Первомайська селищна громада
Миколаївська область, Миколаївський район

Звітує відділ освіти

Дата: 21.01.2024 10:48
Кількість переглядів: 257

Фото без опису

Звіт

про роботу відділу освіти Первомайської селищної ради

1.Участь начальника відділу освіти Ірини Лукашевич у робочій нараді при начальнику військової адміністрації.

2.Поточна робота працівників відділу освіти, відпрацювання документації ,яка знаходиться на контролі.

3.Участь спеціаліста з безпеки Наталії Ліщук у заходах для дітей в с.Первомайське.

4.Підготовили і здали звіт 85-к.

У Білозірському ЗДО- Старша група. Вихователь – Гогілідзе Олена Миколаївна ,(керівник Соколова Людмила Вікторівна) У січні продовжується освітній процес у дистанційній формі навчання. За період з 15 по 19 січня було проведено згідно навчально-виховної програми: заняття; художня праця; спостереження; українські народні ігри; сюжетно-рольові ігри; театральна діяльність; настільні, рухливі та дидактичні ігри; відповідно до тем тижня проводилися бесіди…

Тиждень був присвячений темі: «Тварини взимку».

тиждень «Тварини взимку» - мета: розширити уявлення дітей про тварин, продовжити формувати поняття «звірі»; формувати уявлення про життя взимку тварин нашої місцевості та необхідність їхньої охорони; розвивати спостережливість, вміння вести пошукову роботу; виховувати турботливе ставлення до тварин; бажання брати участь у їх охороні.

Вчити дітей визначати кількість речень у тексті; формувати знання про те, що приголосні звуки бувають тверді і м’які; спонукати вихованців до самостійного пошуку шляхів розв’язання завдання голосний – приголосний; проводити звуковий аналіз слів із твердими та м’якими приголосними, користуючись відповідними фішками; розвивати фонематичний слух; виховувати уважність.

Продовжувати знайомити дітей з дикими тваринами; дати уявлення про спосіб життя зайчика в лісі; учити описувати зовнішній вигляд зайця, добирати слова-ознаки, слова-дії; розвивати мовлення, пізнавальний інтерес, спостережливість; виховувати любов до природи, піклування про тварин.

Закріпити назви та види спортивного інвентаря; удосконалювати уміння рахувати у межах 10, добирати пару, сортувати предмети за розміром, кольором; поглиблювати знання про склад числа, збільшувати та зменшувати на 1, називати числа-сусіди; розвивати мовлення, математичні здібності, логічне мислення.

Вчити малювати білочку, передаючи у малюнку особливості її тіла, зовнішнього вигляду; удосконалювати уміння малювати фарбами; розвивати естетичний смак, творчі здібності; виховувати любов до тварин.

Продовжити навчати дітей ліпленню фігур, звірів з пластиліну; удосконалювати набуті навики з пластиліном, ліплення дрібних деталей (вуха, лапки, хвіст); розвивати пам'ять, логічне мислення, творчу уяву і фантазію; сприяти розвитку дрібної моторики рук; виховувати охайність та старанність в роботі, вміння доводити розпочату роботу до кінця.

Уточнити раніше набуті знання про зайця; закріпити знання про білого зайця, та особливості його життя; вчити працювати з покидьковим матеріалом (ватними дисками, вушними паличками); розвивати моторику рук, уміння працювати з папером; виховувати бажання піклуватися про тварин.

Батьки отримували необхідну консультативну інформацію: пам’ятка «Майбутньому першокласнику», ; «Ігри на кухні», вивчення потреб психо-емоційного стану дітей.

На заняттях були присутні діти з батьками – 9 дітей.

У Первомайському ЗДО- Вихователь молодшої групи «Барвінок» Кобилінської А.Г. Робота з дітьми планувалась і здійснювалася відповідно до освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Освітній процес на тиждень заплановано за темою «Як живуть тварини взимку». Завдання підбирала, враховуючи своєрідність молодшої групи, так, щоб вони відповідали віковим особливостям дітей,значна увага приділялась розвитку мовлення і звуковикові, вправам на розвиток уваги і пам’яті.

Систематично в мережі Viber надсилала для дошкільнят до спільної групи «Барвінок» відеоматеріали занять,дидактичних ігор,консультацій для батьків. На дистанційне проведення занять організовано 13 дітей. З них 6 дітей працюють на платформі ZOOM і 7 дітей отримують завдання і працюють на платформі Вайбер.

II тиждень «Як живуть тварини взимку». Метою тижня було завдання знайомити дітей з дикими тваринами, закріпити і уточнити знання дітей про життя тварин та їх дитинчат взимку ; знання чим харчуються взимку в лісі тварини, активізувати і розширювати словник по темі дикі тварини: поглибити знання про будову тіла, колір хутра зайця взимку; розширити знання дітей про спосіб життя лісових тварин. Розвивати увагу, мислення. Виховувати бережливе відношення до тварин ,турботу про них.

На протязі тижня проведено заняття:

1. Ознайомлення з природним довкіллям: «Зимівля звірів»

2. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація) «Зайчик біленький»

3. Логіко-математичний розвиток: «Величина предметів Орієнтування в часі» (Мета: «Учити називати частини доби:день-ніч Вправляти у порівнянні предметів різних за довжиною, використовуючи метод накладання)

4. Конструювання: «Лісові тварини» ( Викладання тварин з геометричних фігур)

5. Розвиток мовлення дитини (художня література): Розповідання української народної казки «Рукавичка»

6. Розвиток мовлення (Мовленнєве спілкування): «Лисичка сестричка» (Складання описових розповідей)

7. Здоров’я і фізичний розвиток (фізична культура): «Довговухий гість»

8. Ознайомлення з соціумом «Чому у ведмежатка Ласунчика хворі зуби?»

9. Інтегроване заняття Ознайомлення з соціумом та малювання : «У зимовому лісі»

Дидактичні ігри :«Хто у кого?», «Плутанина», «Що роблять зайчики?» (Музична гра), «Відгадай тварину», «Орієнтування у просторі», «Хто залишив сліди?», «Що змінилось», «Тварини, які сплять взимку».

Самостійна художня діяльність: виготовлення протягом тижня зображень диких тарин з геометричних фігур для показу казки «Рукавичка». Показ настільного театру «Рукавичка» дітьми. Аплікація «Біленький зайчик» ( з ватних дисків).

Музичні руханки: «Скік та скок», «Зайці танцювали», «В гості до зайчика», «Лисичка –сестричка» , «Тра-ля-ля»

Робота з батьками: батькам надавалися загальні онлайн консультації ї : . «Чистомовки та скоромовки, як засоби розвитку звуковимови у дошкільників», «Чому дитина не слухається і що робити батькам. Дитина порушує правила. Як виховувати дитину.» «Ігри на кухні», «Розвиток дітей 3-4 року». Індивідуальні консультації та бесіди з батьками в он-лайн режимі.

Вихователь середньої групи Вернієнко Т.П.

ІІІ тиждень «Тварини взимку»

Діти розширили уявлення про тварин; продовжили формувати поняття «звірі»; збагачували активний словник назвами тварин; формували уявлення про життя взимку тварин нашої місцевості, необхідність їхньої охорони та піклування про них; розвивали уміння спостерігати за тваринами, пізнавати їх сліди на снігу, вміння вести пошукову роботу; виховувати турботливе ставлення до тварин; бажання охороняти їх.

Батьки отримали актуальну інформацію щодо психо-емоційного стану та освітніх потреб дитини; чим зайняти дитину на кухні, в які ігри можна пограти; ознайомилися із причинами боязні дітей у темряві, як долати страх темряви, з навичками заспокоєння, вплив скоромовок та чистомовок на формування мовлення та звуковимови дітей дошкільного віку. ( «Консультації «Як захистити дитячу психіку під час війни» ,«Сімейні традиції – важливий засіб виховання дитини») Проведено заняття на теми : «Зимове життя звірів», переказ оповідання «Ведмежата і зима» І.Січовик», «Зимівля звірів у лісі», «Театр звірів», «Подорож у зимовий ліс» «Одяг тварин взимку»

- На занятті з логіко-математичного розвитку ознайомилися з числом і цифрою 2; продовжували вчити порівнювати предмети за кількістю, співвідносити число з цифрою. На занятті з розвитку мови закріпили голосні звуки, продовжили знайомство з літерою М.

- ХПД - аплікація «У барлозі спить ведмідь», конструювання «Лисичка» (оригамі) , ліплення «Білочка руденька» (пластилін + шишки), малювання «Зайчик»

- Свої знання про тварин закріпили дидактичними іграми: «Зачаровані тварини», «Тварини в лісі», «Допоможи зайчику впізнати сліди тварин, розвиваючою грою «Тварини, які сплять взимку».

пальчиковою грою «Зимівля звірів», «Дикі Тварини взимку»

- Під час дослідницької діяльності діти дослідили бурульку, її властивості.

- Запропоновано читання в родині- казки «Зимівля звірів» «Дівчинка і зайці». Чистомовки до теми "Дикі тварини».

- СХД Розгляд ілюстрацій про життя диких тварин взимку

- Малювання пальчиком «Зимові квіти» пляльковий театр «Хоробрий зайчик»

- На протязі тижня 6 дітей працювали у Zoomi; 4 -у вайбері.

Старша група. Вихователь Голдун Марина Олександрівна.

Третій тиждень був присвячений темі: «Тварини взимку»

*15.01 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )

1. Розвиток мови «Звуки Ц, Ць. Буква Ц». «Буква Ю»

2. Робота у зошиті «Мовленнєве спілкування»

3. Дитина у природному довкіллі: «Життя тварин взимку»

4. Дитина у світі мистецтва (аплікація): «Зігріємо ведмедика»

5. Експериментально-дослідницька діяльність: Зимові розваги

6. Робота з батьками: «Вивчення потреб, психо-емоційного стану дітей».

*16.01 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )

1. Логіко-математичний розвиток «Розв’язування виразів та задач»

2. Робота у зошиті «Цікава математика»

3. Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Барліг для ведмедя»

4. Підготовка руки до письма: «Числа-сусіди»

5. Робота з батьками: Консультація «Ігри на кухні»

*17.01 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )

1. Робота у зошиті «Готуємо руку до письма»

2. Розвиток мовлення (художня література): «Зайці: правда чи вигадка? Читання вірша Олександра Олеся «Ялинка» (інтегроване).

3. Дитина у світі мистецтва (ліплення): «Зайчик-пострибайчик»

4. Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Наодинці з темрявою»

5. Дидактична гра «Відгадай тварину»

6. Робота з батьками: Інформація «Якщо дитина боїться темряви» *18.01 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )

1. Логіко-математичний розвиток «Орієнтування у просторі. Розв’язування задач(повторення вивченого)».

2. Робота у зошиті «Цікава математика»

3. Організована освітня діяльність: Розвиток мовлення: «Домашні тварини»

4. Організована освітня діяльність: Особистість дитини (фізична культура):

«Весела зарядка з тваринами»

5. Підготовка руки до письма: «Грива для лева»

6. Дидактична гра «Допоможи зайчику впізнати сліди тварин»

7. Робота з батьками:

Консультація «Як захистити дитячу психіку під час війни».

*19.01 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )

1. Розвиток мови «Речення. Знаки питання й оклику. Закріплення вивчено матеріалу»

2. Робота у зошиті «Мовленнєве спілкування»

3. Організована освітня діяльність: Дитина в соціумі: «Як стати слідопитом?»

4. Організована освітня діяльність: Дитина у світі мистецтва (малювання):

«Лисиця-сестриця»

5. Дидактична гра «Зачаровані тварини»

6. Робота з батьками: Пам’ятка «Майбутньому першокласнику

У Білозірському ліцеї- І.Поточна робота педагогичного колективу:

1.Викладання навчальних дисциплін згідно до розкладу

3.Робота з електронними журналами

4.Підготовка сканкопій документів до Пенсійного фонду

II.Адміністративний контроль:

1Відвідування учнями навчальних занять

2.Контроль у ході атестації

IІІ.Методична робота,підвищення професійного рівня:

-Самоосвітня робота вчителів

-Робота з інтернет- ресурсами

-Проходження курсової підготовки МОІППО(Штанухін С.О)

IV.Робота з учнями,з батьками:

Відвідування учнями навчальних занять

Проведення класних годин відповідно до планів виховної роботи

У Киселівському ліцеї – Шаманська О.Л. провела у 5 класі цікавий та захоплюючий інтегрований урок - експедицію з творчості Т.Г.Шевченка за темою: “Картини природи рідного краю в поезіях Т.Шевченка. "За сонцем хмаронька пливе..." та "Садок вишневий коло хати". Пейзажна лірика”.

Також Шаманська О.Л. взяла участь у міжсесійній роботі з ученицею-членом секції «Українська література» МАН Поповою А.

Кравченко Т.В. провела урок англійської мови з елементами інтеграції у 5 класі НУШ "Погода у світі", на якому діти мали можливість спостерігати карту погоди світу онлайн і описували погоду в різних куточках світу.

Вчителі початкових класів протягом тижня брали участь в онлайн-презентаціях підручників та посібників для 2 класу.

Шаманська О.Л. підвищувала кваліфікацію за темою: “Профілактика професійного вигорання педагогів: практикум”.

Попова Н.Г. підвищувала кваліфікацію за темою:"Перша психологічна допомога під час та після війни".

Тріска Л.В. провела онлайн- заняття "Навички безпечного користування мережею Інтернет" у 2-7 класах.

У 6 класі до Дня профілактики правопорушень пройшла виховна година "Ні! Домашньому насильству" (класний керівник Тріска Л.В.)

у 8 класі проведено годину спілкування до Дня Соборності України (Цапик О.І.).

Вишнева О.О. провела захід для учнів 4 класу до Дня Соборності України та веб- квест від Миколаївського обласного Центру національно- патріотичного виховання, туризму та краєзнавства учнівської молоді.

У Новомиколаївському ліцеї- Працюємо згідно розкладу уроків, плану роботи закладу освіти.

Провели зі здобувачами освіти бесіди з ТБ :» Рух за сигналами регулювальника», «Правила пожежної безпеки вдома», « Правила поводження під час пожежі»,» Правила поведінки під час пожежі»,» Дії населення в разі виявлення запаху газу»

Переглянули відео до Дня снігу. Як утворюється сніг .Виховна година « День народження Сніговика». Переглянули мультфільм ,історію, цікаві факти, виготовили сніговичка . До дня Вінні Пуха пригадали мультики, казки та переглянули їх. Провели віртуальну подорож до музею сніжинок в Японії.

Провели виховні години:» Навіщо треба чистити зуби»,» «Особиста гігієна», « Стосується кожного».

Провели годину духовності « Моральні заповіді українців»

Бесіду « Економіка навколо нас».

Провели роботу з батьками .» 10 порад батькам та вчителям»,» Як виховати стійкість у воєнний час», « Чи несуть батьки відповідальність за навчання дитини в школі»

Готуємо онлайн виставку творчих дитячих робіт.

Відвідали виставу в Будинку культури до різдвяних свят та отримали позитивні емоції. Взяли участь у занятті ГО ІСТОК за підтримки міжнародної організації ISRAAID.

У Первомайському ліцеї- Протягом тижня у Первомайському ліцеї:

● Опрацьовано нормативно-правові документи щодо оцінювання навчальних досягнень учнів;

● В рамках атестаційного періоду відвідуються уроки, заходи вчителів початкових класів Комісаренко Л.М., Новіцької Л.С.;

● Кластер початкових класів ознайомився з електронними версіями оригінал-макетів підручників та посібників для 2 класу, відвідано вебінари;

● Проведено бесіди з техніки безпечної поведінки під час дистанційного навчання в 2 семестрі;

● Учениця 6-Б класу Пурдик Дарія разом зі своїм наставником

(вчителем Сікорською І.І.) брала участь у міжнародному багатожанровому конкурсі мистецтв "Чари зимових свят" та посілаІ місце у своїй віковій категорії.

● Болюк С.М. впроваджує на уроках інформаційно-цифрову компетентність за допомогою сервісу Book Creator у співпраці з ученицею 10-Б класу Рак Діаною.

● З учнями 4 –Б класу проведено ранкову зустріч присвячену Дню дитячих винаходів (класний керівник Василенко К.Ю.)

● Практичним психологом Андрієнко І.В. в рамках Всеукраїнської програми ментального здоров’я “Ти як?” були проведені години психолога в 1 - 4 класах.

● Вчителем математики, інформатики Москалик І.В. проведено заняття офлайн “Робота в графічному редакторі”. Вчилися створювати 3Д моделі та удосконалювали вміння роботи в графічному редакторі.

● Проведено офлайн майстер-клас “Пластилінова фантазія” вчителем образотворчого мистецтва Сікорською І.І.

Спеціаліст відділу освіти Тетяна Гонтаренко

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь