Звітує відділ освіти
Звіт
про роботу відділу освіти Первомайської селищної ради
1.Участь начальника відділу освіти Ірини Лукашевич у робочій нараді при начальнику військової адміністрації.
2.Поточна робота працівників відділу освіти, відпрацювання документації ,яка знаходиться на контролі.
3.Участь спеціаліста з безпеки Наталії Ліщук у заходах для дітей в с.Первомайське.
4.Виїздний прийом громадян начальником відділу освіти Іриною Лукашевич.
5.Участь працівників відділу освіти у триденному тренінгу з питань психологічної допомоги «Людина в біді».
У Білозірському ЗДО- Старша група. Вихователь – Гогілідзе Олена Миколаївна ,(керівник Соколова Людмила Вікторівна) У лютому продовжується освітній процес у дистанційній формі навчання. За період з 12 по 16 лютого було проведено згідно навчально-виховної програми: заняття; художня праця; спостереження; українські народні ігри; сюжетно-рольові ігри; театральна діяльність; настільні, рухливі та дидактичні ігри; відповідно до тем тижня проводилися бесіди…
Тиждень був присвячений темі: «Транспорт».
тиждень «Транспорт» - мета: систематизувати знання про види транспорту, розрізняти його за призначенням, середовищем пересування; формувати вміння підтримувати діалог по темі, висловлювати свої судження; удосконалити та закріпити знання дітей про різновид транспорту та про тих, хто керує транспортом, поглиблювати знання про шкоду і користь транспорту; розвивати логічне мислення та пам’ять; виховувати бажання навчатись новому, бажання піклуватися про природу. Ознайомити дошкільнят із громадським наземним та підземним транспортом, а також видами транспорту спеціального призначення; розвивати активне мовлення, пізнавальні якості; виховувати почуття поваги до людей, що працюють на автомобілях.
Ознайомити малят із лінійкою, її будовою та призначення; закріпити уміння вимірювати лінійкою, поглиблювати знання про умовні мірки; розвивати математичні здібності, логічне мислення, мовлення; створити умови для практичного опанування вимірювання за допомогою лінійки; виховувати посидючість, бажання пізнавати нове.
Розширити знання про різні види транспорту і їхнє призначення; дати дітям елементарні знання про правила дорожнього руху та необхідність їх дотримання; вчити дітей розуміти зміст вірша та відповідати на запитання за змістом; розвивати інтонаційну виразність мовлення; виховувати бережливе ставлення до свого здоров`я.
Уточнити знання дітей про пасажирський, вантажний транспорт; наземний, підземний, повітряний, водний транспорт; навчати складати розповідь за сюжетною картинкою; збагатити словник дітей іменниками, прикметниками, дієсловами за темою; розвивати пам'ять, увагу, спостережливість; виховувати бажання дотримуватися правил дорожнього руху.
Розвивати громадянські якості особистості: патріотизм, самосвідомість; виховувати любов до Батьківщини, українського народу, рідної мови.
Виховувати любов до рідних, близьких; повагу до оточуючих людей; товариські і дружні почуття; вчити дітей оцінювати вчинки товаришів; формувати у дітей уявлення про те, що добра, чуйна людина завжди прийде на допомогу товаришу; вчити дітей усвідомлювати свою належність до статі, здатність регулювати свою поведінку відповідно до суспільних морально-етичних вимог і установок.
Навчити дітей безпечно поводитися поза межами дому, дати поняття про елементарні правила поведінки на вулиці; розвивати у малюків мислення, формувати здатність розмірковувати. Виховувати прагнення бути обачними та уважними.
Поглибити знання дітей про наземний транспорт; ознайомити із будовою машини; вправляти дітей у створенні образа предмета, використовуючи конструктивний спосіб ліплення; розвивати моторику рук, конструктивне мислення; виховувати повагу до праці.
Закріплювати знання дітей про водний транспорт, будову корабля; учити малювати кораблик із двох частин; виховувати акуратність; розвивати уяву, пам'ять.
Закріпити уміння дітей виявляти свою індивідуальність, виховувати дружні взаємини, виявляти увагу та турботу, прагнути робити гарні вчинки, творити добро; розвивати моторику рук, уміння працювати з папером; викликати в дітей позитивні емоції, піднесений настрій, відчуття свята.
Батьки отримували необхідну консультативну інформацію: «Роль сім’ї у формуванні мовленнєвої компетентності дитини», «Безпека дитини під час перевезення в автомобілі».
На заняттях були присутні діти з батьками – 9 дітей.
У Первомайському ЗДО- Робота з дітьми планувалась і здійснювалася відповідно до освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Освітній процес на тиждень заплановано за темою «Транспорт». Завдання підбирала, враховуючи своєрідність молодшої групи, так, щоб вони відповідали віковим особливостям дітей,значна увага приділялась розвитку мовлення і звуковикові, вправам на розвиток уваги і пам’яті. Систематично в мережі Viber надсилала для дошкільнят до спільної групи «Барвінок» відеоматеріали занять, дидактичних ігор, консультацій для батьків.
На дистанційне проведення занять організовано 13 дітей. З них 5 дітей працюють на платформі ZOOM і 8 дітей отримують завдання і працюють на платформі Вайбер.
II тиждень «Транспорт». Метою тижня було завдання знайомити та узагальнити знання за темою «транспорт»; закріплювати навички правильно називати види транспорту: літак, потяг, поїзд, автобус; формувати елементарні уявлення про спосіб пересування та місце руху транспорту; удосконалювати уміння розподіляти транспорт за призначенням: пасажирський, вантажний; розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення, збагачувати словниковий запас назвами видів транспорту, організованість.
На протязі тижня проведено заняття:
1. Ознайомлення з природним довкіллям: «Ми їдемо в автобусі»
2. Художньо-продуктивна діяльність(аплікація): «Вантажівка»
3. Логіко-математичний розвиток: «Число і цифра 2» Мета: уточнювати уявлення дітей про цифру 1 та ознайомити з числом та цифрою 2; учити дітей співвідносити цифри (1, 2)/
4. Конструювання: «Автобус» (Складання паперу, аплікація)
5. Розвиток мовлення дитини (художня література): «Заучування вірша Т.І. Яцків «Автобус»
6. Розвиток мовлення (Мовленнєве спілкування): «Повітряний транспорт»
7. Здоров’я і фізичний розвиток (фізична культура): «Світлофор»
8. Ознайомлення з соціумом «Будь обережним на дорозі».
9. Художньо-продуктивна діяльність (малювання): «Пофарбуємо легковий автомобіль»
Дидактичні ігри: «Геометричний паровозик», «Гаражі», «Кольорові автомобілі», «Транспорт: літає, їздить, плаває», «Транспорт. Впізнай за звуком», «Назви транспорт», «Назви одним словом»
Самостійна художня діяльність: «Літачок» (ліплення), розмальовки транспорту олівцями, «Подорож поїздом» (малювання вагончика ), «Світлофор» (аплікація).
Музичні руханки: «Літачок», «Автобус», «Весела розминка».
Робота з батьками: батькам надавалися загальні онлайн консультації «Безпека на дорозі взимку», «Поведінка на дорозі», «Конфлікти дитини з однолітками: як реагувати», «Що означає колір, що обирає дитина під час малювання та гри?», «Як допомогти дитині розвивати навички спілкування». Індивідуальні консультації та бесіди з батьками в он-лайн режимі.
Вихователь середньої групи: Вернієнко Т .П.
Дистанційне навчання дошкільників здійснюється відповідно нормативних документів, розкладу занять, віку дітей та тематичних тижнів.
ІІ тиждень «Транспорт»
- Діти поглибили знання про транспорт, його назви та призначення, особливостями пересування; вчилися розрізняти транспорт за звуками знання про правила дорожнього руху; видами (наземний, повітряний, водний, залізничний). Повторили правила дорожнього руху, дорожні знаки та їх значення; безпечної поведінки на дорозі; закріпити уявлення дітей про різні види транспорту, їх призначення і особливості пересування; учити відповідати на запитання, підтримувати діалог; продовжувати формувати вміння вживати узагальнені слова (транспорт); збагачувати словник дітей словами на позначення різних видів транспорту.
Робота з батьками продовжується у дистанційному форматі: консультації: «Кріоалергія», «Роль родини у формуванні мовленнєвої компетентності», «Що означає колір, який обирає дитина під час малювання та гри», «Безпека дитини в автомобілі»; інформація «Якщо батько чи мати захищає країну», порада «Будь обережним на дорозі». Систематично у Вайбер і в групу «Капітошка надсилаються відео-матеріали занять дидактичних ігор, консультації, інформації для батьків.
- Проведені заняття: «Види транспорту». Читання вірша О. Сміян «Автобус», «Такий різний транспорт» (звуки ,призначення) «Дорожній рух», «Поведінка в громадському транспорті». На занятті з логіко-математичного розвитку (математика) по темі «Подорож», діти поглиблювали знання про числа-сусіди, уміння орієнтуватися у просторі; закріплювали предмети за розміром (великий, малий, широкий, вузький); вчилися розв’язувати прості математичні задачі в межах 10.
- Свої знання по темі, вихованці закріплювали в ХПД: аплікації «Автобус», конструюванні «Трактор», «Вантажівка», ліпленні «Поліцейська машина», малюванні «Чарівний потяг».
-дидактичних іграх :«Хто керує транспортом?», «Спеціальні машини», «Види транспорту», «Звуки транспорту», «Вантажний та пасажирський транспорт»
- Спостерігали за транспортом (велосипед, мопед, мотоцикл, маршрутка), Відео - спостереження: за спеціальним транспортом, запускання паперового літака.
Під час СХД виконали аплікацію «Повітряна куля»
Діти ознайомилися з дитячими піснями про транспорт, розучили руханки
Переглянули мультфільми: «Про літачки», «Твій друг – дорожній рух»
Протягом тижня 7 дітей навчалися на платформі Зум, 4 дітей - навчалися на платформі Вайбер.
Старша група. Вихователь Голдун Марина Олександрівна
ІІ тиждень «Транспорт»
*12.02 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків)
1. Дитина у природному довкіллі: «Чи може транспорт бути шкідливим? Види транспорту»
2. Дитина у світі мистецтва (аплікація): «Автобус»
3. Експериментально-дослідницька діяльність, спостереження: Чи забруднює транспорт повітря?
4. Дидактична гра «Види транспорту»
5. Робота з батьками: Консультація «Кріоалергія»
6. Самоосвіта: Вебінар «Патріотична компетентність класних керівників та вихователів. Волонтерський менеджмент в закладах освіти»
*13.02 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків)
1. Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Вимірювання лінійкою»
2. Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Човник»
3. Підготовка руки до письма: «Лінійка»
4. Дидактична гра «Назви вид транспорту»
5. Спостереження: за транспортом
6. Робота з батьками: консультація «Роль сім’ї у формуванні мовленнєвої компетентності дитини»
7. Самоосвіта: вебінар «Розвиток творчих здібностей дітей через взаємодію, співпрацю та співтворчість музкерівника та вихователя»
*14.02 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків)
1. Розвиток мовлення (художня література): вивчення вірша Г. Алексєєвої «Пісенька веселих пасажирів»
2. Дитина у світі мистецтва (ліплення): «Літак»
3. Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Будь на вулиці обачним!»
4. Дидактична гра «Транспорт. Впізнай за звуком»
5. Робота з батьками: Інформація «Якщо батько чи мати захищає країну»
6. Самоосвіта:
Вебінар «Актуальні питання інклюзивного навчання: основні вектори»
*15.02 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків)
1. Розвиток мовлення (інтегроване): «Транспорт. Складання розповіді за предметними картками»
2. Особистість дитини (фізична культура): «Фізкультура з Лулукою. Кидай - лови»
3. Підготовка руки до письма: «Поїхали, полетіли, поплили»
4. Дидактична гра «Хто керує транспортом?»
5. Консультація «Безпека дитини під час перевезення в автомобілі»
Самоосвіта: Вебінар «Педагогічна творчість і педагогічна майстерність у професійній діяльності педагога»
*16.02 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків)
1. Дитина в соціумі: «Міський та спеціальний транспорт»
2. Дитина у світі мистецтва (малювання): «Кораблик»
3. Інформація дня: День Єднання
4. Гра дитини: Гра «Транспорт давній, сучасний, казковий»
5. Робота з батьками: Марафон #UAразом#об’єднаніУкраїною
6. Самоосвіта: «Дудлінг і зентангл – корисне малювання для дошкільників»
Практичний психолог – Гончаренко С.В.
12.02 - індивідуальне консультування
13.02 - вебінар з психосоматики
14.0 2- інформація для батьків "20 способів подолати дитячу істерику"
15.02 - індивідуальне консультування " Працюємо з психологом"
16.02 - заняття на розвиток уяви, дрібної моторики " Пінгвін"
У Білозірському ліцеї- І.Поточна робота педагогічного колективу та адміністрації ліцею
1.Викладання навчальних дисциплін згідно до розкладу
3.Робота з документацією
4 Вибір підручників для учнів 7 класу
-Участь колективу у зборі «Освітянський дрон»
II.Адміністративний контроль:
1 Контроль відвідування учнями навчальних занять
2.Контроль у ході атестації
3.Підготовка довідки за результатами перевірки е-журналів та адміністративного контролю «Відстеження результатів навчання учнів, надання їм підтримки в освітньому процесі »
IІІ.Методична робота,підвищення професійного рівня:
- Програма підвищення кваліфікації за темою: « Дізнайся про дистанційне і змішане навчання. Практичні аспекти» Фролова Н,вчитель початкових класів .-Участь у заході МОІППО « Творча майстерня вчителів технологій (трудового навчання) «Гармонія»(09.02-10.02.2024)«Наука і технології »Костюченко К,вчитель трудового навчання
-Вебінар: Практичне використання онлайн-ресурсів на уроках технологій (14.02.2024)сайт “На урок”.Костюченко К.
-Участь у дискусійному просторі "НУШ: рухаємось разом" для педагогів Нової української школи 12 лютого 2024 р. Костюченко К.
-Майстер-клас “Візуалізація в НУШ: як зробити навчання цікавим і ефективним” для вчителів початкових класів у обласному Будинку вчителів Проєкт реалізується представництвом міжнародної гуманітарної організації Save the Children в Україні за підтримки DANIDA, спікер Фролова Н.
-Участь у семінарі Новомиколаївського ліцею(педагогічний колектив)
Робота з учнями, батьками:
-.Батьківські збори (9 клас) за темою «Про підсумки І семестру» Чепеленко Л,кл .керівник 9 класу
-Виховний час -обговорення «Чи залежить від мене доля моєї країни?»( протягом тижня),учні 6-9 класів,кл.керівники
-Виставка вітальних листівок до Дня святого Валентина(1-11 класи)Павлова В.,ЗДВР,кл.керівники,класоводи
-Тестування на визначення рівня вихованості учнів.Оформлення результату моніторингу вихованості Павлова В.,ЗДВР,кл.керівники,класоводи
У Киселівському ліцеї –14 лютого всі з радістю відзначали День Святого Валентина. Цьогоріч у зміст цього свята вкладали почуття любові до своїх рідних, до своєї країни, до наших захисників. У 1 класі була проведена ранкова зустріч до Дня Святого Валентина (Демчук Л.В.), учні 8 класу виготовляли святкові листівки-сердечка "Від серця до серця" та розширювали свій кругозір під час години спілкування "День святого Валентина- історія свята та традиції" (Цапик О.І.), у 5 класі відбувся виховний захід до Дня Валентина та створено відео - ролик "Подаруй сердечко - частиночку свого тепла" (Германович А.Ф.).
16 лютого в Україні відзначається День єднання. Це свято є символом єдності та солідарності українського народу в обличчі зовнішніх викликів та загроз.
У 1 класі було проведено інформаційну годину, присвячену Дню єднання (Демчук Л.В.); у 6 класі пройшла виховна година "В єдності сила,у єдності перемога!" (Тріска Л.В.); для учнів 5 класу проведено інформаційну хвилинку "День Єднання" (Германович А.Ф.); у 7 класі проведено інформаційну годину “День Єднання” (Швець Н.Л.), у 8 класі відбулася виховна година " 16 лютого - День єднання" (Цапик О.І.).
Для учнів 7 класу 11 лютого було проведено інформаційну хвилину «Герої не вмирають…У їхніх серцях жила Україна» та 15 лютого проведено інформаційну хвилину до Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав (Швець Н.Л.).
Проведено профілактично-роз’яснювальну роботу серед учнів 5 та 7 класів щодо кримінальної відповідальності неповнолітніх осіб за скоєння злочинів на шкоду національної безпеки України, відповідно до Листа Міністерства освіти і науки України від 06.02.2024р. №1/2341-24 (Германович А.Ф., Швець Н.Л.).
Швець Н.Л. провела для учнів 7 класу бесіду «Заходи по запобіганню захворювання на грип та ГРЗ» (13.02.2024) та усний журнал для учнів 7-8 класів до Міжнародного дня дітей, хворих на рак (15.02.2024).
Соціальний педагог Швець Н.Л. проводила роз’яснювально-профілактичну роботу із багатодітними родинами щодо відвідування дистанційних уроків і несення відповідальності батьками за навчання та виховання дітей.
Проведено профорієнтаційну роботу для учнів 11класу. Хвилина поради: «Такі професії потрібні на село» (12.02. 2024) (Швець Н.Л,).
Вишнева О.О. протягом тижня підвищувала кваліфікацію при МОІППО за курсом “Класні керівники закладів загальної середньої освіти”.
З 09 лютого вчителі беруть участь у вебінарах-презентаціях підручників для 7 класу, ознайомлюються з підручниками різних авторів на сайті ІМЗО.
Германович А.Ф. взяла участь у Всеукраїнській науково - методичній конференції " Структура й методичний апарат підручників для учнів 7 класу НУШ", “Інструктивно - методичні питання організації освітнього процесу в 2024-2025 н.р.” та у вебінарі з авторами підручників географії та історії для 7 класу НУШ від видавництва "Ранок".
Швець Н.Л. брала участь у Всеукраїнській конференції для вчителів хімії НУШ в 7 класі (13.02.2024 р. і 15.02.2024) та Всеукраїнській конференції для вчителів біології НУШ в 7 класі (14.02.2024).
У Новомиколаївському ліцеї- Працюємо згідно плану роботи та розкладу уроків.
Провели: Години спілкування до Дня Єднання з переглядом освітнього відеоролику та майстер - класу з виготовлення долоньок єднання . Дізналися звідки походить слово «Єдність». Створили асоціативний ланцюжок до слова « Єдність». 1-9 класи
Ознайомилися з правилами загартовування. (1кл) ,Провели бесіду « Основи дієтології. Правильне та збалансоване харчування,особливо взимку»(8 кл.)
Бесіди з ТБ « Засоби безпеки в транспорті», « Основні види ДТП»,повторили правила поведінки вдома та на вулиці під час воєнного стану. ,» Дії людей в надзвичайних ситуаціях» 1-9 класи
Провели Годину спілкування « Про культуру почуттів».
Познайомилися з історією виникнення свята День Святого Валентина. Провели вікторину та гру « Хлопці та дівчата». Виготовили валентинки для привітання родини. « 10 цікавих фактів про цей день» 1- 9 класи.
Провели картографічну гру « Що ти знаєш про українські міста?»,гру « Відгадай – но! Поєднай фото та відомих діячів України» ,Фразеологічну гру «Поясни значення фразеологізмів зі словом « один».Гру « Зашифроване послання» ( 5 кл .)
Взяли участь у вебінарі « Роль штучного інтелекту в освіті»( Фоміна Я.В.) , всеукраїнській конференції « Інклюзивна освіта: питання- відповіді» ( Саваренюк В.О.)у вебінарах з авторами підручників з геометрії,української мови,біології,географії для 7 класу.(Фоміна Я.В.,Дудник І.О.,Саваренюк В.О.)
Пройшли анкетування « Готовності та потреби вчителів щодо використання цифрових засобів та ІКТ» - всі педагогічні працівники.
Вивчаємо роботу вчителів,які атестуються.Опрацювали вхідну документацію.
Здійснюємо контроль за відвідуванням учнями уроків.
Вчитель інформатики Кравчук С.О. провів семінар – практикум для вчителів Первомайської громади
« STEM» 16.02.2024р.
1. У Партизанській гімназії- Відновлення ментального здоров'я -Ранкова зустріч "Як зробити день веселим"
2. Розучування нових фізхвилинок
3. Практична робота-ліплення з пластиліну декоративної рибки
4. До Дня Єднання України(16 лютого) створення долоньок єднання
5. Цікаве про «День святого Валентина»
Основна школа
1. Індивідуальна робота з батьками, щодо успішності їх дітей.
2. Слушні поради для дітей.
3. "Корисні й шкідливі для здоров'я звички".
4. Майстер- клас, до Дня святого Валентина : "5 чудових ідей валентинок своїми руками".
У Первомайському ліцеї - Протягом тижня:
● 14 лютого вчителі ліцею були учасниками "Навчання з попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів", які провели ГО “Асоціація саперів України”
● Педагогічний колектив долучився до Профспілкового Марафону Вдячності! Надання допомоги захисникам та захисницям України.
● Вчителі долучилися до конкурсного відбору підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників (7 клас).
● Бєлік Л.М. провела з учнями 1 класу ранкову зустріч "Твоя безпека" та “День Святого Валентина"
● Ранкова зустріч "День Святого Валентина. День подяки ЗСУ" з учнями 2 класу (кл. кер. Комісаренко Л.М.)
● Васильченко Л.В. організувала з учнями 5-А класу виховну годину "День Святого Валентина".
● Квашніна С.С. провела з учнями 4- А ранкову зустріч "Хочеш мати друга? Будь другом!”
● Сікорська І.І. залучила учнів 5-Б класу до ранкової зустрічі "Цікаві факти про Україну".
● Болюк С.М. пройшла курси "Робота вчителів з дітьми із особливими освітніми потребами" на українській студії онлайн-освіти "EdEra"
● Гортопан А.О. була учасником вебінар "Якісний підхід до реалізації ІПР: визначаємо цілі й модифікації"
● Боровик І.В. пройшла курси “Організація різних типів/моделей уроків української мови: нестандартні й інтегровані уроки”
Спеціаліст відділу освіти Тетяна Гонтаренко