьками: проєкт «Збережи первоцвіти!»
7. Самоосвіта: вебінар «Весняна природотерапія для дітей: цікаві ідеї для проєктної діяльності»
*10.04 Платформа ЗУМ та вайбер
1. Ранкове вітання: «Я всміхаюсь сонечку!»
2. Організована освітня діяльність: мовлення дитини (художня література): вивчення вірша Грицька Бойка «Берізка» (мнемотехніка)
3. Організована освітня діяльність: дитина у світі мистецтва (ліплення): «Квітуче дерево»
4. Організована освітня діяльність: особистість дитини (здоров’язбережувальна):
«Зелена аптека: розповідь павучка про лікарські рослини»
5. Спостереження: Мати-й-мачуха
6. Гра дитини: дидактична гра «Що прийде на допомогу?» (лікарські рослини)
7. Робота з батьками: консультація «Як заспокоїти дітей під час стресу»
8. Самоосвіта: вебінар «Три роки дистанційного навчання: підсумки, проблеми та перспективи»
*11.04 Платформа ЗУМ та вайбер
1. Ранкове вітання: «Я всміхаюсь сонечку!»
2. Організована освітня діяльність: мовлення дитини: «Весняні квіти» (поділ слова на склади. Голосні та приголосні)
3. Організована освітня діяльність: особистість дитини (фізична культура): «Фізкультура з паперовими м’ячиками»
4. Підготовка руки до письма: «Склади та звуки»
5. Гра дитини: дидактична гра «Квіти весни»
6. Робота з батьками: інформація «Протидія булінгу». Мета: ознайомити із поняттям булінгу;
7. Самоосвіта: вебінар «Діти та дисципліна – як діяти у конфліктах?»
*12.04 Платформа ЗУМ та вайбер
1. Ранкове вітання: «Я всміхаюсь сонечку!»
2. Організована освітня діяльність: дитина в соціумі: «Червона книга України: рослини»
3. Організована освітня діяльність: дитина у світі мистецтва (малювання): «Підсніжник»
4. Гра дитини: гра-розвага «Весняні квіти»
5. Розвага: мультфільм «Це наше і це твоє. Видатні відкриття космосу – наші!»
6. Робота з батьками: презентація проєкту «Збережи первоцвіти!»
7. Самоосвіта: стаття «Дитячий садок онлайн: налагодження освітньої взаємодії з дітьми в умовах війни».
Практичний психолог – Гончаренко С.М.
08.04 - самоосвіта
09.04 - індивідуальне консультування
10.04 - індивідуальне консультування
11.04 - заняття "Мозайкова фантазія"- розвиток дрібної моторики. Розпис на оргсклі.
12.04 - індивідуальне консультування
У Новомиколаївському ЗДО- заняття пройшли відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти за програмою « Дитина» та календарним плануванням вихователя Фомич Ірини Стефанівни.
Старша група: « Подорож у космос»
Заняття:
Ознайомлення з природним довкіллям
Ознайомлення з соціумом
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування ( грамота)
СХД ( аплікація, ліплення, малювання)
Логіко- математичний розвиток ( конструювання)
На заняттях діти навчилися конкретизувати і узагальнювати уявлення про Всесвіт , галактику, зірку Сонце, взаємозв’язок людини з космосом, отримали елементарні поняття про сонячну систему, сузір’я за допомогою ігор, розвивали уявлення, сприйняття часу та простору, виховували інтерес до різних наук, знань астрономії. Збагачували уявлення та знання дітей про космос, планету Земля, її супутник – Місяць, виховували дбайливе ставлення до навколишнього світу, розуміючи, що кожен з нас – частка Всесвіту. Формували знання та уявлення дітей про космос, про все, що в ньому існує ( Сонце, зорі, планети), закріпили знання про космонавтів, про космічну техніку, активізували словниковий запас дітей антонімами, нові словоутворення, розвивали зв’язне мовлення, творчість, фантазію, виховували любов до космонавтів, любов до рідної землі. З розвитку мовлення ознайомили дітей з новою літерою «С», її алфавітною назвою, звуками «с’», закріплювали знання про наголос, вміння його продемонструвати, що в різних словах різні склади, виконувати звуковий аналіз слів, розвивати інтерес до занять з грамоти, виховувати самостійність. Викликати емоційні реагування на красу та різноманітність небесної сфери, вправляти в розрізненні кольору, форми просторових характеристик, об’єктів космосу, вміти формувати цілісний художній образ неба та його мешканців, основу розуміння єдності землі та неба. Ознайомили дітей з призначенням космічних ракет, з героїкою праці космонавтів, захоплюватися мужністю, вольовими якостями цих людей.
Ознайомилися з цифрою 0, уявлення про утворення числа 0, вправляти в кількісній і порядковій лічбі, ознайомили з діями додавання й віднімання із числом 0, закріпили уявлення про часові поняття « раніше»,» пізніше», виховувати акуратність і самостійність у роботі. Вчити дітей конструювати об’ємну ракету шляхом склеювання прямокутного картону у циліндрі, вміння доповнювати основну частину деталями; ілюмінатор, хвостова частина, носова частина, розвивати самостійність, акуратність, ініціативу. творчість
СХД- продовжувати вчити дітей малювати враження від почутого та побаченого, використовуючи різні матеріали та техніки малювання, розвивати творчу уяву, естетичне сприйняття навколишнього світу, виховувати вміння виконувати справу до кінця, любов та повагу до космонавтів. Вміння використовувати різні форми вирізання ( з кількох частин або з прямокутника, складеного навпіл), окремих деталей, проявляти власну фантазію, творчість. Нагадування правил безпечного користування ножицями. Дид.ігри: « Космічні ракети», «Я земля» , «Намисто зі слів» ,» « Порівняй» ,«День - ніч» , « Космонавт і космос».
У Білозірському ліцеї- І.Поточна робота педагогічного колективу та адміністрації ліцею
1.Викладання навчальних дисциплін згідно до розкладу
2.Робота із шкільною документацією.
II.Адміністративний контроль за якістю організації освітнього процесу:
1 Контроль відвідування учнями навчальних занять(продовження)
2. Контроль за якістю організації освітнього процесу: участь в освітньому процесі за дистанційними технологіями учнів, які викликають занепокоєння.
3.Організація повторення на уроках
4.Впровадження Державного стандарту базової середньої освіти у 5-6 класах
IІІ.Методична робота,підвищення професійного рівня:
1.09.04 Педагогічна рада
Порядок денний:
І. Освітні втрати та шляхи їх подолання( Мегега В.Я.)
1. 1.Особливості впровадження Держстандарту базової середньої освіти.Моніторинг впровадження Держстандарту педагогічним колективом Білозірського ліцею . (Брунарська О.А)
1.2. Впровадження Держстандарту базової середньої освіти Труднощі та досягнення.З досвіду роботи.(вчителі- предметники: Брунарський В.П., Буйбарова Г.М.,Закурдаєва І.М., Іовчева М.В., Штанухін С.О. Чепеленко Л.Б , Костюченко К.О)
ІІ. Національно-патріотичне виховання як засіб становлення сучасного українця, адаптованого до нових умов життя ( Павлова В.В.)
2. 1.Складові національно-патріотичного виховання в процесі викладання різних предметів, досягнення національно-патріотичного виховання учнів.
З досвіду роботи (Фролова Н.Є, Чепеленко Л.Б.)
2.2. Виховання ціннісного ставлення до культурних надбань українського народу засобами художньо-естетичної діяльності.З досвіду роботи
( Кирпиченко Л.М., Костюченко К.О.
2.Проходження курсової перепідготовки(згідно графіку).Вчителі
3.Участь у тренінгу «Зустріч вчителів про сертифікацію»Педагогічний колектив
4. Участь у Проєкті-Фотовиставці “Втомлені, але нескорені…вчителі Миколаївської області”Педагогічний колектив
У Киселівському ліцеї – Освітній процес в закладі здійснюється відповідно до Освітньої програми та плану роботи закладу.
З 8 по 12 квітня у Киселівському ліцеї проходив тиждень фізики (вчитель - Сорокін О.В.), мета якого - у цікавій формі розширити та поглибити знання, отримані на уроках, показати їх використання у житті, виробляти навички швидко мислити, ясно викладати свої думки, виявляти винахідливість у складних ситуаціях, формувати командний дух. Для учнів 7-11 класів було проведено конкурси, спрямовані на розвиток фантазії, логічного мислення, вміння орієнтуватися в інформаційному просторі. Учні мали можливість позмагатися у кмітливості, відповідаючи на запитання вікторин.
12 квітня 1961 року людина здійснила перший політ у космос. Відтоді щороку у цей день відзначають Міжнародний день космонавтики. Учні ліцею з вчителем Сорокіним О.В. традиційно відзначили цю визначну дату, обговоривши історичні факти пізнання та осягнення космічного простору.
Для учнів 4 класу було проведено годину спілкування “День космонавтики” (Вишнева О.О.), для учнів 6 класу - годину спілкування «Космічний світ України» (Тріска Л.В.).
Цапик О.І. провела для учнів 8 класу годину спілкування на тему "Туберкульоз в Україні та світі: ситуація, проблеми, засоби вирішення".
Учні 6 класу взяли участь у дискусії "Спілкування у природі – ризик для дітей." (Тріска Л.В.).
Сабайдаш І.Л. з учнями 2 класу у понеділок, 8 квітня, відзначили Всесвітній день здоров’я.
Цапик О.І. взяла участь у циклі семінарів "Дитяча легка атлетика".
У Новомиколаївському ліцеї- Працюємо згідно плану роботи закладу та розкладу уроків.
Взяли участь у онлайн - презентації, яку провели для колективу розробники платформи Eddy . Ознайомилися з особливістю роботи на платформі. Отримали відповіді на питання.
Розпочали процес само оцінювання освітнього і управлінського процесу за допомогою інформативно – аналітичної системи « EvaluEd ”. Здійснюємо контроль за освітнім процесом. Опрацьовуємо вхідну документацію. Працюємо над веденням шкільної документації.
Продовжуємо співпрацю з партнерами з Німеччини, ГО «Ortenay fuer Ukraine», гімназією Еттенхайма.
Провели :
1 клас. Годину спілкування « День космонавтики». Ознайомилися з водними артеріями України. Виготовили аплікацію» День Землі» . Бесіду « Довіряти – це добре чи погано?»
2 клас. Годину спілкування « День космонавтики». Відкриваємо таємниці космосу. Взяли участь у конкурсі малюнків « Моя космічна мрія». До Дня карликового бегемота переглянули відео ,цікаві факти. Повторили правила « Мінна безпека та правила поводження з невідомими предметами та речовинами» .ТБ « Безпека руху велосипедиста».
4 клас. Бесіду з ТБ «Головні правила пожежної безпеки»,Виховну годину « Реклама і здоров’я»
5 клас. Годину спілкування « День космонавтики». Я відкриваю таємниці космосу. Взяли участь у конкурсі малюнків « Моя космічна мрія». Повторили правила поводження з небезпечними предметами.
6 клас. Годину спілкування « День космонавтики». Відкриваємо таємниці космосу. Повторили правила поводження з невідомими предметами та речовинами. ТБ «Безпека руху велосипедиста».
7 клас. Провели годину спілкування « Тварини – символи і обереги». Бесіду « Здорові зуби – гармонія здоров’я». До Дня космонавтики переглянули відео « 7 цікавих фактів про Україну та космос» . Виконували завдання космічної вікторини.
8 клас. Провели Годину спілкування « День космонавтики». Переглянули відео про Л.Каденюка. Повторили правила поводження з вибухонебезпечними та невідомими предметами. Провели бесіду « Обережно – кліщі» , виховну годину до Дня добрих справ 14 квітня « Мої добрі справи» .
Зубченко А.О. та члени самоврядування створили відео « Космічні пригоди» та відео до Міжнародного дня визволення в’язнів фашистських таборів.
Працюємо над благоустроєм території закладу освіти. Висіяли квіти.
1. У Партизанській гімназії- Поточна робота адміністрація та педагогічного колективу.
2. Підготовка документації до проведення атестації працівників гімназії.
3. Індивідуальні консультації педагогам, батькам, здобувачам освіти.
4. ПОЧАТКОВА ШКОЛА
Ø Тема тижня. Енергія навколо нас.
Ø Теми для Щоденника вражень.
Ø Для комфортного життя людині потрібно...
Ø Я думаю, що енергія майбутнього- це...
Ø Сонце- мій друг.
Ø Перегляд соціального ролика.Перша благодійна торгова платформа "Мурахи".
Ø Бесiда «Для чого потрiбнi квiти?». Про бережливе ставлення до природи.
Ø 12.04 – День космонавтики. Перегляд та обговорення вiдео.
Ø Перегляд відео «Калейдоскоп здорового способу життя» до Всесвітнього дня здоров’я.
Ø Участь у вікторині та перевірили свої знання про здоровий спосіб життя.
Ø Ранкова зустріч – правила техніки безпеки у природи.
Ø Вправи на зниження стресових переживань, емоційне розвантаження.
Ø До Дня працівників ракетно-космічної галузі створення творчих робіт (ліплення, малювання)
Ø Перегляд та обговорення мультфільму" Місто Нуль Відходів". Обмін інформацією Як можна зробити сміття корисними.
Ø 10.04 У Міжнародний день братів і сестер. Розповіді дітей про своїх братиків і сестричок. Сюрприз для брата чи сестри, який викличе позитивні емоції.
Ø 5 простих правил для збереження психічного здоров'я. Відверта розмова.
Ø Космічні загадки. Вікторина " Що ми знаємо про Сонячну систему?"
5. ОСНОВНА ШКОЛА
Ø З учнями 9 класу була проведена виховна година присвячена до Міжнародного дня визволення в’знів фашистських концтаборів.
Ø 11 квітня в усьому світі відзначають пам’ятну дату — Міжнародний день визволення в’язнів фашистських концтаборів (International Day of Fascist Concentration Camps Prisoners Liberation). Вона «Бухенвальд, яке відбулося 11 квітня 1945 року.
Ø У рамках всеукраїнського фестивалю "STEM – весна 2024" учні 5 класу долучаються до участі , виконуючи проєкт Друге життя речей", учні 6 класу виконують проєкт «Моя добра справа» підготовка до участі Всеукраїнського інтерактивного конкурсу «МАН–Юніор Дослідник». Виконання проєкту «Бутерброди» у 5 класі. Участь в обласному вебінарі «Методичний супровід курсу «Здоров’я, безпека та добробут» на освітній платформі SvitDovkola.org»,
Ø реєстрація на вебінар для вчителів інформатики «Розвиток креативності під час вивчення теми “Комп’ютерна анімація”»
Ø Бесіда з батьками, щодо відвідування уроків і виконання домашніх завдань.
Ø Повторення правил дорожнього руху для велосипедистів.
Ø Перегляд відео" Перший космонавт незалежної України – Леонід Каденюк. (до всесвітнього Дня космонавтики 12 квітня).
Ø Запрошення учнів до участі в конкурсі малюнків «Моя космічна мрія».
У Первомайському ліцеї - Протягом тижня:
● Надання характеристик учнів пільгового контингенту до Відділу “Служби у справах дітей Первомайської селищної ради”.
● Забезпечення учнів пільгового контингенту технічними засобами для дистанційного навчання.
● 8 квітня в освітньому центрі "Вулик" відбулась зустріч з представниками мобільної бригади Схід-SOS Благодійний фонд@ Восток SOS на тему: "Відновлення ресурсу та розвиток стресостійкості. Арт терапевтичний захід на тему внутрішнього ресурсу та самоцінності. Ознаки гендерно зумовленого насилля(ГЗН)" для педагогічних працівників Первомайського ліцею. Для учнів 5-7 класів проведено тренінг на тему: "Безпека в інтернеті. Кібербулінг і відповідальність".
● Проведено гурток "Швидкочитайлик". Цікаві та незвичайні вправи з кубиками LEGO, змагання на швидкість читання, цікаві розмальовки, зашифровані тексти, зниклі слова, римування - всьому цьому наші учасники вчилися під час заняття. (Квашніна С.С.)
● Всесвітній день здоров’я відзначають щорічно, починаючи з 1950 року. Його було засновано Всесвітньою організацією охорони здоров’я в рамках ООН. Мета цього свята - підкреслити важливість здоров’я кожної людини і людства в цілому. У наш час здоров’я - це не відсутність хвороб, а фізична, психологічна, соціальна гармонія людини, її доброзичливе ставлення як до інших людей, так і до навколишнього середовища. З учнями 9-Б та 10-А класів проведено годину спілкування “ Міжнародний день здоров’я та спорту” , “Здоровий спосіб життя” ( Шульгін О.В., Яковлєва С.О.)
● З метою підвищення санітарної обізнаності учнів були проведені :ранкова зустріч “ Українці проти туберкульозу” ( Квашніна С.С.), година спілкування “ Зупинимо туберкульоз разом” ( Васильченко Л.В.)
Спеціаліст відділу освіти Тетяна Гонтаренко