Звітує відділ освіти
Звіт
про роботу відділу освіти Первомайської селищної ради
1.Участь начальника відділу освіти Ірини Лукашевич у робочій нараді при начальнику військової адміністрації.
2.Поточна робота працівників відділу освіти, відпрацювання документації ,яка знаходиться на контролі.
3.Виїздний прийом громадян начальником відділу освіти І.Лукашевич
4.Участь спеціаліста з безпеки Наталії Ліщук у заходах для дітей в с.Новоселівка, с.Квітневе , с.Партизанське, с.Засілля.
5.Участь начальника відділу освіти Ірини Лукашевич у онлайн-нараді з головою Миколаївської обласної військової адміністрації Віталієм Кімом.
6.Участь спеціаліста Тетяни Гонтаренко у онлайн-нараді на базі МОІППО.
7. Начальник відділу освіти Ірина Лукашевич та спеціаліст Тетяна Гонтаренко взяли участь в онлайн -семінарі вчителів фізичної культури на базі Первомайського ліцею.
У Білозірському ЗДО- за період з 13 по 17 листопада
Старша група. Вихователь – Гогілідзе Олена Миколаївна
У листопаді продовжується освітній процес у дистанційній формі навчання. За період з 13 по 17 листопада було проведено згідно навчально-виховної програми: заняття; художня праця; спостереження; українські народні ігри; сюжетно-рольові ігри; театральна діяльність; настільні, рухливі та дидактичні ігри; відповідно до тем тижня проводилися бесіди…
Тиждень був присвячений темі: «Я, моя сім`я та друзі».
ІІІ тиждень «Я, моя сім`я та друзі» - мета: закріплювати знання дітей про сім'ю та її членів, про те, що в родині всі люблять одне одного, піклуються одне про одного і допомагають одне одному; розвивати почуття гордості за сім'ю; формувати бажання вивчати історію свого роду, його традиції; виховувати любов та повагу до членів своєї родини. Вчити дітей уважно слухати зміст вірша, відповідати на запитання, заучувати вірш на пам'ять; збагачувати словниковий запас дітей; формувати уявлення про потреби сім’ї; збагачувати знання дітей про родинні стосунки, обов’язки; поповнювати активний словниковий запас іменниками, прикметниками, синонімами, зменшено-пестливими словами; розвивати мовлення, мислення; виховувати почуття любові, чуйності й поваги до рідних; розвивати пам'ять, мислення, увагу, дикцію. Учити дітей розрізняти і називати об’ємні геометричні фігури – куб, куля, піраміда, конус, циліндр; вчити співвідносити сенсорні еталони з предметами навколишнього світу; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, класифікувати предмети за формою; виховувати уважність. Учити дітей малювати долонями (відбитки), домальовувати деталі; розвивати любов до нетрадиційного мистецтва, естетичний смак та бачення; виховувати любов до творчості, до родини; залучати до творчості родини вихованців; учити обводити контур руки, вирізати та наклеювати деталі; розвивати творчість, образне мислення, увагу, пам'ять; виховувати любов та взаєморозуміння у сім’ї.
Батьки отримували необхідну консультативну інформацію: «Умови успішного виховання дітей у родині»; фотоконкурс «Я удома помічник!».
Проводилися зустрічі з дітьми та батьками в кімнаті спілкування.
Продовжується благоустрій на територій закладу.
На заняттях були присутні діти з батьками – 12 дітей.
У Первомайському ЗДО- Робота з дітьми планувалась і здійснювалася відповідно до освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Освітній процес на тиждень заплановано за темою «На чому люди їздять». Завдання і мета навчального процесу підбирала, враховуючи вікові особливості дітей молодшої групи. Систематично в мережі Viber надсилала для дошкільнят і батьків до спільної групи «Барвінок» відеоматеріали занять, дидактичні ігори, консультації для батьків.
На протязі тижня діти отримали знання про вантажний та пасажирський транспорт, його призначення (вантажівки перевозять вантаж, автобуси - людей); вчилися називати і розрізняти деталі машин (кермо, колеса, дверцята, кабіна); ознайомились з простими правилами дорожнього руху, світлофором, виконали аплікацію «Світлофор», на занятті з малювання малювали «Дорогу для автомобілів»,співвідносячи колір автомобіля і колір дороги . Метою занять було: розвивати зв’язне мовлення, увагу, мислення, пам’ять; виховувати інтерес до різних видів транспорту; учити дітей описувати машину за допомогою запитань вихователя; формувати вміння розрізняти машини за зовнішнім виглядом і називати їх та їхні основні частини; розвивати зв’язне мовлення, увагу, спостережливість; збагачувати словник дітей словами: кузов, кабіна, вантажна, легкова, трамвай, машина, колеса, кермо, вікна, автобус; активізувати мовлення; виховувати інтерес до навколишнього, дбайливе ставлення до іграшок. На дистанційне проведення занять організовано 13 дітей. З них 6 дітей працюють на платформі ZOOM і 7дітей отримують завдання і працюють на платформі Вайбер. Щоденно батькам надавались групові та індивідуальні консультації.
З метою підвищення кваліфікації прийняла участь в Сертифікованій конференції (3-4 заняття) «Психолого-педагогічна підтримка дітей, батьків та педагогів в умовах надзвичайної ситуації» для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти Миколаївського регіону.
Вихователь середньої групи Вернієнко Т. П.
ІІІ тиждень «Я, моя сім’я та друзі».
Ідея тижня – збереження сімейних цінностей, адже родина – це уособлення любові, радості, турботи і різних емоцій. Для того, щоб малята краще розібралися з поняттями «сім’я» та «родина», розширили свої знання про родинні відносини та сформували правила поведінки.
· Провели день Доброти, систематизували уявлення про добро, добрі вчинки, поповнили словниковий запас словами ввічливості.
· Переглянули мультфільм «Добро дарує крила». Виготовляли «Долоньки Добра». Під час СХД діти намалювали дерево Доброти. Експериментували чи однакові листочки?»
· Діти ознайомилися з поняттям «висота предметів», порівнювали предмети заввишки, позначаючи результати порівняння словами («вищий», «нижчий», «рівні»(однакові заввишки); вчилися розрізняти й називати частини доби (день-ніч, ранок – вечір)
· Конструювали з паперу книжечку; прикрашали шаблон скатертини; удосконалюючи уміння малювати квіти техніками тичок і мазками, орієнтувалися на аркуші паперу (посередині, по кутках); ліпили портрет сім’ї .
· Провели фотоконкурс «Я удома помічник!» метою якого було долучити батьків до співпраці, залучати малят до виконання домашніх обов’язків.
· Ознайомилися з оповіданням В. Сухомлинського «Сьома дочка» та віршем Н. Чемерис «Що ж таке сім’я?» .
· 5 вихованців середньої групи прийняли участь в олімпіаді «Всезнайка» та отримали дипломи .
Продовжується співпраця з батьками:
- Консультація « Умови успішного виховання дітей у родині»;
- Порада «Сімейні спортивні ігри»;
- Рекомендації «Фізичне виховання дітей дошкільного віку», індивідуальні бесіди , щодо впливу сімейного виховання на дитину; залучення до рухливих ігор усією родиною.
Із 11 дітей - 8 дітей навчаються - ZOOM і 3 – VIBER.
Прийняла участь ( 3-4 заняття ) у сертифікованому заході «Психолого-педагогічна підтримка дітей батьків та педагогів в умовах надзвичайної ситуації» для пед .працівників закладів дошкільної освіти Миколаївського регіону.
Вихователь старшої групи Голдун М.О.
Третій тиждень був присвячений темі: ««Я, моя сім’я та друзі»»
*13.11 Платформа ЗУМ та вайбер
(ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )
1. Дитина у світі мистецтва (аплікація) «Родинне дерево»
2. Консультація для батьків «Що не можна забороняти дитині»
3. Робота у зошиті з інтенсивного розвитку дітей «Готуємо руку до письма»
4. Дидактична гра «Моя родина»
5. Підготовка методичних матеріалів до занять.
*14.11 Платформа ЗУМ та вайбер
(ЗУМ 5 дітей, 5 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків)
1.Логіко-математичний розвиток «Знаки «більше», «меньше», «дорівнює».
«Багатокутники. П’ятикутник ».
2. Дидактична гра «Моя сім’я »
3. Математичний диктант «Геометричні фігури»
4. Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання).
Геометричні фігури(з пластиліну та зубочисток)
5. Робота у зошиті з інтенсивного розвитку дітей «Цікава математика»
6. Геометричні фігури (з пластиліну та зубочисток)
*15.11 Платформа ЗУМ та вайбер
(ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )
1. Мовлення дитини (художня література). Заучування вірша «Сім’я» Варвари Гринько
2. Дитина у світі мистецтва (ліплення). «Пірамідка для братика, сестрички»
3. Робота у зошиті з інтенсивного розвитку дітей «Готуємо руку до письма»
4. Консультація для батьків «Які фрази варто викреслити в розмові з дітьми»
*16.11 Платформа ЗУМ та вайбер
(ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )
1. Логіко-математичний розвиток «Числа другого десятка(11-15). Кількість і лічба у межах 15»
2. Особистість дитини (фізична культура)
3. Дидактична гра «Хто перший»
4. Робота у зошиті з інтенсивного розвитку дітей «Цікава математика»
*17.11 Платформа ЗУМ та вайбер
(ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )
1. Розвиток мови. Тема «Звук К. Буква К»
2. Робота у зошиті з інтенсивного розвитку дітей «Мовленнєве спілкування»
3. Дитина в соціумі «Сім’я. Родина. Україна»
4. Дитина у світі мистецтва (малювання)
«Моя родина (долонями)».
На протязі тижня:
· долучилися до акції «Смілива гривня» (збір монет для потреб сил оборони);
· вихованці середньої групи прийняли участь в Всеукраїнському конкурсі «ВСЕзнайлики» та отримали дипломи;
· Педагогічні працівники прийняли участь ( 3-4 заняття ) у сертифікованому заході «Психолого-педагогічна підтримка дітей батьків та педагогів в умовах надзвичайної ситуації» для пед .працівників закладів дошкільної освіти Миколаївського регіону.
Старша група. Вихователь Голдун Марина Олександрівна.
Третій тиждень був присвячений темі: ««Я, моя сім’я та друзі»»
*13.11 Платформа ЗУМ та вайбер(ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )
1. Дитина у світі мистецтва (аплікація) «Родинне дерево»
2. Консультація для батьків «Що не можна забороняти дитині»
3. Робота у зошиті з інтенсивного розвитку дітей «Готуємо руку до письма»
4. Дидактична гра «Моя родина»
5. Підготовка методичних матеріалів до занять.
*14.11 Платформа ЗУМ та вайбер(ЗУМ 5 дітей, 5 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )
1. Логіко-математичний розвиток «Знаки «більше», «меньше», «дорівнює».
«Багатокутники. П’ятикутник ».
2. Дидактична гра «Моя сім’я »
3. Математичний диктант «Геометричні фігури»
4. Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання).
Геометричні фігури(з пластиліну та зубочисток)
5. Робота у зошиті з інтенсивного розвитку дітей «Цікава математика»
6. Геометричні фігури (з пластиліну та зубочисток)
*15.11 Платформа ЗУМ та вайбер(ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )
1. Мовлення дитини (художня література). Заучування вірша «Сім’я» Варвари Гринько
2. Дитина у світі мистецтва (ліплення). «Пірамідка для братика, сестрички»
3. Робота у зошиті з інтенсивного розвитку дітей «Готуємо руку до письма»
4. Консультація для батьків «Які фрази варто викреслити в розмові з дітьми»
16.11 Платформа ЗУМ та вайбер(ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )
1. Логіко-математичний розвиток «Числа другого десятка(11-15). Кількість і лічба у межах 15»
2. Особистість дитини (фізична культура)
3. Дидактична гра «Хто перший»
4. Робота у зошиті з інтенсивного розвитку дітей «Цікава математика»
17.11 Платформа ЗУМ та вайбер(ЗУМ 4 дітей, 4 батьків; вайбер 10 дітей, 10 батьків )
1. Розвиток мови. Тема «Звук К. Буква К»
2. Робота у зошиті з інтенсивного розвитку дітей «Мовленнєве спілкування»
3. Дитина в соціумі «Сім’я. Родина. Україна»
4. Дитина у світі мистецтва (малювання)
«Моя родина (долонями)»
У Новоселівській початковій школі- Нарада при директору «Планування роботи на тиждень»
Виховна година »Добро починається з тебе.»
Фотоквест» Творімо добро на планеті Земля.»
Вікторина «Доброта врятує світ.»
Бесіда «Про вогонь нам треба знати: з ним не можна жартувати.»
Дидактична гра «Вогонь-друг,вогонь-ворог.»
Дидактична гра «Добро-зло.»
Диспут «Здорова дитина- щаслива родина.
Перегляд відеоролика»Корисні звички на кожен день.»
Рухлива гра «Їстівне-неїстівне.»
Відеопрезентація «Міжнародний день толерантності.»
Акція «Обійми мене.»
Експрес-тест»Чи уважний ти до оточуючих?»
Тренінг «Всі різні-всі рівні.»
Підведення підсумків за тиждень безпеки
Рухлива гра «Світлофор.»
Перегляд мультфільму «Азбука безпеки на дорозі тітоньки Сови.»
Проходження тесту на Всеосвіті зі знання ПДР
У Новомиколаївському ЗДО «Дзвіночок»- Тема тижня: « Одягни нашу Катрусю»
На цьому тижні діти навчилися викладати та наклеювати аплікації з осіннього листя. Чергуючи окремі візерунки, вміння охайно працювати з клеєм, правильно намазувати готові деталі, чергувати окремі елементи візерунка, розвивали творчість, чуття ритму, смак, вчилися самостійно створювати візерунки для сукні. Використовували знайомі елементи, використовуючи прийоми декоративного малювання ( лінії, мазки, крапки, овал, кільця), вміння ним милуватися.
Збагатили свої знання про предмети одягу для різних сезонів, сприяли засвоєнню правил носіння та зберігання одягу та взуття, жіночого, чоловічого, дорослого, дитячого. Вчилися розвивати мислення , пам’ять, допитливість, спостереження, виховували бажання бути охайними, мати привабливий зовнішній вигляд. Розширили знання з розвитку мовлення про предмети одягу, матеріал з якого шиють одяг, вміння складати розповіді- описи за зразком вихователя, вміння вживати узагальнюючи слова «одяг», знання про цілісність кожної речі. Розширили словниковий запас слів дітей з теми «одяг», «взуття», вміння розуміти етимологічні слова, відношення різних частин мови в єдиному саматичному колі: одяг одягають, взуття взувають, шарф зав’язують. Вивчили вірша Т. Коломієць « Чобітки», вчилися розуміти зміст вірша та відповідати на запитання за змістом, розвивали інтонаційну виразність мовлення.
З логіко математичного розвитку діти навчилися порівнювати предмети за довжиною, просторові відношення- довгий, короткий, вміння порівнювати предмети за кольором, формою, розміром. Закріпили кількісну лічбу, виховували уважність.
Дид.ігри: «склади потяг», « Розкажи про одяг», «Магазин одягу», «Одягни ляльку на прогулянку»,
«Що ми знаємо про одяг та взуття». «Добери одяг».
У Білозірському ліцеї- I Викладацька робота:
1.Проведення навчальних занять відповідно до розкладу
2.Підготовка до уроків
II.Внутрішкільний контроль:
1Проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад
2.Адаптація учнів 5 класу в умовах дистанційного навчання (підготовка питання до педагогічної ради)
3Контроль підготовки учнів до уроків
IІІ.Методична робота,підвищення професійного рівня:
-Підготовка наказу щодо підсумків І туру Всеукраїнських предметних олімпіад І туру(Брунарська О.А)
- Створення плану -графіку проведення відкритих засідань семінару -практикуму(методична рада)
-Підготовка до засідання педагогічної ради(адміністрація,педагогічний колектив)
-Підготовка до відкритого семінару « Педагогічний менеджмент:як готуватися до уроку швидко та ефективно»(Закурдаєва І.М)
-Участь у роботі роботі обласної творчої групивчителів трудового навчання,технологій « Інтегровані проекти як засіб формування ключових компетентностей учнів на уроках з технологій(5-6 класи)
(Костюченко К.О)
-участь у вебінарі «Онлайн-сервіси для створення інтерактивних навчальних матеріалів у роботі сучасного вчителя НУШ»(Костюченко К.О)
-Участь у конференції з теми:
“ Сучасні онлайн інструменти для створення інтерактивних вправ. Робимо освітній процес захопливим, легким для розуміння та захоплення.”(Лакутіна І.М)
-Участь у вебінарі «Використання комунікаційної технології Storytelling в освітньому процесі»(Павлова В.В)
-Участь у І сесії онлайн-навчання з інфомедійної грамотностів рамках проекту «Вивчай та розрізняй:інфомедійна грамотність в освіті»(Закурдаєва І.М)
-Нарада з виробничих питань(Мегега В.Я)
ІV.Робота з учнями,з батьками:
- Виховна година « Дерево добрих справ» в рамках Всесвітнього дня доброти(8 клас,Качалова А.С)
- інструктажі з техніки безпеки та збереження життя
« Поводження з небезпечними предметами»
«Дотримання правил комендантської години»
«Кібербезпека »-8 клас,Качалова А.С
Урок української писемності_2 клас,Лакутінаа І.М
Година спілкування “До нас завітала синичка”.-2 клас,Лакутіна І.М
- Тематичний урок до Дня доброти. ”.-2 клас,Лакутіна І.М
- Урок «Я досліджую світ з теми»: “ Подорож країною Толерантності”. Проведений з учнями квест — тренінг. ”.-2 клас,Лакутіна І.М
-Участь учнів у І етапі Всеукраїнських олімпіад з навчальних предметів.(вчителі- предметники)
- Підготовка до батьківських зборів у 5 класі(Штанухін С.О)
Година спілкування ««Насильство в сім’ї. Гендерне
насильство», «Безконфліктне спілкування з однокласниками».(Павлова В.В,4 клас)
У Киселівському ліцеї - . Хлань Н.В., Попова Н.Г., Германович А.Ф., Кравченко Т.В., Цапик О.І., Кравчук В.В. підвищували кваліфікацію при МОІППО.
2. Рубаняк О.В., Цапик О.І. та Попова Н.Г. долучились до участі в онлайн семінарі вчителів фізичної культури на базі Первомайського ліцею.
3. Рубаняк О.В., Цапик О.І. та Дмитришина Н.М. разом з учнями 3, 5- 11класів взяли участь у Всеукраїнській онлайн-руханці "Цікава фізкультура" в рамках проведення фестивалю "Назустріч успіху".
4. 17 листопада класні керівники провели урок з основ безпеки дорожнього руху та попередження травматизму внаслідок дорожньо-транспортних пригод (Онлайн- квест "Правила дорожнього руху. Попередження травматизму внаслідок ДТП". - Цапик О.І., 8 клас; година спілкування "Безпечна дорога додому" (обов’язки і права пішоходів та пасажирів;особливості дорожнього руху велосипедистів;особливості носіння флікерів) — Германович А.Ф., 5 клас; виховна година “Безпечний рух — твій вірний друг!” - Демчук Л.В., 1 клас); класна година "Безпека на дорозі - безпека життя" і урок -тренінг щодо надання першої медичної допомоги "Знаємо і діємо" - Швець Н.Л., 7 клас).
5. Вишнева О.О. провела для учнів 4 класу інформаційну хвилину до Міжнародного дня толерантності та виховну бесіду “Люди з досвідом війни”.
6. Германович А.Ф. провела для учнів 5 класу "Годину безбар'єрності" та інформаційну хвилинку "День толерантності".
7. Учні 5, 8 класів повторили правила мінної безпеки та правила поводження з ВНП (Германович А.Ф., Цапик О.І.).
8. Для учнів 3 класу Дмитришина Н.М. провела 13 листопада годину спілкування " Дорога Добра", присвячену Всесвітньому Дню Добра.
9. Учні 1 класу з класним керівником Демчук Л.В. під час ранкової зустрічі переглянули відео та дізналися, що означає бути толерантним.
10. Швець Н.Л. 16 листопада провела для учнів 7 класу урок- бесіду "Будь Людиною" (до "Міжнародного дня толерантності").
11. Протягом тижня соціальний педагог Швець Н.Л. відвідувала сім’ї дітей, які проживають на території громади, проводила консультації, бесіди.
12. Учні 7 -11 класів брали участь у Всеукраїнських олімпіадах з біології та хімії (Швець Н.Л.).
У Новомиколаївському ліцеї-
Працюємо згідно плану роботи а розкладу уроків.
Отримали ноутбуки для дітей пільгової категорії.
1 клас ( класний керівник Баришова Л.О.) Провели заходи до Дня доброти, виготовили аплікації до дня толерантності. Провели відео урок « День толерантності».
Учні 2 класу ( класний керівник Балло Т.В.)До Всесвітнього Дня доброти провели виховну годину» Мішечок добрих справ». Прочитали казку про добро – зло, переглянули мультфільми, збирали добрі справи у мішечок .Вивчили руханку « Запалюй добро». Виховну годину» Толерантне ставлення людини збереже планету від негоди» Мандрували планетою толерантності. Дізналися, що таке толерантність, складали асоціативний кущ, прислів’я, грали в гру з цеглинками» так чи ні скажи», « Ти знаєш, що ти людина?» Виконали вправи « Всі ми різні»,» Дикі гуси», «Картопля», відновлювали толерантні слова, прочитали притчу та переглянули мультфільм. Провели бесіду про правила дорожнього руху та пройшли тестування « Наш друг – дорожній рух» і отримали сертифікати.
Учні 3 класу ( класний керівник Лисевич Л.В.)Провели Гру « правила доброти. Так чи ні» Повторили правила велосипедистів.
Учні 4 класу( класний керівник Додон Ю.Ю.) Провели бесіду з дотримання ТБ при надзвичайних ситуаціях. Повторили правила дорожнього руху, переглянули відео мультфільм «Правила дорожнього руху і дорожні знаки для маленьких школярів» Виховну годину « День доброти».
Учні 5 класу (класний керівник Фоміна Я.В.) Взяли участь у конкурсі до Дня доброти « Людина починається з добра» ,у Всеукраїнській онлайн – руханці. Провели гру – квест до Дня Толерантності .Повторили правила дорожнього руху.
Учні 6 класу ( класний керівник Нестеренко Т.І.)Провели виховну годину « Скажи палінню – ні», Гру – квест до Дня толерантності, повторили правила дорожнього руху.
Учні 7 класу ( класний керівник Дудник І.О.) Провели годину спілкування « Цінність твого життя .Побудуй сходинки власних чеснот.» Бесіду з переглядом відеоролику « Скажи палінню – ні». Вікторину до Міжнародного дня толерантності. Онлайн – квест з правил дорожнього руху.
Учні 8 класу ( Класний керівник Фігурська Ю.О.)Провели виховну годину» Геть паління – ми здорове покоління» повторили правила дорожнього руху. Дізналися багато нового про інтоксикацію та як вберегтися і захистити себе від чадного газу.
Провели профілактичну роботу «Право на документи. Усе , що треба знати для забезпечення прав дітей в Україні». Члени гуртка ДУМ виготовили портрет з макаронних виробів. ( Кравчук Н.В.)
Доєдналися до Всеукраїнської руханки « Цікава фізкультура» 1- 9 класи.
Пройшли курси підвищення кваліфікації ( Саваренюк В.О.).
Продовжуємо прибирання на території закладу освіти.
У Первомайському ліцеї- Протягом тижня проведено:
Протягом тижня проведено:
❖ 13 листопада відбувся семінар вчителів фізичної культури, де були запрошені вчителі шкіл громади. Шульгін О.В. провів показовий урок фізичної культури у 6-Б класі на тему ”Баскетбол 3х3 ЗРВ 1) Спеціальні вправи для розвитку швидкості та вправності; 2) Ловіння та передача м’яча вивченим способом на місці в русі; 3) Навчальна гра”
❖ 10 листопада Первомайська ОТГ відзначила першу річницю звільнення від ворогів. На уроці ЯДС учні 2 класу переглянули відео з історичними подіями нашого села, переглянули фото героїв нашої громади. Вшанували хвилиною мовчання їх подвиг. Намалювали свічку оберіг, щоб передати воїнам, своєму татові, брату і рідним дядькам, які воюють на різних фронтах нашої України. ( Комісаренко Л.М.)
❖ 12 листопада в Україні традиційно відзначають свято - День синички. А віднедавна 12 листопада стартує Всеукраїнська екологічна операція «Зустріч зимуючих птахів». В її рамках всі небайдужі майструють для пернатих годівнички.
● Учні 4 –Б класу дізналися про чудову і корисну пташку, ознайомились із будовою тіла, поговорили про цікавинки, склали прислів’я і взяли участь у акції «Годівничка для синички». Найактивніші учасники були нагороджені подяками. (Василенко К.Ю.)
❖ 13 листопада відзначається Всесвітній день доброти. Це свято, яке закликає нас бути добрими один до одного, творити добрі справи та робити світ навколо себе кращим.
● «Доброта – це сила, яка здатна змінити світ» - саме цьому гаслу був присвячений урок у 3 класі (Шохман І.М.)
● «Творіть добро і скрізь, де б ви не були, пам’ятайте про те, що ми всі – люди!» - під таким гаслом була проведена ранкова зустріч у 4 – А класі. Учні склали асоціативний кущ до слова «доброта», пригадали правила доброти, прочитали притчу про доброту. (Квашніна С.С.)
● Ранкова зустріч у 6 – А класі була присвячена «Всесвітньому дню доброти» ( Гнатишина Н.В.)
❖ Міжнародний день толерантності – свято, яке відзначається 16 листопада в усьому світі. Його запровадили у 1995 році за рішенням ЮНЕСКО. Саме цього дня ухвалили Декларацію принципів терпимості. У ній йдеться про рівність усіх людей, незалежно від їхнього віросповідання, сексуальної орієнтації, етносу або кольору шкіри. Ці принципи закріпили у Загальній декларації прав людини, що проголошує неприйняття усіх форм дискримінації, недопущення геноциду і покарання за нього.
● Ранкова зустріч у 4 – Б класі. (Василенко К.Ю.)
● Ранкова зустріч у 1 класі була присвячена Дню толерантності. Учні дізналися про історію свята, виконали вправу «Поясни поведінку». (Бєлік Л.М.)
● У 5 – Б проведено ранкову зустріч «Вчимося бути толерантними людьми» (Сікорська І.І.)
❖ Болюк С.М. для учнів 6-Б класу провела "Орфографічну дуель", метою якої було систематизувати іпоглибити знання учнів з орфографії, проаналізувати найтиповіші орфографічні помилки, розвивати орфографічну та пунктуаційну увагу; виховувати потребу в удосконаленні орфографічної грамотності; формувати норми грамотної літературної вимови; ознайомити школярів з професією коректора.
❖ Новіцька Л.С. провела ранкову зустріч з учнями 9-А класу на тему “Академічна доброчесність»
❖ Москалик І.В. та Яковлєва С.О. взяли участь у обласному вебінарі «Методична система навчання математики, реалізована в підручниках Джона Ендрю Біоса»
❖ Новіцька Л.С. взяла участь у семінарі МОІППО для вчителів англійської мови "Стилі сучасної англійської мови" .
Спеціаліст відділу освіти Тетяна Гонтаренко