Первомайська селищна громада
Миколаївська область, Миколаївський район

Звіт про роботу відділу освіти Первомайської селищної ради за минулий тиждень

Дата: 30.03.2024 10:37
Кількість переглядів: 294

Фото без опису

Звіт

про роботу відділу освіти Первомайської селищної ради

1.Участь начальника відділу освіти Ірини Лукашевич у робочій нараді при начальнику військової адміністрації.

2.Поточна робота працівників відділу освіти, відпрацювання документації ,яка знаходиться на контролі.

3.Виїздний прийом громадян начальником відділу освіти Іриною Лукашевич.

4.Підготовка документації до проведення атестації педагогічних працівників закладів освіти у 2024 році.

5.Замовлення підручників для учнів 11 класу.

У Білозірському ЗДО- Старша група. Вихователь – Гогілідзе Олена Миколаївна ,(керівник Соколова Людмила Вікторівна)

У березні продовжується освітній процес у дистанційній формі навчання. За період з 25 по 29 березня було проведено згідно навчально-виховної програми: заняття; художня праця; спостереження; українські народні ігри; сюжетно-рольові ігри; театральна діяльність; настільні, рухливі та дидактичні ігри; відповідно до тем тижня проводилися бесіди…

Тиждень був присвячений темі: «У світі чарівних книжок».

тиждень «У світі чарівних книжок» - мета: познайомити дітей із створенням книги; розширити та збагатити знання дітей про книги, які бувають книги (навчальні, для дозвілля) та розміром (великі, маленькі); закріпити правила поводження з книгою; розвивати у дітей пам`ять, увагу; виховувати у дітей інтерес до книги та дбайливе ставлення до неї; закріплювати знання дітей про поводження з книгою; розвивати мовлення, пізнавальний інтерес; виховувати інтерес до казок, бережливе ставлення до книг.

Продовжувати вчити складати та розв’язувати задачі на основі практичних дій за малюнками; аргументувати вибір арифметичної дії та прийомів виконання; розвивати вміння орієнтуватися в просторі; виховувати бажання добре виконати завдання.

Розкрити значення книги в житті людини; ознайомити дошкільників з історією появи книги; розвивати інтерес до книги, читання; стимулювати допитливість, вибірковість у виборі книг; виховувати шанобливе ставлення до книги як духовної та матеріальної цінності.

Ознайомити дітей із книгами – їх будовою, призначенням, історією виникнення, значенням у житті людини; формувати пізнавальний інтерес до процесу читання; берегти природу; формувати уміння робити висновки із прочитаних казок, сприяти вдосконаленню граматичної будови мовлення, використовувати слова зі зменшувально-пестливим суфіксом та антонімами; розвивати пам'ять, мислення, увагу, фантазію; виховувати бажання працювати з книгою, дбайливе ставлення до неї.

Закріпити знання про папір, його властивості; розвивати інтерес до оточуючого світу, здатність ділитися досвідом з іншими людьми, виробляти вміння робити висновки в ході проведення кожного досліду; виховувати вміння економного використовувати папір.

Вчити виготовляти закладки до книжки, за зразком; розвивати моторику рук, уміння переплітати смужки паперу, формуючи візерунок; вчити раціонально використовувати матеріал; удосконалювати вміння вирізати ножицями по прямій; виховувати любов до читання, бережливе ставлення до книги, охайність, самостійність.

Заохочувати дітей до створення виробів з пластичного матеріалу; вчити ліпити казкових героїв конструктивним способом, додержуючись пропорційного співвідношення частин тіла, (з опрацюванням деталей стекою, пальцями); розвивати дрібні м'язи кисті руки, окомір, уяву, творчі здібності; виховувати охайність, наполегливість у досягненні мети.

Вчити дітей ілюструвати улюблені казки, задумувати малюнок та втілювати його на папері, передавати характерні особливості персонажів; закріплювати вміння малювати фарбами, олівцями; розвивати творчість, естетичний смак; виховувати любов до казок.

Вихователь Гогілідзе О.М. була присутня на вебінарі за темою «Дитина в природному довкіллі: природничо-екологічна компетентність, навички, орієнтовані на сталий розвиток» та отримала сертифікат; директор Соколова Л.В. була присутня на вебінарі та отримала сертифікат за темою «Дитина в соціумі: соціально-громадянська компетентність».

Батьки отримували необхідну консультативну інформацію: «Цю книжку варто прочитати», «Які книги та як читати дітям дошкільного віку».

У Первомайському ЗДО-Робота з дітьми планувалась і здійснювалася відповідно до освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Освітній процес на тиждень заплановано за темою «Про здоров'я треба знати, про здоров'я треба дбати». Завдання підбирала, враховуючи своєрідність молодшої групи, так, щоб вони відповідали віковим особливостям дітей, значна увага приділялась розвитку мовлення і звуковикові, вправам на розвиток уваги і пам’яті.

Систематично в мережі Viber надсилала для дошкільнят до спільної групи «Барвінок» відеоматеріали занять, дидактичних ігор, консультацій для батьків.

На дистанційне проведення занять організовано 12 дітей. З них 5 дітей працюють на платформі ZOOM і 7 дітей отримують завдання і працюють на платформі Вайбер.

IVтиждень «Про здоров'я треба знати, про здоров'я треба дбати» Метою тижня було завдання формувати знання дітей про те, що ліки - не іграшка, що багато хвороб можна лікувати за допомогою вітамінів, які містяться в овочах і фруктах; формувати поняття про властивості води та її використання для особистої гігієни; закріпити правила особистої гігієни; виховувати охайність та прагнення до чистоти; розвивати пам'ять, мислення.

На протязі тижня проведено заняття:

1. Ознайомлення з природним довкіллям: «Щоб зоровим завжди бути, треба про вітаміни не забути»

2. Художньо-продуктивна діяльність(Ліплення ): «Вітамінки для дитинки»

3. Логіко-математичний розвиток: «Об’ємні геометричні фігури. Куля. Куб» (Мета: дати уявлення про об’ємні геометричні фігури куля та куб; вправляти у розрізненні кулі та куба; вчити порівнювати геометричні фігури з предметами, схожими за формою)

4. Конструювання: «Мікроби нам не друзі» (вушні палички і пластилін)

5. Розвиток мовлення дитини (художня література) Читання твору «Маша і мило»

6. Розвиток мовлення (Мовленнєве спілкування): «Овочі та фрукти – корисні продукти»

7. Здоров’я і фізичний розвиток (фізична культура):««Малятка - Здоров’ятка »

8. Ознайомлення з соціумом «Про чистоту дбай – здоровим зростай»

9. Художньо-продуктивна діяльність (малювання): «Веселі мікробчики»

Дидактичні ігри: «Назви фрукт і колір», «Що змінилось», «Ми охайні малюки»

«Великий-маленький», «Назви частину тіла», «Звідки беруться мікроби ?», «Ненаситний крокодильчик».

СХД : «Зубна щіточка» (малювання), «Рушничок» (аплікація), читання казки «Умій почекати», перегляд мультфільму «Мишеня Мишко і брудні лапки»

Музичні руханки: «Веселі малята», «Булька», «Мікробчик»

Робота з батьками: батькам надавалися загальні онлайн консультації «Здорове харчування», «Запорука здоров’я дитини – правильне харчування!», «Залучайте дітей до самостійності», «Поради про те як можна цікаво проводити прогулянки з дітьми на свіжому повітрі». Індивідуальні консультації та бесіди з батьками в онлайн режимі.

Вихователь середньої групи - Вернієнко Тетяна Петрівна

Дистанційне навчання дошкільників здійснюється відповідно нормативних документів, розкладу занять, віку дітей та тематичних тижнів.

ІV тиждень «Я здоров’я збережу!»

Упродовж тижня дошкільники поглиблювали уявлення про здоров`я людини; здоровий спосіб життя, дотримання особистої гігієни; розвивали інтерес до подальшого пізнання себе; пізнавальну активність, мислення , уміння висловлювати власну думку; формували валеологічну свідомість, дбайливе та бережливе ставлення до власного здоров’я; виховували позитивне ставлення до корисної їжі, бажання підтримувати здоровий спосіб життя, любов до фізичних навантажень, спорту.

Комплексна робота з батьками продовжується через індивідуальні бесіди, консультації «Здоров’я дитини у ваших руках», поради «10 заповідей здоров’я дошкільників», анкетування «Здорова дитина», інформації «Здорові харчові звички».

Проведено заняття на теми: «Подорож країною Здоров’я!», слухання вірша «Звідки хвороби?» Т. Лисенко, фізкультура з Полінкою: танцюємо, граємо, здоров’я зберігаємо!», «Особиста гігієна – запорука здоров’я». На занятті з логіко-математичного розвитку (математика): діти ознайомилися із числом і цифрою 4; розвивали вміння лічити предмети; закріплювали навички розміщення предметів справа, зліва, попереду,;

Діти відвідали освітній простір, де зустрілися з психологом Світланою Вікторівною і виконали цікаву роботу «Наша фантазія не знає меж» ХПД: аплікація «Квітка здоров’я», ліплення «Смачний сніданок», малювання «Мікроби», конструювання з підручного матеріалу «Квітка здоров’я». Дидактичні ігри: «Що корисно, а що шкідливо для здоров’я», «Режим дня», «Кубик здоров’я», «Музичні настрої».

Діти провели експериментально-дослідницьку діяльність з милом «Чисті руки – запорука здоров’я».

Запропоновано художнє слово в родині: вірші М Висотська «Ми уміємо чисто митися», Л. Лисенко «Про здоров’я», оповідання В. Сухомлинський «Чорні руки», Підготовка руки до письма: «Весняний дощик».

Розучили руханки: «Мікробчик", «Весняна гра».

Переглянули відео «У гості до королеви Здоров’я СХД: аплікація-експеримент «Квітка здоров’я в твоїх руках» Розвага: переглянули мультфільм «Мишеня Мишко і брудні лапки».

Звіт практичного психолога

25.03- індивідуальне консультування

26.03- корекційне заняття " Наша фантазія не знає меж"- з елементами паперотерапії

27.03-тренінг * Важливі навички під час стресу"

28.03- індивідуальне консультування. Підготовка до проведення корекційного заняття ( старша група)

29.03- корекційне заняття з елементами паперотерапії " Квітка"

У Білозірському ліцеї- І.Поточна робота педагогічного колективу та адміністрації ліцею

1.Робота з документацією(електронні журнали)перевірка учнівських робіт

2Підготовка атестаційних листів до засідання атестаційної комісії

3.Оформлення вибору підручників 11 класу

4. Перевірка учнівських робіт,підготовка навчальних матеріалів

5.Індивідуальна робота з учнями,які потребують допомоги

II.Адміністративний контроль за якістю організації освітнього процесу:

1.Підготовка до проведення моніторингу з математики.Адміністрація.,Буйбарова Г.М.,вчитель математики

2.Підготовка наказу «Про підсумки атестації»Адміністрація

IІІ.Методична робота,підвищення професійного рівня:

1.27 03.Засідання атестаційної комісії.

1.Підготовка до педагогічної ради « Впровадження держстандарту базової середньої освіти в5 -6 класах НУШ. Здобутки і проблеми Педагогічний колектив

2.Проходження курсової перепідготовки"Діяльнісний підхід

в освітньому процесі з біології і екології як новий стиль викладання предмета". Чепеленко Л.Б

3. Буйбарова Г.М.,вчитель математики, на освітньому порталі « На Урок» 21 та 22 березня брала участь в конференції з теми « 6 і 7 клас НУШ : організація

ефективного навчання»

4.Участь у онлайн-форумі»Розвиток soft skills в сучасній школі:інструменти,методики,досвіди»Павлова В.В

5.Участь у вебінарі«Впровадження універсального дизайну навчання у освітній процес:шлях до успіху.»Кирпиченко Л.М,вчитель образотворчого мистецтва

IV.Робота з учнями, батьками:

1.Інформаційна хвилинка.Правила поводження з вибухонебезпечними предметами .Попередження травматизму.Павлова В.В

2.Зустрічи з батьками. Класоводи,кл.керівники

У Киселівському ліцеї - Цього тижня учні ліцею відпочивали на канікулах, а педагогічні працівники мали більше часу для роботи з документацією, підготовки звітів, проведення нарад, батьківських зборів, підвищення кваліфікації.

Протягом тижня вчителі проводили консультації, готували завдання для проведення річного оцінювання навчальних досягнень учнів, які здобувають освіту за індивідуальною формою навчання.

25 березня відбулося засідання педагогічної ради , під час якої було розглянуто ряд важливих питань, серед яких вибір підручників для 11 класу.

27 березня Хлань Н.В. взяла участь в онлайн-зустрічі «Здійснення самооцінювання з використанням ІАС EvaluEd» , яку проводило Управління ДСЯО у Миколаївській області.

Швець Н.Л. підвищувала кваліфікацію при МОІППО за модулем “Діяльнісний підхід в освітньому процесі з біології і екології як новий стиль викладання предмета”.

Педагогічні працівники, учні та батьки розпочали процес "Самооцінювання освітніх та управлінських процесів закладу освіти" за допомогою інформаційно-аналітичної системи зовнішнього оцінювання і самооцінювання освітніх та управлінських процесів у закладах освіти «EvaluEd» (ІАС EvalueEd).

26 березня учні 7 класу (класний керівник Швець Н.Л.) взяли участь у профорієнтаційному відеоуроці: «Крок у професію енергетика» та віртуальній екскурсії філії «ВП «Південноукраїнська АЕС».

Швець Н.Л. провела серед учнів 7 класу анкетування «Я та булінг» (25.03.2024 р.).

Швець Н.Л., соціальний педагог протягом тижня проводила індивідуальні бесіди і надавала поради для багатодітних сімей, котрі проживають на деокупованій території.

У Новомиколаївському ліцеї- Працюємо згідно до плану роботи закладу освіти. Провели підсумкове засідання атестаційної комісії . Відповідно до рішення атестаційної комісії , одна педагогиня підтвердила кваліфікаційну категорію « спеціаліст І категорії» ,одна підвищила , встановлено « Спеціаліст І категорії» , один працівник підвищив категорію,йому встановлено кваліфікаційну категорію « спеціаліст вищої категорії». Працювали зі шкільною документацією, корегували календарно - тематичні плани. Перевірили ведення журналів на платформі « Нові знання». Надавали індивідуальні консультації вчителям,батькам,здобувачам освіти.

Саваренюк В.О. ,Панчишина О.С. взяли участь у онлайн - зустрічі Управління ДСЯО у Миколаївській області « Самооцінювання з використанням IAC EvaluEd»

Зробили замовлення підручників для 11 класу.

Кудін А.В. взяв участь у другій зустрічі обласної творчої групи педагогів Миколаївщини « Створення дидактичної гри з медіа грамотності ».

Учні закладу освіти взяли участь у Тижні дитячої книги ,проведеному в Новомиколаївській сільській бібліотеці Стройко Т.М.

Працюємо над впорядкуванням території школи.

У Партизанській гімназії- Освітній процес в закладі здійснюється відповідно до Освітньої програми та плану роботи закладу.

2.Поточна робота адміністрації гімназії та педагогічного колективу.

3.Нарада при директорі з поточних питань.

4.Підготовка документів до атестації

У Первомайському ліцеї- Протягом тижня:

● Участь адміністрації ліцею у онлайн-зустрічі «Здійснення самооцінювання з використанням ІАС EvaluEd» організований управлінням ДСЯО у Миколаївській області

● Проведено оперативну нараду з начальником відділу освіти Первомайської селищної ради Лукашевич І.Л. та вчителями ліцею щодо безпекової ситуації на території ліцею.

● Проведено моніторинг участі класних керівників і їх колективів у проведенні виховних заходів, їх результативність (ЗДВР Гортопан А.О.)

● Проведено засідання команди супроводу учнів з ООП у режимі онлайн (адміністрація ліцею, практичний психолог, асистенти вчителів, класні керівники).

● Проведено засідання атестаційної комісії 1 рівня.

● Оновлення банку даних інформації дітей пільгової категорії. Індивідуальні бесіди з класними керівниками.

● Створили замовлення підручників для учнів 11 класів.

● Учителями-предметниками розроблено контрольні роботи для учнів екстернатної та сімейної форми навчання.

● Адміністрація ліцею були учасниками у презентації програми надолуження освітніх втрат для середньої школи, що реалізується у межах програми “Мріємо та діємо”, яка впроваджується за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та виконується IREX у партнерстві з громадською організацією “ГО ГЛОБАЛ”.

● Проведено заняття гуртка "Швидкочитайлик" на якому учні початкових класів вчаться не лише гарно і швидко читати, а й комунікувати один з одним, висловлювати свої почуття і радіти сьогоденню (Квашніна С.С.)

● Проведено заняття гуртка "Художня майстерка" на якому учні із задоволенням і натхненням створювали нові цікаві шедеври із пластиліну. (Сікорська І.І.)

Спеціаліст відділу освіти Тетяна Гонтаренко


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь