Звітує відділ освіти
Звіт про роботу відділу освіти Первомайської селищної ради за минулий тиждень
1. Участь начальника відділу освіти Лукашевич І.Л. у робочій нараді при начальнику військової адміністрації.
2. Поточна робота працівників відділу освіти, відпрацювання документації ,яка знаходиться на контролі.
3.Первомайський ЗДО- Заняття проводились згідно чинної Програми «Дитина від 2 до 7 років» та згідно програми занять «Цікаві завдання».
Старша група. Вихователь Голдун Марина Олександрівна.
З 1 травня по 5 травня групі було проведено згідно навчально
– виховної програми заняття: художня праця; спостереження; українські народні ігри;
сюжетно-рольові ігри; театральна діяльність; настільні, рухові та дидактичні ігри;
відповідно до теми проводилися бесіди.
Перший тиждень «Все квітує і співає»
- Консультація для батьків «Що робити, коли дитина кусається»
- Консультація для батьків «Забезпечення безпеки дитини вдома»
- Консультація для батьків та дітей «Небезпечні вікна та двері»
- Поради «10 заповідей батькам»
- Інформація для дітей «День праці – 1 травня»
1.05
1. Ознайомлення з соціумом.
Тема: «Здрастуй травню - здрастуй»
2.ХПД музична діяльність
3. Робота в зошиті «Готуємо руку до письма »
4. Підготовка методичних матеріалів до занять.
5. Дидактична гра «Хто зайвий?»
6. Поради батькам«Продуктивна робота з дому»
7. Тематичне заняття «День праці»
2.05
1. Логіко-математичний розвиток.
Тема : «Величина. Одиниця виміру: кілограм. Складання та розв’язування задач»
2. Ознайомлення з природним довкіллям
Тема : «Всі рослини, всі стеблини починаються з рослини»
3. Консультація для батьків
«Що робити, коли дитина кусається»
3.05
1. Розвиток мови.
Тема : «Звуки Р, Р,. Буква Р»,
«Звуки Т, Т,. Буква Т»
2. Консультація для батьків «Забезпечення безпеки дитини вдома»
3. Дидактична гра «Скільки квітів у кошику»
4.05
1. Логіко-математичний розвиток.
Тема : «Лічба предметів, розташованих хаотично. Лічба групами.
Види кутів: прямий, гострий, тупий»
2. Консультація для батьків та дітей
«Небезпечні вікна та двері»
3. Дидактична гра «Квіти на галявині»
5.05
1. Ознайомлення з соціумом.
Тема: «Весна – пора зелені та цвітіння»
2. ХПД ліплення
Тема : «Сонечку раді – трава зеленіє»
3. Художня література
Тема «Вивчення вірша І. Франка «Надійшла весна - красна»
4. Поради «10 заповідей батькам»
Молодша група. Вихователь Вернієнко Тетяна Петрівна
Навчально-виховна діяльність дітей дошкільного віку відбувалася у дистанційному форматі. Продовжували поєднувати синхронне та асинхронне навчання. Розробили план дистанційної роботи, зберігши рекомендації освітньої програми.
Тематичне планування побудоване відповідно до чинних вимог. Містить 5 тематичних тижнів:
1 тиждень Тема: «Пташина родина»
Мета: поглибити уявлення дітей про птахів, їх зовнішній вигляд та будову тіла;
формувати уявлення дітей про спосіб життя та пересування птахів;
учили спостерігати за птахами; виховувати дбайливе ставлення до пташок.
Робота з батьками прослідковувалася в індивідуальних бесідах, з метою вивчення психо-емоційного стану дітей;
Консультації «Агресивність та її прояви у житті дитини». Як навчити дитину справлятися з тривожністю?» Коли дитині страшно» «Птахи нашого краю - символи та обереги «
Інформація «Ігри ,які вчать доброті»
Логіко –математичний розвиток: удосконалювали уміння рахувати у межах 5 , рахунок порядковою та кількісною лічбою; поглиблювали знання про геометричні фігури, орієнтування у просторі; ознайомлювали з формою та величиною.
Під час конструювання «Пташка », діти удосконалювали моторику рук, розвивали конструктивне мислення та фантазію.
Під час самостійної художньої діяльності удосконалювали моторику та координацію рук дитини; виховання старанності, акуратності, самостійності і впевненості у своїх вміннях; учили відтворювати знайомі об’єкти та предмети, використовуючи здобуті раніше знання
Протягом тижня були проведенні заняття:
1.05.. Платформа ЗУМ та вайбер (6 дітей ЗУМ, 6 батьків ЗУМ )
Заняття Ознайомлення з природним довкіллям
Тема:«Весела пташка
2.05 Платформа ЗУМ та вайбер (6 дітей ЗУМ, 6 батьків ЗУМ ,1 дитина вайбер)
Заняття з розвитку логіко- математичного озвитку (математика)
Тема: «На зустріч з весною»
Конструювання
ема: «Пташка»
3.05 Платформа ЗУМ та вайбер (6 дітей ЗУМ, 6 батьків ЗУМ, 2 дітей вайбер ,2 батьків вайбер )
Заняття ХПД ( література) і культура мовленнєвого спікування
Тема:Слухання вірша Марії Тарасіч «Бусликові пригоди » Особистість дитини (здоров’язбережувальна)
Тема:«Будь уважнішим, малюк, гостре та дрібне не бери до рук!»
4.05 Платформа ЗУМ та вайбер (5дітей ЗУМ, 5батьків ЗУМ, 2 дітей вайбер, 2 батьків вайбер)
Заняття- Ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення Тема:«Хто літає на подвірї»
Заняття- Здоров’я та фізичний розвиток
Тема: «Весна»
5.05 Платформа ЗУМ та вайбер (6 дітей ЗУМ, 6 батьків ЗУМ )
Заняття- Ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення (народознавство)
Тема: «Символ України Лелека»
Заняття ХПД (малювання)
Тема: « Птах щастя Лелека»
Протягом тижня проведено:
спостереження:за горобчиком за берізкою за птахами(голуб ,галка ,ворона)
Морально- етична бесіда «Чому птахи потребують захисту»
Дидактичні ігри: « Птахи України» « Де пташка живе?»
« Який птах заховався?» « Четвертий зайвий»
Художнє слово в родині : Читання вірша «Дятел» Т. Коломієць
Легенда про лелеку .Відео « Лелека на городі»
Казка для дітей «Птахи -наші друзі»
Аудіоказка на ніч- «Птах Рибалочка і Весна»
Театраліована діяльність- Пантомімічні етюди «Ой,ходила чаєчка», «Дятел».
Розвага:Мультфільм «Пташиний ульот»
СХД (ліплення) «Пташка», «Птахи прилетіли»( малювання)
Фізкультхвилинки : з папужками ,
«Пташки
Музичні руханки: «Горобець»
Весела руханка ( птахи)
Практичий психолог Гончаренко С.В.
01.05 -батькам на замітку " Малювання- кращий засіб від дитячого стресу".
Індивідуальне консультування
02.05-корекційне заняття за програмою Дьякової, Железняк " Майбутні першокласники"
03.05-консультування для батьків " Як боротися з дитячою істерикою?"
04.05-заняття з елементами тістотерапії" Мої квіти "
05.05-інформація для батьків " Ігри на розвиток творчої уяви людини".
Продовжуються роботи по благоустрою дитячого садочка.
4.У Білозірському ЗДО – Старша група. Вихователь – Гогілідзе Олена Миколаївна. Продовжується освітній процес у дистанційній формі навчання, який передбачає активне пізнання і застосування дітьми дошкільного віку набутих знань у практичних ситуаціях. За період з 1 травня по 5 травня було проведено згідно навчально-виховної програми: заняття; художня праця; спостереження; українські народні ігри; сюжетно-рольові ігри; театральна діяльність; настільні, рухливі та дидактичні ігри; відповідно до тем тижня проводилися бесіди...
Тиждень був присвячений темі: «Праця людей навесні».
1. «Праця людей навесні» - формувати уявлення про особливості екологічно-доцільної трудової діяльності людини у весняну пору року; учити дітей емоційно сприймати результати людської праці; продовжувати вчити дітей давати чітку відповідь на запитання; поглиблювати та збагачувати знання про трудові дії та процеси, якими займаються навесні; уточнити поняття про різні види рослин та місце їх зростання (вирощування); закріпити в словнику назви трудових дій, пов’язаних із весняною порою року; виховувати почуття поваги до праці, свідоме позитивне ставлення до весняної пори. Ознайомити з числом і цифрою 10; показати утворення числа 10; навчити вести рахунок предметів в межах 10; продовжувати вчити знаходити сусідів числа і користуватися прямим і зворотним рахунком в межах 10.
Консультації з батьками: «Чим зайняти дитину в надзвичайній ситуації», «Ігри, що навчають, мотивують і не дають нудьгувати».
Протягом тижня проводилися зустрічі у кімнаті спілкування для вихованців, які зараз знаходяться на території села.
На заняттях були присутні діти з батьками – 10 дітей.
5.У Квітневому ЗДО- працювали на території закладу та у самому приміщенні: винесення сміття з приміщення закладу, робота з архівом.
6 .У Киселівському ЗДО -Старша група. Вихователь – Кравчук Віталіна Володимирівна.
Так за період з 01 травня по 05 травня у групі було проведено згідно навчально- виховної програми: заняття; художня праця; спостереження; українські народні ігри; сюжетно-рольові ігри; театральна діяльність; настільні, рухливі та дидактичні ігри; відповідно до тем тижня проводилися бесіди.
Тиждень був присвячений темі: «Я дитина ще мала, але маю вже права». Протягом тижня були проведені:
01.05.2023р.
1.Опитування батьків «Самопочуття та місце перебування дитини».
2.Відеозаняття з ознайомлення з природним довкіллям. Тема: «Місяць травень».
3.Рухлива гра «Весняні місяці»
4.Прикмети травня, спостереження за змінами в живій природі.
5.Малювання. Тема: «Бузок» (нетрадиційна техніка малювання), відео.
Кількість дітей -11, батьків- 10,Viber – батьківський чат.
02.05.2023р.
1.Опитування батьків «Самопочуття та місце перебування дитини».
2.Робота в куточку природи, пригадати: пору року, назву місяця, дня тижня.
3.Ознайомлення із соціумом. Відеозаняття на тему: «Хоч дитина я мала, але маю вже права».
4.Математична квест-гра (взято з мережі інтернету).
5.Пригадування цифр від 0 до 9.
Кількість дітей -11, батьків- 10,Viber – батьківський чат.
03.05.2023р.
1.Опитування батьків «Самопочуття та місце перебування дитини».
2.Спостереження за погодою.
3.Відеозаняття з розвитку мовлення на тему: «Моє ім’я – дорога до життя».
4.Рухлива гра «Весняні місяці».
5.Заняття з ліплення на тему: «Діти грають у м’яча» (відео)
6.Асоціативня картки про вибухонебезпечні предмети.
Кількість дітей -11, батьків -10,Viber – батьківський чат.
04.05.2023р.
1.Опитування батьків «Самопочуття та місце перебування дитини».
2.Спостереження за сонцем. Загадки про сонце.
3.Відео заняття з елементів грамоти на тему: «Буква С с та звук [с], [с’]».
4.Аудіоказка «Яка користь від комах».
5.Дидактична гра «Математичний футбол» (знайдено в мережі інтернет).
Кількість дітей -11, батьків- 10,Viber – батьківський чат.
05.05.2023р.
1.Опитування батьків «Самопочуття та місце перебування дитини».
2.Заняття з художньої літератури. Читання казки «Кривенька качечка».
3.Спостереження за дитячим майданчиком (закріпити знання про право на відпочинок дитини).
4.Дидактична гра «Дбай про природу».
5.Робота з батьками «Що таке булінг (цькування)?», «Як протидіяти булінгу?»
Кількість дітей -11, батьків -10,Viber – батьківський чат.
Працівники ЗДО продовжують роботу по прибиранню завалів.
7.У Первомайському ліцеї- цього тижня у Первомайському ліцеї навчальний процес триває згідно з планом. Вчителі ліцею проводили онлайн-уроки, класні керівники збирали дітей на ранкових зустрічах. Вчителі-предметники продовжують проводити консультації учням 11 класу для успішного складання НМТ.
Також на цьому тижні учні закінчили роботу над проєктом “Українська книга там, де ми опинились” під керівництвом вчителя української мови та літератури - Боровик І.В.
Учні 8-11 класів переглянули відео “Про працю неповнолітніх у вільний від навчання час”. З метою інформування учнівської молоді про правила трудових відносин, ризики і наслідки незадекларованої праці та трудової експлуатації.
Педагогічний колектив ліцею ділиться з колегами видами роботи за тиждень з 1 по 5 травня 2023 року.
Андрієнко І.В. - практичний психолог
Протягом тижня практичним психологом проведено інтерактивні заняття на платформі ZOOM) для учнів 5-8 класів. На заняттях "Основи самопідтримки та самодопомоги у складних ситуаціях виконували вправи на стабілізацію емоційного стану, розвивали здатність до самопідтримки і самодопомоги. Вчились змінювати фокус уваги з негативу на позитив, визначали свій емоційний стан і ресурсні канали для відновлення та наповнення енергією. Зрозуміло, що самопідтримка (selfsupport) - це вміння підтримувати себе у складній ситуації. Але це ще далеко не все.Більшою мірою процес самопідтримки пов’язаний із вмінням усвідомлювати свою потребу у чомусь значущому, але поки недоступному; у тому, щоб підтримувати себе на шляху до цього значущого і мати сміливість звертатися по допомогу різного роду (моральну, фінансову тощо). І до того ж не зважати на можливі невдачі. Важливо розуміти, що потрібно йти далі, шукати допомоги, навіть якщо хтось вам скаже ні.
Важливо повірити, що є люди, які можуть вам допомогти. Потрібно продовжувати шукати, поки ви не вирішите свою задачу або не отримаєте підтримку.Всі учні охоче виконували завдання, брали участь в арт-терапевтичних вправах.
Для учнів 11 класу проведена зустріч "Мої мрії про безпечне майбутнє" на якій випускники створювали для себе стрічку часу свого майбутнього, шукали приховані можливості і ресурси , планували найближче майбутнє.Обговорювали притчу "Все в твоїх руках", висновки, які зробили учні для себе були дуже цінні та важливі.
Для учнів 1 класу та 4-х класів проведені зустрічі "Світ емоцій та почуттів", діти грали в гру "Впізнай емоцію", створювали "Дерево сили", ділились своїми емоціями та вчились відтворювати певні емоції. Весело, пізнавально та цікаво проведено зустріч.
Васильченко Л.В. - вчитель англійської мови, класний керівник 11 класу
4 травня з учнями 11 класу переглянули відеоролик " Про працю неповнолітніх у вільний від навчання час" з метою інформування про правила трудових відносин, ризики і наслідки незадекларованої праці та трудової експлуатації.
Гортопан А.О.- вчитель початкових класів
3 травня - Міжнародний день Сонця. Ранкова зустріч у 4 -А класі сьогодні була присвячена цій даті. Учні дізналися про цікаві факти про Сонце, відгадали загадки, вивчили прислів'я про Сонце.
Квашніна С.С. - вчитель початкових класів
4 травня – Міжнародний день пожежників. Ранкова зустріч у 3 -А класі була присвячена цій події. Учні дізналися про історію свята та традиції. Побачили ,яка нелегка, відповідальна, складна, небезпечна робота у пожежників. Повторили правила пожежної безпеки та телефони допомоги.
Шинкарук Н.О. - вчитель біології, класний керівник 5-Б
Для учнів 9-х класів проведено урок- узагальнення "Біорізноманіття.Надорганізмові біологічні системи".Такий урок-дієвий інструмент повторення,закріплення,систематизації знань.За допомогою інтерактивних вправ LearningApps учні повторили форми бактерій, особливості будови вірусів,основні терміни та поняття екології.
Шульгін О.В. - вчитель фізичної культури, класний керівник 8-Б
На класній годині з 8 -Б класом переглянули відео, ознайомилися та обговорили про працю неповнолітніх у вільний від навчання час, з метою інформування учнів про правила трудових відносин, ризики та наслідки незадекларованої праці та трудової експлуатації.
8.У Партизанській гімназії-1 клас – на цьому тижні відбулася виставка світлин "
Мої домашні улюбленці".
1. 2 клас – Стоп – булінг! Знайомство з терміном і протидія цькування.
2. 3 клас – Правила пожежної безпеки. Вікторина "З вогнем будь обережним!"
3. 4 клас – До дня Сонця. "Сонце – могутнє джерело космічної енергії". Роздуми про його значення.
4. 5 клас – "Яким має бути пожежник?" "Чи вибрав би ти професію пожежника?"
Чоловіча розмова. Інтерактивний філворд.
5. 6 клас – Година спілкування «Україна – єдина країна!»
6. 7 клас – Міжнародний день протидії булінгу День протидії булінгу, присвячений боротьбі з однією з найбільш поширених проблем, з якими доводиться зіштовхуватися учням, вчителям і батькам у всьому світі.
Цькування з боку однолітків є однією з найбільш поширених причин суїциду серед дітей і підлітків.
7. 8 клас – з учнями 8 класу була проведена виховна година на тему булінгу. Діти переглянули відео " Булінг в школі", "Кібербулінг або агресія в інтернеті".
Ознайомилися з поняттям та формами булінгу, зрозуміли як відрізнити булінг від гумору, продемонстрували уміння казати "Ні" на пропозиції однолітків.
8. 9 клас – 4 травня – День протидії булінгу та кібербулінгу". Такі негативні явища, як булінг і кібербулінг нехай назавжди зникнуть з нашого суспільства!
9. Для учнів школи – 05.05 Міжнародний день гігієни рук. Перегляд мультфільму "Кіт – рятівник з планети Миття Рук".
9.У Киселівському ліцеї- 1.Адміністрація закладу освіти (Хлань Н.В., Попова Н.Г.) брали участь у вебінарі “Конкурсний відбір підручників для 10 класу” від Курс Освіта.
2. Класні керівники 7 — 11 класів поширювали серед учнів презентаційні матеріали з метою інформування учнівської молоді про правила трудових відносин, ризики і наслідки незадекларованої праці та трудової експлуатації “Як вберегти себе під час першої роботи”.
3. Адміністрація закладу освіти (Хлань Н.В., Попова Н.Г.) та класний керівник 11 класу (Завадська В.В.) проводили профорієнтаційну роботу серед одинадцятикласників, поширювали інформацію та залучали учнів до участі в онлайн- днях “відкритих дверей” ЗВО.
4. 04.05.2023 р. відбулося засідання педагогічної ради щодо конкурсного відбору та повторного видання підручників для 10 класу, а також розглянуто важливі питання організованого закінчення навчального року.
5.Адміністрацією закладу здійснено замовлення підручників для 10 класу .
6.Практичним психологом Швець О.В. проведено консультування батьків ,,11 фраз,які можуть травмувати дитину. Рекомендації психолога.”, консультування учнів "Позитивне ставлення до своєї особистості ,любов до себе"
7.У 10 класі проведено годину спілкування до Дня пам'яті і примирення “Не загасити пам'яті вогонь...” (класний керівник Швець О.В.).
8. 03.05.2023 р. у 9 класі відбулася година спілкування “Плани дев’ятикласників на майбутнє”, де учні поділилися своїми планами, мріями, обговорили майбутні перспективи (класний керівник Кравченко Т.В.).
9. Протягом тижня учні 9 класу готують відеопривітання до Дня пам’яті і примирення (класний керівник Кравченко Т.В.).
10. Сабайдаш І.Л. брала участь у вебінарі Л.Гайової “Підсумкове оцінювання в 4 класі в умовах глобальних викликів. Українська мова та читання” і отримала сертифікат від видавництва "Літера". Також була учасником 4 зустрічі у відеомарафоні "Партнерство в дії: досвід іноземних шкіл"від НМЦ"Освіта.Діти".
11. На уроках ЯДС учні 1 класу з вчителем Сабайдаш І.Л. разом із казковими героями мандрували стежками країни природи і досліджували основні правила поведінки в природі .
10.У Білозірському ліцеї.
Учні та працівники Білозірського ліцею провели заходи до Міжнародного дня протидії булінгу. Класні керівники та класоводи провели виховні години “ Що таке булінг та як протидіяти цьому явищу”, “Як захистти себе та не піддаватися хуліганам- задиракам.”
Проведено бібліотекарем школи Лопечак А.В. презентацію книги Елеонори Форнасарі “ Здолай булінг разом із героями казок”
2. Проходить обговорення та вибір підручників для 10 класу.
3. Педрацівники з метою підвищення свого фахового рівня проходять курси підвищення кваліфікаці при МОІППО, беруть участь у семінарах .
4. Проводяться роботи з наведення порядку на території навчального закладу.
11. У Новомиколаївському ліцеї- Працюємо згідно розкладу уроків та плану роботи закладу .
1 клас.( вчитель Балло Т.В.) 01.04.Година спілкування до міжнародного дня соняшника . Дізналися , що означає соняшник мовою квітів ,хто придумав це свято, чим корисна ця рослина,що з неї виготовляють . Переглянули мультик «Соняшник і волошка» .
03.04 . Міжнародний День сонця. Дізналися про це свято,хто був ініціатором цієї події. Переглянули легенди ,цікаві факти про найважливішу зірку ,яка підтримує життя на планеті Земля.
04.05.Міжнародний день пожежників. Дізналися про професію пожежника,повторили правила пожежної безпеки,провели гру «Вогонь - друг, вогонь - ворог».
Переглянули мультфільм – казку про вогняну іскринку . Як поводитися під час пожежі.
2 клас (вчитель Лисевич Л.В.). Повторили правила дорожнього руху. Переглянули казку про правила дорожнього руху.
3 клас (вчитель Додон Ю.Ю.) 5 клас (вчитель Нестеренко Т.І.) Провели бесіду "Горючі речовини . Як загасити невелику пожежу". Повторили правила поведінки під час воєнного стану.
4 клас (вчитель Баришова Л.О.) Повторили правила поведінки в громадських місцях та вивчили правила безпечної прогулянки. Година спілкування «Міста - герої України 2022 рік» Конкурс малюнків «Символічна квітка» до Дня Примирення.
6 клас(вчитель Дудник І.О.). До Дня Сонця провели віртуальну екскурсію до музею Сонця,створили експозицію «Багато сонця не буває» з подальшою роботою з мовним матеріалом на уроці української мови .З метою профорієнтації провели годину спілкування "Знайомимось з професією кухар , кондитер з переглядом відеоролику."
Провели заняття з пожежної безпеки у формі вікторини.
7 клас(вчитель Фігурська Ю.О.)Провели бесіду «Ти і сонечко»,(Загартовування і можливі сонячні опіки. Користь і шкода для здоров’я)
Провели педагогічну раду.
Взяли участь у вебінарі «Замовлення підручників 10 клас» , практичному занятті « Самооцінювання . Управлінські процеси». Надавали індивідуальні консультації вчителям,учням,батькам. Здійснюється контроль за веденням шкільної документації.
Провели суботник з прибирання території школи.
12.У Новомиколаївському ЗДО
В дошкільному закладі пройшов тиждень "Веселий передзвін", де діти на протязі тижня знайомилися з Петриківським розписом," Квітковий візерунок":діти вчилися малювати квіти методом прикладання пензля, вчилися описувати природу її красу та милуватися нею, читання та вивчення вірша про квітку.
На території закладу приводили прибирання, косили траву.
13.У Новоселівській початковій школі - Робота зі шкільною
документацією Онлайн-зустрічі з батьками .
Головний спеціаліст відділу освіти Тетяна Гонтаренко