Звітує відділ освіти
Звіт
про роботу відділу освіти Первомайської селищної ради
1.Участь начальника відділу освіти Ірини Лукашевич у робочій нараді при начальнику військової адміністрації.
2.Поточна робота працівників відділу освіти, відпрацювання документації ,яка знаходиться на контролі.
3.Участь спеціаліста з безпеки Наталії Ліщук у заходах для дітей в с.Первомайське.
4.Участь спеціаліста Тетяни Гонтаренко у тренінгу від Міжнародного Медичного Корпусу "Перша Психологічна Допомога в умовах воєнного стану"
5.Виїздний прийом громадян начальником відділу освіти Іриною Лукашевич.
6. Зустріч керівника відділу освіти Ірини Лукашевич з Ганною Новосад, керівником проєкту UNITY, співзасновником Міжнародного благодійного фонду Сейвед (SavED)для узгодження позицій щодо співпраці.
У Білозірському ЗДО- Старша група. Вихователь – Гогілідзе Олена Миколаївна ,(керівник Соколова Людмила Вікторівна) У лютому продовжується освітній процес у дистанційній формі навчання. За період з 29 січня по 2 лютого було проведено згідно навчально-виховної програми: заняття; художня праця; спостереження; українські народні ігри; сюжетно-рольові ігри; театральна діяльність; настільні, рухливі та дидактичні ігри; відповідно до тем тижня проводилися бесіди…
Тиждень був присвячений темі: «Риби та дерева взимку».
тиждень «Риби та дерева взимку» - мета: розширити словниковий запас дітей назвами риб; ознайомити із життям прісноводних риб взимку; розвивати пізнавальний інтерес, мовлення; виховувати любов до природи.
Вчити уважно слухати віршовані твори, розуміти їх, відповідати на запитання за змістом; розвивати мовлення, навички сталого розвитку; виховувати любов до природи, доцільної поведінки у лісі.
Поповнювати знання дітей про дерева, кущі та ягоди, ліс взимку; учити називати дерева, розмежовувати дерева й кущі; учити продовжувати речення, доповнювати його; учити добирати спільнокореневі слова, дієслова, прикметники; збагачувати словниковий запас; розвивати мовлення; виховувати бажання навчатися.
Пробуджувати пізнавальні інтереси до історії української нації, бажання примножувати родинні традиції, берегти національну символіку та культуру; виховувати у дітей глибокі почуття любові до рідної землі, її культури, побуту, символів і звичаїв.
Ознайомлення дітей зі знаками порівняння «більше, менше, порівну»; вчити порівнювати кількість предметів; розвивати допитливість, інтерес до математики; виховувати посидючість
Ознайомити дітей з підводним світом; закріпити знання про сезонні зміни в природі; навчити виготовляти об’ємну аплікацію з кольорового паперу, домальовувати деталі фарбою; удосконалювати уміння діяти за інструкцією; розвивати пам'ять, логічне мислення, дрібну моторику рук, творчі здібності; виховувати охайність, працелюбність.
Закріплювати вміння працювати з пластиліном; розвивати навички ліплення барельєфа — зображення з пластиліну на плоскій поверхні; закріплювати знання про будову дерева і про життя рослин узимку; удосконалювати навички розмазування пластиліну по пластині для створення загального фону композиції; розвивати охайність, самостійність, виховувати посидючість та терпіння при виконанні роботи, бережливе ставлення до природи.
Формувати образотворчі навички; удосконалювати уміння малювати, передаючи особливості зовнішнього вигляду дерева; учити малювати сніговий покрив, використовуючи губку; розвивати моторику рук, естетичний смак; виховувати любов до природи.
Батьки отримували необхідну консультативну інформацію: «Зимові рухливі ігри на вулиці», ; «Зимові спостереження для дітей в природі».
Вихователь Гогілідзе О.М. була присутня на вебінарі за темою «Особистість дитини: рухова компетентність, здоров’язбережувальна компетентність, особистісна компетентність» та отримала сертифікат, директор Соколова Л.В. була присутня на вебінарі та отримала сертифікат за темою «Дитина в природному довкіллі: природничо-екологічна компетентність, навички, орієнтовані на сталий розвиток».
На заняттях були присутні діти з батьками – 9 дітей.
У Первомайському ЗДО-
Молодша група. Вихователь Кобилінська А. Г.
Робота з дітьми планувалась і здійснювалася відповідно до освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Освітній процес на тиждень заплановано за темою «Як живеться рибам?». Завдання підбирала, враховуючи своєрідність молодшої групи, так, щоб вони відповідали віковим особливостям дітей, значна увага приділялась розвитку мовлення і звуковикові, вправам на розвиток уваги і пам’яті.
Систематично в мережі Viber надсилала для дошкільнят до спільної групи «Барвінок » відеоматеріали занять, дидактичних ігор, консультацій для батьків.
На дистанційне проведення занять організовано 13 дітей. З них 6 дітей працюють на платформі ZOOM і 7 дітей отримують завдання і працюють на платформі Вайбер.
V тиждень «Як живеться рибам ?». Метою тижня було завдання знайомити дітей з ознайомити із життям риб взимку; особливостями будови їхнього тіла, місце та спосіб їх проживання,спосіб пересування; розвивати пізнавальний інтерес до об'єктів природи; мовлення; виховувати любов до природи. Розвивати інтерес до мешканців природи, увагу, мислення. Виховувати бережливе відношення до тварин, турботу про них.
На протязі тижня проведено заняття:
1. Ознайомлення з природним довкіллям: «Як живуть риби взимку»
2. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення) «Чарівна рибка» (пластилінографія ) 3. Логіко-математичний розвиток: «Число і цифра 1. Рівність і нерівність груп предметів» (Мета: ознайомити дітей з цифрою 1; учити співвідносити цифру з конкретним числом; продовжувати вчити дітей порівнювати множини способом прикладання.)
4. Конструювання: «Золота рибка» (з паперу)
5. Розвиток мовлення дитини (художня література) :« Читання вірша «Риби»
Л. Полтава»
6.Розвиток мовлення (Мовленнєве спілкування): «Розкажи про рибку»
7.Здоровя і фізичний розвиток (фізична культура):« Ми веселі малюки»
8. Ознайомлення з соціумом «Хто живе у воді ?»
9. Художньо-продуктивна діяльність (малювання): «Рибки в акваріумі» (Штампування)
1 лютого в освітньому просторі відбулась тематична зустріч «В гості до рибки». Діти з геометричних фігур будували підводне царство, закріпили кольори, величину предметів. Діти самостійно виготовили з дисків Царівну рибку.
Дидактичні ігри : «Склади рибку з геометричних фігур » , «Яка рибка », «Що змінилось», «Якої рибки не стало», «Велика,маленька»
Самостійна художня діяльність : :«Рибка» (обмотування нитками), «Рибка» (з диску», «Розфарбуємо рибку», «Читання казки М. Трублаїні «Про дівчинку Наталочку та сріблясту рибку»
Музичні руханки: «Щука», «Морська руханка»,«Емоції з рибками»
Робота з батьками: батькам надавалися загальні онлайн консультації: «Зимові рухливі ігри на вулиці», «Темперамент дитини», «Як вчити вірші з дитиною», «Сенсорний розвиток дитини». Індивідуальні консультації та бесіди з батьками в он-лайн режимі.
Середня група. Вихователь: Вернієнко Т.П.
V тиждень «Як живеться взимку рибам і рослинам»
Діти познайомилися із видами прісноводних та акваріумних риб; закріпили назви риб; поглибили знання про особливості життя взимку риб і рослин - під кригою та в акваріумі; вчилися спостерігати та порівнювати, виявляти характерні ознаки дерев та кущів визначати причинно-наслідкові зв’язки.
Дошкільнята ознайомилися зі святом Стрітення.
- Батькам надавалися поради з організації спостережень з дітьми взимку; індивідуально проводилося вивчення - емоційного стану дітей. ( Консультації «Зимові рухливі ігри на вулиці», «Темперамент дитини». Інформація «Правила поведінки на водоймах взимку»). Індивідуальні консультації та бесіди з батьками в онлайн режимі.
Систематично в мережі Вайбер в групу «Капітошка надсилаються відео матеріали занять .дидактичних ігор, консультації, інформації для батьків. Проведені заняття на теми: «Мешканці водойм: риби». Читання казки М. Трублаїні «Про Наталочку і сріблясту рибку. Ліс. Дерева. Кущі.» Прогулянка до лісу. «Стрітення Господнє»
- На занятті з логіко-математичного розвитку діти продовжували вивчати склад числа від 1 до 5, закріпили рахунок в межах 10 - Свої знання діти закріплювали в художньо-продуктивній діяльності: аплікація «Весела рибка», конструювання «Рибка» (оригамі і лічильні палички), ліплення «Казкова рибка», малювання «Фіалка»
- дидактичні ігри: «Скільки рибок?», «Що зайве?», «Дерева взимку», «Будь уважним»
-в схд - аплікація «Квіти на підвіконні», конструювання «Стрибаюча рибка» Запропоновано читання в родині: В Сухомлинського «Зайчик і горобина».
Казки про рибок.
Діти із задоволенням поспілкувалися в освітньому просторі. Погралися в дидактичні ігри з логіко - математичного розвитку, використовуючи нетрадиційний метод, виконали аплікацію «Золота рибка». Протягом тижня 5 дітей навчалися на платформі Зум, 5 дітей - навчалися на платформі Вайбер.
Старша група. Вихователь Голдун М.О.
П’ятий тиждень був присвячений темі: «Як живеться рибам»
*29.01 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )
1. Розвиток мови «Буква Фф. Звук Ф». «Звукосполучення ДЗ,ДЖ, ДЗь, буквосполучення ДЗ,ДЖ»
2. Робота у зошиті «Мовленнєве спілкування»
3. Дитина у природному довкіллі:«Як живуть риби взимку…»
4. Організована освітня діяльність: Дитина у світі мистецтва (аплікація):
«Золота рибка» (з ватяних дисків)
5. Робота з батьками:
Консультація «Зимові рухливі ігри на вулиці»
*30.01 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )
1. Робота у зошиті «Готуємо руку до письма»
2. Організована освітня діяльність: Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Рівності. Знаки порівняння»
3. Підготовка руки до письма: «Рівності»
4. Організована освітня діяльність:
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Рибка» (орігамі)
5. Робота з батьками: Міні-лекція «Темперамент дитини»
*31.01 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )
1. Розвиток мови «Апостроф. Закріплення вивченого матеріалу
2. Робота у зошиті «Мовленнєве спілкування»
3. Робота у зошиті «Готуємо руку до письма»
4. Організована освітня діяльність: Мовлення дитини (художня література):
Слухання вірша Леоніда Полтави «Риби»
5. Організована освітня діяльність: Дитина у світі мистецтва (ліплення): «Рибка»
6. Організована освітня діяльність: Особистість дитини (здоров’язбережувальна):
«Правила поводження на водоймах взимку»
7. Робота з батьками: Вивчення потреб, психо-емоційного стану дітей
*01.02 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )
1. Мовлення дитини: «Ліс. Дерева. Кущі. Ягоди»
2. Особистість дитини (фізична культура): «Вправи з кубиками»
3. Підготовка руки до письма: «Лісоруби»
4. Робота з батьками: Поради «Зимові спостереження для дітей в природі»
5. Самоосвіта: Вебінар «Шляхи особистісного зростання»
*02.02 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )
1. Дитина в соціумі: «Стрітення Господнє» (інтегроване)
2. Дитина в світі мистецтва (малювання): «Зимова берізка»
3. Спостереження: Калина під снігом
4. Дидактична гра «Назви одним словом» (дерева, кущі, квіти)
5. Робота з батьками: Вивчення потреб, психо-емоційного стану дітей
6. Самоосвіта: Вебінар «Профілактика професійного вигорання працівників освіти»
Практичний психолог – Гончаренко С.В.
- До Всесвітнього дня головоломки та пазлів було дітьми створений фотоколаж.
У Білозірському ліцеї- І.Поточна робота педагогичного колективу:
1.Викладання навчальних дисциплін згідно до розкладу
3.Робота з електронними журналами
II.Адміністративний контроль:
1 Контроль відвідування учнями навчальних занять
2.Контроль у ході атестації
3 Аналіз існуючих можливостей щодо профільного навчання в 10-11 класах
IІІ.Методична робота,підвищення професійного рівня:
- Проведення роз’яснювальної роботи серед учнів та їх батьків щодо профілізації навчання на ІІІ ступені.
-Робота з інтернет- ресурсами
-Проходження курсової підготовки МОІППО(за графіком)
Курси підвищення кваліфікації за темою «Розумію: курс з психологічно- емоційної підтримки»Сайт Освіторія.Качалова А,вчитель англійської мови
Участь у тренінгу «Дізнайся про дистанційне та змішане навчання» Обласний будинок вчителя.Качалова А
Участь у семінарі «Використання сучасних інструментів під час дистанційного навчання» Качалова А
IV.Робота з учнями,з батьками:
Бесіди з техніки безпеки та збереження здоров’я
Дії в разі виникнення пожежі
Дії в разі сигналу «Тривога»Качалова А,учні 8 класу
Зустрічи з батьками щодо успішності та відвідування учнями навчальних занять.Класоводи,кл.керівники
«Запрошуємо у подоріж Україною»Віртуальна мандрівка.Павлова В.
Учні 4 класу
Виховна година «Моє село довжиною у життя »(5-11 класи)Павлова В.
Дискусійний клуб « Моя сім,я» »(5-11 класи)Павлова В
Робота із соціального захисту учнів пільгового контингенту Павлова В
Кінолекторій» «Як запобігти захворюванню на грип» »(1-11 класи,класоводи,кл.керівники)
Акція «Турбота про птахів»Розвішування годівничок з кормом для пташок( 1-4 класи,Павлова В.
У Киселівському ліцеї – Освітній процес здійснюється згідно з розкладом та календарно-тематичним плануванням.
В рамках реалізації Всеукраїнської програми ментального здоров'я "Ти як?" було проведено годину психолога в 5 класі " Як ти? Тільки не кажи "нормально" (практичний психолог Швець О.В.).
В 11 класі було проведено урок пам’яті “Герої Крут” (Швець О.В.), у 8 класі відбулася виховна година "День пам'яті Героїв Крут" (Цапик О.І.), у 6 класі була проведена година спілкування «Крути – символ українського патріотизму» (Тріска Л.В.).
Учні 8 класу з класним керівником Цапик О.І. пригадали правила мінної безпеки.
У 1 класі було проведено інформаційну годину "Правила безпечного користування інтернетом" (Демчук Л.В.).
Для учнів 9 та 11 класів було організовано профорієнтаційну Zoom -зустріч під назвою «НУК. ЕКСПЛЕЙНЕР ДЛЯ ШКОЛЯРІВ» від Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова.
Германович А.Ф., Цапик О.І., Сорокін О.В. та Попова Н.Г. підвищували кваліфікацію при МОІППО за модулем "Корисні сервіси для формувального оцінювання і контролю". Сорокін О.В. підвищував кваліфікацію ще й за модулем “Використання Google Classroom для організації дистанційного навчання”.
Попова Н.Г. була учасником вебінару “Особливості НМТ-2024” від Херсонського РЦОЯО.
У Новомиколаївському ліцеї- Колектив закладу працює за планом роботи та розкладом уроків.
Адміністрацією ліцею проводиться відвідування уроків з метою контролю за відвідуванням учнями навчальних занять . Вивчаємо систему роботи вчителів,які атестуються. Проводяться індивідуальні консультації для вчителів стосовно ведення електронних класних журналів та освітнього процесу.
Зробили замовлення підручників для 2 класу. Готуємось до благодійної акції « З вірою в серці», спрямовану на підтримку захисників нашої країни.
Протягом тижня провели :
- Бесіди з ТБ « Правила поведінки під час сигналів тривоги», «Як пережити кризу та зберегти спокій ». « Ментальне здоров’я,панічні атаки ,що це? Як боротися з ними». « Правила користування електроприладами», « Пасажир в автомобілі». « Пожежник – професія героїчна»
- Провели години спілкування « Понад Крутами вічність сурмить», переглянули відео « Урок пам’яті про героїв Крут », « Справжня дружба», « Діти мають право»
- До міжнародного Дня зебри провели бесіду ,переглянули відео : звідки взялися смужки і для чого вони. Цікаві факти про зебру.
- Виховна година « День бабака» , « Цікаві факти з життя тварин». «Правила поведінки в природі», « Шкідливим звичкам скажемо - НІ».
- Фігурська Ю.О. відвідала обласний семінар « Мотивуємо навчатися,ефективні методи залучення учнів до уроків інтегрованого курсу «Здоров’я,безпека,добробут»
- Саваренюк В.О. Нестеренко Т.І. Воробйова Н.В.,Фоміна Я.В. відвідали тренінг
- « Дізнайся більше про дистанційне і змішане навчання. Практичні аспекти» пройшли підвищення кваліфікації « ДІЗНайся : про дистанційне і змішане навчання».
- Воробйова Н.В. взяла участь у обласному майстер-класі «Зустріч біля
- мольберта» з художником Дмитром Ковалем 30.01.
У Партизанській гімназії- Директор гімназії Попюк О.В. взяв участь у тренінгу «Перша психологічна допомога»
1. Поточне проведення уроків.
ü Відзначили знаменні дати для поглиблення знань, досвіду учнів; активізації громадянської позиції з метою розвитку перспективного бачення себе, історії України, держави.
ü Проведено бесіди з учнями щодо відвідування уроків.
У Первомайському ліцеї - Протягом тижня у Первомайському ліцеї:
● Адміністрацією відвідано вебінар "Особливості НМТ-2024" на Ютуб-каналі Херсонського регіонального центру оцінювання якості освіти.
● Оновлено списки здобувачів освіти, щодо відстеження фактичного місця проживання
● Створено базу даних про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів
● Вчителем математики, інформатики Москалик І.В. проведено заняття офлайн “Робота в графічному редакторі”. Вчилися створювати 3D зображення: “Світ моїх мрій” та удосконалювали вміння роботи в графічному редакторі.
● Практичний психолог Андрієнко І.В. та соціальний педагог Яковлєва С.О. пройшли навчання на тренінгу від Міжнародного Медичного Корпусу "Перша Психологічна Допомога в умовах воєнного стану"
● Вчитель математики Москалик І.В. завершила навчання на курсах "Інтерактивні математичні дошки" від "Платформи індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагога"
● Класний керівник 10-Б Болюк С.М. разом з учнями класу намагалися дати відповіді на запитання "Хто несе відповідальність за безпеку дитини на дорогах?" Кожна дитина повинна знати правила дорожнього руху і безпеки. Зібрали найважливіші в презентації "10 правил безпеки дорожнього руху для пішоходів"
Ранкова зустріч під назвою "Стрітення" відбулася з учнями 5-А класу (класний керівник Васильченко Л.В.). Познайомила учнів з походженням назви, зі звичаями і традиціями українців у цей день.
Спеціаліст відділу освіти Тетяна Гонтаренко