Звітує відділ освіти
Звіт
про роботу відділу освіти Первомайської селищної ради
1.Участь начальника відділу освіти Ірини Лукашевич у робочій нараді при начальнику військової адміністрації.
2.Поточна робота працівників відділу освіти, відпрацювання документації ,яка знаходиться на контролі.
3.Виїздний прийом громадян начальником відділу освіти І.Лукашевич
4.Участь спеціаліста з безпеки Наталії Ліщук у заходах для дітей в с.Первомайське.
5.Отримання та видача підручників для закладів загальної середньої освіти.
6.Підготовка до здачі звіту 85-к.
У Білозірському ЗДО- Старша група. Вихователь – Гогілідзе Олена Миколаївна ,(керівник Соколова Людмила Вікторівна) У січні продовжується освітній процес у дистанційній формі навчання. За період з 1 по 5 січня було проведено згідно навчально-виховної програми: заняття; художня праця; спостереження; українські народні ігри; сюжетно-рольові ігри; театральна діяльність; настільні, рухливі та дидактичні ігри; відповідно до тем тижня проводилися бесіди…
Тиждень був присвячений темі: «Новорічний казковий час».
тиждень «Новорічний казковий час» - мета: формувати шанобливе ставлення до українського краю, українського народу, його традицій, зокрема розглянути поняття гостинності, святкування Новорічних свят, атрибутику; спонукати до участі у відзначенні свят — розповідати вірші, співати пісні, водити хоровод та ін.; розвивати емоційне мовленнєве спілкування, інтерес до свят; збагачувати словниковий запас; викликати радість від святкування Новорічних свят; виховувати доброту та дружелюбність у ставленні до інших людей.
Поглиблювати і розширювати знання дітей про пору року зиму; закріпити назви зимових місяців; розвивати уміння використовувати у мовленні прийменників «перед, після, між»; послідовно називати зимові місяці, їх ознаки.
Навчати вимірювати довжину предмета за допомогою умовної мірки; тренувати лічбу в межах семи; учити орієнтуватись у просторі й використовувати в мовленні слова на позначення напрямку; учити видозмінювати фігуру додаванням лічильних паличок; розвивати вміння сприймати завдання дорослого та розуміти його; виховувати працьовитість.
Вчити дітей розуміти зміст твору, пов’язувати нові знання з власним досвідом, відповідати на запитання за змістом твору; стимулювати відповіді-міркування на поставлені запитання; збагачувати словниковий запас словами — прикметниками, ознаками зими; розвивати мовлення, уяву, фантазію, мислення; викликати любов до зими, до природи.
Вчити дітей розміщувати на горизонтальній основі візерунок, передаючи її природні особливості за допомогою пластиліну; вправляти в умінні користуватись такими прийомами ліплення, як відщипування, розкочування, приплющування; розвивати дрібну моторику м’язів рук, пам'ять, увагу, мислення, фантазію; виховувати самостійність у художньому пошуку і при втіленні задумів, охайність у роботі.
Вчити конструювати об’ємну ялинку методом орігамі; розвивати моторику рук; удосконалювати моторику рук, естетичний смак, уміння діяти за інструкцією; виховувати любов до природи.
Продовжувати знайомити дітей з собакою-рятувальником Патроном; закріпити правила безпеки під час війни; продемонструвати наочно, яку небезпеку несуть боєприпаси, що не детонували; виховувати бережливе ставлення до життя.
Батьки отримували необхідну консультативну інформацію: «Як малювання допомагає дітям боротися зі стресом»; «Як створити та зберігати сімейні традиції».
На заняттях були присутні діти з батьками – 12 дітей.
У Первомайському ЗДО- Молодша група. Вихователь Кобилінська А.Г.
Робота з дітьми планувалась і здійснювалася відповідно до освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Освітній процес на тиждень заплановано за темою «Новорічний казковий час». Завдання підбирала, враховуючи своєрідність молодшої групи ,так, щоб вони відповідали віковим особливостям дітей. Систематично в мережі Viber надсилала для дошкільнят до спільної групи «Барвінок » відеоматеріали занять, дидактичних ігор ,консультацій для батьків.
На дистанційне проведення занять організовано 13 дітей. З них 6 дітей працюють на платформі ZOOM і 7 дітей отримують завдання і працюють на платформі Вайбер.
I тиждень «Новорічний казковий час» - формували знання про Новорічне свято, його атрибути та традиції; поповнювали словниковий запас; сприяли збереженню та наслідуванню українських традицій.
Ознайомлення з природним довкіллям: «Прийшла зима».
Художньо-продуктивна діяльність (аплікація): «Прикрасимо рукавичку».
Логіко-математичний розвиток: :«Порівняння предметів. Орієнтування у просторі»
(Мета: ознайомити дітей з поняттям «товщина предметів»; учити порівнювати предмети, однакові й різні завтовшки, по величині).
Конструювання: «Гірлянда для ялинки».
Розвиток мовлення дитини (художня література): Слухання вірша М. Баліцької «Зимова колисанка»
Розвиток мовлення (Мовленнєве спілкування): «Свято ялинки».
Здоров’я з фізичного розвитку (фізична культура): «Весела зимова ранкова гімнастика».
Ознайомлення з соціумом: «Свята у родині».
Художньо-продуктивна діяльність (малювання) «У пухнасте біле пір’я одягнулася Зима».
Батькам надавалися консультації «Зимові ігри та забави на свіжому повітрі», «Чому читання вголос дивовижно впливає на дітей?», «Сім порад для батьків, як підтримати дитину під час війни», «Як заспокоїти істерику дітей».
Самостійна художня діяльність : «Новорічна іграшка»: спонукала дітей до самостійної діяльності, пошук можливих варіантів; створення умов для самонавчання дітей та розвитку моторики рук, креативного мислення.
Середня група. Вихователь Вернієнко Т.П.
Дистанційне навчання дошкільників здійснюється відповідно нормативних документів, розкладу занять, віку дітей та тематичних тижнів
І тиждень «Казковий час!»
Дошкільники поглиблювали знання про зиму, ознаки зимової пори; діти продовжили ознайомлення із традиціями святкування Нового року та Водохреща в Україні, знайомилися із атрибутами свят, формували знання про прикрашання ялинки та навчалися виготовляти святкові прикраси.
- Батькам надавалися консультації «Зимові ігри та забави на свіжому повітрі», «Чому читання вголос дивовижно впливає на дітей?», «Сім порад для батьків, як підтримати дитину під час війни», Порада «Навчаємо самостійності».
- Проведено заняття на теми: «Як ми провели вихідні дні», слухання поезії Лесі Українки «Мамо, іде вже зима..», «Зимова пригода», «Свято Водохреща».
На занятті з логіко - математичного розвитку вчилися розрізняти предмети за товщиною; закріпили кількісну і порядкову лічбу в межах п’яти; порівнювали групи предметів за кількістю (більше, менше, стільки ж).
-ХПД: аплікація (нетрадиційні методи) «Зимове деревце», конструювання - «Ялинка», ліплення- «Дракончик», малювання - «Вода - джерело життя».
- Експериментально-дослідницька діяльність: Чому взимку холодно?
- Під час переглядання відео «Казка нас всьому навчить» вчилися зосереджувати увагу на небезпеці, що криється в предметах домашнього вжитку, які завдають шкоди здоров'ю та життю дитини.
Свої знання про зиму і зимові розваги діти закріплювали в дидактичних іграх: «Упізнай казку», «Коли це буває?», «Де зимові свята?», «Зимові розваги: так чи ні?»Розвага «Пригоди у зимовому лісі» (лялькова вистава).
На протязі тижня 6 дітей працювали в Зумі ,4 дітей - у Вайбері.
Старша група. Вихователь Голдун Марина Олександрівна.
Перший тиждень був присвячений темі: «Новорічний казковий час»
*01.01 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )
1. Дитина у природному довкіллі: «Святкування Нового року»
2. Дитина у світі мистецтва (аплікація): «Новорічний годинник»
3. Пошуково-дослідницька діяльність: Сніг чи лід?
4. Рухлива гра «Сніжки»
5. Консультація «Зимові ігри та забави на свіжому повітрі»
*02.01 Платформа ЗУМ та вайбер (ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )
1. Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): Вимірювання предметів
2. Підготовка руки до письма: Домалюй та розмалюй
3. Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Ялинка» (оригамі)
4. Консультація «Чому читання вголос дивовижно впливає на дітей?»
5. Робота у гошиті «Готуємо руку до письма»
*03.01 Платформа ЗУМ та вайбер(ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )
1. Розвиток мови «Буква Я». «Звук Ж. Буква Ж»
2. Робота у зошиті «Мовленнєве спілкування»
3. Мовлення дитини (художня література): Слухання оповідання В. Сухомлинського «Хлопчик та сніжинка»
4. Дитина у світі мистецтва (ліплення): «Кришталева сніжинка»
5. Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Пес Патрон. Правила поводження на замінованих територіях»
6. Дидактична гра «Зимові місяці»
7. Консультація «Сім порад для батьків, як підтримати дитину під час війни»
*04.01 Платформа ЗУМ та вайбер(ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )
1. Мовлення дитини: «Така різна зима»
2. Підготовка руки до письма: «Зимова пригода»
3. Робота з батьками: Консультація «Як вчити вірші з дитиною»
4. Логіко-математичний розвиток «Площинні фігури. Лічба хаотично розташованих предметів. Повторення вивченого»
5. Робота у зошиті «Цікава математика»
*05.01 Платформа ЗУМ та вайбер(ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )
1. Розвиток мови . Закріплення вивченого матеріалу.
2. Робота у зошиті «Мовленнєве спілкування»
3. Дитина у соціумі: «Водохреща»
4. Дитина в світі мистецтва (малювання): «Зоряне небо» (нетрадиційне)
5. Спостереження: За ялинкою взимку
6. Консультація «Навчаємо самостійності».
У Білозірському ліцеї- І.Поточна робота педагогичного колективу:
1.Робота з календарно -тематичного планування навчальних занять на ІІ семестр
2.Піготовка графіків проведення контрольних,лабораторних,практичних робіт,робіт з розвитку мовлення(з навчальних предметів(вчителі),загального по ліцею(ЗДНВР)
3.Розрахунок К якості освіти з навчальних предметів по класах(вчителі- предметники),загального- по ліцею(ЗДНВР)
4Підготовка звітів про рух та успішність учнів у класних колективах(класоводи,класні керівники)
5.Робота з електронними журналами
6.Підготовка ІПР ,моніторигу з інклюзивного навчання
7Дистанційна робота педколективу за індивідуально складеними планами роботи
II.Адміністративний контроль:
1Контроль ведення документації
2.Контроль виконання програм та якості освіти за І семестр(наказ)
2.Контроль проведення роботи з безпеки життєдіяльності під час канікул
4.Проведення наради по підсумках навчально-виховного процесу за І семестр
IІІ.Методична робота,підвищення професійного рівня:
-Самоосвітня робота вчителів
-Робота з інтернет-джерелами(підбір додаткових
матеріалів: інформація, відео,аудіо-) для використання на уроках.
-Проведення засідання МОвчителів художньо-естетичного циклу та трудового навчання(Кирпиченко Л.М)
-Проведення засідання команди психолого -педагогічного супроводу з інклюзивного навчання
- Складання й коригування планів роботи МО на ІІ семестр(Керівники МО)
-Підготовка матеріалів до проведення вебінару по темі: «Візуалізація в НУШ:як зробити навчання цікавим і ефективним.»(Фролова Н.Є)
Участь у тренінгу «Дистанційне та змішане навчання»
(Костогриз Г.М)
IV.Робота з учнями,з батьками:
1Проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності під час зимових канікул(1-11 класи,класоводи,кл.керівники)
2.Ознайомлення батьків з інструктажами
3.Проведення онлайн-консультацій з математики для учнів-5-6 класів(Буйбарова Г.М)
V.Робота з документацією(адміністрація)
Підготовка звітної інформації,табелю обліку роботи вчителів та техперсоналу
У Киселівському ліцеї – Цього тижня здобувачі освіти відпочивали на канікулах, а вчителі вирішували організаційні питання, працювали з документами, готувалися до початку ІІ семестру. Педагогічні працівники переглядали план роботи ліцею, складали календарно — тематичне планування на ІІ семестр.
05 січня було проведено нараду педагогічних працівників, де розглядалися питання організованого початку ІІ семестру, підведено підсумки І семестру.
Розпочато роботу щодо оцифрування трудових книжок.
У Первомайському ліцеї - Протягом тижня у Первомайському ліцеї проведено:
Сформовано замовлення на отримання документів про освіту для 9, 11 класів.
Виконано моніторинг роботи закладу у І семестрі 2023-2024 н.р.
Проведено засідання команд супроводу учнів з ООП у режимі онлайн.
2 січня відбулась перша зустріч нашої "Художньої майстерки" на яку були запрошені всі бажаючі, хто любить малювати. Створювати неймовірні вітражі з Драконами допомагала наш вчитель образотворчого мистецтва, талановита людина Сікорська І.І.. Цікавою, захоплюючою та неймовірно яскравою була зустріч, а Дракончики були дуже гарні
3 січня в рамках проєкту UActive командою "Енергія нації" було проведено ще один захід майстер-клас з навчання гри в шахи. Наш тренер Кулакевич Олександр, учень 10-А класу, згуртував навколо себе всіх тих, хто любить шахи та має бажання покращити свої результати.
Васильченко Л.В. знаючи, як важливо у наш час піклуватися про безпеку дітей, які повернулися до своїх домівок, запропонувала учням 5-А класу на зимових канікулах пройти онлайн курси "Мінна небезпека віком 6-11 років. Дипломи уже отримали чотири учні!
Болюк С.М. пройшла курси на українській студії онлайн-освіти "EdEra" «Лайфхаки з української мови» — перший онлайн-курс, який отримав гриф Міністерства освіти і науки України для використання в закладах освіти.
Спеціаліст відділу освіти Тетяна Гонтаренко