Первомайська селищна громада
Миколаївська область, Миколаївський район

Звітує відділ освіти

Дата: 24.02.2024 08:28
Кількість переглядів: 296

Фото без опису

Звіт

про роботу відділу освіти Первомайської селищної ради

1.Участь начальника відділу освіти Ірини Лукашевич у робочій нараді при начальнику військової адміністрації.

2.Поточна робота працівників відділу освіти, відпрацювання документації ,яка знаходиться на контролі.

3.Участь спеціаліста з безпеки Наталії Ліщук у заходах для дітей в смт.Первомайське, с.Новомиколаївка

4.Виїздний прийом громадян начальником відділу освіти Іриною Лукашевич.

5.Отримання підручників для здобувачів освіти 5,6 класів.

6.Проведено нараду з керівниками закладів освіти .

У Білозірському ЗДО- Старша група. Вихователь – Гогілідзе Олена Миколаївна ,(керівник Соколова Людмила Вікторівна) У лютому продовжується освітній процес у дистанційній формі навчання. За період з 19 по 23 лютого було проведено згідно навчально-виховної програми: заняття; художня праця; спостереження; українські народні ігри; сюжетно-рольові ігри; театральна діяльність; настільні, рухливі та дидактичні ігри; відповідно до тем тижня проводилися бесіди…

Тиждень був присвячений темі: «Світ професій».

тиждень «Світ професій» - мета: продовжувати збагачувати знання дітей про державні символи України (Прапор, Гімн, Герб); закріплювати знання про рідну землю, про Україну, в якій живе український народ; спонукати до запам’ятовування інформації, віршів, загадок, прислів’їв про державні знаки; розвивати увагу, пам'ять, зв’язне мовлення, бажання спілкуватися рідною мовою; виховувати у дітей патріотичні почуття, любов до своєї Батьківщини, шанобливе ставлення до державних символів, гордість за рідну країну, зацікавленість до історії своєї держави.

Вшанувати пам’ять героїв Небесної сотні, прищеплювати любов до Батьківщини; формувати ціннісне ставлення до України; розвивати почуття національної самосвідомості та громадянської активності; виховувати патріота, громадянина, готового захищати свою Батьківщину.

Формувати розуміння дітей про важливість та роль рідної мови в життя людини та держави, розширити знання про красу української мови; виховувати любов і повагу до рідної мови засобами художньої літератури, фольклору, пісенного спадку.

Дати поняття «професія»; розширити знання про професії дорослих; формувати комунікативну компетентність; готувати дитину до соціуму; розвивати логічне мислення, творчу уяву, інтерес до незвичних професій; виховувати повагу до результату роботи людей різних професій.

Узагальнити знання дітей про професії; закріпити розуміння малят про те, яку працю виконують люди різних професій та знаряддя праці, які їм необхідні; сприяти розвитку пам'яті, мислення, зв'язного мовлення; виховувати старанність, терпіння.

Формувати у дітей шанобливе ставлення до людей різних професій та їхньої праці; поглиблювати знання дітей про різноманітний світ професій; активізувати словник дітей словами-назвами професій, словами-діями, які виконують люди різних професій; вчити складати речення за картиною, давати відповіді на питання; виховувати свідоме ставлення до професійної діяльності людей; закріплювати навички культури спілкування.

Поглиблювати знання дітей про геометричні фігури, їх назви; учити називати геометричні фігури, їх будову, властивості; розвивати мовлення, логічне мислення, спостережливість; виховувати бажання вчитися.

Розвивати мову, мислення, пам'ять, увагу, естетичні почуття, дрібну моторику пальців рук, акуратність під час аплікації; продовжувати знайомити з Державними символами України - Герб, Прапор, Гімн; виховувати повагу до Державних символів України, почуття любові та гордості за неї, бажання бути гідним українцем своєї держави.

Розширити і поглибити знання дітей про Мову та її значення у житті кожного з нас; закріпити вміння дітей ліпити кетяг калини з пластиліну (кетяг - ковбасками; ягоди калини - круглою формою); розвивати увагу, пам'ять, мислення, дрібну моторику, мову; виховувати любов до рідної землі, мови, її народу, прагнення досконало знати правильну українську мову і навчатися нею говорити.

Батьки отримували необхідну консультативну інформацію: «Правила про правила. Як навчити дитину справедливості», «Як розповісти дитині про свою роботу і про людей різних професій».

На заняттях були присутні діти з батьками – 9 дітей.

У Первомайському ЗДО- вихователь молодшої групи «Барвінок» Кобилінська А.Г.

Робота з дітьми планувалась і здійснювалася відповідно до освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Освітній процес на тиждень заплановано за темою «Всі професії важливі». Завдання підбирала, враховуючи своєрідність молодшої групи, так, щоб вони відповідали віковим особливостям дітей, значна увага приділялась розвитку мовлення і звуковикові, вправам на розвиток уваги і пам’яті.

Систематично в мережі Viber надсилала для дошкільнят до спільної групи «Барвінок» відеоматеріали занять, дидактичних ігор, консультацій для батьків.

На дистанційне проведення занять організовано 13 дітей. З них 5 дітей працюють на платформі ZOOM і 7 дітей отримують завдання і працюють на платформі Вайбер.

III тиждень «Всі професії важливі». Метою тижня було завдання формувати у дітей шанобливе ставлення до людей різних професій та їхньої праці; поглиблювати знання дітей про різноманітний світ професій; активізувати словник дітей словами-назвами професій, словами-діями, які виконують люди різних професій; вчити складати речення за картиною, давати відповіді на питання; виховувати свідоме ставлення до професійної діяльності людей; закріплювати навички культури спілкування.

На протязі тижня проведено заняття:

1. Ознайомлення з природним довкіллям: «Ці професії ми знаєм і їх працю поважаєм»

2. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація): «Прикрасимо чобітки»

3. Логіко-математичний розвиток: :«Зайчик-пожежник» (Мета: формувати поняття про колір, кількість (один - багато), назви геометричних фігур)

4. Конструювання: «Пожежна машина» (з паперу)

5. Розвиток мовлення дитини (художня література) «Наша мова калинова»(тематичне заняття до дня Рідної мови)

6. Розвиток мовлення (Мовленнєве спілкування): «Що потрібне для роботи»

7. Здоровя і фізичний розвиток (фізична культура): «Маленькі помічники»

8. Ознайомлення з соціумом «Професія кухаря»

9. Художньо-продуктивна діяльність (малювання): «Рушничок для кухаря»

Дидактичні ігри: «Професії та їх речі», «Що потрібно для роботи», «Назви кого бачиш», «Назви одним словом», «Чого не стало», «Один – багато»

Самостійна художня діяльність: «Лікар Айболить» (з паперу), «Драбина для пожежників» (з лічильних паличок), «Калина-символ України» (малювання вушними паличками), читання вірша «Є професій так багато»

Робота з батьками: батькам надавалися загальні онлайн консультації «Агресивність та її прояви в житті дитини», «Українська мова в родині», «Правила про правила. Як навчити дитину справедливості», «Пам'ятка для батьків щодо безпеки дітей». Індивідуальні консультації та бесіди з батьками в он-лайн режимі.

Вихователь середньої групи - Вернієнко Т. П.

ІV. «Світ професій»

Освітній процес відбувався дистанційно, поєднуючи синхронне та асинхронне навчання, відповідно до розкладу та тематичних тижнів.

Протягом тижня діти опанували: назви різних професій; назви інструментів, якими послуговуються представники найпопулярніших професій; мають уявлення ким і де працюють батьки, уміють розповідати про їх роботу; узагальнили знання дітей про професії; закріпили розуміння про те, яку працю виконують люди різних професій та знаряддя праці, які їм необхідні; поглибили уявлення дітей про різноманітність професій, про важливість і значення кожної з них, розширили знання дітей про професії своїх батьків; розвивали допитливість, зв’язне мовлення.

Продовжували знайомитися з символами України; ознайомилися з багатством і красою української мови, (читання віршів дітьми ) з народною творчістю, (української пісні, казки, прислів'я).

Робота з батьками базувалася на основі консультацій щодо справедливого виховання у сім’ї, як бути справедливими батьками; розповіді віршів «Розмовляю українською» - як розповідати дітям про роботу і різноманітні професії, ставлення малят до тієї чи іншої професії. (Консультації: «Правила про правила. Як навчити дитину справедливості», «Як розповісти дитині про свою роботу і про людей різних професій», «Як ставляться діти до наших професій?», «Мова в родині». Порада «Батьківство під час війни. Як допомогти дитині ? ».

Проведені заняття: «Усі професії потрібні!», «До мови доторкнись серцем !»,

(інтегроване заняття до Дня рідної мови), «Поєднуємо дії та професії» Комплекс ЗРВ без предметів: «Професії ,які живуть вдома»

На занятті з логіко- математичного розвитку діти знаходили рівні за кількістю елементів предмети; використовуючи слова «однаково, стільки ж, порівну»; училися утворювати наступне число шляхом додавання одиниці; орієнтувалися у просторі, користуючись словами «під, над»

ХПД : аплікація «Професія-лікар», аплікація, присвячена Дню рідної мови конструювання «Меблі», ліплення «Вареники», малювання «Веселий кухар»

Дидактичні ігри: «Професії», « Кому що потрібно для роботи», «Назви професію», «Що зайве?» (професії).

Мовленнєва гра «Назви дію»

Розвага: розповіді віршів дітьми «Розмовляю українською»

Руханки: «Гарні професії» Цукерочка», «Гєник вареник», «Я танцюю»

Художнє читання в родині: «7 професій Гарбузика", казка М. Солтис Смирнової казка «Скучна професія», А. Костецька «Головна професія», Т.Юрміна «Яка ж професія найкраща?»

Підготовка руки до письма «Транспорт. Домалюй деталі»

Переглянули відео «Обережно з вогнем»

Протягом тижня 8 дітей навчалися на платформі Зум, 4 дітей - навчалися на платформі Вайбер.

Вихователь старшої групи - Голдун Марина Олександрівна.

Тема тижня - «Світ професій»

*19.02 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків)

1. Дитина у природному довкіллі: фотоквест «У світі професій»

2. Дитина у світі мистецтва (аплікація): Фотоапарат»

3. Спостереження-дослід: вітер

4. Гра «Професії згадай та швидко називай»

5. Консультація «Правила про правила. Як навчити дитину справедливості»

6. Самоосвіта: курс «Дошкілля. Підвищення кваліфікації»

*20.02 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків)

1. Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Геометричні ігри»

2. Підготовка руки до письма: «Геометричні перетворення»

3. Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Є така професія – Батьківщину захищати» (інтегроване):

4. Дидактична гра «Професії та їх речі»

5. Інформація дня:Герої Небесної Сотні

6. Робота з батьками: Флешмоб «#розмовляю_українською»

7.Самоосвіта: Курс «Передумови формування комунікативної компетенції. Дошкільне розмаїття вихованців»

*21.02 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків)

1. Мовлення дитини (художня література): «Найгарніша в світі мова!»

(інтегроване заняття до Дня рідної мови)

2. Дитина у світі мистецтва (ліплення): «Горщик із кашею»

3. Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Безпечна прогулянка»

4. Дидактична гра «Хто я?»

5. Спостереження: за пташками

6. Робота з батьками: порадник «Батьківство під час війни. Як допомогти дитині?»

7. Самоосвіта: Курс «Особливості роботи із дітьми 5 – 11 років під час і після війни. Дошкілля»

*22.02 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків)

1. Розвиток мовлення: «Світ професій»

2. Особистість дитини (фізична культура): «Фізкультура з Лулукою: відбивання»

3. Підготовка руки до письма: «Побудуй дорогу»

4. Гра дитини: рухлива гра «Автомобіль»

5. Консультація «Як розповісти дитині про свою роботу і про людей різних професій»

6. Самоосвіта: Курс «Особливості формування мовлення у дітей дошкільного віку з особливостями розвитку»

*23.02 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків)

1. Дитина в соціумі: «П’ять незвичайних та цікавих професій»

2. Дитина у світі мистецтва (малювання): «Глечик для Журавля»

3. Спостереження: за інієм

4. Консультація «Як ставляться діти до наших професій?»

5. Самоосвіта: Курс «Дошкілля 22/23. Як працювати в дистанційному форматі»

Практичний психолог – Гончаренко С.В.

19.02 - індивідуальне консультування батьків

20.02 - підбір інформаційного матеріалу для батьків "Восени ми вже школярі"

21.02 - індивідуальне консультування

22.02 - корекційне заняття на розвиток уяви та фантазії "Ми- перукарі"

23.02 - корекційне заняття на розвиток дрібної моторики " Жива ниточка"

У Білозірському ліцеї- І.Поточна робота педагогичного колективу та адміністрації ліцею

1.Викладання навчальних дисциплін згідно до розкладу

3.Нарада з поточних питань

4 Вибір підручників для учнів 7 класу

5.Участь колективу у зборі «Освітянський дрон»

II.Адміністративний контроль за якостю організації освітнього процесу:

1 Контроль відвідування учнями навчальних занять

2.Контроль у ході атестації

3 Відстеження результатів навчання учнів, надання їм підтримки в освітньому процесі

4. Вивчення стану навчання та рівня навчальних досягнень з української мови

5.Моніторинг впровадження нового державного стандарту Нової української школи у 5 -6- класах

IІІ.Методична робота,підвищення професійного рівня:

1 Участь в обласному семінарі «Забезпечуємо наступність

НУШ.Нові підходи до організації освітнього процесу на уроках

біології».Чепеленко Л,вчитель географії та біології

2. Реєстрація на участь у Всеукраїнському конкурсі за ініціативи

Освітньої платформи Національного фестивалю «Код Нації»

присвяченому Міжнародному дню рідної мови.Мегега В,в.о.директора,Брунарська О.ЗДНВР,Павлова В.ЗДВР,Іовчева М,вчитель української мови та літератури,Буйбарова Г,вчитель математики,Брунарський В.,вчитель історії,Чепеленко Л.,вчитель географії та біології

3.Участь у науково-методичному вебінарі«Викладання української мови в НУШ: можливості та виклики сьогодення»Іовчева М,вчитель української мови та літератури,Закурдаєва І.,вчитель української мови та літератури

4.Участь у обласному вебінарі «Особливості реалізації вимог нового Державного стандарту базової середньої освіти в навчанні математики за підручником для 7 класу» Буйбарова Г.,вчитель математики

IV.Робота з учнями, батьками:

1.Заходи до Дня рідної мови: Іовчева М,вчитель української мови та літератури

-Підступна вікторина про слова(5 клас)

-Щоденник програми «Антисуржик»,Підбірка цікавих фактів про українську мову,(11 клас)

-Тематичний диктант «Дню рідної мови присвячується»(8 клас)

2. Виховна година в 9 класі «До Дня рідної мови». Чепеленко Л,кл керівник 9 класу

3 Виховна година в 9 класі «День Героїв Небесної Сотні».Чепеленко Л,

4. Інформаційна хвилинка в 6, 8, 9 та 10 класах до акція «Не

забувай взимку про птахів».Чепеленко Л.

5.Інформаційна година,присвячена пам,яті Героїв Небесної Сотні.Виготовлення паперових «Ангелів»(2 клас),Лакутіна І,класовод 2 класу

6.Виховна година до Дня рідної мови(2 клас)Лакутіна І

7.Хвилина пам,яті до Дня Героїв Небесної Сотні ,(1-11 кл)Павлова В.,педагог-організатор

У Киселівському ліцеї –21 лютого 2024 – Міжнародний день рідної мови. Всупереч перешкодам українська мова розквітає! Вона була з нами у найскладніші часи, є сьогодні та буде вічно - як символ нашого незламного духу та відваги. До відзначення цього свята долучилися учні та вчителі Киселівського ліцею проведенням таких заходів:

- Ранкова зустріч “День рідної мови” (1 клас, класний керівник Демчук Л.В.);

- Вікторини "Знавці рідної мови", "Чарівні прислів'я", "На пошуки мовних перлин." (2 клас, класний керівник Сабайдаш І.Л.);

- Квест “Мовний віночок” (3 клас, класний керівник Дмитришина Н.М.);

- Вікторина “Моя рідна мова” (4 клас, класний керівник Вишнева О.О.);

- Виховна година «Єдиний скарб у тебе – рідна мова» (5 клас, класний керівник Германович А.Ф.);

- Інтелектуально- розважальна гра: "Мова єднає всіх"( 5 клас, вчитель української мови Шаманська О.Л.);

- Написання диктанту "Квітни рідне слово!" до Міжнародного дня рідної мови (8 клас, вчитель української мови Шаманська О.Л.);

- Створення відеопривітання до Міжнародного дня рідної мови (вчитель української мови Шаманська О.Л.);

- Онлайн- вікторина "21 лютого - Міжнародний день рідної мови" (8 клас, класний керівник Цапик О.І.);

- Класна година до Дня рідної мови “Як парость виноградної лози...” (11 клас, класний керівник Швець О.В.);

- Створення відеопривітання до Дня рідної мови ,,Українській мові вічно жити!" (11 клас, класний керівник Швець О.В.).

20 лютого - День пам’яті Героїв Небесної Сотні, які віддали своє життя, захищаючи ідеали демократії, відстоюючи права і свободи людини. До цієї пам’ятної дати було організовано і проведено такі заходи:

- Урок Мужності, присвячений Дню пам’яті Героїв Небесної Сотні. Виготовлення янголяток (3 клас, Дмитришина Н.М.)

- Година спілкування «Народження нової України: десять років російсько-української війни» (4 клас, Вишнева О.О.);

- Година спілкування на тему: "Небесна сотня:герої не вмирають" (Шаманська О.Л.);

- Інформаційна година “Пам'ятаємо про героїв Небесної сотні” (2 клас, Сабайдаш І.Л.);

- Виховна година"Небесна сотня воїнів Майдану" (6 клас, Тріска Л.В.);

- Інформаційна година до Дня пам’яті небесної сотні(1клас, Демчук Л.В.);

- Година спілкування ,,День пам'яті Небесної сотні"(11 клас, Швець О.В.);

- Урок- реквієм: «Пам’ять про Небесну Сотню» (7клас, Швець Н.Л.);

- Перегляд та обговорення інтерактивної презентації “Небесна Сотня” (8 клас, Цапик О.І.);

- Інформаційні хвилинки до Дня пам’яті Героїв Небесної Сотні зі старшокласниками (вчитель історії Германович А.Ф.);

- Створення відеоролика “День Пам’яті Героїв Небесної Сотні” (10 клас, Кравченко Т.В.).

- Створення відеоролика “Пам’яті Героїв Небесної Сотні...” (педагог-організатор Кравчук В.В.).

Бесіда до 10-ої річниці від початку російсько-української війни “Наша зброя – це наша правда, а наша правда в тому, що це наша земля, це наша країна, наші діти, і ми все це будемо захищати” (7клас, Швець Н.Л.).

Учні 7 класу взяли участь у Всеукраїнському інтернет-конкурсі «Жінки в науці», де Вангеласт Є., Костирко Є. Отримали дипломи І ступеня, Могила І.- диплом ІІІ ступеня (класний керівник Швець Н.Л.).

У 7 класі протягом тижня проходила “операція” «Уроки і навчання» - проводились індивідуальні бесіди з учнями, які систематично спізнюються на дистанційні уроки або пропускають їх, індивідуальні бесіди з батьками про пропуски уроків та запізнення їхніми дітьми, невиконання домашніх завдань. (Класний керівник Швець Н.Л.).

Протягом тижня учні виконували завдання зимової олімпіади з хімії та біології на платформі «На Урок» (Швець Н.Л.).

Хлань Н.В. 20 лютого брала участь у нараді керівників закладів освіти, а 21 лютого проводила нараду при директорові, під час якої було розглянуто та вирішено ряд важливих питань.

Кравчук В.В. протягом тижня підвищувала кваліфікацію при МОІППО за курсом “Асистенти вчителів початкової школи”.

Германович А.Ф. та Цапик О.І. взяли участь в онлайн-занятті за участі Олексія Струкевича та Петра Мороза при МОІППО "Якісна реалізація нових навчальних програм з історії для 7 класу у 2023/2024 н.р.".

Швець Н.Л. взяла участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Актуальні питання забезпечення стійкості системи управління освітою в умовах воєнного стану» та в Обласному семінарі «Забезпечення наступності НУШ у 7 класі» ( 22.02.2024).

Вчителі продовжують ознайомлюватися з підручниками для 7 класу - беруть участь у вебінарах-презентаціях, працюють з підручниками різних авторів на сайті ІМЗО.

У Новомиколаївському ліцеї- Працюємо згідно плану роботи закладу та розкладу уроків.

Валентина Саваренюк взяла участь в онлайн нараді відділу освіти. Провели нараду при директору. Вивчаємо роботу вчителів ,які атестуються. Вивчаємо стан викладання математики в закладі освіти. Надаємо індивідуальні консультації вчителям щодо ведення документації.

Кудін А.В. ,вчитель історії, взяв участь у засіданні обласної творчої групи педагогів Миколаївщини на базі Миколаївського ОІППО « Створення дидактичної гри з медіаграмотності « В межах реалізації проекту « Вивчай та розрізняй : інфомедійна грамотність в освіті». Отримали комплект друкованих матеріалів проекту .

Взяли участь у вебінарах « Наступність викладання біології в 7 класі НУШ. Видавництво « Ранок». « Ефективний урок: поради викладання ЗБД у 7 класі НУШ» Фігурська Ю.О. Переглянули презентації авторів з вибору підручників для 7 класу НУШ ( українська мова,література,зарубіжна література,алгебра ,геометрія, географія,фізика,інформатика,англійська мова,хімія, історія,мистецтво).

Фоміна Я. В. підвищила кваліфікацію на тему « Особливості вивчення геометрії в 7 класі НУШ», « Роль штучного інтелекту в освіті»,Кудін А.В. на тему « НУШ : історія – все,що треба знати сучасному вчителю»

Провели флешмоб до Дня Державного Герба,в якому взяли участь всі учні 1- 9 класів. Організаторами були учні класу ( класний керівник Фоміна Я.В.). Переглянули відео привітання з Днем Державного Герба, відеоролик « Україна - соборна держава». Години спілкування « Державні символи України. Герб.» Виконали онлайн вправу « Символи України»

Переглянули відео « Пам'яті Небесної сотні присвячується»

До Дня рідної мови провели години спілкування « Мова – код нації»,вікторину « Знаємо рідну мову»,написали диктант «Рідна мова» 1- клас, « Українська мова – мова вільних людей». Провели інтелектуальний квест шоу. Тестування « Знавці української мови» (8 клас). Створили музичний відеочеленж до дня рідної мови. Ознайомилися з історією свята. Провели виховну годину «День мови та таємниця казкового лісу». Взяли участь у вікторині « Мовознавець»,прослухали Реп про Мову(BRAT $ TIK TUFEAT. КНИГА МАНДРІВНИКА).( 2 клас)

Провели бесіди « Запобігання отруєння харчовими продуктами» ( 7 клас),ознайомилися з «Правильним харчуванням», « Корисна їжа. Яка вона?» Вчилися сервірувати стіл.(1 клас). « Поведінка під час ДТП»(4,6 класи) « Безпека руху велосипедиста. Дорожній рух. Правила безпеки при переході вулиці.» ( 2 клас).

Отримали підручники для 5,6 класів т а видали здобувачам освіти.

У Партизанській гімназії- Відновлення ментального здоров'я -Ранкова зустріч "Як зробити день веселим"

1. Година спілкування присвячена до Дня Державного герба України.

2. Проведено години спілкування: «Пам’яті Героїв Небесної Сотні”

3. Виховний захід « Мова – сила нації»

Основна школа

1. Індивідуальна робота з батьками, щодо успішності їх дітей.

2. Слушні поради для дітей.

У Первомайському ліцеї - Протягом тижня:

● Проведено педагогічну раду “Про вибір закладами освіти підручників з кожної назви підручника у комплекті з проєктом обкладинки для 7 класу закладів загальної середньої освіти” та сформовано замовлення підручників на 7 клас

● 16 лютого в Україні відзначається День єднання. Саме до цього свята були присвячені ранкові зустрічі у 4-А та 5 – Б класі (Квашніна С.С., Сікорська І. І.)

● 19 лютого Боровик І.В. провела з учнями 8-Б класу годину спілкування присвячену Дню Державного герба України.

● «Герої не вмирають» - перше, про що думає кожен, згадуючи Героїв Небесної Сотні. З метою гідного вшанування подвигу Героїв Небесної Сотні, які віддали своє життя під час Революції гідності, захищаючи ідеали демократії, відстоюючи права і свободи людини, європейське майбутнє України, у класах проведено:

o Перегляд відео ”Пам'яті Героїв Небесної Сотні” (Бєлік Л.М., Василенко К.Ю., Васильченко Л.В., Сікорська І.І., Шаманський Д.О., Новіцька Л.С.)

o Проведено години спілкування: «Пам’яті Героїв Небесної Сотні” (Андрієнко І.В.), “Пам'яті Героїв Небесної Сотні присвячуємо” ( Боровик І.В.), “Герої Небесної сотні”

(Яковлєва С.О., Болюк С.М.), “Пам’яті Героїв Небесної Сотні присвячуємо” (Куріна І.В.)

o Вшанували пам’ять подвигу Героїв Небесної Сотні на ранкових зустрічах: «20 лютого День Героїв Небесної Сотні» (Шохман І.М.), « День пам’яті Героїв Небесної Сотні» (Квашніна С.С.), “10 річниця вшанування пам'ятіГероїв Небесної Сотні” (Сметаніна Н.В.).

● До Міжнародного дня рідної мови у Первомайському ліцеї було проведено:

o Ранкові зустрічі « Міжнародний день рідної мови» (Бєлік Л.М., Квашніна С.С.); “Скарби рідної мови” (Сметаніна Н.В.), ”День рідної мови” (Сікорська І.І.)

o Година спілкування « 21 лютого – День рідної мови»

(Боровик І.В.);

o У 3 класі пройшов виховний захід « Мова – сила нації» (Шохман І.М.);

o Мовознавча гра "Слово до слова зложиться мова"

(Клапушинська С.В.);

o Віртуальна мандрівка «15 цікавих фактів про українську мову» (Болюк С.М.);

o Онлайн-вікторина “Наша мова солов’їна” (Новіцька Л.С.);

o Інтелектуальна вікторина “Знавець рідної мови” (Шаманський Д.О.)

● Васильченко Л.В. була учасником вебінару для вчителів англійської мови «Компетентнісно-орієнтоване навчання іншомовного спілкування учнів 7 класів НУШ в умовах Blended Learning»

● Коцур Л.В зареєструвала учнів 7-А, 8-А, 8-Б, 9-А, 9-Б, 10-А до участі у Всеукраїнській інтернет-олімпіаді з англійської мови "На Урок".

Спеціаліст відділу освіти Тетяна Гонтаренко


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь