Звітує відділ освіти
Звіт
про роботу відділу освіти Первомайської селищної ради
1.Участь спеціаліста відділу освіти Тетяни Гонтаренко у робочій нараді при начальнику військової адміністрації.
2.Поточна робота працівників відділу освіти, відпрацювання документації ,яка знаходиться на контролі.
3.Участь спеціаліста з безпеки Наталії Ліщук у заходах для дітей в с.Первомайське.
4.Підготовка до здачі звіту 85-к.
5. Сформовано та здано в ІЦ «Освіта-сервіс» замовлення на отримання документів про освіту для 9, 11 класів.
У Білозірському ЗДО- Старша група. Вихователь – Гогілідзе Олена Миколаївна ,(керівник Соколова Людмила Вікторівна) У січні продовжується освітній процес у дистанційній формі навчання. За період з 8 по 12 січня було проведено згідно навчально-виховної програми: заняття; художня праця; спостереження; українські народні ігри; сюжетно-рольові ігри; театральна діяльність; настільні, рухливі та дидактичні ігри; відповідно до тем тижня проводилися бесіди…
Тиждень був присвячений темі: «Народний фольклор: українська казка ».
тиждень «Народний фольклор: українська казка» - мета: продовжувати знайомити дітей з творами українського фольклору; дати поняття структури казки: зачин і кінцівка; вчити висловлювати своє ставлення до героїв казки, оцінювати їхні вчинки; збагачувати словник мовними засобами виразності; удосконалювати вміння уявляти себе на місці героя казки; виховувати інтерес до казки.
Продовжувати вчити переказувати добре знайомі казки; формувати граматичний лад мовлення у структурі речень; стимулювати вживання речень з однорідними членами; формувати вміння складати казки ( за допомогою вихователя); розвивати творчу активність дітей.
Закріпити знання про правила користування книгою, з яких частин складається книга; познайомити з назвами професій людей, які беруть участь у виготовленні книжок; прищеплювати любов до книги за допомогою загадок, прислів’їв; виховувати бережливе ставлення та бажання лагодити зіпсовані книги.
Закріпити назви геометричних фігур, їх властивості; учити порівнювати геометричні фігури за величиною, кольором, формою; розвивати мовлення, логічне мислення; виховувати посидючість; закріпити знання дітей про об’ємні геометричні фігури, вміння орієнтуватися в просторі; вчити визначати основні частини будівлі, форму будівельного матеріалу, використовуючи як еталон геометричні фігури; вправляти в умінні споруджувати міцні будівлі, з`еднувати дрібні деталі; виховувати інтерес до праці будівельників.
Поглибити знання дітей про розуміння вдячності, розкрити важливість прояву вдячності у стосунках з людьми і самим собою; закріпити знання про вдячність як важливу людську чесноту; розвивати в уміння проявляти вдячність за все; виховувати у дітей необхідність висловлювати слова вдячності щиро у повсякденному житті.
Вчити продумувати зміст своєї роботи, послідовність її виконання та передавати прості рухи фігурок тварин, добирати матеріал відповідно до задуму, доводити розпочату справу до кінця; закріпити вміння вирізувати і акуратно наклеювати зображення, розповідати про свою роботу і роботу інших дітей; розвивати уяву, творчі здібності, самостійність у роботі; виховувати естетичне сприйняття світу, любов до художніх творів.
Продовжувати удосконалювати навички дітей з ліплення, вчити новим прийомам: загострення та закруглення країв, згладжування поверхні виробів, навчити дітей прийомам декорування, сприяти удосконаленню у дітей навичок роботи зі стекою, формувати відчуття форми, скульптурної композиції, розвивати емоційну чутливість, уяву, мислення; виховувати: цікавість до занять, любов до казок.
Батьки отримували необхідну консультативну інформацію: «Спільні домашні досліди й експерименти»; «11 січня – Всесвітній день Дякую».
На заняттях були присутні діти з батьками – 12 дітей.
У Первомайському ЗДО- Вихователь молодшої групи «Барвінок» Кобилінської А.Г.
Робота з дітьми планувалась і здійснювалася відповідно до освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Освітній процес на тиждень заплановано за темою «Домашні улюбленці». Завдання підбирала, враховуючи своєрідність молодшої групи ,так, щоб вони відповідали віковим особливостям дітей. Систематично в мережі Viber надсилала для дошкільнят до спільної групи «Барвінок» відеоматеріали занять, дидактичних ігор, консультацій для батьків.
На дистанційне проведення занять організовано 13 дітей. З них 6 дітей працюють на платформі ZOOM і 7 дітей отримують завдання і працюють на платформі Вайбер.
II тиждень «Домашні улюбленці». Метою тижня було завдання знайомити дітей з домашніми тваринами, закріпити і уточнити знання дітей про свійських тварин та їх дитинчат; знання чим харчуються тварини, активізувати і розширювати словник по темі домашні тварини: отара, табун, пастух; розширити знання дітей про спосіб життя домашніх тварин. Розвивати увагу, мислення. Виховувати бережливе ставлення до тварин , турботу про них.
На протязі тижня проведено заняття:
Ознайомлення з природним довкіллям: «На фермі у бабусі Орисі. Свійські тварини»
Художньо-продуктивна діяльність (ліплення): «Котик»
Логіко-математичний розвиток: « Порівняння множин. Орієнтування у просторі»
Мета: ознайомити дітей з прийомами порівняння множин способом прикладання продовжувати вчити розуміти поняття («стільки - скільки», «порівну», «більше, менше »); учити орієнтуватися у просторі; учити розуміти поняття («біля»,«вперед», «за», «угорі»);»
Конструювання: «Котик Мурчик» (оригамі)
Розвиток мовлення дитини (художня література): «Бесіда «Дякую-чарівне слово» Читання вірша «Дякую»» (До міжнародного дня Дякую)
Розвиток мовлення (Мовленнєве спілкування): «Свійські тварини» (звуковимова, розповідь про тварин)
Здоров’я фізичний розвиток (фізична культура): « Фізкультура з улюбленою іграшкою»
Ознайомлення з соціумом: «Догляд за домашніми улюбленцями. Правила безпеки під час ігор з тваринами»
Художньо-продуктивна діяльність (малювання) «Котик».
Дидактичні ігри «Хто у кого?», «Хто, що їсть?» , «Чемний котик», «Бабуся приїхала», «Котик Мурчик та його родина», «Великий,маленький», «а що схожа герметрична фігура»
Робота з батьками : батькам надавалися загальні онлайн консультації ї: «Сімейні традиції – важливий засіб виховання дитини», «Дитяча жадібність, що з нею робити - підказки для батьків», «Роль домашніх тварин у житті дітей», «Як поводитись з тваринами», «Як залучити дітей до допомоги». Протягом тижня вирішувались індивідуальні бесіди з батьками і дітьми на визначення рівня знань дітей.
Самостійна художня діяльність: «Котик і песик» (оригамі), «Що вміють лічильні палички» ( викладання зображень за зразком).
Вихователь середньої групи - Вернієнко Т .П.
ІІ тиждень «Продукти харчування»
Діти поглибили знання про продукти харчування; ввели в активне мовлення узагальнюючу назву «продукти харчування»; удосконалювали вміння розрізняти корисну їжу та шкідливу; формували вміння розподіляти продукти на групи і називати їх (молочні, м’ясні, хлібобулочні тощо); уточнили й розширили уявлення дітей про основні страви української кухні та продукти для них; ознайомилися з деякими народними ритуалами й звичаями, пов’язані з традиційними стравами, зокрема з хлібом; розвивали увагу, пізнавальний інтерес, пам'ять, зв’язне мовлення; сприяли вихованню у дітей бажання правильно харчуватися та дбайливо відноситися до власного здоров’я.
- Батьки ,як і завжди, були партнерами вихователя, адже активно долучалися до занять, консультацій; у вільний час пропонувалося провести досліди та експерименти, погратися в ігри, коли немає електроенергії; ознайомлення із статевим розвитком дошкільнят, відповідно до вік. (Консультації «Спільні домашні досліди й експерименти», « Ігри з малюками, коли не має світла», «Сімейні традиції – важливий засіб виховання дитини», «Особливості статевого розвитку дітей дошкільного віку». Інформація «Правила поведінки вдома та на вулиці під час воєнного стану»).
- Протягом тижня проведені заняття на теми: «Продукти харчування», Вивчення вірша М. Сингаївського «Гречана каша», «Традиційні наші страви», «Харчування – основа життя» (збагачували словник назвами страв; учили утворювати відносні прикметники (яблучний, манна…). На занятті з логіко – математичного розвитку (математика) діти вчилися порівнювати предмети за товщиною, оперувати поняттями «тонкий», «товстий»; розвивали уміння порівнювати різні групи предметів; удосконалювали уміння лічити предмети ----ХПД аплікація - «Омлет», конструювання «Яблучко», ліплення - «До Катрусі на день народження» (вчилися ліпити частування для ляльок - печиво з пластиліну, прикрашали вироби візерунком ), малювання «Допоможи кухареві».
- Виконуючі дослідницьку діяльність «Досліди зі смаками» діти познайомилися з різними видами смаків, які стосуються не лише харчування.
- Свої знання про їжу і зиму діти закріпили в дидактичних іграх: «Їжа. Продукти харчування», «Корисна чи шкідлива їжа», «Майстер шеф» ,«Звуки зими» Мовленнєва гра «Зима яка?».
- Діти ознайомилися з руханками «Корисні і шкідливі продукти», «Танцююча їжа», « Фруктова перерва», «Казкові фрукти». Переглянули пальчиковий театр «Колосок»
- Батькам було запропоновано читання в родині Наталія Чуб «Казки-вітамінчики» Віолетта Борігард «Принцеса-кухарка» Катерина Галицька, Ольга Черепанова «Книжка-з’їжка».
На протязі тижня 6 дітей працювали у зумі , 4 - у вайбері.
Старша група. Вихователь Голдун Марина Олександрівна.
Другий тиждень був присвячений темі: «Продукти харчування»
*08.01 Платформа ЗУМ та вайберм (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків)
1. Робота у зошиті «Готуємо руку до письма»
2. Дитина у природному довкіллі: Їжа. Продукти харчування
3.Дитина у світі мистецтва (аплікація): «Солодка груша»
4. Консультація «Спільні домашні досліди й експерименти»
*09.01 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )
1. Логіко-математичний розвиток «Геометричні фігури: обємні та площинні(Повторення). Розв’язування виразів»
2. Робота у зошиті «Цікава математика»
3. Підготовка руки до письма: Розв’язування прикладів на додавання
4. Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Яблучко»
5. Дидактична гра «На яку фігуру схожий предмет?»
6. Консультація «Особливості статевого розвитку дітей дошкільного віку»
7. Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Продукти харчування: скільки»
*10.01 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )
1. Розвиток мови «Звук Ш. Буква Шш. Буква Ї»
2. Робота у зошиті «Мовленнєве спілкування»
3. Мовлення дитини (художня література):Слухання казки Братів Грімм «Горщик каші»
4. Дитина у світі мистецтва (ліплення): «Вареники»
5. Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Кошик бабусі Медуниці»
6. Дидактична гра «Корисно чи шкідливо?»
7. Консультація «Ігри з малюками, коли не має світла»
11.01 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )
1. Логіко-математичний розвиток «Лічба хаотично розташованих предметів. Пряма, відрізок(повторення пройденого). Розв’язування виразів і задач»
2. Робота у зошиті «Цікава математика»
3. Особистість дитини (фізична культура):«Подорож до Антарктики»
4. Дидактична гра «Голосний чи приголосний?»
5. Робота з батьками:
Інформація «Правила поведінки вдома та на вулиці під час воєнного стану»
*12.01 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )
1. Робота у зошиті «Готуємо руку до письма»
2. Робота з батьками:
Консультація «Сімейні традиції – важливий засіб виховання дитини»
3. Дитина в соціумі: «Корисне та традиційне харчування»
4. Дитина у світі мистецтва (малювання): «Збережемо вітаміни»
У Білозірському ліцеї- І.Поточна робота педагогичного колективу:
1.Робота з календарно -тематичного планування навчальних занять на ІІ семестр(створення/коригування календарно-тематичних планів)
2.Піготовка графіків проведення контрольних,лабораторних,практичних робіт,робіт з розвитку мовлення(з навчальних предметів(вчителі),загального по ліцею(ЗДНВР)
3.Робота з електронними журналами
4Дистанційна робота педколективу за індивідуально складеними планами роботи1
5 Робота команди психолого-педагогічного супроводу щодо корекції індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітнімипотребами(ІПР на учнів з особливими потребами)
II.Адміністративний контроль:
1. Перевірка е-журналів 1-7 класів ( об’єктивність оцінювання знань учнів, поточний, тематичний і підсумковий контролі навчальних досягнень учнів.)
2)Накази про підсумки адміністративного контролю:
«Про підсумки освітнього процесу за І семестр 2023-
2024 н.р.»
«Про результати перевірки стану ведення журналів
1-11 класів у першому семестрі 2023/2024 навчального
року»
«Про результати роботи класних керівників 1-11 класів
за І семестр 2023/2024 навчального року
3.)Визначення рейтингу класів та результативності з
виховної роботи за І семестр 2023/2024 н.р
IІІ.Методична робота,підвищення професійного рівня:
-Самоосвітня робота вчителів
-Робота з інтернет- ресурсами
- Складання й коригування планів роботи МО на ІІ семестр(Керівники МО)
-Засідання методичного об’єднання вчителів природничо -математичного циклу. Оформлення протоколів засідань МО (кер Чепеленко Л.Б)
-Засідання МО початкових класів «Інноваційні технології у освітній діяльності.Практичне заняття «Інструменти для зворотньогозв’язку під час дистанційного навчання ».(кер.Фролова Н.Є)
-Проходження курсової підготовки МОІППО
-Опрацювання законодавчих та нормативно-правових документів з питань освіти
-Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо впровадження патріотичного виховання(Павлова В.,класні керівники,класоводи)
-Засідання атестаційної комісії:
1. Розгляд документів педагогічних працівників, які атестуються,встановлення дотримання вимог Положення проатестацію педагогічних працівників.
-Нарада. Коригування річного плану роботи закладу.
-Уточнення перспективного графіку атестації вчителів
IV.Робота з учнями,з батьками:
1Проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності під час зимових канікул(1-11 класи,класоводи,кл.керівники)
2.Ознайомлення батьків з інструктажами
3.Проведення онлайн-консультацій для учнів,які іх потребують
У Киселівському ліцеї – Освітня діяльність здійснюється у дистанційній формі відповідно до навчальних програм, які забезпечують виконання інваріантної та варіативної складової навчального плану ліцею.
Германович А.Ф. провела онлайн - бесіди з батьками за підсумками першого семестру, про організацію навчальної діяльності у ІІ семестрі, про відповідальність за відвідування уроків учнями.
Германович А.Ф. та Цапик О.І. для учнів 5 та 8 класів провели інструктажі з безпеки життєдіяльності “Безпека дітей під час війни”, “Правила вуличного руху у зимовий період (мокрий сніг, ожеледиця)” та “Обережно – бурульки”.
Швець Н.Л. з учнями 7 класу брали участь конкурсах від проєкту «На Урок»:
- Всеукраїнський конкурс «Зимові свята в традиціях нашого народу» (диплом І ступеня - Костирко Є., Невідомський І., диплом ІІ ступеня - Сімора А., диплом ІІІ ступеня - Вангеласт Є., сертифікат учасника - Могила І.);
- Всеукраїнський конкурс «Життя домашніх тварин» - сертифікат (Могила І.);
- Всеукраїнський конкурс «Яскрава Антарктида» - сертифікат (Могила І.);
- Всеукраїнський конкурс «Як це працює: телебачення» - сертифікат (Костирко Є., Кляуз І.).
Швець Н.Л. зареєструвала учнів для участі в зимовій олімпіаді, яка розпочнеться з 16.01.2024 р.
Соціальний педагог Швець Н.Л. разом із начальником відділу ССД Первомайської СТГ Холявко І. провели обстеження житлово-побутових умов сім’ї, яка опинилася в скрутному становищі, надали відповідні рекомендації.
Також проводяться консультації соціальної допомоги для багатодітних сімей.
11 січня Попова Н.Г. взяла участь у тренінгу«Ефективні цифрові інструменти в надолуженні знань (рідна мова і соціально-емоційне навчання) і психологічній підтримці учнів початкових класів» в рамках Проєкту "Цифрові пристрої для подолання відставання у навчанні, соціально-емоційного розвитку та оцінки стану психічного здоров'я для найбільш вразливих 35000 дітей у сільській місцевості", що реалізується ГО "Українська посмішка" та ГО "100% життя" за підтримки Гуманітарного фонду для України.
У Новомиколаївському ліцеї- Працюємо згідно плану роботи та розкладу уроків.
Провели педагогічну раду. Корегували план роботи на ІІ семестр. Працювали зі шкільною документацією. Видали накази за результатами І семестру. Контроль за веденням журналу НЗ ,оновлення даних в Курсі .Школа. Надавали індивідуальні консультації батькам та учням.
Отримали та видали підручники учням 5 - 6 класів.
Взяли участь у онлайн зустрічі педагогічної арт - студії Первомайського ліцею 10.01.2024 р.
Провели інструктажі зі здобувачами освіти « Про дотримання обмежень задля запобігання поширенню ГРВІ, СОNID,спричиненої короновірусом.
Провели бесіди « Складні погодні умови». « Про особливості руху на дорогах села у зимовий період» ,» Правила дорожнього руху взимку». « Дотримання ТБ під час ожеледиці.»
Провели бесіди та переглянули відео до Міжнародного дня Дякую та Дня дружніх секретів. Години спілкування « Поділись обіймами».,» Справжній друг», « День Подяки».
Провели класні години за підсумками І семестру» Вчись вчитися».
Переглянули відео « У всіх є права». Дитячий мультфільм ЮНІСЕФ. Поради батькам.
Готуємось до флешмобу до Дня Соборності України.
У Первомайському ліцеї- Протягом тижня у Первомайському ліцеї проведено:Перевірку ведення електронних журналів 1-11 класів;Моніторинг роботи закладу у І семестрі 2023-2024 н.р.”;
Онлайн-заняття арт-студії практичним психологом Андрієнко І.В. за участю відділу освіти та педагогів Первомайської СТГ зустріч за чашкою кави “Ти як?” Ментальне здоров’я вчителя - запорука успіху навчання дітей”;
Педагогічну раду на тему “Підвищення якості освіти через моніторинг учнівської діяльності в закладі. Аналіз звітності за е-журналом” ;
Підведено підсумок роботи по організації освітньої та виховної діяльності з учнями з ООП за І семестр;
Учні 1 класу взяли участь в онлайн курсах з «Мінної безпеки» (класний керівник Бєлік Л.М.)
Учні 10-Б класу пройшли навчальні онлайн-курси з «Мінної небезпеки», які проводить громадська організація «Асоціація Саперів України» за підтримки міжнародної гуманітарної організації Save the Children International in Ukraine і отримали сертифікати (класний керівник Болюк С.М.)
Коваленко Т.А. прослухала вебінар «Сучасний шкільний курс зарубіжної літератури: новизна змісту й методики».
Куріна І.В. прослухала вебінар «Все про НМТ – 2024»
Сікорська І.І. провела в освітньому просторі майстер–класи «Створення ескізу вітража» та «Виготовлення витинанки»
Васильченко Л.В. 11 січня провела батьківські збори у 5-А класі, де розглянули питання адаптації дітей, обговорили результати успішності за І семестр, роботу платформи "Нові Знання", відвідування онлайн уроків, співпрацю з вчителями - предметниками, проходження онлайн курсів з "Мінної небезпеки", роботу освітнього центру "Вулик", дозвілля дітей, та правила техніки безпеки під час канікул і під час навчального процесу. Визначили пріоритети навчання на другий семестр.
Спеціаліст відділу освіти Тетяна Гонтаренко