Звітує відділ освіти
Звіт
про роботу відділу освіти Первомайської селищної ради
1.Участь начальника відділу освіти Ірини Лукашевич у робочій нараді при начальнику військової адміністрації.
2.Поточна робота працівників відділу освіти, відпрацювання документації ,яка знаходиться на контролі.
3.Участь спеціаліста з безпеки Наталії Ліщук у заходах для дітей в смт.Первомайське,
4.Виїздний прийом громадян начальником відділу освіти Іриною Лукашевич.
5.Участь працівників відділу освіти у святковій нараді при начальнику військової адміністрації .
У Білозірському ЗДО- Старша група. Вихователь – Гогілідзе Олена Миколаївна ,(керівник Соколова Людмила Вікторівна)
У березні продовжується освітній процес у дистанційній формі навчання. За період з 4 по 8 березня було проведено згідно навчально-виховної програми: заняття; художня праця; спостереження; українські народні ігри; сюжетно-рольові ігри; театральна діяльність; настільні, рухливі та дидактичні ігри; відповідно до тем тижня проводилися бесіди…
Тиждень був присвячений темі: «Тиждень шляхетності».
тиждень «Тиждень шляхетності» - мета: вчити дітей застосовувати етикетні норми (привітання, прощання, прохання, подяки) у стосунках з оточуючими; продовжувати формувати уявлення про позитивні риси характеру, зокрема ввічливість; розширювати уявлення про зміст, виділяти з конкретних ситуацій і вчинків, давати мотивовану моральну оцінку; продовжувати знайомити з правилами ввічливої поведінки та усвідомлено дотримуватись їх; продовжувати знайомити з приказками та прислів'ями, розуміти їх зміст та використовувати їх під час спілкування; закріпити в активному словнику поняття ввічливість; закріплювати вміння добирати слова протилежні за значенням; виховувати бажання наслідувати позитивні зразки поведінки.
Поглибити уявлення про ознаки березня у живій і неживій природі; учити аналізувати та знаходити відповідні ознаки; розвивати спостережливість; виховувати любов до природи.
Поглибити уявлення дітей про число і цифру 8; формувати розуміння утворення числа 8 - додаванням 1 до попереднього числа; закріпити знання цифр 1-8, вправляти дітей у лічбі у межах 8; формувати знання про знаки «більше, менше, порівно», їх значення; сприяти розвитку уяви, уваги, логічного мислення та математичної пам’яті; виховувати у дітей вміння слухати і бути уважними під час заняття.
Продовжувати знайомити дітей з приголосними звуками, вчити дітей робити звуковий аналіз слів за допомогою фішок, співвідносити букву зі словом, вправляти в поділі слів на склади та у визначенні кількості складів у слові, визначати наголошений склад; закріплювати вміння складати речення за схемами, називати слова із заданим звуком; збагачувати словниковий запас; розвивати увагу, пам'ять, зв’язне мовлення, мислення, уяву; виховувати самостійність, інтерес до навчання.
Ознайомити дітей з художніми творами; учити розуміти зміст прозового та віршованого художніх творів; розвивати вміння запам’ятовувати послідовність дій, відтворювати зміст оповідання за запитаннями вихователя; розвивати уяву, фантазію, мислення; спонукати до вивчення вірша напам’ять; формувати вміння давати етично-моральні оцінювання та судження діям героїв творів; виховувати любов до матусі та повагу до неї.
Продовжувати знайомити дітей з правилами гармонійної взаємодії між людьми; формувати довіру та приязне відношення до близьких дорослих, обачність при спілкуванні з незнайомцями; учити діяти в незвичайних ситуаціях, оцінювати спілкування з рідними, знайомими; розвивати спостережливість, пам’ять, мислення, зв’язне мовлення; виховувати любов та повагу до своїх рідних, безпечну поведінку у соціумі.
Продовжувати вдосконалювати прийоми роботи з папером; розвивати навички роботи з ножицями та клеєм, охайність, самостійність; удосконалювати моторику рук, орієнтування на площині, у просторі; виховувати любов до природи.
Організувати умови для творчості для дітей за їх вибором (аплікація, малювання, ліплення) та задумом; розвивати творчі здібності, естетичний смак, уміння планувати роботу; виховувати любов до матусі, бажання робити приємне.
Батьки отримували необхідну консультативну інформацію: «Ввічливість виховується ввічливістю», «7 способів виховати ввічливу дитину».
На заняттях були присутні діти з батьками – 10 дітей.
У Первомайському ЗДО- вихователь молодшої групи «Барвінок» Кобилінська А.Г.
Робота з дітьми планувалась і здійснювалася відповідно до освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Освітній процес на тиждень заплановано за темою «Весна прийшла». Завдання підбирала, враховуючи своєрідність молодшої групи, так, щоб вони відповідали віковим особливостям дітей,значна увага приділялась розвитку мовлення і звуковикові, вправам на розвиток уваги і пам’яті.
Систематично в мережі Viber надсилала для дошкільнят до спільної групи «Барвінок» відеоматеріали занять, дидактичних ігор, консультацій для батьків.
На дистанційне проведення занять організовано 13 дітей. З них 5 дітей працюють на платформі ZOOM і 7 дітей отримують завдання і працюють на платформі Вайбер.
I тиждень «Весна прийшла». Метою тижня було завдання формувати ,розширювати та збагачувати знання дітей про сезонні зміни в природі, дати знання про ознаки весни-сонце світить яскравіше і зігріває повітря, стає тепліше, стаються зміни в житті рослин-зеленіє трава, розквітають квіти; розвивати мовне дихання, зв’язне мовлення, пам’ять, увагу.
На протязі тижня проведено заняття:
1. Ознайомлення з природним довкіллям: «Кому потрібне сонечко»
2. Художньо-продуктивна діяльність(Ліплення ): «Сонце весну зустрічає» (пластилінографія)
3. Логіко-математичний розвиток: «Подарунок для весни» (Мета: закріпити знання дітей про геометричні фігури; вправляти в умінні називати геометричні фігури – круг, квадрат ,трикутник )
4. Конструювання: «Квітка» (Зі смужок ,вушних паличок,лічильних паличок)
5. Розвиток мовлення дитини (художня література) слухання казки «Червона шапочка»
6. Розвиток мовлення (Мовленнєве спілкування): заучування вірша «Весна»
7. Здоров’я і фізичний розвиток (фізична культура): «Радіємо весні»
8. Ознайомлення з соціумом «Праця людей навесні».
9. Художньо-продуктивна діяльність (малювання): «Весняні квіти»
Дидактичні ігри: «Назви, що бачиш», «Назви одним словом», «Чого не стало», «Що змінилось», «Яка весна», «Назви тварину».
Самостійна художня діяльність: «Сонечко» (з пластиліну і сірників), «Квіточка» (малювання повітряною кулькою ).
Робота з батьками: батькам надавалися загальні онлайн консультації «Як швидко визначити емоційний стан дитини», «10 речей ,які діти хочуть чути від батьків», «Чому діти обманюють?», «Ввічливість виховується ввічливістю». Індивідуальні консультації та бесіди з батьками в он-лайн режимі.
5 березня відбулась зустріч з дітьми в освітньому просторі «Вулик». Під час зустрічі з дітьми були проведені дидактичні ігри «Стежинка до сонечка» (викладання з кольорових кісточок), «Будинок для сонечка» (викладання і конструювання з кольорових паличок), музична руханка «Вийди, вийди сонечко». Ліпили гостинці для сонечка (бублики і цукерки).
Вихователь середньої групи : Вернієнко Т. П.
Освітній процес у березні 2024 року відбувається дистанційно. Під час навчально-виховної діяльності дотримувалася синхронного та асинхронного навчання.
Ітиждень «Вітаємо весну»
- діти знайомилися з весною та весняними явищами в природі; розвивали естетичні почуття, викликані красою весни, творчі можливості дітей, пам'ять, мислення, увагу, розширювали кругозір; виховували любов до природи; вчилися висловлювати свою думку; формували уявлення про пори року, їх послідовність; збагатили словниковий запас весняними ознаками; ознайомилися зі змінами, які відбуваються у природі з приходом ранньої весни; формували навички дослідницької діяльності, розвивали уміння спостерігати за приходом весни, називати весняні явища; вчилися бачити красу, милуватися і захоплюватися нею; продовжували знайомитися із творчістю Тараса Шевченка, вчили його вірші.
- проведено заняття: «Ознаки весни»; заучування вірша Тараса Шевченка «Встала весна», «Пори року: весна», «Тарас Шевченко. Казки картинної галереї», «Ознаки весни» (рухлива гра, гімнастика).
- на занятті з Логіко – математичного розвитку: діти ознайомилися з прийомами порівняння множин, способом накладання однієї множини на елементи іншої; продовжували вчитися розуміти поняття: «стільки — скільки», «порівну», «більше, менше на один», «ліворуч», «праворуч»; вчилися орієнтуватися у просторі; розвивали логічне мислення. - ХПД: аплікація «Підсніжник», конструювання «Човник», пластилінографія «Проліски», малювання «Дівчинка Весна » Ознайомилися з руханками: «Зустрічаємо Весну», «Весняний хоровод». Переглянули відео «Правила безпеки під час весняних явищ». Дидактичні ігри: «Впізнай Весну», « Весна яка?», «Знайди весну», «Відгадай звуки весни". Художнє слово в родині: «Як приходить весна», «Як Оленка весну хотіла наблизити» В.Сухомлинський. Оповідання Олександра Копиленка для дітей про весну та природу: "Весна іде", "Сади ідуть", "Найвеселіший місяць", "Покинуте гніздо". Василь Сухомлинський, ...
Відео - гра-спостереження «Ознаки весни». Спостереження «Весна прийшла» СХД: Малювання , аплікація за творами Т Шевченко. Розвага Мультфільм «Садок вишневий коло хати…» за твором Т. Шевченка
Робота з батьками продовжується через індивідуальні бесіди , консультації «Розвиток і тренування пам’яті, уваги і логічного мислення»; «Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей дошкільного віку» , «Як розговорити дитину», поради «Підтримка дітей під час війни» запропоновано родинні читання «Шевченкові заповіти».
Протягом тижня 8 дітей навчалися на платформі Зум, 3 дітей - навчалися на платформі Вайбер.
Вихователь старшої групи - Голдун Марина Олександрівна.
Тема тижня: «Весняний день»
*04.03 Платформа ЗУМ та вайбер
1. Дитина у природному довкіллі: «Природа навесні»
2. Дитина у світі мистецтва (аплікація): «Вербові гілочки»
3. Спостереження: місяць березень
4. Пошуково-дослідницька діяльність: «Стани води»
5. Робота з батьками: консультація «Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей дошкільного віку»
6. Самоосвіта: вебінар «Освітянська скриня: розробки для розвитку творчого потенціалу»
*05.03 Платформа ЗУМ та вайбер
1. Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Число і цифра 8. Знаки «більше, менше, порівно»
2. Організована освітня діяльність: підготовка руки до письма: «Нагодуй крокодила»
3. Організована освітня діяльність: дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Кораблик»
4. Гра дитини: гра «Підбери цифру»
5. Робота з батьками: консультація «Як розговорити дитину»
6. Самоосвіта: вебінар «Профілактика професійного вигорання педагогів: практикум»
*06.03 Платформа ЗУМ та вайбер
1. Мовлення дитини (художня література): заучування вірша Анатолія Костецького «Все прокидається поволі»
2. Дитина у світі мистецтва (ліплення): «Весняні шпаківні»
3. Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Пес Патрон: як уберегтися від мін і снарядів»
4. Спостереження: за явищами природи навесні
5. Дидактична гра «Зима чи весна?»
6. Робота з батьками: поради «Підтримка дітей під час війни»
7. Самоосвіта: вебінар «Як навчити дітей безпечної поведінки в інтернеті у воєнний час»
*07.03 Платформа ЗУМ та вайбер
1. Мовлення дитини: «Весна»
2. Особистість дитини (фізична культура): «Пригоди з Гномом»
3. Підготовка руки до письма: «Весняна»
4. Гра дитини: «Весняні місяці»
5. Робота з батьками: вивчення потреб, психо-емоційного стану дітей
6. Самоосвіта: конференція «Пріоритети в освіті: безпека в інтернеті в умовах війни»
*08.03 Платформа ЗУМ та вайбер
1. Дитина в соціумі: «Тарас Шевченко – великий поет України»
2. Дитина у світі мистецтва (малювання): «Встала весна»
3. Гра дитини: мовленнєва гра «Що робить Тарас?»
4. Розвага: мультфільм «Садок вишневий коло хати…» за твором Т. Шевченка
5. Робота з батьками: читання поезії «Шевченкові заповіти»
6. Самоосвіта: методичний практикум «Національно-патріотичне виховання у поступі до української національної ідентичності»
У Білозірському ліцеї- І.Поточна робота педагогичного колективу та адміністрації ліцею
1.Викладання навчальних дисциплін згідно до розкладу
2.Робота з документацією.
3..Підготовка списків учнів
II.Адміністративний контроль за якостю організації освітнього процесу:
1 Контроль відвідування учнями навчальних занять(продовжується)
2.Контроль у ході атестації(продовжується)
4. Вивчення стану навчання та рівня навчальних досягнень з української мови .Підготовка довідки.Підготовка наказу
IІІ.Методична робота,підвищення професійного рівня:
1 Участь у вебінарі «Освітні технологіїдля цікавих та ефективних уроків:кроссенс» Павлова В,ЗДВР
2.Участь у тренінгу"Мінімізації ризиків гендерно зумовленого
насильства"
Тренінг відбувався у рамках проєкту «Забезпечення надання послуг з
психічного здоров’я та психосоціальної підтримки, кейс-менеджменту
дітям та особам, які здійснюють догляд в Одеській та Миколаївській
областях», що реалізується Громадською організацією «Звʼязок» спільно
з Дитячим фондом ООН (UNICEF).Лакутіна І,вчитель початкових класів
3.Тестування з ЦЗ,тестування з пожарної безпеки.Мегега В,в.о.директора
IV.Робота з учнями, батьками:
1.До Дня пам,яті Т.Г.Шевченка» «Геній і сучасність»Виховна година.4 клас..Павлова В.
2.Літературне свято «Тарас Шевченко»,читання творів,віршів.Учні 1-11 класів.Павлова В,класні керівники
3. 04.03 Іформаційна хвилинка «Всесвітній день тенісу»Павлова В, Штанухін С.,вчитель фізичної культури
4.Підготовка й монтування вітального відео до Міжнародного жиночого свята,виготовлення вітальних лістівок для матусь,виготовлення м,якої іграшки»(учні1-11 клаів) Павлова В
5.07.03. Урок літературного читання,присвячений Т.Г.Шевченко.Учні 2 класу,Лакутіна І
6.Класна година» «Шевченко-провидець»Учні 8 класу.Качалова А
У Киселівському ліцеї – Освітній процес в закладі здійснюється відповідно до Освітньої програми та плану роботи закладу.
Традиційно на початку березня у закладі відбувається Шевченкіада. Цьогоріч ми відзначаємо 210-річчя від дня народження Тараса Шевченка. У всьому світі вшановується пам'ять цієї людини, митця слова і пензля, легенди нашого народу. Цього тижня в ліцеї стартувала Шевченкіада такими заходами:
- Для учнів 1 класу було проведено інформаційну годину, присвячену 210-річниці з дня народження Т. Шевченка (класний керівник Демчук Л.В.);
- Участь першокласників у флешмобі “Єднаймо душі словом Кобзаря!” (Демчук Л.В.);
- Учні 7 класу взяли участь у Всеукраїнському конкурсі до дня народження Т.Г.Шевченка - «#ТГШ210: Таємниця генія Шевченка» і отримали такі нагороди: диплом ІІ ст- 3 учнів, диплом ІІІ ст- 3учнів (класний керівник Швець Н.Л.);
- У 2 класі пройшла ранкова зустріч “Учітесь, читайте, і чужому научайтесь, й свого не цурайтесь!” і конкурс знавців життя і творчості поета. Учні читали оповідання про Тараса, декламували його вірші, а на уроці мистецтва розучували пісню "Зацвіла в долині" на слова Шевченка (класний керівник Сабайдаш І.Л.);
- Усний журнал «Єднаймося через слово Кобзаря!» (Читання віршів, розповідь про життєвий і творчий шлях митця) (Шаманська О.Л.,6 клас);
- Гра-квест «Що ми знаємо про Тараса Шевченка?» (Шаманська О.Л., 5 клас);
- «До висот Шевченкового слова» (Читання віршів Т.Г.Шевченка ) (Шаманська О.Л., 9 клас);
- Учні 11 класу готуються до участі у флешмобі “Єднаймо душі словом Кобзаря!” (класний керівник Швець О.В.).
8 березня у 1 класі відбулася ранкова зустріч, присвячена Міжнародному жіночому дню. Діти виготовляли вітальні листівки для своїх матусь та бабусь (Демчук Л.В.)
Учні 6 класу підготували відеопривітання до жіночого свята «Весняна краса жіночності» (класний керівник Тріска Л.В.)
Участь учнів у природничих олімпіадах на платформі «На урок»(12 учнів, з них отримали дипломи переможців - 4учнів, сертифікати – 8учнів) (Швець Н.Л.).
У 6 класі відбулася бесіда «Знання— це скарб, а вміння вчитись— ключ до нього» (Тріска Л.В.).
Учні 7класу взяли участь у Всеукраїнському конкурсі «Жінки в науці» від проєкту «На урок». За результатами конкурсу: диплом ІІІ ст. - 1 учениця, диплом ІІ ст. – 1учень, диплом І ст- 2учнів, сертифікати- 3 учнів (класний керівник Швець Н.Л.).
Для учнів 11 класу проводилась профорієнтаційна робота “Ким бути?” (Швець О.В.)
Протягом тижня соціальний педагог Швець Н.Л. проводила:
- роз’яснювально-профілактичну роботу із багатодітними родинами щодо відвідування дистанційних уроків та відповідальності батьків за навчання та виховання своїх дітей.
- консультації за результатами виявлення професійних нахилів, інтересів, здібностей старшокласників з метою рекомендації відповідного профілю навчання та вибору майбутньої професії.
- консультації із батьками за результатами дослідження особистісних характеристик дітей категорії «Діти з особливими потребами», «Діти,батьки, яких мають статус «Учасник бойових дій»,«Постраждалі унаслідок військових дій».
Швець Н.Л. протягом тижня брала участь в онлайн-вебінарах, в обласній конференції щодо навчання хімії та біології у 7 класі НУШ, про що свідчать отримані сертифікати.
У Новомиколаївському ліцеї- Працюємо згідно плану роботи закладу та розкладу уроків. Провели нараду при директору , на якій розглянули поточні питання.
Протягом тижня провели :
Бесіди щодо запобігання випадків дитячого дорожньо – транспортного травматизму та формування навичок безпечної поведінки на вулицях і дорогах . ознаки отруєння. Запобігання отруєння чадним газом . Домедична допомога при отруєннях. Переглянули відео до Всесвітнього дня тенісу . До дня цікавих фактів про ваше ім’я провели бесіду « Що означає моє ім’я?» Переглянули відео до Національного дня печива ОРЕО ( США). Як печиво стало відомим? Взяли участь у Всеукраїнському Інтернет - конкурсі «Жінки в науці» - « На урок» . Провели виховну годину « 210 років з дня народження Тараса Шевченка».
Переглянули відео « Як Тарас Шевченко став зіркою». Познайомилися з цікавими фактами з життя Т.Шевченка.» Сучасний Шевченко» Переглянули відео урок На тему « Порятунок і захист людей в надзвичайних ситуаціях».
Провели години спілкування до 210 річниці з дня народження Тараса Шевченка « Ми пам’ятаємо тебе, Переглянули відео « Цікаві факти про Шевченка»,провели вікторини, малювали ілюстрації до творів ,читали вірші Тараса Шевченка і про Тараса Шевченка. Виховна година « Інстаграм Тараса Шевченка» Взяли участь у Всеукраїнському конкурсі : Таємниці генія Шевченка. Діти нагороджені грамотами. Створили відео привітання до Міжнародного жіночого дня. Привітали мам зі святом весни. Повторили правила техніки безпеки під час воєнного стану і поводження з вогнем. 1-9 класи.
Провели годину профорієнтації « Найновіші професії»
Працюємо по благоустрою території закладу освіти. Висадили кущі калини, квіти.
У Партизанській гімназії- 1.Поточна робота адміністрації гімназії та педагогічного колективу.
2.Нарада при директорі з поточних питань.
3.Початкова школа
Ранкова зустріч -до дня народження Т.Г.Шевченко-опрацювання презентації, виразне читання поезій;
4.З учнями 3 класу провели годину спілкування на тему: Я на свято маму привітаю"
5. Цікаві факти з життя Т.Шевченко. Міні – проєкти учнів 4 класу.
6.Онлайн – екскурсія Героїчна Україна.
7.Корисна розвага. Челенж "Я люблю читати" - виклик самому собі, подолання труднощів, зусилля над собою.
Середня школа:
1. Повторили правила техніки безпеки під час воєнного стану і поводження з вогнем.
2. Провели годину профорієнтації « Найновіші професії»
У Первомайському ліцеї - Протягом тижня:
● Вчителі ліцею брали участь у моніторинговому дослідженні регіонального рівня "Освітні потреби педагогів Миколаївщини" та в опитуванні щодо проведення вебінарів з теми організації інклюзивного навчання та роботи з дітьми ООП.
● Проведено опитування серед учнів 9-х класів щодо вибору профілю навчання в 2024-2025 н.р.
● Поліщук Н.В., вчитель географії, брала участь у проведенні обласної методичної студії “Тарас Шевченко - географ і картограф в Аральській географічній експедиції (1848-1849 рр.)” (формат zoom-конференція).
● Болюк С.М. до 210-річчя великого Кобзаря з учнями 10-Б класу з'ясували, що улюбленим напоєм Шевченка був чай, у який він частенько додавав ром.Улюбленою стравою Тараса Шевченка, як згадують його друзі, був борщ зі смаженими карасями. Улюбленою рослиною Шевченка була калина. І у “Кобзарі” вжив слово "калина" 385 разів.
● Боровик І.В. провела вікторину, присвячену 210 річниці з дня народження Т.Шевченка. З учнями 8–Б класу відвідали онлайн музей у Моринцях, слухали пісні у виконанні сучасників на слова Т.Шевченка. Також поспілкувалися з учнями класу про ментальне здоров’я «Ти як?».
● Квашніна С.С. із учнями 4–А класу провела урок "210 років з дня народження Т.Г.Шевченка". З дітьми переглянули відео "Життя Тараса", читали вірші, послухали пісні на слова Т.Шевченка, дізналися цікаві факти про митця. Організовано проведено ранкову зустріч «День чарівних компліментів»
● Сікорська І.І. провела ранкову зустріч "Тарасовими стежками" з учнями 5-Б класу
● Шохман І.М. провела у 3 класі урок "Борітеся - поборете, вам Бог помагає!"
● Семенова Л. В. пройшла курси підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів, навчально-допоміжного персоналу в галузі освіти "Учителі предмета "Основи здоров'я", інтегрованого курсу "Здоров'я, безпека та добробут" при МОІППО.
Спеціаліст відділу освіти Тетяна Гонтаренко