Первомайська селищна громада
Миколаївська область, Миколаївський район

Звіт про роботу відділу освіти Первомайської селищної ради

Дата: 24.03.2024 12:22
Кількість переглядів: 246

Фото без опису

Звіт

про роботу відділу освіти Первомайської селищної ради

1.Участь начальника відділу освіти Ірини Лукашевич у робочій нараді при начальнику військової адміністрації.

2.Поточна робота працівників відділу освіти, відпрацювання документації ,яка знаходиться на контролі.

3.Підготовка документації на МНС по розмінуванню закладів освіти.

4.Підготовка документації на встановлення вікон в Первомайському ЗДО «Золотий ключик».

5.З метою надання психологічної та фізіологічної реабілітації ,дітям з смт Первомайське було організовано поїздку в кінно-спортивний клуб «Золота підкова».

5.Виїздний прийом громадян начальником відділу освіти Іриною Лукашевич.

6.Підготовка документації до проведення атестації педагогічних працівників закладів освіти у 2024 році.

У Білозірському ЗДО- Старша група. Вихователь – Гогілідзе Олена Миколаївна ,(керівник Соколова Людмила Вікторівна)

У березні продовжується освітній процес у дистанційній формі навчання. За період з 18 по 22 березня було проведено згідно навчально-виховної програми: заняття; художня праця; спостереження; українські народні ігри; сюжетно-рольові ігри; театральна діяльність; настільні, рухливі та дидактичні ігри; відповідно до тем тижня проводилися бесіди…

Тиждень був присвячений темі: «Вода – це справжнє диво!».

тиждень «Вода – це справжнє диво!» - мета: довести до свідомості дітей про значущість води на Землі для усього живого; формувати вміння берегти воду економна її витрачати; розширити знання про значення води в житті людини; познайомити з властивостями води: прозора, без смаку, без кольору; формувати вміння висловлювати власну думку, розвивати зв’язне мовлення; виховувати бажання берегти водні ресурси нашої країни.

Продовжувати формувати уявлення дітей про тиждень: вчити встановлювати послідовність днів тижня з опорою на порядкові числівники; перевірити рівень засвоєння дітьми понять однаково, порівну, стільки, скільки, та використовувати їх у мовленні; продовжувати вправляти дітей в порядковій і кількісній лічбі, в прямій і оберненій лічбі; розвивати пам`ять, наочно-образне мислення, мовлення,; виховувати організованість, дисциплінованість, пізнавальний інтерес до логіко-математичних вправ та завдань, ввічливість і доброзичливість.

Поглиблювати знання дітей про воду, стани води; формувати уявлення дітей про роль та цінність води для всього живого; дати поняття про місцезнаходження води в природі; учити уважно слухати казку, розуміти її та відповідати на питання; розвивати спостережливість; виховувати допитливість, дбайливе ставлення до води.

Вчити робити звуковий аналіз слів, визначати кількість звуків у словах; ознайомити дітей із поділом слів на склади та визначення їх кількості за допомогою звукової схеми; розвивати фонематичний слух, увагу, пам'ять, мислення; виховувати наполегливість, витримку, зосередженість.

Розширювати знання дітей про Батьківщину; розвивати пізнавальний інтерес до усної народної творчості (прислів‘я, приказки); виховувати ціннісне ставлення до рідного краю.

Продовжувати вдосконалювати прийоми роботи з папером; навчати робити об’ємну аплікацію; розвивати навички роботи з ножицями та клеєм, охайність, самостійність; удосконалювати моторику рук; виховувати любов до природи.

Вчити дітей відтворювати бачене різними способами зображення; викликати інтерес до створення незвичайних створінь; розвивати моторику рук, уяву, фантазію; виховувати любов до творчості, ліплення.

Закріплювати знання дітей про нашу планету земля; учити розмальовувати розмальовки, не виходячи за контур, добирати потрібні кольори та матеріали; розвивати творчість, уявлення; виховувати любов до незвичайного, нетрадиційного мистецтва.

Батьки отримували необхідну консультативну інформацію: «Готовність дитини до школи», «Економічне виховання дітей у сім’ї».

У Первомайському ЗДО- Робота з дітьми планувалась і здійснювалася відповідно до освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Освітній процес на тиждень заплановано за темою «Казка в гості завітала». Завдання підбирала, враховуючи своєрідність молодшої групи, так, щоб вони відповідали віковим особливостям дітей, значна увага приділялась розвитку мовлення і звуковикові, вправам на розвиток уваги і пам’яті.

Систематично в мережі Viber надсилала для дошкільнят до спільної групи «Барвінок» відеоматеріали занять, дидактичних ігор, консультацій для батьків.

На дистанційне проведення занять організовано 12 дітей. З них 5 дітей працюють на платформі ZOOM і 7 дітей отримують завдання і працюють на платформі Вайбер.

III тиждень «Казка в гості завітала». Метою тижня було завдання поглиблювати уявлення про книжку; учити пізнавати казки, називати героїв, добирати прикметники та пестливі слова; удосконалювати мовлення, учити уважно слухати казку, запам’ятовувати героїв, відтворювати послідовність подій; розвивати мовлення, любов до читання, казок; виховувати, почуття любові та поваги до книжок; закріплювати правила поведінки з книжкою; виховувати дбайливе ставлення до книжок.

На протязі тижня проведено заняття:

1. Ознайомлення з природним довкіллям: «Де живуть казкові герої? (за казкою «Колобок».

2. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення ): «Колобок котиться по доріжці».

3. Логіко-математичний розвиток: «Веселий Колобок» (мета: закріплювати знання про геометричні фігури ; закріплювати вміння дітей визначати і співвідносити величину предметів (великий, маленький).

4. Конструювання: «Казкові звірята» (викладання тварин з геометричних фігур).

5. Розвиток мовлення дитини (художня література): «Розповідання казки «Теремок» (супроводжуючи показом з участю дітей).

6. Розвиток мовлення (мовленнєве спілкування): «Подорож у казку».

7. Здоров’я і фізичний розвиток (фізична культура): «Казкова фізкультура»

8. Ознайомлення з соціумом: «Чарівний світ казок»

9. Художньо-продуктивна діяльність (малювання): «Ведмедик».

Дидактичні ігри: «Кого не стало», «Що змінилось»,

«Великий-маленький», «З якої казки герої ?», «Вгадай казку», «Назви фігуру».

СХД: «Бублики для ведмедиків» (малювання), «Ведмедик» (аплікація), перегляд мультфільму «Три Ведмедя».

Музичні руханки: «Веселі звірята», «Булька», «Зайчики-стрибайчики».

19 березня відвідали освітній простір «Вулик». Під час зустрічі з дітьми проведено ігри та вправи з сенсорики - «Знайди будиночок для друга», «Довгий-короткий», «Кольорові добиралочки»; з конструювання - «Кольорова стежинка», «Будиночок для друга»; рухливі ігри - «Сонечко та дощик», «Зайчик сіренький сидить». Робота з батьками: батькам надавалися загальні онлайн консультації «Чому важливо читати казки дітям», «Чому важливо читати казки», «Залучайте дітей до самостійності». Індивідуальні консультації та бесіди з батьками в онлайн режимі.

Вихователь середньої групи - Вернієнко Т. П.

Освітній процес відбувається дистанційно. Під час навчально-виховної діяльності дотримувалася синхронного навчання.

III тиждень. «У світі чарівних книжок».

Метою тижня було: формування у дітей інтересу до книги; бережного відношення до них; виховання любові до художнього слова; розвиток художнього смаку; формування читацької культури дошкільнят; знайомство з новими казками та пригадування сюжетів уже відомих казок.

- Діти ознайомилися з історією виникнення та процесом виготовлення книжок; повторили правила поводження з книгою; брали участь у створенні своїх книжок; - Мети досягали через використання різних форм, методів навчально-виховної діяльності;

- Батьки ознайомилися із терміном «Букросинг» (консультація); консультація «Які книги та як читати дітям дошкільного віку». Надавалися поради щодо «Підтримки дітей під час війни»; рекомендації «Як заспокоїти дитину під час обстрілів»; інформація «Книжка заспокоює: що почитати дитині»; - Логіко - математичний розвиток. Під час занять з математики «Математична казка» дошкільники вчилися порівнювати предмети за шириною методом накладання, вживати слова широкий, вузький, тонкий, товстий; закріплювали порядкову та кількісну лічбу в межах першого десятка;

- Під час конструювання діти створювали свої книжечки, закладки для книг, удосконалювали моторику рук, розвивали конструктивне мислення та фантазію; - Проводилася робота по підготовки руки до письма: « Королівство пригод». Розвивали уміння обводити прописні елементи, не відриваючи руки, - Проведено заняття на теми: «З чого складається книга?», «Казка в гості завітала», «Вчимося любити книгу», «Дошкільникам про воду». - Діти з батьками відвідали освітній простір, де діти зі мною побували в гостях у короля Звуколяндії, а батьки провели ресурсну зустріч з нашим психологом Світланою Вікторівною «Щасливим бути- пізнати себе!»;

- ХПД: аплікація «Ілюстрації до казок про тварин: лисичка», ліплення «Півник», малювання «Бережіть воду»;

- Діти провели пошуково-дослідницьку діяльність: «Властивості паперу», « Крапелька води»;

- Дидактичні ігри: «Яка книга?», «Упізнай казку», «Добрий чи злий казковий герой?»;

- Вікторина «Назви героя із казки»;

- СХД малювання мильними бульбашками «Обкладинка для книги»;

- Переглянули мультфільм «Король Вірус», відео екологічна казка «Все живе потребує води»;

- Батькам запропоновано познайомитися з літературою для дітей середньої групи;

- На протязі тижня 5 дітей працювали у зумі, 4 - у вайбері.

Вихователь старшої групи - Голдун М. О.

Тема тижня - «У зоряних лабіринтах»

*18.03 Платформа ЗУМ та вайбер

1. Дитина у природному довкіллі: «Космос»

2. Дитина у світі мистецтва (аплікація): «Космонавт»

3. Дидактична гра «Що зайве у космосі?»

4. Експериментально-дослідницька діяльність: «Ніч - день»

5. Робота з батьками: консультація «Формування адекватної самооцінки у дошкільному віці»

6. Самоосвіта: вебінар «Розвиток навичок аналізу та синтезу в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку на уроках математики»

*19.03 Платформа ЗУМ та вайбер

1. Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Тиждень та його дні»

2. Підготовка руки до письма: «Космічні об’єкти»

3. Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Інопланетні гості»

4. Дидактична гра «Що є у космосі?»

5. Консультація «Економічне виховання дітей у сім’ї»

6. Самоосвіта: вебінар «Дитячий садочок без стін – що це і для чого?»

*20.03 Платформа ЗУМ та вайбер

1. Мовлення дитини (художня література): вивчення вірша Наталі Забіли «У космосі»

2. Дитина у світі мистецтва (ліплення): «Інопланетянин»

3. Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Безпечна дорога додому»

4. Дидактична гра «Знайди тінь. Космос»

5. Спостереження: за зоряним небом

6. Робота з батьками: інформація «Усиновлення та опіка під час війни»

7. Самоосвіта: вебінар «Емоційна компетентність вчителя: як дозволити собі відчувати позитивні емоції»

*21.03 Платформа ЗУМ та вайбер

1. Розвиток мовлення: «Звуковий аналіз слів. Поділ слова на склади»

2. Особистість дитини (фізична культура): «Дитяча планета»

3. Підготовка руки до письма: «Таємні звуки»

4. Гра дитини: пальчикова гра «Планети»

5. Робота з батьками: консультація «Секрети супергероїв та їх батьків. Флікери»

6. Самоосвіта: «Атестація педагогів 2023. Нові вимоги»

*22.03 Платформа ЗУМ та вайбер

1. Дитина в соціумі: «Всесвітній день водних ресурсів»

2. Дитина у світі мистецтва (малювання): «Ніч-день, місяць-сонце»

3. Дидактична гра «Космос». Мультфільм «Це наше і це твоє. Видатні відкриття космосу – наші!»

4. Робота з батьками: консультація «Готовність дитини до школи»

5. Самоосвіта: вебінар «Про нові правила атестації педагогів: відповідаємо на запитання»

У Новоселівській початковій школі-1. Тема тижня »Куди ростуть рослини.

2.Бесіда-діалог «Легенди нашого краю.»

3.Проект »Добродійна екологічна стежина»

4.Природа потребує дбайливого використання.

5.Рослини великої стежини. »Акція «Первоцвіт.»

6. День дружби через інтернет. Безпека та реальність інтернет-дружби

7. Індивідуальні бесіди з батьками щодо виправлення негативних рис характеру.

8.Підведення підсумків за тиждень.

У Білозірському ліцеї- І.Поточна робота педагогічного колективу та адміністрації ліцею

1.Викладання навчальних дисциплін згідно до розкладу

2Підготовка документації до засідання атестаційної комісії

3.Оформлення вибору підручників 11 класу

4. Зустріч з учнями та батьками 11 класу щодо реєстрації на НМТ

5.Підготовка графіків щорічних відпусток

II.Адміністративний контроль за якістю організації освітнього процесу:

1 Контроль відвідування учнями навчальних занять(продовжується)

2.Наказ щодо підсумку моніторингу з вивчення української мови

3.Підготовка до проведення моніторингу з математики

4 Нарада:

1.Про організацію весняних канікул

2.Про відвідування занять та навчальні досягнення учнів

IІІ.Методична робота,підвищення професійного рівня:

1.Підготовка до педагогічної ради « Впровадження держстандарту базової середньої освіти в5 -6 класах НУШ. Здобутки і проблеми Педагогічний колектив

2.Проходження курсової перепідготовки(згідно графіку).

3. Участь у двотуровому 16 -ому Міжнародному конкурсі»Україна єднає світ» .Номінація «Естрадний вокал», III призове місце,Телятинська І,вчитель початкових класів

4.Участь у тренінгу "Важливі навички в періоди стресу".Тренінг відбувався у рамках проєкту «Забезпечення наданняпослуг з психічного здоров’я та психосоціальної підтримки, кейс-менеджменту дітям та особам, які здійснюють догляд в Одеській та Миколаївській областях», що реалізується

У Киселівському ліцеї - Освітній процес в закладі здійснюється відповідно до Освітньої програми та плану роботи закладу.

19 березня вся країна відзначала день народження улюбленої письменниці, поетеси Ліни Костенко.

- Учні 1,3, 5 та 9 класів (вчителі Демчук Л.В., Дмитришина Н.М., Шаманська О.Л.) та вчитель української мови та літератури Шаманська О.Л. взяли участь в поетичній естафеті до дня народження нашої геніальної сучасниці, ініційованій Кафедрою української філології та журналістики ЦДУ ім. В. Винниченка.

- У 8 класі пройшла година спілкування до дня народження Ліни Костенко під гаслом "Велика Українка наодинці з епохою" (класний керівник Цапик О.І.).

20 березня відзначається Всесвітній день казки. Для учнів 3 класу (вчитель Дмитришина Н.М.) було проведено вікторину "День казок", під час якої діти з’ясували, як добре вони знають казки.

У 2 класі (вчитель Сабайдаш І.Л.) цей тиждень був присвячений весні. Тож учні розучували веснянки на уроках читання, мистецтва,на уроках “Я досліджую світ” поглиблювали свої знання про ознаки весни, знайомилися із традиціями святкування весняних свят (День матері, Великдень тощо).

22 березня - Всесвітній день охорони водних ресурсів, який проходить щорічно з 22 березня 1993 року. У цей день – всі країни світу акцентують увагу на дбайливому ставленні до водних ресурсів Землі.

- Учні 2 класу (вчитель Сабайдаш І.Л.) під час ранкової зустрічі говорили про надзвичайну важливість води для людини та всього живого навколо нас.

- Важливі питання охорони водних ресурсів та впливу води на здоров’я людини обговорили учні 8 класу на уроці основ здоров’я (вчитель Попова Н.Г.).

- Для учнів 1 класу було проведено квест до Всесвітнього дня води (Демчук Л.В.).

У 6 класі було проведено годину спілкування на тему «Що є щастя для мене?» (класний керівник Тріска Л.В.).

У 7 класі 20 березня проведено інформаційну природнича хвилину «Всесвітній день горобця» (Швець Н.Л.).

20 березня відбулося підсумкове засідання атестаційної комісії І рівня. За рішенням членів атестаційної комісії І рівня 1 педагогічний працівник підтвердив раніше встановлений 11 тарифний розряд та 4 педагогічних працівників підвищили свою кваліфікаційну категорію.

Германович А.Ф. протягом тижня проводила онлайн -бесіди з батьками щодо відвідування та успішності учнів 5 класу.

З 25 березня для учнів розпочинаються канікули. Перед початком канікул у навчальних закладах проводять інструктажі з безпеки життєдіяльності для учнів згідно з Положенням про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти, затвердженого наказом МОН від 26.12.2017 № 1669. Тому у 1 -11класах було проведено інструктажі з безпеки життєдіяльності під час весняних канікул у умовах війни "Про безпеку сам подбай,правила запам'ятай!" (класні керівники 1-11 класів).

Швець Н.Л., соціальний педагог протягом тижня здійснювала таку роботу:

- Круглий стіл із батьками та проведення анкети "Чи достатньо ви цікавитеся своїми дітьми?".

- Бесіди з батьками учнів, які проживають на території села «Рік життя і адаптації родин на території села Киселівки після деокупації. Проблеми і труднощі.»

- Підготовка до зустрічі учнів, які проживають у с.Киселівка та с. Квітневе, із волонтерами польської спільноті. (Психологічне розвантаження, майстер-класи до святкування Вербної неділі, частування). Протягом тижня педагоги брали участь у вебінарах, продовжували ознайомлюватися з підручниками для 11 класу.

У Новомиколаївському ліцеї- Працюємо згідно плану роботи та розкладу уроків. Опрацьовуємо вхідну документацію. Працюємо зі шкільною документацією.

Взяли участь в покладанні квітів воїнам – визволителям до річниці визволення сіл Новомиколаївка та Костянтинівка від фашистських окупантів.

Провели :

1 клас. Годину спілкування « Бджола мала,а й та працює». Продовжуємо читати повчальні твори Василя Сухомлинського. Переглянули відео 2 березня – День води».

2.клас.Виховну годину» День щастя». Переглянули відео до Всесвітнього Дня Землі.

3клас.Переглянули відео до Всесвітнього Дня Землі та провели вікторину « Земля - мій дім».

4 клас. Виховну годину « Здорове харчування»

5 клас. Виховну годину до Всесвітнього Дня землі. Переглянули цікаві факти про Землю,розглянули глобальні проблеми та їх можливі наслідки. Розібрали практичні поради на кожен день,як бути дружнім до довкілля. Взяли участь у конкурсі « Будь природі другом» .

6 клас. Виховну годину до Всесвітнього Дня землі. Переглянули цікаві факти про Землю,розглянули глобальні проблеми та їх можливі наслідки. Намалювали малюнки до Дня Землі.

7 клас. Провели інформаційну хвилинку « Поезія – це завжди неповторність»( до Всесвітнього Дня поезії)Виховну годину « Книга вчить як на світі жити»( огляд сучасної дитячої літератури)Здійснили онлайн екскурсію до музею води в Києві» ( до Всесвітнього Дня води).

8 клас. Провели практичне позакласне заняття до Всесвітнього дня Землі « Збережемо планету» Переглянули соціальний відеоролик до дня боротьби з туберкульозом – 24 березня. Зіграли в гру « Супер команда проти мін» . Взяли участь в конкурсі з хімії « Вода є життя» .

Провели інструктажі з дотримання ТБ: Техніка безпеки під час воєнного стану. Комендантська година. Правила безпечної поведінки на вулиці . Правила мінної безпеки. Повторили правила дорожнього руху,правила поведінки з електроприладами,правила поведінки під час повітряної тривоги. Правила поведінки під час весняних канікул. Правила поведінки біля води та на воді. Правила поведінки у надзвичайних ситуаціях. Вогнепальна зброя – не забавка. Небезпечність виготовлення та випробування вибухових пакетів,користування мисливськими рушницями. 1-9 класи

Кудін А.В. взяв участь у засіданні обласної творчої групи педагогів Миколаївщини на базі МОІППО « Створення дидактичної гри з медіа грамотності» в межах участі у проекті « Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність в освіті»

Фоміна Я.В. , вчитель математики отримала Почесну грамоту від проєкту « Всеосвіта» за вагомий внесок у забезпечення розвитку дистанційної освіти та Грамоту за оригінальний погляд на онлайн – навчання та активне впровадження сучасних інструментів для перевірки знань дітей в умовах сьогодення та участь у роботі ,спрямованій на підвищення якості освіти спільно з проектом « Всеосвіта».

Взяли участь в презентації освітньо – інформаційної системи « Eddy» на базі МОІППО.

Зубченко А.О. створив відео презентацію мистецьких робіт 3,8 класів..Музичний гурток працює над новими музичними проектами.

Доєдналися до Всеукраїнської руханки Національного онлайн – марафону» Цікава фізкультура. Перезавантаження» Спорт заради розвитку.

Наводимо лад на території закладу.

У Партизанській гімназії- Освітній процес в закладі здійснюється відповідно до Освітньої програми та плану роботи закладу.

2.Поточна робота адміністрації гімназії та педагогічного колективу.

3.Нарада при директорі з поточних питань.

4.Підготовка документів до атестації

5. Повторили правила поведінки під час воєнного стану.

6. Провели виховну годину до Всесвітнього Дня землі. Переглянули цікаві факти про Землю, розглянули глобальні проблеми та їх можливі наслідки. Намалювали малюнки до Дня Землі.

У Первомайському ліцеї - Протягом тижня:

Протягом тижня:

● Участь адміністрації ліцею в обласній онлайн-презентації освітньо-інформаційної системи «Eddy» для освітян Миколаївської області.

● Проведено оперативну нараду з вчителями ліцею щодо планування роботи на весняних канікулах.

● Узагальнено результати анкетування з учнями 9 класу щодо вибору профілю навчання у 10 класі 2024-2025 н.р.

● Опрацювання атестаційних матеріалів. Підготовка до засідання атестаційної комісії.

● Класний керівник 11 класу , Курина І.В., провела годину спілкування “Особливості НМТ 2024”. Учні обрали 4 предмет для складання НМТ та почали реєструватися.

● Класними керівниками проведено з учнями бесіди з правил безпечної поведінки на весняних канікулах та зроблено запис у е-журналі.

● Сікорська І.І. на ранковій зустрічі з 5-Б класом дізнались "Цікаві факти про Україну".

Спеціаліст відділу освіти Тетяна Гонтаренко


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь