Звітує відділ освіти
Звіт
про роботу відділу освіти Первомайської селищної ради
1.Участь начальника відділу освіти Ірини Лукашевич у робочій нараді при начальнику військової адміністрації.
2.Поточна робота працівників відділу освіти, відпрацювання документації ,яка знаходиться на контролі.
3.Участь спеціаліста з безпеки Наталії Ліщук у заходах для дітей в с.Первомайське.
4.Підготовили і здали звіт 85-к.
У Білозірському ЗДО- Старша група. Вихователь – Гогілідзе Олена Миколаївна ,(керівник Соколова Людмила Вікторівна) У січні продовжується освітній процес у дистанційній формі навчання. За період з 15 по 19 січня було проведено згідно навчально-виховної програми: заняття; художня праця; спостереження; українські народні ігри; сюжетно-рольові ігри; театральна діяльність; настільні, рухливі та дидактичні ігри; відповідно до тем тижня проводилися бесіди…
Тиждень був присвячений темі: «Тварини взимку».
тиждень «Тварини взимку» - мета: розширити уявлення дітей про тварин, продовжити формувати поняття «звірі»; формувати уявлення про життя взимку тварин нашої місцевості та необхідність їхньої охорони; розвивати спостережливість, вміння вести пошукову роботу; виховувати турботливе ставлення до тварин; бажання брати участь у їх охороні.
Вчити дітей визначати кількість речень у тексті; формувати знання про те, що приголосні звуки бувають тверді і м’які; спонукати вихованців до самостійного пошуку шляхів розв’язання завдання голосний – приголосний; проводити звуковий аналіз слів із твердими та м’якими приголосними, користуючись відповідними фішками; розвивати фонематичний слух; виховувати уважність.
Продовжувати знайомити дітей з дикими тваринами; дати уявлення про спосіб життя зайчика в лісі; учити описувати зовнішній вигляд зайця, добирати слова-ознаки, слова-дії; розвивати мовлення, пізнавальний інтерес, спостережливість; виховувати любов до природи, піклування про тварин.
Закріпити назви та види спортивного інвентаря; удосконалювати уміння рахувати у межах 10, добирати пару, сортувати предмети за розміром, кольором; поглиблювати знання про склад числа, збільшувати та зменшувати на 1, називати числа-сусіди; розвивати мовлення, математичні здібності, логічне мислення.
Вчити малювати білочку, передаючи у малюнку особливості її тіла, зовнішнього вигляду; удосконалювати уміння малювати фарбами; розвивати естетичний смак, творчі здібності; виховувати любов до тварин.
Продовжити навчати дітей ліпленню фігур, звірів з пластиліну; удосконалювати набуті навики з пластиліном, ліплення дрібних деталей (вуха, лапки, хвіст); розвивати пам'ять, логічне мислення, творчу уяву і фантазію; сприяти розвитку дрібної моторики рук; виховувати охайність та старанність в роботі, вміння доводити розпочату роботу до кінця.
Уточнити раніше набуті знання про зайця; закріпити знання про білого зайця, та особливості його життя; вчити працювати з покидьковим матеріалом (ватними дисками, вушними паличками); розвивати моторику рук, уміння працювати з папером; виховувати бажання піклуватися про тварин.
Батьки отримували необхідну консультативну інформацію: пам’ятка «Майбутньому першокласнику», ; «Ігри на кухні», вивчення потреб психо-емоційного стану дітей.
На заняттях були присутні діти з батьками – 9 дітей.
У Первомайському ЗДО- Вихователь молодшої групи «Барвінок» Кобилінської А.Г. Робота з дітьми планувалась і здійснювалася відповідно до освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Освітній процес на тиждень заплановано за темою «Як живуть тварини взимку». Завдання підбирала, враховуючи своєрідність молодшої групи, так, щоб вони відповідали віковим особливостям дітей,значна увага приділялась розвитку мовлення і звуковикові, вправам на розвиток уваги і пам’яті.
Систематично в мережі Viber надсилала для дошкільнят до спільної групи «Барвінок» відеоматеріали занять,дидактичних ігор,консультацій для батьків. На дистанційне проведення занять організовано 13 дітей. З них 6 дітей працюють на платформі ZOOM і 7 дітей отримують завдання і працюють на платформі Вайбер.
II тиждень «Як живуть тварини взимку». Метою тижня було завдання знайомити дітей з дикими тваринами, закріпити і уточнити знання дітей про життя тварин та їх дитинчат взимку ; знання чим харчуються взимку в лісі тварини, активізувати і розширювати словник по темі дикі тварини: поглибити знання про будову тіла, колір хутра зайця взимку; розширити знання дітей про спосіб життя лісових тварин. Розвивати увагу, мислення. Виховувати бережливе відношення до тварин ,турботу про них.
На протязі тижня проведено заняття:
1. Ознайомлення з природним довкіллям: «Зимівля звірів»
2. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація) «Зайчик біленький»
3. Логіко-математичний розвиток: «Величина предметів Орієнтування в часі» (Мета: «Учити називати частини доби:день-ніч Вправляти у порівнянні предметів різних за довжиною, використовуючи метод накладання)
4. Конструювання: «Лісові тварини» ( Викладання тварин з геометричних фігур)
5. Розвиток мовлення дитини (художня література): Розповідання української народної казки «Рукавичка»
6. Розвиток мовлення (Мовленнєве спілкування): «Лисичка сестричка» (Складання описових розповідей)
7. Здоров’я і фізичний розвиток (фізична культура): «Довговухий гість»
8. Ознайомлення з соціумом «Чому у ведмежатка Ласунчика хворі зуби?»
9. Інтегроване заняття Ознайомлення з соціумом та малювання : «У зимовому лісі»
Дидактичні ігри :«Хто у кого?», «Плутанина», «Що роблять зайчики?» (Музична гра), «Відгадай тварину», «Орієнтування у просторі», «Хто залишив сліди?», «Що змінилось», «Тварини, які сплять взимку».
Самостійна художня діяльність: виготовлення протягом тижня зображень диких тарин з геометричних фігур для показу казки «Рукавичка». Показ настільного театру «Рукавичка» дітьми. Аплікація «Біленький зайчик» ( з ватних дисків).
Музичні руханки: «Скік та скок», «Зайці танцювали», «В гості до зайчика», «Лисичка –сестричка» , «Тра-ля-ля»
Робота з батьками: батькам надавалися загальні онлайн консультації ї : . «Чистомовки та скоромовки, як засоби розвитку звуковимови у дошкільників», «Чому дитина не слухається і що робити батькам. Дитина порушує правила. Як виховувати дитину.» «Ігри на кухні», «Розвиток дітей 3-4 року». Індивідуальні консультації та бесіди з батьками в он-лайн режимі.
Вихователь середньої групи Вернієнко Т.П.
ІІІ тиждень «Тварини взимку»
Діти розширили уявлення про тварин; продовжили формувати поняття «звірі»; збагачували активний словник назвами тварин; формували уявлення про життя взимку тварин нашої місцевості, необхідність їхньої охорони та піклування про них; розвивали уміння спостерігати за тваринами, пізнавати їх сліди на снігу, вміння вести пошукову роботу; виховувати турботливе ставлення до тварин; бажання охороняти їх.
Батьки отримали актуальну інформацію щодо психо-емоційного стану та освітніх потреб дитини; чим зайняти дитину на кухні, в які ігри можна пограти; ознайомилися із причинами боязні дітей у темряві, як долати страх темряви, з навичками заспокоєння, вплив скоромовок та чистомовок на формування мовлення та звуковимови дітей дошкільного віку. ( «Консультації «Як захистити дитячу психіку під час війни» ,«Сімейні традиції – важливий засіб виховання дитини») Проведено заняття на теми : «Зимове життя звірів», переказ оповідання «Ведмежата і зима» І.Січовик», «Зимівля звірів у лісі», «Театр звірів», «Подорож у зимовий ліс» «Одяг тварин взимку»
- На занятті з логіко-математичного розвитку ознайомилися з числом і цифрою 2; продовжували вчити порівнювати предмети за кількістю, співвідносити число з цифрою. На занятті з розвитку мови закріпили голосні звуки, продовжили знайомство з літерою М.
- ХПД - аплікація «У барлозі спить ведмідь», конструювання «Лисичка» (оригамі) , ліплення «Білочка руденька» (пластилін + шишки), малювання «Зайчик»
- Свої знання про тварин закріпили дидактичними іграми: «Зачаровані тварини», «Тварини в лісі», «Допоможи зайчику впізнати сліди тварин, розвиваючою грою «Тварини, які сплять взимку».
пальчиковою грою «Зимівля звірів», «Дикі Тварини взимку»
- Під час дослідницької діяльності діти дослідили бурульку, її властивості.
- Запропоновано читання в родині- казки «Зимівля звірів» «Дівчинка і зайці». Чистомовки до теми "Дикі тварини».
- СХД Розгляд ілюстрацій про життя диких тварин взимку
- Малювання пальчиком «Зимові квіти» пляльковий театр «Хоробрий зайчик»
- На протязі тижня 6 дітей працювали у Zoomi; 4 -у вайбері.
Старша група. Вихователь Голдун Марина Олександрівна.
Третій тиждень був присвячений темі: «Тварини взимку»
*15.01 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )
1. Розвиток мови «Звуки Ц, Ць. Буква Ц». «Буква Ю»
2. Робота у зошиті «Мовленнєве спілкування»
3. Дитина у природному довкіллі: «Життя тварин взимку»
4. Дитина у світі мистецтва (аплікація): «Зігріємо ведмедика»
5. Експериментально-дослідницька діяльність: Зимові розваги
6. Робота з батьками: «Вивчення потреб, психо-емоційного стану дітей».
*16.01 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )
1. Логіко-математичний розвиток «Розв’язування виразів та задач»
2. Робота у зошиті «Цікава математика»
3. Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Барліг для ведмедя»
4. Підготовка руки до письма: «Числа-сусіди»
5. Робота з батьками: Консультація «Ігри на кухні»
*17.01 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )
1. Робота у зошиті «Готуємо руку до письма»
2. Розвиток мовлення (художня література): «Зайці: правда чи вигадка? Читання вірша Олександра Олеся «Ялинка» (інтегроване).
3. Дитина у світі мистецтва (ліплення): «Зайчик-пострибайчик»
4. Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Наодинці з темрявою»
5. Дидактична гра «Відгадай тварину»
6. Робота з батьками: Інформація «Якщо дитина боїться темряви» *18.01 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )
1. Логіко-математичний розвиток «Орієнтування у просторі. Розв’язування задач(повторення вивченого)».
2. Робота у зошиті «Цікава математика»
3. Організована освітня діяльність: Розвиток мовлення: «Домашні тварини»
4. Організована освітня діяльність: Особистість дитини (фізична культура):
«Весела зарядка з тваринами»
5. Підготовка руки до письма: «Грива для лева»
6. Дидактична гра «Допоможи зайчику впізнати сліди тварин»
7. Робота з батьками:
Консультація «Як захистити дитячу психіку під час війни».
*19.01 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )
1. Розвиток мови «Речення. Знаки питання й оклику. Закріплення вивчено матеріалу»
2. Робота у зошиті «Мовленнєве спілкування»
3. Організована освітня діяльність: Дитина в соціумі: «Як стати слідопитом?»
4. Організована освітня діяльність: Дитина у світі мистецтва (малювання):
«Лисиця-сестриця»
5. Дидактична гра «Зачаровані тварини»
6. Робота з батьками: Пам’ятка «Майбутньому першокласнику
У Білозірському ліцеї- І.Поточна робота педагогичного колективу:
1.Викладання навчальних дисциплін згідно до розкладу
3.Робота з електронними журналами
4.Підготовка сканкопій документів до Пенсійного фонду
II.Адміністративний контроль:
1Відвідування учнями навчальних занять
2.Контроль у ході атестації
IІІ.Методична робота,підвищення професійного рівня:
-Самоосвітня робота вчителів
-Робота з інтернет- ресурсами
-Проходження курсової підготовки МОІППО(Штанухін С.О)
IV.Робота з учнями,з батьками:
Відвідування учнями навчальних занять
Проведення класних годин відповідно до планів виховної роботи
У Киселівському ліцеї – Шаманська О.Л. провела у 5 класі цікавий та захоплюючий інтегрований урок - експедицію з творчості Т.Г.Шевченка за темою: “Картини природи рідного краю в поезіях Т.Шевченка. "За сонцем хмаронька пливе..." та "Садок вишневий коло хати". Пейзажна лірика”.
Також Шаманська О.Л. взяла участь у міжсесійній роботі з ученицею-членом секції «Українська література» МАН Поповою А.
Кравченко Т.В. провела урок англійської мови з елементами інтеграції у 5 класі НУШ "Погода у світі", на якому діти мали можливість спостерігати карту погоди світу онлайн і описували погоду в різних куточках світу.
Вчителі початкових класів протягом тижня брали участь в онлайн-презентаціях підручників та посібників для 2 класу.
Шаманська О.Л. підвищувала кваліфікацію за темою: “Профілактика професійного вигорання педагогів: практикум”.
Попова Н.Г. підвищувала кваліфікацію за темою:"Перша психологічна допомога під час та після війни".
Тріска Л.В. провела онлайн- заняття "Навички безпечного користування мережею Інтернет" у 2-7 класах.
У 6 класі до Дня профілактики правопорушень пройшла виховна година "Ні! Домашньому насильству" (класний керівник Тріска Л.В.)
у 8 класі проведено годину спілкування до Дня Соборності України (Цапик О.І.).
Вишнева О.О. провела захід для учнів 4 класу до Дня Соборності України та веб- квест від Миколаївського обласного Центру національно- патріотичного виховання, туризму та краєзнавства учнівської молоді.
У Новомиколаївському ліцеї- Працюємо згідно розкладу уроків, плану роботи закладу освіти.
Провели зі здобувачами освіти бесіди з ТБ :» Рух за сигналами регулювальника», «Правила пожежної безпеки вдома», « Правила поводження під час пожежі»,» Правила поведінки під час пожежі»,» Дії населення в разі виявлення запаху газу»
Переглянули відео до Дня снігу. Як утворюється сніг .Виховна година « День народження Сніговика». Переглянули мультфільм ,історію, цікаві факти, виготовили сніговичка . До дня Вінні Пуха пригадали мультики, казки та переглянули їх. Провели віртуальну подорож до музею сніжинок в Японії.
Провели виховні години:» Навіщо треба чистити зуби»,» «Особиста гігієна», « Стосується кожного».
Провели годину духовності « Моральні заповіді українців»
Бесіду « Економіка навколо нас».
Провели роботу з батьками .» 10 порад батькам та вчителям»,» Як виховати стійкість у воєнний час», « Чи несуть батьки відповідальність за навчання дитини в школі»
Готуємо онлайн виставку творчих дитячих робіт.
Відвідали виставу в Будинку культури до різдвяних свят та отримали позитивні емоції. Взяли участь у занятті ГО ІСТОК за підтримки міжнародної організації ISRAAID.
У Первомайському ліцеї- Протягом тижня у Первомайському ліцеї:
● Опрацьовано нормативно-правові документи щодо оцінювання навчальних досягнень учнів;
● В рамках атестаційного періоду відвідуються уроки, заходи вчителів початкових класів Комісаренко Л.М., Новіцької Л.С.;
● Кластер початкових класів ознайомився з електронними версіями оригінал-макетів підручників та посібників для 2 класу, відвідано вебінари;
● Проведено бесіди з техніки безпечної поведінки під час дистанційного навчання в 2 семестрі;
● Учениця 6-Б класу Пурдик Дарія разом зі своїм наставником
(вчителем Сікорською І.І.) брала участь у міжнародному багатожанровому конкурсі мистецтв "Чари зимових свят" та посілаІ місце у своїй віковій категорії.
● Болюк С.М. впроваджує на уроках інформаційно-цифрову компетентність за допомогою сервісу Book Creator у співпраці з ученицею 10-Б класу Рак Діаною.
● З учнями 4 –Б класу проведено ранкову зустріч присвячену Дню дитячих винаходів (класний керівник Василенко К.Ю.)
● Практичним психологом Андрієнко І.В. в рамках Всеукраїнської програми ментального здоров’я “Ти як?” були проведені години психолога в 1 - 4 класах.
● Вчителем математики, інформатики Москалик І.В. проведено заняття офлайн “Робота в графічному редакторі”. Вчилися створювати 3Д моделі та удосконалювали вміння роботи в графічному редакторі.
● Проведено офлайн майстер-клас “Пластилінова фантазія” вчителем образотворчого мистецтва Сікорською І.І.
Спеціаліст відділу освіти Тетяна Гонтаренко