Первомайська селищна громада
Миколаївська область, Миколаївський район

Звітує відділ освіти

Дата: 09.03.2024 10:05
Кількість переглядів: 466

Фото без опису

Звіт
про роботу відділу освіти Первомайської селищної ради

1.Участь начальника відділу освіти Ірини Лукашевич у робочій нараді при начальнику військової адміністрації.
2.Поточна робота працівників відділу освіти, відпрацювання документації ,яка знаходиться на контролі.
3.Участь спеціаліста з безпеки Наталії Ліщук у заходах для дітей в смт.Первомайське,
4.Виїздний прийом громадян начальником відділу освіти Іриною Лукашевич.
5.Участь працівників відділу освіти у святковій нараді при начальнику військової адміністрації .
У Білозірському ЗДО- Старша група. Вихователь – Гогілідзе Олена Миколаївна ,(керівник Соколова Людмила Вікторівна)
У березні продовжується освітній процес у дистанційній формі навчання. За період з 4 по 8 березня було проведено згідно навчально-виховної програми: заняття; художня праця; спостереження; українські народні ігри; сюжетно-рольові ігри; театральна діяльність; настільні, рухливі та дидактичні ігри; відповідно до тем тижня проводилися бесіди…
Тиждень був присвячений темі: «Тиждень шляхетності».
тиждень «Тиждень шляхетності» - мета: вчити дітей застосовувати етикетні норми (привітання, прощання, прохання, подяки) у стосунках з оточуючими; продовжувати формувати уявлення про позитивні риси характеру, зокрема ввічливість; розширювати уявлення про зміст, виділяти з конкретних ситуацій і вчинків, давати мотивовану моральну оцінку; продовжувати знайомити з правилами ввічливої поведінки та усвідомлено дотримуватись їх; продовжувати знайомити з приказками та прислів'ями, розуміти їх зміст та використовувати їх під час спілкування; закріпити в активному словнику поняття ввічливість; закріплювати вміння добирати слова протилежні за значенням; виховувати бажання наслідувати позитивні зразки поведінки.
Поглибити уявлення про ознаки березня у живій і неживій природі; учити аналізувати та знаходити відповідні ознаки; розвивати спостережливість; виховувати любов до природи.
Поглибити уявлення дітей про число і цифру 8; формувати розуміння утворення числа 8 - додаванням 1 до попереднього числа; закріпити знання цифр 1-8, вправляти дітей у лічбі у межах 8; формувати знання про знаки «більше, менше, порівно», їх значення; сприяти розвитку уяви, уваги, логічного мислення та математичної пам’яті; виховувати у дітей вміння слухати і бути уважними під час заняття.
Продовжувати знайомити дітей з приголосними звуками, вчити дітей робити звуковий аналіз слів за допомогою фішок, співвідносити букву зі словом, вправляти в поділі слів на склади та у визначенні кількості складів у слові, визначати наголошений склад; закріплювати вміння складати речення за схемами, називати слова із заданим звуком; збагачувати словниковий запас; розвивати увагу, пам'ять, зв’язне мовлення, мислення, уяву; виховувати самостійність, інтерес до навчання.
Ознайомити дітей з художніми творами; учити розуміти зміст прозового та віршованого художніх творів; розвивати вміння запам’ятовувати послідовність дій, відтворювати зміст оповідання за запитаннями вихователя; розвивати уяву, фантазію, мислення; спонукати до вивчення вірша напам’ять; формувати вміння давати етично-моральні оцінювання та судження діям героїв творів; виховувати любов до матусі та повагу до неї.
Продовжувати знайомити дітей з правилами гармонійної взаємодії між людьми; формувати довіру та приязне відношення до близьких дорослих, обачність при спілкуванні з незнайомцями; учити діяти в незвичайних ситуаціях, оцінювати спілкування з рідними, знайомими; розвивати спостережливість, пам’ять, мислення, зв’язне мовлення; виховувати любов та повагу до своїх рідних, безпечну поведінку у соціумі.
Продовжувати вдосконалювати прийоми роботи з папером; розвивати навички роботи з ножицями та клеєм, охайність, самостійність; удосконалювати моторику рук, орієнтування на площині, у просторі; виховувати любов до природи.
Організувати умови для творчості для дітей за їх вибором (аплікація, малювання, ліплення) та задумом; розвивати творчі здібності, естетичний смак, уміння планувати роботу; виховувати любов до матусі, бажання робити приємне.
Батьки отримували необхідну консультативну інформацію: «Ввічливість виховується ввічливістю», «7 способів виховати ввічливу дитину».
На заняттях були присутні діти з батьками – 10 дітей.
У Первомайському ЗДО- вихователь молодшої групи «Барвінок» Кобилінська А.Г.
Робота з дітьми планувалась і здійснювалася відповідно до освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Освітній процес на тиждень заплановано за темою «Весна прийшла». Завдання підбирала, враховуючи своєрідність молодшої групи, так, щоб вони відповідали віковим особливостям дітей,значна увага приділялась розвитку мовлення і звуковикові, вправам на розвиток уваги і пам’яті.
Систематично в мережі Viber надсилала для дошкільнят до спільної групи «Барвінок» відеоматеріали занять, дидактичних ігор, консультацій для батьків.
На дистанційне проведення занять організовано 13 дітей. З них 5 дітей працюють на платформі ZOOM і 7 дітей отримують завдання і працюють на платформі Вайбер.
I тиждень «Весна прийшла». Метою тижня було завдання формувати ,розширювати та збагачувати знання дітей про сезонні зміни в природі, дати знання про ознаки весни-сонце світить яскравіше і зігріває повітря, стає тепліше, стаються зміни в житті рослин-зеленіє трава, розквітають квіти; розвивати мовне дихання, зв’язне мовлення, пам’ять, увагу.
На протязі тижня проведено заняття:
1. Ознайомлення з природним довкіллям: «Кому потрібне сонечко»
2. Художньо-продуктивна діяльність(Ліплення ): «Сонце весну зустрічає» (пластилінографія)
3. Логіко-математичний розвиток: «Подарунок для весни» (Мета: закріпити знання дітей про геометричні фігури; вправляти в умінні називати геометричні фігури – круг, квадрат ,трикутник )
4. Конструювання: «Квітка» (Зі смужок ,вушних паличок,лічильних паличок)
5. Розвиток мовлення дитини (художня література) слухання казки «Червона шапочка»
6. Розвиток мовлення (Мовленнєве спілкування): заучування вірша «Весна»
7. Здоров’я і фізичний розвиток (фізична культура): «Радіємо весні»
8. Ознайомлення з соціумом «Праця людей навесні».
9. Художньо-продуктивна діяльність (малювання): «Весняні квіти»
Дидактичні ігри: «Назви, що бачиш», «Назви одним словом», «Чого не стало», «Що змінилось», «Яка весна», «Назви тварину».
Самостійна художня діяльність: «Сонечко» (з пластиліну і сірників), «Квіточка» (малювання повітряною кулькою ).
Робота з батьками: батькам надавалися загальні онлайн консультації «Як швидко визначити емоційний стан дитини», «10 речей ,які діти хочуть чути від батьків», «Чому діти обманюють?», «Ввічливість виховується ввічливістю». Індивідуальні консультації та бесіди з батьками в он-лайн режимі.
5 березня відбулась зустріч з дітьми в освітньому просторі «Вулик». Під час зустрічі з дітьми були проведені дидактичні ігри «Стежинка до сонечка» (викладання з кольорових кісточок), «Будинок для сонечка» (викладання і конструювання з кольорових паличок), музична руханка «Вийди, вийди сонечко». Ліпили гостинці для сонечка (бублики і цукерки).
Вихователь середньої групи : Вернієнко Т. П.
Освітній процес у березні 2024 року відбувається дистанційно. Під час навчально-виховної діяльності дотримувалася синхронного та асинхронного навчання.
Ітиждень «Вітаємо весну»
- діти знайомилися з весною та весняними явищами в природі; розвивали естетичні почуття, викликані красою весни, творчі можливості дітей, пам'ять, мислення, увагу, розширювали кругозір; виховували любов до природи; вчилися висловлювати свою думку; формували уявлення про пори року, їх послідовність; збагатили словниковий запас весняними ознаками; ознайомилися зі змінами, які відбуваються у природі з приходом ранньої весни; формували навички дослідницької діяльності, розвивали уміння спостерігати за приходом весни, називати весняні явища; вчилися бачити красу, милуватися і захоплюватися нею; продовжували знайомитися із творчістю Тараса Шевченка, вчили його вірші.
- проведено заняття: «Ознаки весни»; заучування вірша Тараса Шевченка «Встала весна», «Пори року: весна», «Тарас Шевченко. Казки картинної галереї», «Ознаки весни» (рухлива гра, гімнастика).
- на занятті з Логіко – математичного розвитку: діти ознайомилися з прийомами порівняння множин, способом накладання однієї множини на елементи іншої; продовжували вчитися розуміти поняття: «стільки — скільки», «порівну», «більше, менше на один», «ліворуч», «праворуч»; вчилися орієнтуватися у просторі; розвивали логічне мислення. - ХПД: аплікація «Підсніжник», конструювання «Човник», пластилінографія «Проліски», малювання «Дівчинка Весна » Ознайомилися з руханками: «Зустрічаємо Весну», «Весняний хоровод». Переглянули відео «Правила безпеки під час весняних явищ». Дидактичні ігри: «Впізнай Весну», « Весна яка?», «Знайди весну», «Відгадай звуки весни". Художнє слово в родині: «Як приходить весна», «Як Оленка весну хотіла наблизити» В.Сухомлинський. Оповідання Олександра Копиленка для дітей про весну та природу: "Весна іде", "Сади ідуть", "Найвеселіший місяць", "Покинуте гніздо". Василь Сухомлинський, ...
Відео - гра-спостереження «Ознаки весни». Спостереження «Весна прийшла» СХД: Малювання , аплікація за творами Т Шевченко. Розвага Мультфільм «Садок вишневий коло хати…» за твором Т. Шевченка
Робота з батьками продовжується через індивідуальні бесіди , консультації «Розвиток і тренування пам’яті, уваги і логічного мислення»; «Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей дошкільного віку» , «Як розговорити дитину», поради «Підтримка дітей під час війни» запропоновано родинні читання «Шевченкові заповіти».
Протягом тижня 8 дітей навчалися на платформі Зум, 3 дітей - навчалися на платформі Вайбер.
Вихователь старшої групи - Голдун Марина Олександрівна.
Тема тижня: «Весняний день»
*04.03 Платформа ЗУМ та вайбер
1. Дитина у природному довкіллі: «Природа навесні»
2. Дитина у світі мистецтва (аплікація): «Вербові гілочки»
3. Спостереження: місяць березень
4. Пошуково-дослідницька діяльність: «Стани води»
5. Робота з батьками: консультація «Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей дошкільного віку»
6. Самоосвіта: вебінар «Освітянська скриня: розробки для розвитку творчого потенціалу»
*05.03 Платформа ЗУМ та вайбер
1. Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Число і цифра 8. Знаки «більше, менше, порівно»
2. Організована освітня діяльність: підготовка руки до письма: «Нагодуй крокодила»
3. Організована освітня діяльність: дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Кораблик»
4. Гра дитини: гра «Підбери цифру»
5. Робота з батьками: консультація «Як розговорити дитину»
6. Самоосвіта: вебінар «Профілактика професійного вигорання педагогів: практикум»
*06.03 Платформа ЗУМ та вайбер
1. Мовлення дитини (художня література): заучування вірша Анатолія Костецького «Все прокидається поволі»
2. Дитина у світі мистецтва (ліплення): «Весняні шпаківні»
3. Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Пес Патрон: як уберегтися від мін і снарядів»
4. Спостереження: за явищами природи навесні
5. Дидактична гра «Зима чи весна?»
6. Робота з батьками: поради «Підтримка дітей під час війни»
7. Самоосвіта: вебінар «Як навчити дітей безпечної поведінки в інтернеті у воєнний час»
*07.03 Платформа ЗУМ та вайбер
1. Мовлення дитини: «Весна»
2. Особистість дитини (фізична культура): «Пригоди з Гномом»
3. Підготовка руки до письма: «Весняна»
4. Гра дитини: «Весняні місяці»
5. Робота з батьками: вивчення потреб, психо-емоційного стану дітей
6. Самоосвіта: конференція «Пріоритети в освіті: безпека в інтернеті в умовах війни»
*08.03 Платформа ЗУМ та вайбер
1. Дитина в соціумі: «Тарас Шевченко – великий поет України»
2. Дитина у світі мистецтва (малювання): «Встала весна»
3. Гра дитини: мовленнєва гра «Що робить Тарас?»
4. Розвага: мультфільм «Садок вишневий коло хати…» за твором Т. Шевченка
5. Робота з батьками: читання поезії «Шевченкові заповіти»
6. Самоосвіта: методичний практикум «Національно-патріотичне виховання у поступі до української національної ідентичності»
У Білозірському ліцеї- І.Поточна робота педагогичного колективу та адміністрації ліцею
1.Викладання навчальних дисциплін згідно до розкладу
2.Робота з документацією.
3..Підготовка списків учнів
II.Адміністративний контроль за якостю організації освітнього процесу:
1 Контроль відвідування учнями навчальних занять(продовжується)
2.Контроль у ході атестації(продовжується)
4. Вивчення стану навчання та рівня навчальних досягнень з української мови .Підготовка довідки.Підготовка наказу
IІІ.Методична робота,підвищення професійного рівня:
1 Участь у вебінарі «Освітні технологіїдля цікавих та ефективних уроків:кроссенс» Павлова В,ЗДВР
2.Участь у тренінгу"Мінімізації ризиків гендерно зумовленого
насильства"
Тренінг відбувався у рамках проєкту «Забезпечення надання послуг з
психічного здоров’я та психосоціальної підтримки, кейс-менеджменту
дітям та особам, які здійснюють догляд в Одеській та Миколаївській
областях», що реалізується Громадською організацією «Звʼязок» спільно
з Дитячим фондом ООН (UNICEF).Лакутіна І,вчитель початкових класів
3.Тестування з ЦЗ,тестування з пожарної безпеки.Мегега В,в.о.директора
IV.Робота з учнями, батьками:
1.До Дня пам,яті Т.Г.Шевченка» «Геній і сучасність»Виховна година.4 клас..Павлова В.
2.Літературне свято «Тарас Шевченко»,читання творів,віршів.Учні 1-11 класів.Павлова В,класні керівники
3. 04.03 Іформаційна хвилинка «Всесвітній день тенісу»Павлова В, Штанухін С.,вчитель фізичної культури
4.Підготовка й монтування вітального відео до Міжнародного жиночого свята,виготовлення вітальних лістівок для матусь,виготовлення м,якої іграшки»(учні1-11 клаів) Павлова В
5.07.03. Урок літературного читання,присвячений Т.Г.Шевченко.Учні 2 класу,Лакутіна І
6.Класна година» «Шевченко-провидець»Учні 8 класу.Качалова А
У Киселівському ліцеї – Освітній процес в закладі здійснюється відповідно до Освітньої програми та плану роботи закладу.
Традиційно на початку березня у закладі відбувається Шевченкіада. Цьогоріч ми відзначаємо 210-річчя від дня народження Тараса Шевченка. У всьому світі вшановується пам'ять цієї людини, митця слова і пензля, легенди нашого народу. Цього тижня в ліцеї стартувала Шевченкіада такими заходами:
- Для учнів 1 класу було проведено інформаційну годину, присвячену 210-річниці з дня народження Т. Шевченка (класний керівник Демчук Л.В.);
- Участь першокласників у флешмобі “Єднаймо душі словом Кобзаря!” (Демчук Л.В.);
- Учні 7 класу взяли участь у Всеукраїнському конкурсі до дня народження Т.Г.Шевченка - «#ТГШ210: Таємниця генія Шевченка» і отримали такі нагороди: диплом ІІ ст- 3 учнів, диплом ІІІ ст- 3учнів (класний керівник Швець Н.Л.);
- У 2 класі пройшла ранкова зустріч “Учітесь, читайте, і чужому научайтесь, й свого не цурайтесь!” і конкурс знавців життя і творчості поета. Учні читали оповідання про Тараса, декламували його вірші, а на уроці мистецтва розучували пісню "Зацвіла в долині" на слова Шевченка (класний керівник Сабайдаш І.Л.);
- Усний журнал «Єднаймося через слово Кобзаря!» (Читання віршів, розповідь про життєвий і творчий шлях митця) (Шаманська О.Л.,6 клас);
- Гра-квест «Що ми знаємо про Тараса Шевченка?» (Шаманська О.Л., 5 клас);
- «До висот Шевченкового слова» (Читання віршів Т.Г.Шевченка ) (Шаманська О.Л., 9 клас);
- Учні 11 класу готуються до участі у флешмобі “Єднаймо душі словом Кобзаря!” (класний керівник Швець О.В.).
8 березня у 1 класі відбулася ранкова зустріч, присвячена Міжнародному жіночому дню. Діти виготовляли вітальні листівки для своїх матусь та бабусь (Демчук Л.В.)
Учні 6 класу підготували відеопривітання до жіночого свята «Весняна краса жіночності» (класний керівник Тріска Л.В.)
Участь учнів у природничих олімпіадах на платформі «На урок»(12 учнів, з них отримали дипломи переможців - 4учнів, сертифікати – 8учнів) (Швець Н.Л.).
У 6 класі відбулася бесіда «Знання— це скарб, а вміння вчитись— ключ до нього» (Тріска Л.В.).
Учні 7класу взяли участь у Всеукраїнському конкурсі «Жінки в науці» від проєкту «На урок». За результатами конкурсу: диплом ІІІ ст. - 1 учениця, диплом ІІ ст. – 1учень, диплом І ст- 2учнів, сертифікати- 3 учнів (класний керівник Швець Н.Л.).
Для учнів 11 класу проводилась профорієнтаційна робота “Ким бути?” (Швець О.В.)
Протягом тижня соціальний педагог Швець Н.Л. проводила:
- роз’яснювально-профілактичну роботу із багатодітними родинами щодо відвідування дистанційних уроків та відповідальності батьків за навчання та виховання своїх дітей.
- консультації за результатами виявлення професійних нахилів, інтересів, здібностей старшокласників з метою рекомендації відповідного профілю навчання та вибору майбутньої професії.
- консультації із батьками за результатами дослідження особистісних характеристик дітей категорії «Діти з особливими потребами», «Діти,батьки, яких мають статус «Учасник бойових дій»,«Постраждалі унаслідок військових дій».
Швець Н.Л. протягом тижня брала участь в онлайн-вебінарах, в обласній конференції щодо навчання хімії та біології у 7 класі НУШ, про що свідчать отримані сертифікати.
У Новомиколаївському ліцеї- Працюємо згідно плану роботи закладу та розкладу уроків. Провели нараду при директору , на якій розглянули поточні питання.
Протягом тижня провели :
Бесіди щодо запобігання випадків дитячого дорожньо – транспортного травматизму та формування навичок безпечної поведінки на вулицях і дорогах . ознаки отруєння. Запобігання отруєння чадним газом . Домедична допомога при отруєннях. Переглянули відео до Всесвітнього дня тенісу . До дня цікавих фактів про ваше ім’я провели бесіду « Що означає моє ім’я?» Переглянули відео до Національного дня печива ОРЕО ( США). Як печиво стало відомим? Взяли участь у Всеукраїнському Інтернет - конкурсі «Жінки в науці» - « На урок» . Провели виховну годину « 210 років з дня народження Тараса Шевченка».
Переглянули відео « Як Тарас Шевченко став зіркою». Познайомилися з цікавими фактами з життя Т.Шевченка.» Сучасний Шевченко» Переглянули відео урок На тему « Порятунок і захист людей в надзвичайних ситуаціях».
Провели години спілкування до 210 річниці з дня народження Тараса Шевченка « Ми пам’ятаємо тебе, Переглянули відео « Цікаві факти про Шевченка»,провели вікторини, малювали ілюстрації до творів ,читали вірші Тараса Шевченка і про Тараса Шевченка. Виховна година « Інстаграм Тараса Шевченка» Взяли участь у Всеукраїнському конкурсі : Таємниці генія Шевченка. Діти нагороджені грамотами. Створили відео привітання до Міжнародного жіночого дня. Привітали мам зі святом весни. Повторили правила техніки безпеки під час воєнного стану і поводження з вогнем. 1-9 класи.
Провели годину профорієнтації « Найновіші професії»
Працюємо по благоустрою території закладу освіти. Висадили кущі калини, квіти.
У Партизанській гімназії- 1.Поточна робота адміністрації гімназії та педагогічного колективу.
2.Нарада при директорі з поточних питань.
3.Початкова школа
Ранкова зустріч -до дня народження Т.Г.Шевченко-опрацювання презентації, виразне читання поезій;
4.З учнями 3 класу провели годину спілкування на тему: Я на свято маму привітаю"
5. Цікаві факти з життя Т.Шевченко. Міні – проєкти учнів 4 класу.
6.Онлайн – екскурсія Героїчна Україна.
7.Корисна розвага. Челенж "Я люблю читати" - виклик самому собі, подолання труднощів, зусилля над собою.
Середня школа:
1. Повторили правила техніки безпеки під час воєнного стану і поводження з вогнем.
2. Провели годину профорієнтації « Найновіші професії»
У Первомайському ліцеї - Протягом тижня:
● Вчителі ліцею брали участь у моніторинговому дослідженні регіонального рівня "Освітні потреби педагогів Миколаївщини" та в опитуванні щодо проведення вебінарів з теми організації інклюзивного навчання та роботи з дітьми ООП.
● Проведено опитування серед учнів 9-х класів щодо вибору профілю навчання в 2024-2025 н.р.
● Поліщук Н.В., вчитель географії, брала участь у проведенні обласної методичної студії “Тарас Шевченко - географ і картограф в Аральській географічній експедиції (1848-1849 рр.)” (формат zoom-конференція).
● Болюк С.М. до 210-річчя великого Кобзаря з учнями 10-Б класу з'ясували, що улюбленим напоєм Шевченка був чай, у який він частенько додавав ром.Улюбленою стравою Тараса Шевченка, як згадують його друзі, був борщ зі смаженими карасями. Улюбленою рослиною Шевченка була калина. І у “Кобзарі” вжив слово "калина" 385 разів.

● Боровик І.В. провела вікторину, присвячену 210 річниці з дня народження Т.Шевченка. З учнями 8–Б класу відвідали онлайн музей у Моринцях, слухали пісні у виконанні сучасників на слова Т.Шевченка. Також поспілкувалися з учнями класу про ментальне здоров’я «Ти як?».

● Квашніна С.С. із учнями 4–А класу провела урок "210 років з дня народження Т.Г.Шевченка". З дітьми переглянули відео "Життя Тараса", читали вірші, послухали пісні на слова Т.Шевченка, дізналися цікаві факти про митця. Організовано проведено ранкову зустріч «День чарівних компліментів»

● Сікорська І.І. провела ранкову зустріч "Тарасовими стежками" з учнями 5-Б класу

● Шохман І.М. провела у 3 класі урок "Борітеся - поборете, вам Бог помагає!"

● Семенова Л. В. пройшла курси підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів, навчально-допоміжного персоналу в галузі освіти "Учителі предмета "Основи здоров'я", інтегрованого курсу "Здоров'я, безпека та добробут" при МОІППО.

Спеціаліст відділу освіти Тетяна Гонтаренко


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь