Звітує відділ освіти
Звіт
про роботу відділу освіти Первомайської селищної ради
1.Участь начальника відділу освіти Ірини Лукашевич у робочій нараді при начальнику військової адміністрації.
2.Поточна робота працівників відділу освіти, відпрацювання документації ,яка знаходиться на контролі.
3.Участь спеціаліста з безпеки Наталії Ліщук у заходах для дітей в с.Первомайське.
4.Участь спеціаліста Тетяни Гонтаренко у тренінгу «Протидія торгівлі людьми »
5.Проведено нараду з директорами.
У Білозірському ЗДО- Старша група. Вихователь – Гогілідзе Олена Миколаївна ,(керівник Соколова Людмила Вікторівна) У січні продовжується освітній процес у дистанційній формі навчання. За період з 22 по 26 січня було проведено згідно навчально-виховної програми: заняття; художня праця; спостереження; українські народні ігри; сюжетно-рольові ігри; театральна діяльність; настільні, рухливі та дидактичні ігри; відповідно до тем тижня проводилися бесіди…
Тиждень був присвячений темі: «Зимівля пернатих».
тиждень «Зимівля пернатих» - мета: познайомити із зимуючими птахами; закріпити їх назви; виховувати любов до природи, птахів; формувати у дітей уяву про особливості життя і поведінки птахів у холодну пору року; закріпити знання вихованців про зимівлю пернатих рідного краю та їх зимовий раціон харчування; розвивати у дітей пізнавальну цікавість до рідної природи; виховувати співчуття до птахів, які страждають взимку від голоду та холоду, бажання і готовність їм допомагати; виховувати любов до природи, птахів.
Поглибити знання дітей про свято Соборності України; розширити знання дітей про свою державу; в доступній формі продовжувати знайомити дітей з Державними символами України (Державним гербом, прапором, гімном); символічним значенням кольорів прапора та українського віночка; прищеплювати почуття гордості за свою Україну, за свій народ, свою мову; розвивати пам'ять, мовлення, мислення, увагу, дрібну моторику пальців рук; виховувати патріотичні почуття та повагу до державної атрибутики. Пояснити значення слова «соборність» для українців. Виховувати повагу до державних символів України та подій історичної спадщини України.
Вчити дітей порядкової лічби; розвивати вміння давати порядковий номер; закріпити вміння порівнювати предмети за кольором, розміром, формою; виховувати самостійність.
Розширити та поглибити знання дітей про життя зимуючих птахів; вивчати їх особливості; вчити дітей відповідати повними реченнями на питання вихователя; розвивати мовленнєве дихання; виховувати інтерес до природи рідного краю, до життя птахів.
Формувати у дітей уявлення про суспільні явища та події, формувати ціннісне ставлення до свого народу, Батьківщини, нації; закріплювати прийоми аплікацій: вирізати, викладати, клеїти; продовжувати вчити дітей правильно користуватися ножицями, вирізаючи потрібні частини паперу та наклеювати їх, створювати аплікацію за зразком; розвивати увагу, мислення, зацікавленість, послідовність, самостійність, акуратність, дрібну моторику, охайність в роботі.
Вчити дітей ліпити пташку з пластиліну, дотримуючи пропорції, ділити грудку пластиліну на дві пропорції, відтягувати невеликі деталі, прищипувати дзьоб, закріплювати прийоми скачування, з’єднування деталей; розвивати спостережливість, увагу; виховувати любов до птахів.
Вчити дітей малювати птахів, використовуючи знайомі способи зображення округлих та овальних форм; учити називати, малюючи, частини тіла та їхню форму (тулуб-овальний, голова - кругла; дзьобик, хвостик, лапки); розвивати увагу, загальну та дрібну моторику; виховувати турботливе ставлення до птахів.
Батьки отримували необхідну консультативну інформацію: «Патріотизм починається в родині», ; «Як додати у свою родину трішки добра».
.На заняттях були присутні діти з батьками – 9 дітей.
У Первомайському ЗДО- Вихователь молодшої групи «Барвінок» Кобилінської А.Г. Робота з дітьми планувалась і здійснювалася відповідно до освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Освітній процес на тиждень заплановано за темою «Зимівля пернатих » .Завдання підбирала, враховуючи своєрідність молодшої групи ,так, щоб вони відповідали віковим особливостям дітей,значна увага приділялась розвитку мовлення і звуковикові ,вправам на розвиток уваги і пам’яті.
Систематично в мережі Viber надсилала для дошкільнят до спільної групи «Барвінок» відеоматеріали занять, дидактичних ігор, консультацій для батьків.
На дистанційне проведення занять організовано 13 дітей. З них 6 дітей працюють на платформі ZOOM і 7 дітей отримують завдання і працюють на платформі Вайбер.
III тиждень «Зимівля пернатих». Метою тижня було завдання знайомити дітей з зимуючими пташками , вчити дітей розпізнавати птахів за зовнішнім виглядом; дати знання про особливості зовнішнього вигляду, спосіб живлення, залежність життя птахів від погодних умов; формувати уявлення про зимуючих птахів (голуб ,ворона, синичка, горобчик), місце та спосіб їх проживання; розвивати пізнавальний інтерес до об'єктів природи; виховувати дбайливе ставлення до птахів, зимуючих тварин. Розвивати увагу, мислення. Виховувати бережливе відношення до тварин, турботу про них.
На протязі тижня проведено заняття:
1. Ознайомлення з природним довкіллям: «Як живуть птахи взимку. Їдальня для птахів».
2. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення) «Пташка»
3. Логіко-математичний розвиток: «Величина предметів. Орієнтування у просторі» Мета: закріпити знання про орієнтування в часі, величину предметів, геометричні фігури, орієнтування в просторі, кількість і лічба); закріпити вміння співвідносити кількість предметів із цифрами 1, 2, 3;
4. Конструювання: «Пташка » (з паперу) 5. Розвиток мовлення дитини (художня література) : «Вивчення вірша
В. Паронової «Горобчик»
6. Розвиток мовлення (мовленнєве спілкування): «Як зимують пташки» (Мета: учити продовжувати речення, доповнювати їх; удосконалювати навички звуконаслідування
7. Здоровя і фізичний розвиток (фізична культура): «Веселі горобчики»
8. Ознайомлення з соціумом «Допоможемо пташкам зимувати»
9. Художньо-продуктивна діяльність (малювання): «Маленький горобчик»
Дидактичні ігри : «Склади пташку» , «Впізнай птаха», «Що змінилось», «Якої пташки не стало», «Назви пташку», «Велика,маленька», «Птахи України».
Самостійна художня діяльність: «Нагодуй пташок» (учити обводити пальчиком лінії, писати їх олівцем), «Казкова пташка» (з природного матеріалу), слухання дитячих пісень «Щебетала пташечка».
Музичні руханки: «Скік та скок», «Веселий горобчик», « Пташки та гніздечка», «Горобець- молодець»
Робота з батьками: батькам надавалися загальні онлайн консультації ї: «Творчий розвиток дитини», «Безпека в побуті. Правила безпечної поведінки. Сам вдома», «Дитяча жадібність». «Тихі» ігри, що допоможуть відновити емоційний стан дітей», «Вчимось вирізати ножицями». Інформація «Чим і для чого підгодовувати птахів узимку» Індивідуальні консультації та бесіди з батьками в он-лайн режимі.
Вихователь середньої групи - Вернієнко Т.П.
ІV тиждень «Зимівля пернатих»
Мета цього тижня була: поглибити знання про зимуючих птахів рідного краю, їх зовнішній вигляд, назви; розширювати знання про роль птахів в природі та житті людини; формувати різностороннє уявлення про світ птахів через літературні та художні твори; учити створювати власні висловлювання на основі побаченого та почутого; розвивати зв’язне мовлення, пізнавальні здібності, пам'ять, увагу та спостережливість; використовувати власний досвід та дослідницькі навички; виховувати любов до природи, прагнення вивчати та оберігати птахів. - Із батьками співпрацювали у напрямку екологічного виховання, залучаючи до виготовлення годівничок,; надавались рекомендації як вплинути на творчість дитини, як покращити творчий розвиток.
Консультація «Творчий розвиток дитини», інформація «Чим і для чого підгодовувати птахів узимку», порада «Тихі ігри, що допоможуть відновити емоційний стан дітей».
- Проведені заняття на теми: «Дітям про День Соборності», «Зимівля птахів» «Вивчення вірша Г. Бойко «Прилітайте під вікно», «Годівничка для птахів», «Зимуючі птахи і перелітні». На занятті з логіко - математичного розвитку діти вчилися орієнтуватися на аркуші паперу.
- Тема тижня закріплювалася в художньо - продуктивній діяльності: аплікація «Ланцюжок Соборності», конструювання - «Годівничка» (сірникові палички) ліплення - «Снігур» (пластилінографія) малювання - «Синичка», а також дидактичними іграми: «Назви пташку», «Хто, що їсть?» (зимуючі пташки), «Зимуючі та перелітні птахи», «Четвертий зайвий».
- Діти спостерігали за годівничкою для пташок, за пташиними слідами
- СХД Аплікація «Наша годівничка». Ляльковий театр «Чи буває зима?» - Ознайомилися з музичними іграми «Пташинна зарядка», «Зимуючі і перелітні птахи » вивчили гімнастику зору «Пташки».
Переглянувши відео «Увага! Небезпечні предмети!» діти повторили правила безпеки.
Кожного дня до групи «Капітошка» надсилалися відео занять, дидактичних ігор, консультацій для батьків.
На протязі тижня 6 дітей працювали на платформі - Зум, 4 дітей – Вайбер.
Старша група. Вихователь Голдун Марина Олександрівна
Тиждень був присвячений темі: «Зимівля пернатих»
*22.01 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків)
1. Робота у зошиті «Готуємо руку до письма»
2. Організована освітня діяльність: Дитина у природному довкіллі: «Зимуючі птахи»
3. Організована освітня діяльність: Дитина у світі мистецтва (аплікація): «Синички»
4. Робота з батьками: Консультація «Творчий розвиток дитини»
*23.01 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків)
1. Логіко-математичний розвиток. Часові відношення: «раніше», «пізніше», «потім»
2. Робота у зошиті «Цікава математика»
3. Підготовка руки до письма: «Пернаті перетворення»
4. Організована освітня діяльність: Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Пташка»
5. Дидактична гра «Відгадай пташку»
6. Робота з батьками: Інформація «Чим і для чого підгодовувати птахів узимку»
*24.01 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків)
1. Розвиток мови «Буква Щ. Буква Є»
2. Робота у зошиті «Мовленнєве спілкування»
3. Організована освітня діяльність: Дитина у світі мистецтва (ліплення):
«Пташка»
4. Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Стоп, застуда!»
5. Робота з батьками: Майстер-клас «Печиво для птахів»
*25.01 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків)
1. Організована освітня діяльність: Розвиток мовлення: «Годівничка для птахів»
2. Підготовка руки до письма: «Пташині пригоди»
3. Робота з батьками: Брошура «Набута інвалідність дитини. Поради батькам і фахівцям»
*26.01 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків)
1. Робота у зошиті «Готуємо руку до письма»
2. Організована освітня діяльність: Дитина в соціумі: «Від зернини до хлібини»
3. Організована освітня діяльність: Дитина у світі мистецтва (малювання): «Синиця»
4. Спостереження: за сніжинками.
5. Робота з батьками: Тест «Вивчення рівня тривожності дитини».
Практичний психолог
Відбулася онлайн мандрівка до Країни Ниткотерапії. Творила дива зі звичайних матеріалів. Кожна робота - бажання, натхнення, велике поле для роботи.
· Видавництво Редакції журналу "Равлик» подарували журнали "Равлик та його Шукалки - малювалки";
· Педагогічні працівники взяли участь у психологічному тренінгу від FHI 360. Розглядалися важливі аспекти встановлення меж та розвивали емоційну інтелігентність.
У Білозірському ліцеї- І.Поточна робота педагогичного колективу:
1.Викладання навчальних дисциплін згідно до розкладу
3.Робота з електронними журналами
II.Адміністративний контроль:
1Відвідування навчальних занять учнями,які мали проблеми з відвідуванням у І семестрі
2.Контроль у ході атестації
3.Вивчення питання стану роботи з учнями,які мали початковий рівень навчальних досягнень.Пілдготовка інформації до наради.
IІІ.Методична робота,підвищення професійного рівня:
-Робота з інтернет- ресурсами
-Проходження курсової підготовки МОІППО
Участь у роботі семінару – практикуму Кисилівського ліцею "Використання сучасних цифрових інструментів в умовах дистанційного навчання"(Брунарська О.,Лакутіна І,Кирпиченко Л)
.Участь в онлайн-майстерні"Педагогічний менеджмент".(Кирпиченко Л)
2.Участь у педагогічній арт-майстерні.(Кирпиченко Л)
3.Підготовка матеріалів з інклюзивного навчання до Центру з інклюзивного навчання(Кирпиченко Л.М.,Костюченко К.О)
IV.Робота з учнями,з батьками:
Відвідування учнями навчальних занять
Проведення класних години « День Соборності України» (2 клас Лакутіна І.М)
Класна година до Дня Соборності України(9 клас,Чепеленко Л.Б)
У Киселівському ліцеї – Освітній процес здійснюється згідно з розкладом та календарно-тематичним плануванням.
Германович А.Ф. на уроках історії проводила інформаційні хвилинки до дня Соборності України.
Серед учнів 5 класу відбувся челендж "Мій вільний час та моє хобі" (класний керівник Германович А.Ф.).
На цьому тижні класні керівники продовжили марафон заходів до Дня Соборності України під гаслом «Вона на світі одна – єдина ненька Україна» (Демчук Л.В., Сабайдаш І.Л., Дмитришина Н.М., Германович А.Ф., Тріска Л.В., Швець Н.Л., Шаманська О.Л., Кравченко Т.В., Швець О.В.).
Хлань Н.В. взяла участь у нараді директорів при начальнику відділу освіти.
25 січня було проведено онлайн-семінар “ Використання сучасних цифрових інструментів в умовах дистанційного навчання”, під час якого Сабайдаш І.Л., Попова Н.Г., Шаманська О.Л. та Сорокін О.В. поділилися своїм досвідом роботи.
Також 25 січня відбулося засідання методичного об’єднання початкових класів, під час якого вчителі обирали підручники і посібники для 2 класу, а 26 січня питання щодо вибору підручників і посібників було розглянуто на засіданні педагогічної ради.
Швець Н.Л. провела анкетування для батьків « Як ви забезпечуєте умови для навчання дітей удома під час дистанційного навчання?» та здійснювала індивідуальну роботу з батьками учнів 7 класу, які мали в І семестрі проблеми в навчанні.
Історичний онлайн-квест «Ми діти твої, Україно!»(Швець Н.Л., 7 клас).
Усний журнал сторінками історії до Дня пам’яті полеглих у бою під Крутами «Бій за майбутнє» (Швець Н.Л., 7 клас)
Участь в зимовій олімпіаді з хімії, біології – 7-11 класи( Швець Н.Л.).
Постійний контроль за сім'ями, які опинилися у складних умовах (соціальний педагог Швець Н.Л.).
У Новомиколаївському ліцеї- Працюємо згідно розкладу та плану роботи школи.
Взяли участь у нараді відділу освіти,у семінарі - практикумі « Використання сучасних цифрових інструментів в умовах дистанційного навчання» ,який провели вчителі Киселівського ліцею. Провели нараду при директору.
Зробили замовлення посібників для учнів 2 класу на 2024 рік. Отримали та видали підручники з інформатики.
Беремо участь у плетінні маскувальних сіток .
Провели години спілкування до Дня Соборності України « День Соборності України», « Славетний день в історії України»,» Я люблю Україну»,» Єдина країна – єдиний народ». Виготовили вітальні листівки до Дня Соборності. Провели флешмоб до Дня Соборності України.
Зубченко А.О. провів відео виставку творчих робіт з мистецтва учнів 3 і 8 класу.
Годину спілкування « Правила гостинності» ,бесіду « Разом веселіше». Переглянули відео про шкідливість вживання чіпсів для здоров’я (1 клас)
Провели повторні інструктажі з ТБ : « Мінна безпека», «Правила поведінки під час виявлення підозрілих предметів з метою уникнення ураження вибухонебезпечними речами», «Правила поводження з побутовими електроприладами: праскою,холодильником,електроплитою, пральною машиною».
Соціальний педагог провела профілактичну роботу « Симптоми панічної атаки і надсильного страху у дітей та підлітків» На засіданні гуртка робили аплікації з круп.
Нестеренко Т.І. пройшла курси підвищення кваліфікації « Цифровий учитель»
У Партизанській гімназії- Директор гімназії Попюк О.В. взяв участь у нараді директорів.
1. Проведено нараду при директору.
2. Поточне проведення уроків.
3. У 1 – 4 класах проведено заходи до Дня Соборності України. А також:
ü Повторення правил поведінки під час онлайн-уроків.
ü Бесіда "На кого ти хочеш бути схожим?"
ü Інструктаж з ТБ. Обережно, грип!
ü Спілкування на тему "День народження сніговика". Під час якої дізналися про історію створення свята "Всесвітній день сніговика, відгадували загадки, читали казку про сніговика, переглядали мультфільм , розучили "снігову" лічилку та виконали руханку із сніговичком.
ü Повторення правил пожежної безпеки;
ü запобігання отруєння газом – практична робота:
ü створення палацу Снігової Королеви у техніці витинанки
ü До дня пам'яті жертв Голокосту запалення свічки Пам'яті (у суботу)
ü Вікторина "Знавець України".
ü Інформаційна безпека. Заборона розповсюдження фото/ відео місця пригоди.
ü Енергозбереження у побуті і школі.Бесіда "Як можна зробити сміття корисним"?
ü Перегляд соціального ролика про небезпеку забруднення довкілля. Тема для щоденника вражень "Моя родина рятує довкілля".
4. У 5 – 9 класах проведено заходи до Дня Соборності України.
5. Проведення декади фізики та інформатики.
ü Інформатика. Конкурс «Придумай назву». Конкурс на кращий кросворд, ребус, що має відношення до фізики та інформатики. Цікаві відео «Інтернет-найгеніальніший винахід людства», «Історія розвитку комп’ютерів» "Найпотужніший квантовий комп’ютер, Атомний годинник біля сонця, Роботи будують роботів".
ü Фізика. Брейн-ринг "Розумники", «Фізичні лайфхаки та досліди». Конкурс на найкращу стіннівку з фізики та інформатики.Конкурс презентацій на тему «Як зараз комп’ютер мені допомагає». Турнір юних інформатиків.
ü Проведено анкетування учнів "Моє навчання".
ü Повторення правил техніки безпеки під час пожежі
ü Проведено Інтегровану гру-вікторину «Як я знаю Україну!», Під час гри.
ü Відзначили знаменні дати для поглиблення знань, досвіду учнів; активізації громадянської позиції з метою розвитку перспективного бачення себе, історії України, держави.
ü Проведено бесіди з учнями щодо відвідування уроків.
У Первомайському ліцеї- Протягом тижня у Первомайському ліцеї проведено:
❖ Сформовано замовлення на підручники та посібники для учнів 2 класу.
❖ В цифровому освітньому просторі відбувся захоплюючий майстер -клас для всіх охочих на якому знайомились з технікою роботи з солоним тістом. Сікорська І.І. демонструвала зразки виліплених тваринок і вчила учасників як працювати з таким незвичайним матеріалом. Кожен обирав собі роботу за смаком, дехто з учасників працював з пластиліном. Роботи вийшли неперевершені, цікаві, кумедні. Команда "Енегія нації" працювала над виготовленням з керамічної глини заготовок для значків, інші учасники грали в ігри. "Вулик" гудить і наповнює всіх позитивною енергетикою.
❖ 22 січня - особлива дата в історії України. У цей день ми відзначаємо два важливих свята - проголошення Української Народної Республіки та Акт Об'єднання українських земель. 106 років тому, 22 січня, українці проголосили незалежність своєї держави і створили Українську Народну Республіку, а рівно через рік відбувся Акт злуки УНР і ЗУНР. Про історію, факти, традиції свята говорили на ранкових зустрічах та годинах спілкування.
❖ Проведено бесіди з дітьми на тему «Обережно! Тонкий лід!».
❖ 25 січня практичним психологом проведено годину психолога для учнів 8-А,Б класів “Самооцінка та самоцінність”;
❖ 22 січня учні 10-Б класу ознайомилися зі словником сучасної української мови та сленгу "Мислово", який почав визначати слово року в Україні із січня 2014 року. Учні дізналися, які слова найчастіше вживали українці протягом останніх 11 років. Словом 2023 року стало слово "МОБІЛІЗАЦІЯ" (класний керівник Болюк С.М.)
❖ Курина І.В. на уроках інформатики з учнями почали працювати в середовищі програмування та створення моделей:
● з 7-м класом розібрали “Поняття моделі” та спробували створити свою модель містечка в якому б хотілось жити та відпочивати душею.
● з 6-ми класами активно працювали над проєктом “Загадки про тварин”. Діти активно долучились до роботи на уроці. З ентузіазмом працювали на уроці. Не з першого разу все виходило, але ми змогли.
Спеціаліст відділу освіти Тетяна Гонтаренко