Первомайська селищна громада
Миколаївська область, Миколаївський район

Звітує відділ освіти

Дата: 12.01.2024 20:11
Кількість переглядів: 365

Фото без опису

Звіт

про роботу відділу освіти Первомайської селищної ради

1.Участь спеціаліста відділу освіти Тетяни Гонтаренко у робочій нараді при начальнику військової адміністрації.

2.Поточна робота працівників відділу освіти, відпрацювання документації ,яка знаходиться на контролі.

3.Участь спеціаліста з безпеки Наталії Ліщук у заходах для дітей в с.Первомайське.

4.Підготовка до здачі звіту 85-к.

5. Сформовано та здано в ІЦ «Освіта-сервіс» замовлення на отримання документів про освіту для 9, 11 класів.

У Білозірському ЗДО- Старша група. Вихователь – Гогілідзе Олена Миколаївна ,(керівник Соколова Людмила Вікторівна) У січні продовжується освітній процес у дистанційній формі навчання. За період з 8 по 12 січня було проведено згідно навчально-виховної програми: заняття; художня праця; спостереження; українські народні ігри; сюжетно-рольові ігри; театральна діяльність; настільні, рухливі та дидактичні ігри; відповідно до тем тижня проводилися бесіди…

Тиждень був присвячений темі: «Народний фольклор: українська казка ».

тиждень «Народний фольклор: українська казка» - мета: продовжувати знайомити дітей з творами українського фольклору; дати поняття структури казки: зачин і кінцівка; вчити висловлювати своє ставлення до героїв казки, оцінювати їхні вчинки; збагачувати словник мовними засобами виразності; удосконалювати вміння уявляти себе на місці героя казки; виховувати інтерес до казки.

Продовжувати вчити переказувати добре знайомі казки; формувати граматичний лад мовлення у структурі речень; стимулювати вживання речень з однорідними членами; формувати вміння складати казки ( за допомогою вихователя); розвивати творчу активність дітей.

Закріпити знання про правила користування книгою, з яких частин складається книга; познайомити з назвами професій людей, які беруть участь у виготовленні книжок; прищеплювати любов до книги за допомогою загадок, прислів’їв; виховувати бережливе ставлення та бажання лагодити зіпсовані книги.

Закріпити назви геометричних фігур, їх властивості; учити порівнювати геометричні фігури за величиною, кольором, формою; розвивати мовлення, логічне мислення; виховувати посидючість; закріпити знання дітей про об’ємні геометричні фігури, вміння орієнтуватися в просторі; вчити визначати основні частини будівлі, форму будівельного матеріалу, використовуючи як еталон геометричні фігури; вправляти в умінні споруджувати міцні будівлі, з`еднувати дрібні деталі; виховувати інтерес до праці будівельників.

Поглибити знання дітей про розуміння вдячності, розкрити важливість прояву вдячності у стосунках з людьми і самим собою; закріпити знання про вдячність як важливу людську чесноту; розвивати в уміння проявляти вдячність за все; виховувати у дітей необхідність висловлювати слова вдячності щиро у повсякденному житті.

Вчити продумувати зміст своєї роботи, послідовність її виконання та передавати прості рухи фігурок тварин, добирати матеріал відповідно до задуму, доводити розпочату справу до кінця; закріпити вміння вирізувати і акуратно наклеювати зображення, розповідати про свою роботу і роботу інших дітей; розвивати уяву, творчі здібності, самостійність у роботі; виховувати естетичне сприйняття світу, любов до художніх творів.

Продовжувати удосконалювати навички дітей з ліплення, вчити новим прийомам: загострення та закруглення країв, згладжування поверхні виробів, навчити дітей прийомам декорування, сприяти удосконаленню у дітей навичок роботи зі стекою, формувати відчуття форми, скульптурної композиції, розвивати емоційну чутливість, уяву, мислення; виховувати: цікавість до занять, любов до казок.

Батьки отримували необхідну консультативну інформацію: «Спільні домашні досліди й експерименти»; «11 січня – Всесвітній день Дякую».

На заняттях були присутні діти з батьками – 12 дітей.

У Первомайському ЗДО- Вихователь молодшої групи «Барвінок» Кобилінської А.Г.

Робота з дітьми планувалась і здійснювалася відповідно до освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Освітній процес на тиждень заплановано за темою «Домашні улюбленці». Завдання підбирала, враховуючи своєрідність молодшої групи ,так, щоб вони відповідали віковим особливостям дітей. Систематично в мережі Viber надсилала для дошкільнят до спільної групи «Барвінок» відеоматеріали занять, дидактичних ігор, консультацій для батьків.

На дистанційне проведення занять організовано 13 дітей. З них 6 дітей працюють на платформі ZOOM і 7 дітей отримують завдання і працюють на платформі Вайбер.

II тиждень «Домашні улюбленці». Метою тижня було завдання знайомити дітей з домашніми тваринами, закріпити і уточнити знання дітей про свійських тварин та їх дитинчат; знання чим харчуються тварини, активізувати і розширювати словник по темі домашні тварини: отара, табун, пастух; розширити знання дітей про спосіб життя домашніх тварин. Розвивати увагу, мислення. Виховувати бережливе ставлення до тварин , турботу про них.

На протязі тижня проведено заняття:

Ознайомлення з природним довкіллям: «На фермі у бабусі Орисі. Свійські тварини»

Художньо-продуктивна діяльність (ліплення): «Котик»

Логіко-математичний розвиток: « Порівняння множин. Орієнтування у просторі»

Мета: ознайомити дітей з прийомами порівняння множин способом прикладання продовжувати вчити розуміти поняття («стільки - скільки», «порівну», «більше, менше »); учити орієнтуватися у просторі; учити розуміти поняття («біля»,«вперед», «за», «угорі»);»

Конструювання: «Котик Мурчик» (оригамі)

Розвиток мовлення дитини (художня література): «Бесіда «Дякую-чарівне слово» Читання вірша «Дякую»» (До міжнародного дня Дякую)

Розвиток мовлення (Мовленнєве спілкування): «Свійські тварини» (звуковимова, розповідь про тварин)

Здоров’я фізичний розвиток (фізична культура): « Фізкультура з улюбленою іграшкою»

Ознайомлення з соціумом: «Догляд за домашніми улюбленцями. Правила безпеки під час ігор з тваринами»

Художньо-продуктивна діяльність (малювання) «Котик».

Дидактичні ігри «Хто у кого?», «Хто, що їсть?» , «Чемний котик», «Бабуся приїхала», «Котик Мурчик та його родина», «Великий,маленький», «а що схожа герметрична фігура»

Робота з батьками : батькам надавалися загальні онлайн консультації ї: «Сімейні традиції – важливий засіб виховання дитини», «Дитяча жадібність, що з нею робити - підказки для батьків», «Роль домашніх тварин у житті дітей», «Як поводитись з тваринами», «Як залучити дітей до допомоги». Протягом тижня вирішувались індивідуальні бесіди з батьками і дітьми на визначення рівня знань дітей.

Самостійна художня діяльність: «Котик і песик» (оригамі), «Що вміють лічильні палички» ( викладання зображень за зразком).

Вихователь середньої групи - Вернієнко Т .П.

ІІ тиждень «Продукти харчування»

Діти поглибили знання про продукти харчування; ввели в активне мовлення узагальнюючу назву «продукти харчування»; удосконалювали вміння розрізняти корисну їжу та шкідливу; формували вміння розподіляти продукти на групи і називати їх (молочні, м’ясні, хлібобулочні тощо); уточнили й розширили уявлення дітей про основні страви української кухні та продукти для них; ознайомилися з деякими народними ритуалами й звичаями, пов’язані з традиційними стравами, зокрема з хлібом; розвивали увагу, пізнавальний інтерес, пам'ять, зв’язне мовлення; сприяли вихованню у дітей бажання правильно харчуватися та дбайливо відноситися до власного здоров’я.

- Батьки ,як і завжди, були партнерами вихователя, адже активно долучалися до занять, консультацій; у вільний час пропонувалося провести досліди та експерименти, погратися в ігри, коли немає електроенергії; ознайомлення із статевим розвитком дошкільнят, відповідно до вік. (Консультації «Спільні домашні досліди й експерименти», « Ігри з малюками, коли не має світла», «Сімейні традиції – важливий засіб виховання дитини», «Особливості статевого розвитку дітей дошкільного віку». Інформація «Правила поведінки вдома та на вулиці під час воєнного стану»).

- Протягом тижня проведені заняття на теми: «Продукти харчування», Вивчення вірша М. Сингаївського «Гречана каша», «Традиційні наші страви», «Харчування – основа життя» (збагачували словник назвами страв; учили утворювати відносні прикметники (яблучний, манна…). На занятті з логіко – математичного розвитку (математика) діти вчилися порівнювати предмети за товщиною, оперувати поняттями «тонкий», «товстий»; розвивали уміння порівнювати різні групи предметів; удосконалювали уміння лічити предмети ----ХПД аплікація - «Омлет», конструювання «Яблучко», ліплення - «До Катрусі на день народження» (вчилися ліпити частування для ляльок - печиво з пластиліну, прикрашали вироби візерунком ), малювання «Допоможи кухареві».

- Виконуючі дослідницьку діяльність «Досліди зі смаками» діти познайомилися з різними видами смаків, які стосуються не лише харчування.

- Свої знання про їжу і зиму діти закріпили в дидактичних іграх: «Їжа. Продукти харчування», «Корисна чи шкідлива їжа», «Майстер шеф» ,«Звуки зими» Мовленнєва гра «Зима яка?».

- Діти ознайомилися з руханками «Корисні і шкідливі продукти», «Танцююча їжа», « Фруктова перерва», «Казкові фрукти». Переглянули пальчиковий театр «Колосок»

- Батькам було запропоновано читання в родині Наталія Чуб «Казки-вітамінчики» Віолетта Борігард «Принцеса-кухарка» Катерина Галицька, Ольга Черепанова «Книжка-з’їжка».

На протязі тижня 6 дітей працювали у зумі , 4 - у вайбері.

Старша група. Вихователь Голдун Марина Олександрівна.

Другий тиждень був присвячений темі: «Продукти харчування»

*08.01 Платформа ЗУМ та вайберм (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків)

1. Робота у зошиті «Готуємо руку до письма»

2. Дитина у природному довкіллі: Їжа. Продукти харчування

3.Дитина у світі мистецтва (аплікація): «Солодка груша»

4. Консультація «Спільні домашні досліди й експерименти»

*09.01 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )

1. Логіко-математичний розвиток «Геометричні фігури: обємні та площинні(Повторення). Розв’язування виразів»

2. Робота у зошиті «Цікава математика»

3. Підготовка руки до письма: Розв’язування прикладів на додавання

4. Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Яблучко»

5. Дидактична гра «На яку фігуру схожий предмет?»

6. Консультація «Особливості статевого розвитку дітей дошкільного віку»

7. Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Продукти харчування: скільки»

*10.01 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )

1. Розвиток мови «Звук Ш. Буква Шш. Буква Ї»

2. Робота у зошиті «Мовленнєве спілкування»

3. Мовлення дитини (художня література):Слухання казки Братів Грімм «Горщик каші»

4. Дитина у світі мистецтва (ліплення): «Вареники»

5. Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Кошик бабусі Медуниці»

6. Дидактична гра «Корисно чи шкідливо?»

7. Консультація «Ігри з малюками, коли не має світла»

11.01 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )

1. Логіко-математичний розвиток «Лічба хаотично розташованих предметів. Пряма, відрізок(повторення пройденого). Розв’язування виразів і задач»

2. Робота у зошиті «Цікава математика»

3. Особистість дитини (фізична культура):«Подорож до Антарктики»

4. Дидактична гра «Голосний чи приголосний?»

5. Робота з батьками:

Інформація «Правила поведінки вдома та на вулиці під час воєнного стану»

*12.01 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )

1. Робота у зошиті «Готуємо руку до письма»

2. Робота з батьками:

Консультація «Сімейні традиції – важливий засіб виховання дитини»

3. Дитина в соціумі: «Корисне та традиційне харчування»

4. Дитина у світі мистецтва (малювання): «Збережемо вітаміни»

У Білозірському ліцеї- І.Поточна робота педагогичного колективу:

1.Робота з календарно -тематичного планування навчальних занять на ІІ семестр(створення/коригування календарно-тематичних планів)

2.Піготовка графіків проведення контрольних,лабораторних,практичних робіт,робіт з розвитку мовлення(з навчальних предметів(вчителі),загального по ліцею(ЗДНВР)

3.Робота з електронними журналами

4Дистанційна робота педколективу за індивідуально складеними планами роботи1

5 Робота команди психолого-педагогічного супроводу щодо корекції індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітнімипотребами(ІПР на учнів з особливими потребами)

II.Адміністративний контроль:

1. Перевірка е-журналів 1-7 класів ( об’єктивність оцінювання знань учнів, поточний, тематичний і підсумковий контролі навчальних досягнень учнів.)

2)Накази про підсумки адміністративного контролю:

«Про підсумки освітнього процесу за І семестр 2023-

2024 н.р.»

«Про результати перевірки стану ведення журналів

1-11 класів у першому семестрі 2023/2024 навчального

року»

«Про результати роботи класних керівників 1-11 класів

за І семестр 2023/2024 навчального року

3.)Визначення рейтингу класів та результативності з

виховної роботи за І семестр 2023/2024 н.р

IІІ.Методична робота,підвищення професійного рівня:

-Самоосвітня робота вчителів

-Робота з інтернет- ресурсами

- Складання й коригування планів роботи МО на ІІ семестр(Керівники МО)

-Засідання методичного об’єднання вчителів природничо -математичного циклу. Оформлення протоколів засідань МО (кер Чепеленко Л.Б)

-Засідання МО початкових класів «Інноваційні технології у освітній діяльності.Практичне заняття «Інструменти для зворотньогозв’язку під час дистанційного навчання ».(кер.Фролова Н.Є)

-Проходження курсової підготовки МОІППО

-Опрацювання законодавчих та нормативно-правових документів з питань освіти

-Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо впровадження патріотичного виховання(Павлова В.,класні керівники,класоводи)

-Засідання атестаційної комісії:

1. Розгляд документів педагогічних працівників, які атестуються,встановлення дотримання вимог Положення проатестацію педагогічних працівників.

-Нарада. Коригування річного плану роботи закладу.

-Уточнення перспективного графіку атестації вчителів

IV.Робота з учнями,з батьками:

1Проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності під час зимових канікул(1-11 класи,класоводи,кл.керівники)

2.Ознайомлення батьків з інструктажами

3.Проведення онлайн-консультацій для учнів,які іх потребують

У Киселівському ліцеї – Освітня діяльність здійснюється у дистанційній формі відповідно до навчальних програм, які забезпечують виконання інваріантної та варіативної складової навчального плану ліцею.

Германович А.Ф. провела онлайн - бесіди з батьками за підсумками першого семестру, про організацію навчальної діяльності у ІІ семестрі, про відповідальність за відвідування уроків учнями.

Германович А.Ф. та Цапик О.І. для учнів 5 та 8 класів провели інструктажі з безпеки життєдіяльності “Безпека дітей під час війни”, “Правила вуличного руху у зимовий період (мокрий сніг, ожеледиця)” та “Обережно – бурульки”.

Швець Н.Л. з учнями 7 класу брали участь конкурсах від проєкту «На Урок»:

- Всеукраїнський конкурс «Зимові свята в традиціях нашого народу» (диплом І ступеня - Костирко Є., Невідомський І., диплом ІІ ступеня - Сімора А., диплом ІІІ ступеня - Вангеласт Є., сертифікат учасника - Могила І.);

- Всеукраїнський конкурс «Життя домашніх тварин» - сертифікат (Могила І.);

- Всеукраїнський конкурс «Яскрава Антарктида» - сертифікат (Могила І.);

- Всеукраїнський конкурс «Як це працює: телебачення» - сертифікат (Костирко Є., Кляуз І.).

Швець Н.Л. зареєструвала учнів для участі в зимовій олімпіаді, яка розпочнеться з 16.01.2024 р.

Соціальний педагог Швець Н.Л. разом із начальником відділу ССД Первомайської СТГ Холявко І. провели обстеження житлово-побутових умов сім’ї, яка опинилася в скрутному становищі, надали відповідні рекомендації.

Також проводяться консультації соціальної допомоги для багатодітних сімей.

11 січня Попова Н.Г. взяла участь у тренінгу«Ефективні цифрові інструменти в надолуженні знань (рідна мова і соціально-емоційне навчання) і психологічній підтримці учнів початкових класів» в рамках Проєкту "Цифрові пристрої для подолання відставання у навчанні, соціально-емоційного розвитку та оцінки стану психічного здоров'я для найбільш вразливих 35000 дітей у сільській місцевості", що реалізується ГО "Українська посмішка" та ГО "100% життя" за підтримки Гуманітарного фонду для України.

У Новомиколаївському ліцеї- Працюємо згідно плану роботи та розкладу уроків.

Провели педагогічну раду. Корегували план роботи на ІІ семестр. Працювали зі шкільною документацією. Видали накази за результатами І семестру. Контроль за веденням журналу НЗ ,оновлення даних в Курсі .Школа. Надавали індивідуальні консультації батькам та учням.

Отримали та видали підручники учням 5 - 6 класів.

Взяли участь у онлайн зустрічі педагогічної арт - студії Первомайського ліцею 10.01.2024 р.

Провели інструктажі зі здобувачами освіти « Про дотримання обмежень задля запобігання поширенню ГРВІ, СОNID,спричиненої короновірусом.

Провели бесіди « Складні погодні умови». « Про особливості руху на дорогах села у зимовий період» ,» Правила дорожнього руху взимку». « Дотримання ТБ під час ожеледиці.»

Провели бесіди та переглянули відео до Міжнародного дня Дякую та Дня дружніх секретів. Години спілкування « Поділись обіймами».,» Справжній друг», « День Подяки».

Провели класні години за підсумками І семестру» Вчись вчитися».

Переглянули відео « У всіх є права». Дитячий мультфільм ЮНІСЕФ. Поради батькам.

Готуємось до флешмобу до Дня Соборності України.

У Первомайському ліцеї- Протягом тижня у Первомайському ліцеї проведено:Перевірку ведення електронних журналів 1-11 класів;Моніторинг роботи закладу у І семестрі 2023-2024 н.р.”;

▪ Онлайн-заняття арт-студії практичним психологом Андрієнко І.В. за участю відділу освіти та педагогів Первомайської СТГ зустріч за чашкою кави “Ти як?” Ментальне здоров’я вчителя - запорука успіху навчання дітей”;

▪ Педагогічну раду на тему “Підвищення якості освіти через моніторинг учнівської діяльності в закладі. Аналіз звітності за е-журналом” ;

▪ Підведено підсумок роботи по організації освітньої та виховної діяльності з учнями з ООП за І семестр;

▪ Учні 1 класу взяли участь в онлайн курсах з «Мінної безпеки» (класний керівник Бєлік Л.М.)

▪ Учні 10-Б класу пройшли навчальні онлайн-курси з «Мінної небезпеки», які проводить громадська організація «Асоціація Саперів України» за підтримки міжнародної гуманітарної організації Save the Children International in Ukraine і отримали сертифікати (класний керівник Болюк С.М.)

▪ Коваленко Т.А. прослухала вебінар «Сучасний шкільний курс зарубіжної літератури: новизна змісту й методики».

▪ Куріна І.В. прослухала вебінар «Все про НМТ – 2024»

▪ Сікорська І.І. провела в освітньому просторі майстер–класи «Створення ескізу вітража» та «Виготовлення витинанки»

▪ Васильченко Л.В. 11 січня провела батьківські збори у 5-А класі, де розглянули питання адаптації дітей, обговорили результати успішності за І семестр, роботу платформи "Нові Знання", відвідування онлайн уроків, співпрацю з вчителями - предметниками, проходження онлайн курсів з "Мінної небезпеки", роботу освітнього центру "Вулик", дозвілля дітей, та правила техніки безпеки під час канікул і під час навчального процесу. Визначили пріоритети навчання на другий семестр.

Спеціаліст відділу освіти Тетяна Гонтаренко


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь