Первомайська селищна громада
Миколаївська область, Миколаївський район

Звітує відділ освіти

Дата: 10.02.2024 10:42
Кількість переглядів: 411

Фото без опису

Звіт

про роботу відділу освіти Первомайської селищної ради

1.Участь начальника відділу освіти Ірини Лукашевич у робочій нараді при начальнику військової адміністрації.

2.Поточна робота працівників відділу освіти, відпрацювання документації ,яка знаходиться на контролі.

3.Участь спеціаліста з безпеки Наталії Ліщук у заходах для дітей в с.Первомайське.

4.Виїздний прийом громадян начальником відділу освіти Іриною Лукашевич.

У Білозірському ЗДО- Старша група. Вихователь – Гогілідзе Олена Миколаївна ,(керівник Соколова Людмила Вікторівна)

У лютому продовжується освітній процес у дистанційній формі навчання. За період з 5 по 9 лютого було проведено згідно навчально-виховної програми: заняття; художня праця; спостереження; українські народні ігри; сюжетно-рольові ігри; театральна діяльність; настільні, рухливі та дидактичні ігри; відповідно до тем тижня проводилися бесіди…

Тиждень був присвячений темі: «Хліб – головне багатство України!».

тиждень «Хліб – головне багатство України!» - мета: поглибити знання дітей про умови, необхідні для розвитку рослин; дати уявлення, що наявність поживного ґрунту, кількості тепла, вологи, світла, сприяє розвитку рослин; розвивати знання дітей про послідовність процесів вирощування хліба; що хліб – найцінніший продукт харчування, для його одержання потрібно докласти багато зусиль; ознайомлювати дітей з різновидами хлібобулочних виробів та з якого виду муки вони виробляються; виховувати повагу до людей, які вирощують хліб; берегти та цінувати хліб.

Дати уявлення дітям, що хліб – це святиня, основа життя; закріпити правила поведінки із хлібом, за столом; розвивати мовлення, національну свідомість; виховувати патріотичні почуття.

Формувати вміння записувати та розв’язуємо задачі у межах 5; закріпити знання про математичні знаки «+», «-», «=» та вміння знаходити четвертий зайвий; розвивати логічне мислення, інтерес до математичних задач.

Познайомити дітей з оповіданням Т. Коломієць «Хліб», шляхом надходження хліба до столу; вчити дітей уважно слухати оповідання, відповідати на питання за змістом, дотримуватися послідовності подій; збагачувати словниковий запас дітей; розвивати пам'ять, увагу; виховувати бережне ставлення до хліба, прищеплювати любов та повагу до професії хлібороба.

Поглибити та систематизувати знання дітей про послідовність вирощування хліба; вчити складати розповідь за серією малюнків з одним сюжетом; збагачувати словниковий запас дітей назвами професій хліборобів; розвивати монологічне мовлення; виховувати повагу до праці хлібороба.

Поглиблювати знання про будову пшеничного колоска (корінь, стебло, вуса, зерно); удосконалювати уміння різати смужки паперу, скручувати у кільця, наклеювати їх на основу; розвивати спостережливість, посидючість, уміння діяти за інструкцією; виховувати любов до праці, повагу до хліба.

Познайомити дітей з народною традицією українського народу – зустріч дорогих гостей з короваєм; ознайомити з процесом виготовлення короваю; навчити дітей способам та прийомам ліпки прикрас до короваю, формувати навички роботи з інструментами: стекою, качалкою; збагатити словник дітей новими словами, активізувати прислів’ями про хліб; розвивати дрібну моторику рук, творчість, акуратність; виховувати позитивне відношення до праці пекаря, бережне відношення до хліба

Вчити дітей самостійно задумувати зміст малюнка; закріплювати вміння передавати образи знайомих предметів - хліба; удосконалювати вміння малювати предмети, проводити лінії в різних напрямках; розвивати творчість; виховувати акуратність у роботі.

Продовжувати розширювати знання дітей про зимові розваги; активізувати словник; формувати поняття про необхідність дотримання правил безпеки під час зимових розваг; учити обирати безпечні місця для ігор; виховувати відповідальне ставлення до власної безпеки.

Батьки отримували необхідну консультативну інформацію: «Чому важливо готувати разом з дітьми?», ; практична діяльність «Вирощуємо пшеницю вдома», родинні читання «Про хліб…».

Директор Соколова Л.В. та вихователь Гогілідзе О.М. були присутні на вебінарі за темою «"Штучний інтелект в освіті: можливості та виклики».

На заняттях були присутні діти з батьками – 9 дітей.

У Первомайському ЗДО-

Молодша група. Вихователь Кобилінська А. Г.

Робота з дітьми планувалась і здійснювалася відповідно до освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Освітній процес на тиждень заплановано за темою «Посуд». Завдання підбирала, враховуючи своєрідність молодшої групи, так, щоб вони відповідали віковим особливостям дітей, значна увага приділялась розвитку мовлення і звуковикові, вправам на розвиток уваги і пам’яті.

Систематично в мережі Viber надсилала для дошкільнят до спільної групи «Барвінок» відеоматеріали занять, дидактичних ігор, консультацій для батьків.

На дистанційне проведення занять організовано 13 дітей. З них 6 дітей працюють на платформі ZOOM і 7 дітей отримують завдання і працюють на платформі Вайбер.

I тиждень «Посуд». Метою тижня було завдання знайомити учити розуміти слова — назви предметів посуду та розрізняти їх за призначенням, формою, розміром; формувати вміння вживати узагальнювальні слова — посуд, чайний посуд, столовий посуд; активізувати словник дітей вживанням назв предметів посуду, якісних прикметників; вправляти у вживанні іменників у різних відмінкових формах, розвивати вміння утворювати іменники із суфіксами пестливості (чашка — чашечка); виховувати охайність, дбайливе ставлення до предметів посуду, бажання допомагати у сервіруванні столу вдома.

На протязі тижня проведено заняття:

1. Ознайомлення з природним довкіллям: «Посуд на нашому столі»

2. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення): «Чайний посуд»

3. Логіко-математичний розвиток: «Куля. Величина предметів»

Мета: учити дітей обстежувати фігуру дотиково-руховим і зоровим способами; закріплювати знання про геометричні фігури та ознайомити з новою геометричною фігурою «куля»; закріплювати вміння дітей визначати величину предметів (великий, маленький).

4. Конструювання: «Посуд для кухаря » (з бросового матеріалу –коробки, кришечки)

5. Розвиток мовлення дитини (художня література): Розповідання казки «Лисичка і журавель»

6. Розвиток мовлення (Мовленнєве спілкування): «Посуд для чаювання» (узагальнюючі слова, вимова шиплячих, утворення пестливих слів )

7. Здоров’я і фізичний розвиток (фізична культура): «Маленькі помічники»

8. Ознайомлення з соціумом: «Як користуватись посудом. Поведінка за столом»

9. Художньо-продуктивна діяльність (малювання): «Прикрасимо чашечку» (малювання пальчиком)

Дидактичні ігри: «Посуд», «Що зайве у кухаря», «Відгадай посуд», «Великий і маленький посуд»

Самостійна художня діяльність: «Прикрасимо посуд» (геометричними фігурами),

художнє читання «Казка про хлопчика, який не любив мити посуд», «Прикрасимо глечик» (аплікація), перегляд розвиваючого мультика «Посуд»

Музичні руханки: «Веселий посуд», «Тра,ля,ля», «Нехочуха»

Робота з батьками: батькам надавалися загальні онлайн консультації ї: «Як уникнути травмування дитини вдома», «Чому важливо готувати разом з дітьми?», «5 правил вирішення конфлікту між дітьми», «Як заспокоїти дитину під час стресу», «Розвивайте самостійність у дітей». Індивідуальні консультації та бесіди з батьками в он-лайн режимі.

Вихователь середньої групи - Вернієнко Тетяна Петрівна

I тиждень «Посуд»

Мета тижня: розширювати знання дітей про предмети посуду, їх призначення, матеріал, з якого вони виготовлені; продовжувати розвивати вміння накривати на стіл; збагачувати словник словами — назвами предметів посуду, дієсловами, ознаками; учити розрізняти предмети за характерними ознаками (чайний, столовий, кухонний посуд вчити дітей запам'ятовувати різні види посуду, описувати його, формувати вміння називати різні виду посуду по пам’яті .Вчити дітей бачити красу в усьому, що виготовили вмілі руки майстра.- гончаря Систематично в мережі Вайбер, в групу «Капітошка надсилаються відео матеріали занять .дидактичних ігор ,консультації , інформації для батьків. (Інформація «Переваги ігор для дітей дошкільного віку Консультації: «Чому важливо готувати разом з дітьми?», «Виховання без насильства», «Як уникнути травмування дитини вдома» Поради: «Дидактичні ігри для дошкільнят» «Конфлікти між дітьми-5 правил»)

- Проведено заняття: «Посуд на моїй кухні». Читання оповідання В. Сухомлинського «Борщ зі скибкою свіжого хліба». Слухання вірша «Посуд» «Весела булька», «Що ми знаємо про посуд ?», «Буква Л л. Звуки та букви ,Логопедичні поспівки»

- На занятті з логіко-математичного розвитку діти продовжували вчитися рахувати в межах 10, зіставляти цифру і число, число і сукупність предметів; ХПД - вчилися створювати виріб з допомогою техніки «орігамі» («Паперова склянка»), викладали і наклеювали візерунок за опішнянським розписом (аплікація

«Прикрасимо глечик») відтворювали в ліпленні «Чайний посуд», ознайомилися з основними кольорами, які використовують народні майстри з села Опішня

(малювання «Куманець»)

- Знання про посуд закріплювалися в дидактичних іграх: «Посуд», «Що зайве?» (посуд), «Розклади посуд», «Прикрась посуд».

- Запропоновано художнє читання в родині: Казка про дві каструльки. Юлія Хандожинська "Пузатий чайник".

- Переглянули казки «Про хлопчика, який не любив мити посуд", «Бабусин посуд», відео « Вибухонебезпечні предмети».

- Під час СХД діти за задумом намалювали і розмалювали фартушок для кухаря.

- Протягом тижня 7 дітей навчалися на платформі Зум 4 дітей - навчалися на платформі Вайбер.

Старша група. Вихователь Голдун Марина Олександрівна.

Тема тижденя - «Хліб – святий!»

*05.02 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків)

1. Дитина у природному довкіллі: «Хліб – усьому голова. Звідки хліб?» (інтегроване)

2. Дитина у світі мистецтва (аплікація): «Пшеничний колосок»

3. Експериментально-дослідницька діяльність: проростання насіння пшениці

4. Гра дитини: дидактична гра «Назви, що з борошна»

5. Робота з батьками: практична діяльність «Вирощуємо пшеницю вдома»

6. Самоосвіта: Вебінар «Переваги ігор для дітей дошкільного віку»

*06.02 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків)

1. Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Математика на кухні. Задачі»

2. Підготовка руки до письма: «Порахуй та приготуй»

3. Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Колосок пшениці» (модульне оригамі)

4. Гра дитини: Музична гра «Коровай, коровай…»

5. Робота з батьками: консультація «Чому важливо готувати разом з дітьми?»

6. Самоосвіта: стаття «Логіко-математичні ігри в дитсадку»

*07.02 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків)

1. Мовлення дитини (художня література): слухання оповідання Т. Коломієць «Хліб»

2. Дитина у світі мистецтва (ліплення): «Коровай»

3. Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Правила поведінки взимку»

4. Спостереження: за станом погоди: лютий

5. Дидактична гра «Відгадай: вироби із борошна»

6. Робота з батьками: консультація «Виховання без насильства»

7. Самоосвіта: вебінар «Формування у дошкільників знань і навичок з безпеки життєдіяльності: інноваційні підходи»

*08.02 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків)

1. Мовлення дитини: «Як хліб на стіл прийшов»

2. Складання розповіді за серією ілюстрацій

3. Особистість дитини (фізична культура): «Повітряна кулька. Вправи на дихання»

4. Підготовка руки до письма: «Бургер»

5. Дидактична гра «Який хліб?»

6. Робота з батьками: Родинні читання «Про хліб…»

7. Самоосвіта: вебінар «Діджитал-інструменти для методичної роботи»

*09.02 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків)

1. Дитина в соціумі: «Правила поводження з хлібом»

2. Дитина у світі мистецтва (малювання): «Хліб»

3. Театралізація оповідання І. Сенченко «Хліб святий»

4. Гра дитини: музична гра «Коровай, коровай…»

5. Робота з батьками: родина кухня «Добрий хліб»

6. Самоосвіта: стаття «Дидактичні ігри для дошкільнят»

Практичний психолог – Гончаренко С.В.

- Інформація для батьків "Як допомогти дитині в стресовій ситуації";

- Індивідуальне консультування;

- Вебінар "Батьківський крик- вплив на дитину";

- Індивідуальне консультування;

- Заняття " Жива нитка"- з елементами ниткографії.

У Білозірському ліцеї- І.Поточна робота педагогічного колективу та адміністрації ліцею

1.Викладання навчальних дисциплін згідно до розкладу

3.Робота з документацією

4 Підготовка звіту про травматизм під час освітнього процесу у закладі освіти за 2023рік

5.Підготовка й надання до відділу освіти списків здобувачів освіти Білозірського ліцею

6.Створення заявки на підручники(2 клас)

II.Адміністративний контроль:

1 Контроль відвідування учнями навчальних занять

2.Контроль у ході атестації

3 Відстеження навчальних здобутків учнів,які мають початковий рівень знань за І семестр

IІІ.Методична робота,підвищення професійного рівня:

- Проведення вебінару- практикуму для вчителів Первомайської селищної ради з теми «Візуалізація в НУШ:як зробити навчання цікавим та ефективним» вчитель-методист Фролова Н.

-Курсова перепідготовка за модулем «Використання Google Classroom для організації дистанційного навчання»Мегега В.,в.о.директора ліцею

-Проходження курсів підвищення кваліфікації МОІППО,БрунарськаО.ЗДНВР

-Участь у семінарі голів профкому Лакутіна І.М,голова профкому

IV.Робота з учнями,з батьками:

-Участь у Інженерному тижні(учні початкових класів)

-До Дня безпечного інтернету під гаслом «Разом для найкращого інтернету» проведено заходи:

перегляд відеороліків: «Безпечний інтернет»,» «Пригоди Петрика»

«як екранний час впливає на якість життя»,учні 9 класу,Чепеленко Л,кл. керівник 9класу,Костогриз Г.,вчитель інформатики

-перегляд мультфільму «Хаппі та іїї суперсила»,учні початкових класів

-виразне читання улюблених творів вголос до Всесвітнього Дня читання

вголос під гаслом «Читаємо українською!»,учні1-4,5-8 класів

У Киселівському ліцеї – Освітній процес здійснюється згідно з розкладом та календарно-тематичним плануванням.

Другий вівторок лютого (цьогоріч 06 лютого) - День безпечного Інтернету, який покликаний нагадати користувачам інтернету про те, що Всесвітня мережа – це не тільки джерело потрібної та цікавої інформації, а й середовище, в якому чатує велика кількість небезпек. З метою підвищення інформаційної компетентності учасників освітнього процесу, створення сприятливих умов для підготовки молодого покоління до життєдіяльності в інформаційному суспільстві у 9-11 класах на уроках інформатики ( вчитель Сорокін О.В.) учні ознайомилися із золотими правилами безпеки в Інтернеті, переглянули відео про кібербулінг, про вплив соцмереж та месенджерів та небезпеки, які можуть там очікувати користувачів, ознайомились із освітнім серіалом “Безпека дітей в інтернеті”.

До відзначення Дня Безпечного Інтернету долучились й інші класи з класними керівниками:у 8 класі було проведено онлайн - квест "Безпечний Інтернет" (Цапик О.І.), у 4 класі пройшла година спілкування "Безпечний Інтернет" (Вишнева О.О.), в 11 класі було проведено урок безпеки "Безпека в інтернеті важлива" (Швець О.В.), а в 7 класі відбувся учнівсько - батьківський диспут «Про безпечний інтернет» (Швець Н.Л.).

09-10 лютого в онлайн режимі проходив обласний етап щорічного Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України, де брали участь учениця 9 класу Попова Анастасія (відділення “Літературознавство”, секція “Українська література”, керівник Шаманська О.Л.) та учениця 10 класу Кравченко Марина (відділення "Мовознавство", секція “Англійська мова” , керівник Кравченко Т.В.).

Сабайдаш І.Л. провела для учнів 2 класу ранкову зустріч “Хочеш мати друга? Будь ним!” про правила поводження з чотирилапими друзями та догляду за ними, а також поговорити про профілактику сказу.

Учні 5 класу підготували відеоінформацію “Наш вільний час” (класний керівник Германович А.Ф.).

У 7 класі 08 лютого пройшов квест «Транспорт» (класний керівник Швець Н.Л.).

Цапик О.І. брала участь у вебінарі при МОІППО " Штучний інтелект в освіті : можливості та виклики".

Рубаняк О.В. підвищував кваліфікацію за напрямом “Музичне мистецтво” при МОІППО.

Швець Н.Л. (соціальний педагог) проводила психолого-педагогічні консультації для багатодітних мам у питаннях соціального характеру, здійснювала контроль щодо навчання дітей в багатодітних родинах.

Попова Н.Г. взяла участь у науковому дослідженні поточних умов роботи вчителів за реалій повномасштабного російського вторгнення та адаптації країни до викликів воєнного стану, яке проводить Інститут соціальної та політичної психології Національної академії педагогічних наук України.

У Новомиколаївському ліцеї- Працюємо згідно плану роботи та розкладу роботи закладу . Адміністрацією проводиться відвідування уроків з метою контролю за відвідуванням учнями уроків. Вивчаємо систему роботи вчителів, які атестуються. Проводяться індивідуальні консультації. Опрацювання вхідної документації

Взяли участь у семінарі – практикумі вчителя Білозірського ліцею «Візуалізація в НУШ : як зробити навчання цікавим та ефективним», вебінарі МОІППО “ Штучний інтелект в освіті: можливості та виклики», « Найцікавіші нструменти для вчителів». Участь у нараді голів профспілки.

Зі здобувачами освіти провели години спілкування « Безпечний інтернет»,

« Ігроманія – сучасна залежність №1», Гру « Місія не здійснена .Вижити в інтернеті» , « Просто мріяти – недостатньо», « Секрети спілкування» провели відеочеленж « 10 правил безпечного інтернету, « Правила безпечного інтернету» . Переглянули мультфільм « Пригоди Петрика» ( 1-9 класи)

Вчилися складати діалог « Ділова розмова». Дізналися 19 цікавих фактів про мову . Виготовили аплікацію з пластиліну « Цікава сова» (1 клас)

Переглянули відеоролик « Кібербулінг», відеоролик з Jerry Heil. BraveKids.( 8 клас)

Повторили правила поведінки на водоймах, правила безпеки користування електроприладами, при поводженні з джерелами електроструму. Запобігання виникненню пожежі від електричного струму та правила гасіння таких пожеж. Безпека у побуті « Сам вдома» (3 клас)

Працюємо над акцією « Оберіг для наших захисників»

До дня піци переглянули відео про історію ,види та вчилися готувати Переглянули мультики про піцу. (2 клас)

Отримали результати участі в щорічному обласному гуманітарному конкурсі « Космічні фантазії» ,в якому посіли такі місця:

-Дудник Данило ,учень 5 класу, І місце за роботу « Місія виконана : квіти на Марсі», керівник Дудник І.О.

- Нестеренко Катерина ,учениця 5 класу , І місце за роботу « Інопланетні мешканці», керівник Фоміна Я.В.

- Дєдух Андрій, учень 5 класу ,І місце за роботу « Мої космічні спогади», керівник Фоміна Я.В.

- Фомін Артем , учень 2 класу, І місце за роботу « Подорож до космосу» ,керівник Фоміна Я.В.

- колектив учнів 2- 5 класів ,І місце за серію робітна тему « Космічні фантазії» ,керівник Фоміна Я.В.

Розпочали роботу по благоустрою території закладу.

У Партизанській гімназії- Директор гімназії Попюк О.В. провів виїзний прийом громадян на території Партизанського старостату.

05.02. Тема тижня"Таємниця Всесвіту" .

Теми для щоденника вражень на кожен день:

- Хто уже побував у космосі?

-Які космічні об' єкти у Всесвіті?

-Які планети людина вже обстежувала?

- У чому полягає секрет Місяця?

- Чи можна буде жити на Місяці?

2. 06.02. Онлайн - вікторина "Чи знаєш ти про безпеку в Інтернеті"

3. Інструктаж - попередження "Правила поведінки під час повітряної тривоги та обстрілів.

4. До Всесвітнього дня читання вголос.Читання вголос на кожному уроці.

Інтерактивна гра "Зашифроване прислів'я".

Жартівлива вікторина "Студія казкарів"

5. Терапевтична казка "Країна емоцій" "Мій настрій. Ми та наші емоції".

На цьому тижні учні 2 класу переглянули презентацію та відео до Всесвітнього дня читання вголос. Ознайомилися з правилами безпеки в Інтернеті.

6.Ранкова зустріч:практичне опрацювання правил безпеки в Інтернеті для дітей

7.Виконання завдань Тижня виразного читання. Підведення підсумків,виготовлення і нагородження активних читачів грамотами

8.До Всесвітнього Дня Кіно(10 лютого)- перегляд пізнавальних мультиків за індивідуальними уподобаннями(кожному по два варіанти)

9.З учнями 9 класу була проведена виховна година присвячена до Міжнародного дня безпечного Інтернету для дітей.

У Первомайському ліцеї - Протягом тижня:

● Надано звіт про травматизм під час освітнього процесу в закладі освіти за 2023 рік

● Андрієнко І.В. брала участь у засіданні експертної групи щодо атестації працівників психологічних служб Миколаївської області.

● Сікорська І.І. провела з учнями майстер – клас «Виготовлення янгола».

● Васильченко Л.В. та Гортопан А.О. брали участь у вебінарі МОІППО "Штучний інтелект в освіті: можливості та виклики"

● Москалик І.В. була учасником вебінару “Математичні онлайн-вправи та ігри”

● Квашніна С.С. провела з учнями 4-А класу ранкову зустріч "7 лютого - Всесвітній день читання вголос"

● Куріна І.В. з 11 класом були залучені до профорієнтаційної Zoom-зустрічі з представниками приймальної комісії НУК ім. А. Макарова. Де випускники ознайомились з особливостями вступу до університету.

● Шохман І.М. :

● провела з учнями 3 класу ранкову зустріч присвячену Всесвітньому дню робототехніки;

● учні є учасниками Всеукраїнського конкурсу до дня робототехніки та здобули високі результати.

● Сметаніна Н.В. з учнями 6 –А класу:

● На ранковій зустрічі провела квест до Дня безпечного Інтернету. Учні повторили правила користування Інтернетом, знайшли надійні паролі.

● На ранковій зустрічі «Повторюємо свої дії під час сигналу: Повітряна тривога» повторили алгоритм та правила безпеки. Особливо звернула увагу на дії, коли учні залишились самі вдома.

● Була учасником сертифікованого заходу обласної творчої майстерні вчителів технологій (трудового навчання) “Гармонія” з теми “Наука й технології”

Спеціаліст відділу освіти Тетяна Гонтаренко


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь