Звітує відділ освіти
Звіт про роботу відділу освіти Первомайської селищної ради за минулий тиждень
1. Участь начальника відділу освіти Лукашевич І.Л. у робочій нараді при начальнику військової адміністрації.
2. Поточна робота працівників відділу освіти, відпрацювання документації ,яка знаходиться на контролі.
3.Первомайський ЗДО- Заняття проводились згідно чинної Програми «Дитина від 2 до 7 років» та згідно програми занять «Цікаві завдання».
Старша група. Вихователь Голдун Марина Олександрівна.
Було проведено заходи згідно навчально- виховної програми заняття: художня праця; спостереження; українські народні
ігри; сюжетно-рольові ігри; театральна діяльність; настільні, рухові та дидактичні ігри; відповідно до теми проводилися бесіди.
*24.04 Платформа ЗУМ та вайбер ( 6 дітей ЗУМ, 6 батьків ЗУМ, 6 дітей вайбер, 6 батьків вайбер ).
1. Мовленнєве спілкування
Тема : «Звук К. Буква К»
2. Художня література
Тема : «Читання оповідання М. Коцюбинского «Десять робітників»
3. Психологічна хвилинка «Типи реакцій на стресову ситуацію в дітей»
25.04 Платформа ЗУМ та вайбер ( 6 дітей ЗУМ, 6 батьків ЗУМ, 6 дітей вайбер, 6 батьків вайбер ).
1. Логіко-математичний розвиток.
Тема : «Пряма та зворотна лічба в межах 20. Поділ геометричних фігур на 2, 4, 6, 8 частин »
2. Психологічна консультація для батьків «Якщо дитина гірко плаче...Фрази, які не можна використовувати»
3. Поради «Як зробити так, щоб дитина робила зарядку щодня»
4. Питання на розвиток допитливості
26.04 Платформа ЗУМ та вайбер ( 5 дітей ЗУМ, 5 батьків ЗУМ, 7 дітей вайбер, 7 батьків вайбер ).
1. Ознайомлення з природним довкіллям
Тема : «Що росте на городі»
2. Розвиток мови
Тема «Право на любов»
3. ХПД малювання
Тема «Я маю право на...»
4. Тематичне заняття «Права дитини»
*27.04 Платформа ЗУМ та вайбер ( 5 дітей ЗУМ, 5 батьків ЗУМ, 7 дітей вайбер, 7 батьків вайбер ).
1. Логіко-математичний розвиток.
Тема : «Склад числа в межах 9.
Кути: прямий, гострий, тупий»
2. Консультація для батьків
Тема : «Нестерпні діти - бунтарі»
3. Дидактична гра «Коли це буває»
28.04 Платформа ЗУМ та вайбер ( 5 дітей ЗУМ, 5 батьків ЗУМ, 7 дітей вайбер, 7 батьків вайбер ).
1. Мовленнєве спілкування
Тема : «Закріплення вивчених букв»
2. Корисна інформація для батьків «Як допомогти дитині здійснити задумане»
3. Поради для розвитку мовлення
4. Дидактична гра «Хто, де живе»
Молодша група. Вихователь Вернієнко Тетяна Петрівна
Тема:. «Я пізнаю себе» - формувала у дітей знання про будову тіла людини; учили пізнавати та називати, показувати на собі частини тіла; вивчали спільні та відмінні ознаки між хлопчиками та дівчатками; створювали умови для емоційного-пізнавальної активності дітей; розвивали самосвідомість, самооцінку, самостійність, мовлення, увагу, мислення, пам’ять; виховували товариські стосунки, бажання дбати про власне здоров’я, дотримуватись культурно-гігієнічних навичок.
Співпрацю з батьками зосередили на збереженні психічного та фізичного здоров’я.
Консультації «Здоров’я та фізичний розвиток дошкільника» «Гендерне виховання дітей дошкільного віку» « Розвиток у дітей емоційної грамотності»
Порада «Ігри з дитиною на природі»
Інформація «Безпечне користування інтернетом»
Сенсорно-пізнавальний розвиток.
Під час занять з математики дошкільники удосконалювали навички орієнтування у просторі та на площині; продовжували вчити рахувати предмети у межах 5, порівнювати множину предметів, їх величину; називати і розрізняти кольори (зелений, жовтий, синій, червоний), геометричні фігури (квадрат, коло, трикутник); вчила дітей розуміти поняття «більше, менше, порівну»; вчили визначати множину через слово «скільки?»; формували поняття про терміни «зовні- всередині» та вміння орієнтуватися в них.
Під час конструювання діти створювали знайомі предмети, (будинок чоловічків )удосконалювали моторику рук, розвивали конструктивне мислення та фантазію, творчість
Під час самостійно-художньої діяльності спонукала малят до самостійної роботи, вільного вибору у користуванні різними художніми засобами, матеріалами тощо..
Проведені заняття
24.04 Заняття Ознайомлення з природним довкіллям
Тема: «Частини тіла людини»
Заняття ХПД (аплікація):
Тема: «Візерунок на сукні »
25.04 Заняття Логіко –математичний розвиток (математика)
Тема: «Всередині – ззовні Порівняння множин»
Конструювання з пластиліну,зубочисток і сірників
26.04 Заняття ХПД (література) і культура мовленнєвого спілкування
Тема: Заучування вірша Н. Гуркіної «Я маленький карапузик»
Особистість дитини (здоров’язбережувальна):
Тема: «Моє тіло»
27.04 Заняття Ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення
Тема: «Людина: частини тіла»
Заняття Здоров’я та фізичний розвиток
Тема:«Який ти?»
28.04 Заняття Ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення
Тема: «Країна хлопчиків і дівчаток»
Заняття ХПД (малювання):
Тема:«Весняний дощ»
Протягом тижня проведено:
Експериментально-дослідницька діяльність:
«Що уміє наше тіло?»
«Чи можна жити без очей? Бесіда (ОБЖД)
«Небезпечні предмети»
Театральна діяльність «Театр іграшок»
Художнє слово в родині .
Оповідання В.Сухомлинського «Усмішка»
Вивчили пісеньку «Посмішку свою ношу я з собою
Психологічна гра »Обійманці »
Дидактичні ігри:
«Частини тіла»
«Чому у мене такий одяг»
«Ми схожі - ми різні»
«Смачно та корисно»
Народознавство Пізнавальне відео «Пригоди дівчинки Каті»
СХД «Братики-сестрички»(розмальовки)
Музична хвилинка «Капці-лапці» Музична руханка
Музично-ритмічні ігри "Смайлик- музикант" «Повтори ритм»
Рухлива гра «Частини тіла. Орієнтація на собі»
Пальчикова гра «Веселі пальчики»
Практичний психолог Гончаренко С.В.
• 24.04- консультування « Правило 3-х хвилин, яке мають виконувати батьки»
• 25.04- Поради для батьків « Навчаємо дітей поваги:6 ефективних порад»
• 26.04- корекційне заняття 2 « Майбутні першокласники»
• 27.04- Говоримо про готовність до школи
• 28.04- корекційне заняття з елементами аромотерапії та оригамі
Продовжуються роботи по благоустрою дитячого садочка.
4. У Білозірському ЗДО – Старша група. Вихователь – Гогілідзе Олена Миколаївна
Продовжується освітній процес у дистанційній формі навчання. який передбачає активне пізнання і застосування дітьми дошкільного віку набутих знань у практичних ситуаціях. За період з 24 квітня по 28 квітня було проведено згідно навчально-виховної програми: заняття; художня праця; спостереження; українські народні ігри; сюжетно-рольові ігри; театральна діяльність; настільні, рухливі та дидактичні ігри; відповідно до тем тижня проводилися бесіди...
Тиждень був присвячений темі: «Я пізнаю себе».
ІV. «Я пізнаю себе» - формували уявлення дітей про організм людини, її зовнішні та внутрішні органи, їх функції; продовжували учити визначати спільні та відмінні ознаки людини: хлопчика і дівчинки, чоловіка і жінки, дорослого і дитини;
активізували пізнавальну діяльність дітей; збагачували активний словник відповідно до тематики тижня; розвивали самостійне мислення, вміння досліджувати, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення,
навички вільного спілкування; виховували інтерес до вивчення людського організму, бережливе ставлення до здоров’я – фізичного психічного. Під час занять з математики дошкільники поглиблювали знання про число і цифру 9 та 0, закріплювали порядкову та кількісну лічбу в межах першого десятка, училися
розв’язувати математичні задачі та приклади; формували уміння розмежовувати множину на дві частини; удосконалювали уявлення про суміжні числа.
Поглиблювали знання про звуки – голосні: наголошені і ненаголошені, приголосні: тверді й м’які; учити ділити слова на склади; розвивати фонематичний слух, мовлення.
Співпрацю з батьками зосередили на збереженні психічного та фізичного здоров’я: «Здоров’я та фізичний розвиток дошкільника», «Розвиток у дітей емоційної грамотності»; консультація «Гендерне виховання дітей дошкільного віку».
Долучилися до акції «Непереможна. Квітуча» у рамках проекту «Соціальне шкільне підприємство». На території садочка висадили саджанці хризантем.Відкрили кімнату спілкування для вихованців які зараз знаходяться на території села.На заняттях були присутні діти з батьками – 10 дітей.
У Квітневому ЗДО- з 24 по 28 квітня (включно) працювали на території закладу та у самому приміщенні: винесення сміття з приміщення закладу, робота з архівом.
5 .У Киселівському ЗДО -Старша група. Вихователь – Кравчук Віталіна Володимирівна
Так за період з 24 квітня по 28 квітня у групі було проведено згідно навчально-виховної програми: заняття; художня праця; спостереження; українські народні ігри;сюжетно-рольові ігри; театральна діяльність; настільні, рухливі та дидактичні ігри; відповідно до тем тижня проводилися бесіди.
Тиждень був присвячений темі: «Земля навесні». Протягом тижня були проведені:
24.04.2023р.
1.Опитування батьків «Самопочуття та місце перебування дитини»
2.Спостереження за станом погоди.
3.Ознайомлення з природним довкіллям на тему «Праця дорослих навесні».
4.Лічилка «Дні тижня».
Кількість дітей -11, батьків- 10,Viber – батьківський чат.
25.04.2023р.
1.Опитування батьків «Самопочуття та місце перебування дитини»
2.Куточок природи «Ознаки весни».
3.Логіко-математичний розвиток. Тема: «Число і цифра нуль, задачі»
4.Опрацювання тексту «Зайчик і весна»
Кількість дітей -11, батьків -10,Viber – батьківський чат.
26.04.2023р.
1.Опитування батьків «Самопочуття та місце перебування дитини»
2.Спостереження за кульбабками (відео)
3.Розвиток мовлення. Тема: «Комахи навесні» (відео заняття)
4.Інформація для батьків «Небезпека від кліщів»
Кількість дітей 11, батьків 10,Viber – батьківський чат.
27.04.2023р.
1.Опитування батьків «Самопочуття та місце перебування дитини»
2.Тринажер для розчитування. Буква Л та В.
3.Дидактична гра «Хто що робить».
4.Гра «Що переплутав художник»
Кількість дітей -11, батьків- 10,Viber – батьківський чат.
28.04.2023р.
1.Опитування батьків «Самопочуття та місце перебування дитини»
2.Розвивальне відео «Дітям про весну» (закріплення ознаки весни у віршах)
3.Заучування вірша за мнемо таблицею.
4.Малювання. Тема: «Кульбабки»
5.Дидактична гра «Комахи» (закріплення)
Кількість дітей -11, батьків -10,Viber – батьківський чат.
Працівники ЗДО працюють над прибиранням розбитої котельні. Також закрито ще 4 вікна.
6.У Первомайському ліцеї- Цього тижня у Первомайському ліцеї продовжуємо реалізувати заходи щодо стратегії популяризації української мови "Сильна мова - сильна держава”. Учні покращують свої вміння спілкування українською мовою не тільки на уроках, а й у повсякденному житті. Було проведено ранкові зустрічі “Моя мова калинова”, учні малювали малюнки та виконували інтерактивне завдання “Суржик - це зло”.
Кожного року 26 квітня - День пам’яті Чорнобильської трагедії. Це екологічна катастрофа, про яку не можна забувати. Класні керівники провели уроки пам’яті "Чорнобиль”.
28 квітня 2023 року - День цивільного захисту у Первомайському ліцеї. Було проведено години спілкування та бесіди на тими безпеки життєдіяльності, правила поводження у надзвичайних ситуаціях, дії під час повітряної тривоги та перебування в укритті. Вчителі Захисту України провели онлайн-заняття “Надання домедичної допомоги. Засоби індивідуального захисту”.
Педагогічний колектив ліцею ділиться з колегами видами роботи за тиждень з 24 по 28 квітня 2023 року.
Бєлік Л.М. - вчитель початкових класів
26.04 проведена година спілкування пам'яті Чорнобиля і вікторина, перегляд відео. На уроці ЯДС працювали над проєктом "Мій рідний край" (ознайомлення учнів з історією, видатними людьми, географічним розміщенням, сайтом ОТГ.
Перегляд презентації та робота учнів з підготовленою ними інформацією у застосунку "Lino". Участь у конкурсі малюнків "Мої права".
Боровик І.В. - вчитель української мови та літератури, класний керівник 7-Б класу
На уроці позакласного читання учні познайомились із твором О.Іваненко «Друкар книжок небачених». Говорили про першого друкаря книжок в Україні Івана Федорова. Пам’ятник діячеві встановлено у м. Львові.
В цьому році виконується 450 років від часу заснування у Львові Іваном Федоровим друкарні (1573)
Згадав про День книги та авторського права у своєму щоденному зверненні до українців і Президент В.О.Зеленський. А українські перші леді, Олена Зеленська та заступниця міністра культури та інформаційної політики Анастасія Бондар,розповіли у Франкфурті про читання та книговидавництво в Україні.
Учні розповідали, що живучи у різних регіонах долучалися до акцій «Книжка без кордонів», «Українська поличка», щоб українці, які опинились далеко за межами своєї держави, змогли тримати в руках українську книжку,а мами змогли читати своїм малим дітям казочки.
Познайомились ми і з рейтингом українських видавництв. Як виявилось, першу позицію рейтингу за сумарним накладом займає “Клуб сімейного дозвілля”, перетнувши в 2017 році 11 млн. рубіж. До трійки лідерів також увійшли видавництва
“Підручники та посібники” – сумарний наклад 6 млн. 198 тис. та “Ранок” з 5 млн.981 тис. примірників.
Хай живе УКРАЇНСЬКА книга. «Книги – це ріки, що напувають всесвіт»,- сказав І.Федоров
Квашніна С.С. - вчитель початкових класів
26 квітня провела ранкову зустріч до 37 річниці Чорнобильської трагедії.
Трагедія, що сталася на українських землях, вже визнана техногенною катастрофою планетарного масштабу. Шкідливий вплив радіації відчувається й досі. Цю трагедію не можна забувати. Про неї необхідно дізнаватися якнайбільше, аби лихо не повторилося в майбутньому. Учні переглянули фільм «Чорнобиль», пройшли онлайн-тест до Міжнародного дня пам’яті про Чорнобильську катастрофу. На уроці "Дизайн і технології" виготовили білу троянду, у техніці оригамі «Квітку-відродження». Чому саме білу троянду? Ця квітка символізує місто Прип'ять, візитівкою якого вона була. Чому біла, бо білий колір символ екологічно чистого довкілля, він несе спокій, служить хорошими ліками від стресу. Хай залишиться в минулому ця страшна подія і не повториться ніколи.
Кибалка Н.В. - вчитель хімії
Учні 8 класів на цьому тижні з 17.04-21.04 вивчали тему «Солі.Хімічні властивості солей»Уроки –відеоконференції проводили у додатку ZOOM.
Для мотивації, щодо вивчення теми ,діти мали випереджувальне завдання «З медійних джерел і повсякденнонго життя підготувати матеріал про значення солей».
Діти наголосили,що солі підтримують в організмі потрібну кислотно-лужну рівновагу і роботу ендокринної системи, нормалізують водно-сольовий обмін, нормалізують роботу серцево судинної, травної та нервової систем. Також, вони беруть активну участь в обміні речовин, згортанні і кровотворенні крові(використали
міжпредметні зв'язки з біологією).
Солі знаходять застосування у найрізноманітніших галузях народного господарства, у науці і в побуті.Назвали і кухонну сіль ,питну соду,гіпс,мінеральні добрива,крейду.
У своїх повідомленнях діти не оминули увагою ,як мінімізувати вплив отруйних солей нітратів на організм людини,які можуть міститися в ранніх овочах і ягодах((здоров'язберігаюча компетенція)
Після вдалої мотивації до теми уроку повторили номенклатуру та склад солей ,виконавши хімічний диктант запропонований в презентації.
Хімічні властивості солей вивчали,переглядаючи відеодосліди з віртуальної хімічної лабораторії та відедосліди з відеохостингуYouTube.
Діти спостерігали хід реакцій за зміною вмісту пробірок, робили висновки.Після перегляду складали рівняння реакцій. Запропонувала учням для закріплення знань скласти таблицю «Хімічні властивості солей.» та потренуватись у складанні рівнянь реакцій на віртуальній дошці Jamboard. Домашнє завдання запропонувала творче”Досліди наявність солей в тебе вдома та склади 5 рівнянь реакцій,що підтверджують хімічні властивості виявлених солей у твоєму дослідженні»
Мети уроку досягнуто.Діти отримали задоволення від навчання та поповнили багаж знань про солі, які застосовуються в повсякденному житті та отримали цінні поради для профілактики отруєння солями нітрата.
Москалик І.В. - вчитель математики та інформатики, класний керівник 6 класу
На класній годині 24 квітня у 6 класі спілкувалися на тему: чому потрібно говорити українською мовою? Діти говорили про те, що в більшості родин вдома спілкування відбувається саме російською, тож всім нам потрібно пройти великий шлях для популяризації мови саме серед нас, адже популярність всього українського у світі зараз дуже велика. Також важливо використовувати мову і стати її носієм серед інших, а допоможе нам в цьому перегляд фільмів українською, прослуховування пісень та постійна практика. І що цікаво, що саме українській дубляж мультфільму «Тачки 3» визнано найкращим у світі. А завершили наше тепле спілкування прослуховуванням пісні Олександра Пономарьова, Михайла Хоми, Тараса Тополі, Юрія Горбунова – «На землі, в повітрі і на морі»
Квітень місяць багатий на визначні дати та події, які потрібно пам’ятати і більш детально про них знати. Одна з таких чорних плям в історії України –
«Чорнобильська катастрофа», яка трапилася 26 квітня 1986 року. Тож логічним було провести годину спілкування, присвячену цій даті. Учні класу досить добре орієнтуються в подіях, що тоді відбулися, мають і висловлюють власну думку.
Доречним був перегляд відео: «Чорнобиль: трагедія, подвиг, пам’ять».
На уроках математики в 5 класі під час вивчення теми: «Діаграми» застосувала дані екологічних забруднень вод України. Наочно розглянули та розібрали кожен вид забруднення водойм і проговорили можливі шляхи уникнення їх.
Семенова Л.В. - вчитель історії
27 квітня на уроці історії в 6 класі вивчали тему " Склавини і анти на теренах України". Учні розглянули презентацію та розгадували кросворд. Також виконували онлайн-вправу в додатку LearningApps.
Шаманський Дмитро Олександрович-вчитель фізики та астрономії
26-27 квітня серед учнів 7-11 класів Первомайського ліцею був проведений урок, присвячений Дню пам’яті про Чорнобильську катастрофу, на якому учні пригадали події 37 річної давнини, дізнались про причини найбільшої техногенної катастрофи.Завдяки ІКТ учні змогли дослідити будову та принцип роботи АЕС, на основі 3D моделі в додатку mozaik3D .Переглянувши відео, дізнались багато цікавих фактів про Чорнобильську катастрофу та змогли задати питання, що їх цікавлять ,на які отримали вичерпні відповіді.
Закріпили отримані знання за допомогою інтерактивного завдання на Іearningapps.org.
Урок закінчився віршем ,присвяченим ліквідаторам Чорнобильської катастрофи "Героям Чорнобиля”. Разом з учнями дійшли до єдиного висновку - навіки закарбується подвиг героїв!
Шинкарук Н.О. - вчитель біології, класний керівник 5-Б класу
З метою популяризації української мови у 5-Б класі проведено ранкову зустріч "Моя мова калинова".Учні презентували свої малюнки, та закріпили їх на спільній онлайн- дошці,виконали інтерактивні вправи "Суржик - це зло" та "Знайди помилку".
6.У Партизанській гімназії-
1. Проведено заходи з привітанням іменинників тижня.
2. Заходи до річниці Чорнобильської трагедії – перегляд і обговорення фільмів та презентацій.
3. Проведені заходи по збереженню навколишнього середовища «Будь природі другом».
4. Чорнобильська катастрофа – це не лише екологічна трагедія, це історія ліквідаторів та місцевих мешканців, життя яких назавжди змінилося після аварії на АЕС. Ми пам’ятаємо всіх, хто боровся з наслідками аварії, усіх, чиє життя забрав Чорнобиль. І нікому не дозволимо знехтувати пам’яттю про цю катастрофу, про її жертв, про героїв, які віддали життя в боротьбі з нею.
5. А також нагадали правила поведінки під час повітряної тривоги.
7.У Киселівському ліцеї-1. 26.04. класними керівниками було проведено ряд заходів до дня пам’яті Чорнобильської катастрофи:
- година спілкування у 7 класі "Чорнобиль: трагедія, подвиг, пам'ять..." (Цапик О.І.);
- виховна година у 2 класі "Біль і пам'ять Чорнобиля" (Дмитришина Н.М.);
- виховна година у 1 класі “Уроки пам'яті Чорнобиля. Дзвони б'ють.” (Сабайдаш І.Л.);
- онлайн - урок учнів 6 класу із батьками: Урок-пам'ять «День пам’яті Чорнобильської трагедії» (Швець Н.Л.);
- година спілкування у 4 класі "День пам'яті Чорнобильської трагедії" (Демчук Л.В.);
- бесіда з учнями 3 класу “Пам’ятаймо, щоб захистити своє майбутнє!” (Вишнева О.О.);
- онлайн - година спілкування з учнями 10 класу та онлайн-вікторина "Чорнобиль -біль " (Швець О.В.). Високий рівень обізнаності з теми показали такі учні: Швець Олена,Кім Альбіна,Ковальчук Світлана,Вишнева Яна;
- Германович А.Ф. проводила інформаційні хвилинки на уроках історії України "Чорнобиль не має минулого".
2. 27.04. Цапик О.І. провела вікторину в 7 класі на тему "Цивільний захист". Учні переглянули відео та пригадали правила поведінки цивільного населення під час війни, військового стану.
3. 27.04. учні 1 класу з вчителем Сабайдаш І.Л. на уроці “Я досліджую світ” підбили підсумки роботи за темою "Тварини". Учні цікаво розповіли про своїх домашніх улюбленців і разом з тітонькою Совою дізналися про правила догляду за нашими меншими друзями.
4. 27.04. Швець Н.Л. у формі усного журналу провела для учнів інструктаж з правил безпеки при вживанні грибів і заборону збирання грибів у воєнний час на деокупованих територіях. Особливу увагу звернули на правила надання першої допомоги при отруєннях.
5. Швець Н.Л. (вчитель біології) готувала весняний звіт на Благодійний освітній проєкт #Flowers4School «Для покращення настрою дітей: як школам отримати квіткову допомогу від Нідерландів».
6. Швець Н.Л. (вчитель біології) проводила тиждень екології:
- екологічні кросворди для учнів 5-6 класів;
- еко-бумеранги;
- конкурс малюнків на екологічну тематику. Роботи переможців надіслали на конкурс до канадського центру вивчення океану Ocean Wise, присвячений до Дня Землі ;
- захід «Таємниці народної медицини» - Скринька природи для учнів 6, 8 класів;
- учні 6 класу організували фотосесію першоцвітів з 23.04 по 27.04.
7. Швець Н.Л. (соціальний педагог) відвідувала родини, які потребують допомоги, проводила консультації із багатодітними родинами та надавала психологічну та соціально-побутову допомогу.
8. Швець Н.Л. (соціальний педагог) та Швець О.В. (практичний психолог) провели анкетування з профорієнтації для учнів 9 і 11 класів: «Мої життєві та професійні плани» та консультації " Моя професія-моє майбутнє".
9. Германович А.Ф. взяла участь у всеукраїнській інтернет - конференції "Ефективне завершення навчального року.”
10. Попова Н.Г. підвищувала кваліфікацію на базі МОІППО за напрямом "Вільне володіння державною мовою - ключова компетентність сучасного педагога".
11. Адміністрація закладу освіти (Хлань Н.В., Попова Н.Г.) та класний керівник 11 класу (Завадська В.В.) проводили профорієнтаційну роботу серед одинадцятикласників, поширювали інформацію та залучали учнів до участі в онлайн- днях “відкритих дверей” ЗВО.
12. Хлань Н.В. брала участь у засіданні творчої групи вчителів-мовників «Література рідного краю в постатях: Дмитро Кремінь» (обговорення створених моделей занять до ювілею Дмитра Креміня).
13. Вчителі- предметники протягом тижня беруть участь у вебінарах, ознайомлюються з підручниками для 10 класу на сайті ІМЗО.
8..У Білозірському ліцеї-1. Бібліотекар школи Лопечак А.В щодня проводить висвітлення в соцмережах знаменних дат та подій в Україні. Провела інформаційні хвилинки для учнів 10 — 11 класів знайомство з найбільшою добіркою фільмів, знятих на основі творів української літератури; українські науковці, яких знає весь світ.
2. До Міжнародного дня пам'яті Чорнобиля здобувачі освіти переглянули 5 серію "Книга- мандрівка України”, Чорнобиль - місто-привід; учні 1- 4 класів відеоролик “ Казка про Чорнобиль'
3. Організовано і поведено виставку малюнків серед учнів 1-7 класів «Наша мрія – жити на чистій планеті»
4 Працівники закладу беруть участь у другому етапі благодійного Всеукраїнського соціального проєкту з озеленення шкіл “Flowers4school” “Квіти для школи”( кер. Павлова В.В.)
5. Проходить обговорення та відбір підручників для 10 класу працівниками закладу.
6. Проводиться робота по благоустрою території навчального закладу.
9. У Новомиколаївському ліцеї-1 клас ( класний керівник Балло Т.В.)26. 04- Виховна година " Чорнобиль не має минулого". Дізналися про аварію, радіаційну небезпеку, про ліквідаторів ЧАЕС. Про різні види енергії. Переглянули відеоролик " Як працює АЕС", причини аварії. Повторили правила з пожежної безпеки , Правила користування електроприладами, при поводженні з джерелами електроструму та закріпили свої знання у вікторині " Що я знаю про Чорнобильську катастрофу?" ТБ "Вогонь друг - вогонь ворог". Повторили правила безпеки з вибухонебезпечними предметами".
2 клас( класний керівник Лисевич Л.В) Повторили правила протипожежної безпеки , До дня Землі провели екологічну гру «Коли Земля радіє ,а коли сумує». Переглянули казку « Бережімо Землю». Провели Урок пам'яті до річниці Чорнобильської трагедії.
3 клас( класний керівник Додон Ю.Ю.) Провели Урок пам'яті до річниці Чорнобильської трагедії", бесіду ,,Електричний струм". Переглянули відео ,,Правила поведінки з електроприладами.
4 клас( класний керівник Баришова Л.О.): Провели Урок пам’яті Чорнобиля, Вікторину на тему "Цивільний захист".
5 клас(класний керівник Нестеренко Т.І) Провели Урок пам'яті - Чорнобиль. , Повторили правила поведінки в умовах надзвичайного ситуації воєнного характеру.
6 клас (Дудник І.О.) До Всесвітнього дня Землі - провели годину спілкування " Земля - наш дім". Писали малюнковий диктант " Піклуємось про Землю". До Всесвітнього дня книги (23.04) провели челендж " Зростай разом із книгою». Складали кросворди « Створюємо книгу". До дня Чорнобильської катастрофи провели відеоурок " Чорнобиль. Трагедія, наслідки, пам’ять..."
Провели бесіду з переглядом презентації до Всесвітнього дня з охорони праці( 28 квітня).
7 клас (класний керівник Фігурська Ю.О.) Провели Урок пам'яті - Чорнобиль, та бесіду "Туберкульоз - інфекційне захворювання". Повторили правила поведінки в умовах надзвичайної ситуації воєнного характеру.
Вчителі пройшли онлайн-опитування «Використання цифрових інструментів у закладах освіти в умовах дистанційного навчання». Пройшли курсову перепідготовку : вчителів англійської мови (Мисько А.В).,інтегрованих курсів « Природничі науки. Пізнаємо природу. Довкілля» (Панчишина
О.С.). Здійснюється прийом заяв до 1 класу. Контроль за веденням шкільної документації та відвідуванням учнями уроків під час дистанційного навчання. Індивідуальні бесіди з батьками(адміністрація школи). Продовжуємо роботу по благоустрою території школи.Працюємо згідно розкладу уроків та плану роботи закладу.
12.У Новомиколаївському ЗДО- В дошкільному закладі пройшов тиждень "Веселий передзвін", де діти на протязі тижня знайомилися з Петриківським розписом, Квітковий візерунок. Діти вчилися малювати квіти методом прикладання пензля, вчилися описувати природу її красу та милуватися нею, читання та вивчення вірша про квітку.
На території закладу приводили прибирання, косили траву.
У Новоселівській початковій школі - Робота зі шкільною документацією.
Онлайн-зустрічі з батьками .
Головний спеціаліст відділу освіти Тетяна Гонтаренко
Звіт про роботу відділу освіти Первомайської селищної ради за минулий тиждень
1. Участь начальника відділу освіти Лукашевич І.Л. у робочій нараді при начальнику військової адміністрації.
2. Поточна робота працівників відділу освіти, відпрацювання документації ,яка знаходиться на контролі.
3.Первомайський ЗДО- Заняття проводились згідно чинної Програми «Дитина від 2 до 7 років» та згідно програми занять «Цікаві завдання».
Старша група. Вихователь Голдун Марина Олександрівна.
Було проведено заходи згідно навчально- виховної програми заняття: художня праця; спостереження; українські народні
ігри; сюжетно-рольові ігри; театральна діяльність; настільні, рухові та дидактичні ігри; відповідно до теми проводилися бесіди.
*24.04 Платформа ЗУМ та вайбер ( 6 дітей ЗУМ, 6 батьків ЗУМ, 6 дітей вайбер, 6 батьків вайбер ).
1. Мовленнєве спілкування
Тема : «Звук К. Буква К»
2. Художня література
Тема : «Читання оповідання М. Коцюбинского «Десять робітників»
3. Психологічна хвилинка «Типи реакцій на стресову ситуацію в дітей»
25.04 Платформа ЗУМ та вайбер ( 6 дітей ЗУМ, 6 батьків ЗУМ, 6 дітей вайбер, 6 батьків вайбер ).
1. Логіко-математичний розвиток.
Тема : «Пряма та зворотна лічба в межах 20. Поділ геометричних фігур на 2, 4, 6, 8 частин »
2. Психологічна консультація для батьків «Якщо дитина гірко плаче...Фрази, які не можна використовувати»
3. Поради «Як зробити так, щоб дитина робила зарядку щодня»
4. Питання на розвиток допитливості
26.04 Платформа ЗУМ та вайбер ( 5 дітей ЗУМ, 5 батьків ЗУМ, 7 дітей вайбер, 7 батьків вайбер ).
1. Ознайомлення з природним довкіллям
Тема : «Що росте на городі»
2. Розвиток мови
Тема «Право на любов»
3. ХПД малювання
Тема «Я маю право на...»
4. Тематичне заняття «Права дитини»
*27.04 Платформа ЗУМ та вайбер ( 5 дітей ЗУМ, 5 батьків ЗУМ, 7 дітей вайбер, 7 батьків вайбер ).
1. Логіко-математичний розвиток.
Тема : «Склад числа в межах 9.
Кути: прямий, гострий, тупий»
2. Консультація для батьків
Тема : «Нестерпні діти - бунтарі»
3. Дидактична гра «Коли це буває»
28.04 Платформа ЗУМ та вайбер ( 5 дітей ЗУМ, 5 батьків ЗУМ, 7 дітей вайбер, 7 батьків вайбер ).
1. Мовленнєве спілкування
Тема : «Закріплення вивчених букв»
2. Корисна інформація для батьків «Як допомогти дитині здійснити задумане»
3. Поради для розвитку мовлення
4. Дидактична гра «Хто, де живе»
Молодша група. Вихователь Вернієнко Тетяна Петрівна
Тема:. «Я пізнаю себе» - формувала у дітей знання про будову тіла людини; учили пізнавати та називати, показувати на собі частини тіла; вивчали спільні та відмінні ознаки між хлопчиками та дівчатками; створювали умови для емоційного-пізнавальної активності дітей; розвивали самосвідомість, самооцінку, самостійність, мовлення, увагу, мислення, пам’ять; виховували товариські стосунки, бажання дбати про власне здоров’я, дотримуватись культурно-гігієнічних навичок.
Співпрацю з батьками зосередили на збереженні психічного та фізичного здоров’я.
Консультації «Здоров’я та фізичний розвиток дошкільника» «Гендерне виховання дітей дошкільного віку» « Розвиток у дітей емоційної грамотності»
Порада «Ігри з дитиною на природі»
Інформація «Безпечне користування інтернетом»
Сенсорно-пізнавальний розвиток.
Під час занять з математики дошкільники удосконалювали навички орієнтування у просторі та на площині; продовжували вчити рахувати предмети у межах 5, порівнювати множину предметів, їх величину; називати і розрізняти кольори (зелений, жовтий, синій, червоний), геометричні фігури (квадрат, коло, трикутник); вчила дітей розуміти поняття «більше, менше, порівну»; вчили визначати множину через слово «скільки?»; формували поняття про терміни «зовні- всередині» та вміння орієнтуватися в них.
Під час конструювання діти створювали знайомі предмети, (будинок чоловічків )удосконалювали моторику рук, розвивали конструктивне мислення та фантазію, творчість
Під час самостійно-художньої діяльності спонукала малят до самостійної роботи, вільного вибору у користуванні різними художніми засобами, матеріалами тощо..
Проведені заняття
24.04 Заняття Ознайомлення з природним довкіллям
Тема: «Частини тіла людини»
Заняття ХПД (аплікація):
Тема: «Візерунок на сукні »
25.04 Заняття Логіко –математичний розвиток (математика)
Тема: «Всередині – ззовні Порівняння множин»
Конструювання з пластиліну,зубочисток і сірників
26.04 Заняття ХПД (література) і культура мовленнєвого спілкування
Тема: Заучування вірша Н. Гуркіної «Я маленький карапузик»
Особистість дитини (здоров’язбережувальна):
Тема: «Моє тіло»
27.04 Заняття Ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення
Тема: «Людина: частини тіла»
Заняття Здоров’я та фізичний розвиток
Тема:«Який ти?»
28.04 Заняття Ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення
Тема: «Країна хлопчиків і дівчаток»
Заняття ХПД (малювання):
Тема:«Весняний дощ»
Протягом тижня проведено:
Експериментально-дослідницька діяльність:
«Що уміє наше тіло?»
«Чи можна жити без очей? Бесіда (ОБЖД)
«Небезпечні предмети»
Театральна діяльність «Театр іграшок»
Художнє слово в родині .
Оповідання В.Сухомлинського «Усмішка»
Вивчили пісеньку «Посмішку свою ношу я з собою
Психологічна гра »Обійманці »
Дидактичні ігри:
«Частини тіла»
«Чому у мене такий одяг»
«Ми схожі - ми різні»
«Смачно та корисно»
Народознавство Пізнавальне відео «Пригоди дівчинки Каті»
СХД «Братики-сестрички»(розмальовки)
Музична хвилинка «Капці-лапці» Музична руханка
Музично-ритмічні ігри "Смайлик- музикант" «Повтори ритм»
Рухлива гра «Частини тіла. Орієнтація на собі»
Пальчикова гра «Веселі пальчики»
Практичний психолог Гончаренко С.В.
• 24.04- консультування « Правило 3-х хвилин, яке мають виконувати батьки»
• 25.04- Поради для батьків « Навчаємо дітей поваги:6 ефективних порад»
• 26.04- корекційне заняття 2 « Майбутні першокласники»
• 27.04- Говоримо про готовність до школи
• 28.04- корекційне заняття з елементами аромотерапії та оригамі
Продовжуються роботи по благоустрою дитячого садочка.
4. У Білозірському ЗДО – Старша група. Вихователь – Гогілідзе Олена Миколаївна
Продовжується освітній процес у дистанційній формі навчання. який передбачає активне пізнання і застосування дітьми дошкільного віку набутих знань у практичних ситуаціях. За період з 24 квітня по 28 квітня було проведено згідно навчально-виховної програми: заняття; художня праця; спостереження; українські народні ігри; сюжетно-рольові ігри; театральна діяльність; настільні, рухливі та дидактичні ігри; відповідно до тем тижня проводилися бесіди...
Тиждень був присвячений темі: «Я пізнаю себе».
ІV. «Я пізнаю себе» - формували уявлення дітей про організм людини, її зовнішні та внутрішні органи, їх функції; продовжували учити визначати спільні та відмінні ознаки людини: хлопчика і дівчинки, чоловіка і жінки, дорослого і дитини;
активізували пізнавальну діяльність дітей; збагачували активний словник відповідно до тематики тижня; розвивали самостійне мислення, вміння досліджувати, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення,
навички вільного спілкування; виховували інтерес до вивчення людського організму, бережливе ставлення до здоров’я – фізичного психічного. Під час занять з математики дошкільники поглиблювали знання про число і цифру 9 та 0, закріплювали порядкову та кількісну лічбу в межах першого десятка, училися
розв’язувати математичні задачі та приклади; формували уміння розмежовувати множину на дві частини; удосконалювали уявлення про суміжні числа.
Поглиблювали знання про звуки – голосні: наголошені і ненаголошені, приголосні: тверді й м’які; учити ділити слова на склади; розвивати фонематичний слух, мовлення.
Співпрацю з батьками зосередили на збереженні психічного та фізичного здоров’я: «Здоров’я та фізичний розвиток дошкільника», «Розвиток у дітей емоційної грамотності»; консультація «Гендерне виховання дітей дошкільного віку».
Долучилися до акції «Непереможна. Квітуча» у рамках проекту «Соціальне шкільне підприємство». На території садочка висадили саджанці хризантем.Відкрили кімнату спілкування для вихованців які зараз знаходяться на території села.На заняттях були присутні діти з батьками – 10 дітей.
У Квітневому ЗДО- з 24 по 28 квітня (включно) працювали на території закладу та у самому приміщенні: винесення сміття з приміщення закладу, робота з архівом.
5 .У Киселівському ЗДО -Старша група. Вихователь – Кравчук Віталіна Володимирівна
Так за період з 24 квітня по 28 квітня у групі було проведено згідно навчально-виховної програми: заняття; художня праця; спостереження; українські народні ігри;сюжетно-рольові ігри; театральна діяльність; настільні, рухливі та дидактичні ігри; відповідно до тем тижня проводилися бесіди.
Тиждень був присвячений темі: «Земля навесні». Протягом тижня були проведені:
24.04.2023р.
1.Опитування батьків «Самопочуття та місце перебування дитини»
2.Спостереження за станом погоди.
3.Ознайомлення з природним довкіллям на тему «Праця дорослих навесні».
4.Лічилка «Дні тижня».
Кількість дітей -11, батьків- 10,Viber – батьківський чат.
25.04.2023р.
1.Опитування батьків «Самопочуття та місце перебування дитини»
2.Куточок природи «Ознаки весни».
3.Логіко-математичний розвиток. Тема: «Число і цифра нуль, задачі»
4.Опрацювання тексту «Зайчик і весна»
Кількість дітей -11, батьків -10,Viber – батьківський чат.
26.04.2023р.
1.Опитування батьків «Самопочуття та місце перебування дитини»
2.Спостереження за кульбабками (відео)
3.Розвиток мовлення. Тема: «Комахи навесні» (відео заняття)
4.Інформація для батьків «Небезпека від кліщів»
Кількість дітей 11, батьків 10,Viber – батьківський чат.
27.04.2023р.
1.Опитування батьків «Самопочуття та місце перебування дитини»
2.Тринажер для розчитування. Буква Л та В.
3.Дидактична гра «Хто що робить».
4.Гра «Що переплутав художник»
Кількість дітей -11, батьків- 10,Viber – батьківський чат.
28.04.2023р.
1.Опитування батьків «Самопочуття та місце перебування дитини»
2.Розвивальне відео «Дітям про весну» (закріплення ознаки весни у віршах)
3.Заучування вірша за мнемо таблицею.
4.Малювання. Тема: «Кульбабки»
5.Дидактична гра «Комахи» (закріплення)
Кількість дітей -11, батьків -10,Viber – батьківський чат.
Працівники ЗДО працюють над прибиранням розбитої котельні. Також закрито ще 4 вікна.
6.У Первомайському ліцеї- Цього тижня у Первомайському ліцеї продовжуємо реалізувати заходи щодо стратегії популяризації української мови "Сильна мова - сильна держава”. Учні покращують свої вміння спілкування українською мовою не тільки на уроках, а й у повсякденному житті. Було проведено ранкові зустрічі “Моя мова калинова”, учні малювали малюнки та виконували інтерактивне завдання “Суржик - це зло”.
Кожного року 26 квітня - День пам’яті Чорнобильської трагедії. Це екологічна катастрофа, про яку не можна забувати. Класні керівники провели уроки пам’яті "Чорнобиль”.
28 квітня 2023 року - День цивільного захисту у Первомайському ліцеї. Було проведено години спілкування та бесіди на тими безпеки життєдіяльності, правила поводження у надзвичайних ситуаціях, дії під час повітряної тривоги та перебування в укритті. Вчителі Захисту України провели онлайн-заняття “Надання домедичної допомоги. Засоби індивідуального захисту”.
Педагогічний колектив ліцею ділиться з колегами видами роботи за тиждень з 24 по 28 квітня 2023 року.
Бєлік Л.М. - вчитель початкових класів
26.04 проведена година спілкування пам'яті Чорнобиля і вікторина, перегляд відео. На уроці ЯДС працювали над проєктом "Мій рідний край" (ознайомлення учнів з історією, видатними людьми, географічним розміщенням, сайтом ОТГ.
Перегляд презентації та робота учнів з підготовленою ними інформацією у застосунку "Lino". Участь у конкурсі малюнків "Мої права".
Боровик І.В. - вчитель української мови та літератури, класний керівник 7-Б класу
На уроці позакласного читання учні познайомились із твором О.Іваненко «Друкар книжок небачених». Говорили про першого друкаря книжок в Україні Івана Федорова. Пам’ятник діячеві встановлено у м. Львові.
В цьому році виконується 450 років від часу заснування у Львові Іваном Федоровим друкарні (1573)
Згадав про День книги та авторського права у своєму щоденному зверненні до українців і Президент В.О.Зеленський. А українські перші леді, Олена Зеленська та заступниця міністра культури та інформаційної політики Анастасія Бондар,розповіли у Франкфурті про читання та книговидавництво в Україні.
Учні розповідали, що живучи у різних регіонах долучалися до акцій «Книжка без кордонів», «Українська поличка», щоб українці, які опинились далеко за межами своєї держави, змогли тримати в руках українську книжку,а мами змогли читати своїм малим дітям казочки.
Познайомились ми і з рейтингом українських видавництв. Як виявилось, першу позицію рейтингу за сумарним накладом займає “Клуб сімейного дозвілля”, перетнувши в 2017 році 11 млн. рубіж. До трійки лідерів також увійшли видавництва
“Підручники та посібники” – сумарний наклад 6 млн. 198 тис. та “Ранок” з 5 млн.981 тис. примірників.
Хай живе УКРАЇНСЬКА книга. «Книги – це ріки, що напувають всесвіт»,- сказав І.Федоров
Квашніна С.С. - вчитель початкових класів
26 квітня провела ранкову зустріч до 37 річниці Чорнобильської трагедії.
Трагедія, що сталася на українських землях, вже визнана техногенною катастрофою планетарного масштабу. Шкідливий вплив радіації відчувається й досі. Цю трагедію не можна забувати. Про неї необхідно дізнаватися якнайбільше, аби лихо не повторилося в майбутньому. Учні переглянули фільм «Чорнобиль», пройшли онлайн-тест до Міжнародного дня пам’яті про Чорнобильську катастрофу. На уроці "Дизайн і технології" виготовили білу троянду, у техніці оригамі «Квітку-відродження». Чому саме білу троянду? Ця квітка символізує місто Прип'ять, візитівкою якого вона була. Чому біла, бо білий колір символ екологічно чистого довкілля, він несе спокій, служить хорошими ліками від стресу. Хай залишиться в минулому ця страшна подія і не повториться ніколи.
Кибалка Н.В. - вчитель хімії
Учні 8 класів на цьому тижні з 17.04-21.04 вивчали тему «Солі.Хімічні властивості солей»Уроки –відеоконференції проводили у додатку ZOOM.
Для мотивації, щодо вивчення теми ,діти мали випереджувальне завдання «З медійних джерел і повсякденнонго життя підготувати матеріал про значення солей».
Діти наголосили,що солі підтримують в організмі потрібну кислотно-лужну рівновагу і роботу ендокринної системи, нормалізують водно-сольовий обмін, нормалізують роботу серцево судинної, травної та нервової систем. Також, вони беруть активну участь в обміні речовин, згортанні і кровотворенні крові(використали
міжпредметні зв'язки з біологією).
Солі знаходять застосування у найрізноманітніших галузях народного господарства, у науці і в побуті.Назвали і кухонну сіль ,питну соду,гіпс,мінеральні добрива,крейду.
У своїх повідомленнях діти не оминули увагою ,як мінімізувати вплив отруйних солей нітратів на організм людини,які можуть міститися в ранніх овочах і ягодах((здоров'язберігаюча компетенція)
Після вдалої мотивації до теми уроку повторили номенклатуру та склад солей ,виконавши хімічний диктант запропонований в презентації.
Хімічні властивості солей вивчали,переглядаючи відеодосліди з віртуальної хімічної лабораторії та відедосліди з відеохостингуYouTube.
Діти спостерігали хід реакцій за зміною вмісту пробірок, робили висновки.Після перегляду складали рівняння реакцій. Запропонувала учням для закріплення знань скласти таблицю «Хімічні властивості солей.» та потренуватись у складанні рівнянь реакцій на віртуальній дошці Jamboard. Домашнє завдання запропонувала творче”Досліди наявність солей в тебе вдома та склади 5 рівнянь реакцій,що підтверджують хімічні властивості виявлених солей у твоєму дослідженні»
Мети уроку досягнуто.Діти отримали задоволення від навчання та поповнили багаж знань про солі, які застосовуються в повсякденному житті та отримали цінні поради для профілактики отруєння солями нітрата.
Москалик І.В. - вчитель математики та інформатики, класний керівник 6 класу
На класній годині 24 квітня у 6 класі спілкувалися на тему: чому потрібно говорити українською мовою? Діти говорили про те, що в більшості родин вдома спілкування відбувається саме російською, тож всім нам потрібно пройти великий шлях для популяризації мови саме серед нас, адже популярність всього українського у світі зараз дуже велика. Також важливо використовувати мову і стати її носієм серед інших, а допоможе нам в цьому перегляд фільмів українською, прослуховування пісень та постійна практика. І що цікаво, що саме українській дубляж мультфільму «Тачки 3» визнано найкращим у світі. А завершили наше тепле спілкування прослуховуванням пісні Олександра Пономарьова, Михайла Хоми, Тараса Тополі, Юрія Горбунова – «На землі, в повітрі і на морі»
Квітень місяць багатий на визначні дати та події, які потрібно пам’ятати і більш детально про них знати. Одна з таких чорних плям в історії України –
«Чорнобильська катастрофа», яка трапилася 26 квітня 1986 року. Тож логічним було провести годину спілкування, присвячену цій даті. Учні класу досить добре орієнтуються в подіях, що тоді відбулися, мають і висловлюють власну думку.
Доречним був перегляд відео: «Чорнобиль: трагедія, подвиг, пам’ять».
На уроках математики в 5 класі під час вивчення теми: «Діаграми» застосувала дані екологічних забруднень вод України. Наочно розглянули та розібрали кожен вид забруднення водойм і проговорили можливі шляхи уникнення їх.
Семенова Л.В. - вчитель історії
27 квітня на уроці історії в 6 класі вивчали тему " Склавини і анти на теренах України". Учні розглянули презентацію та розгадували кросворд. Також виконували онлайн-вправу в додатку LearningApps.
Шаманський Дмитро Олександрович-вчитель фізики та астрономії
26-27 квітня серед учнів 7-11 класів Первомайського ліцею був проведений урок, присвячений Дню пам’яті про Чорнобильську катастрофу, на якому учні пригадали події 37 річної давнини, дізнались про причини найбільшої техногенної катастрофи.Завдяки ІКТ учні змогли дослідити будову та принцип роботи АЕС, на основі 3D моделі в додатку mozaik3D .Переглянувши відео, дізнались багато цікавих фактів про Чорнобильську катастрофу та змогли задати питання, що їх цікавлять ,на які отримали вичерпні відповіді.
Закріпили отримані знання за допомогою інтерактивного завдання на Іearningapps.org.
Урок закінчився віршем ,присвяченим ліквідаторам Чорнобильської катастрофи "Героям Чорнобиля”. Разом з учнями дійшли до єдиного висновку - навіки закарбується подвиг героїв!
Шинкарук Н.О. - вчитель біології, класний керівник 5-Б класу
З метою популяризації української мови у 5-Б класі проведено ранкову зустріч "Моя мова калинова".Учні презентували свої малюнки, та закріпили їх на спільній онлайн- дошці,виконали інтерактивні вправи "Суржик - це зло" та "Знайди помилку".
6.У Партизанській гімназії-
1. Проведено заходи з привітанням іменинників тижня.
2. Заходи до річниці Чорнобильської трагедії – перегляд і обговорення фільмів та презентацій.
3. Проведені заходи по збереженню навколишнього середовища «Будь природі другом».
4. Чорнобильська катастрофа – це не лише екологічна трагедія, це історія ліквідаторів та місцевих мешканців, життя яких назавжди змінилося після аварії на АЕС. Ми пам’ятаємо всіх, хто боровся з наслідками аварії, усіх, чиє життя забрав Чорнобиль. І нікому не дозволимо знехтувати пам’яттю про цю катастрофу, про її жертв, про героїв, які віддали життя в боротьбі з нею.
5. А також нагадали правила поведінки під час повітряної тривоги.
7.У Киселівському ліцеї-1. 26.04. класними керівниками було проведено ряд заходів до дня пам’яті Чорнобильської катастрофи:
- година спілкування у 7 класі "Чорнобиль: трагедія, подвиг, пам'ять..." (Цапик О.І.);
- виховна година у 2 класі "Біль і пам'ять Чорнобиля" (Дмитришина Н.М.);
- виховна година у 1 класі “Уроки пам'яті Чорнобиля. Дзвони б'ють.” (Сабайдаш І.Л.);
- онлайн - урок учнів 6 класу із батьками: Урок-пам'ять «День пам’яті Чорнобильської трагедії» (Швець Н.Л.);
- година спілкування у 4 класі "День пам'яті Чорнобильської трагедії" (Демчук Л.В.);
- бесіда з учнями 3 класу “Пам’ятаймо, щоб захистити своє майбутнє!” (Вишнева О.О.);
- онлайн - година спілкування з учнями 10 класу та онлайн-вікторина "Чорнобиль -біль " (Швець О.В.). Високий рівень обізнаності з теми показали такі учні: Швець Олена,Кім Альбіна,Ковальчук Світлана,Вишнева Яна;
- Германович А.Ф. проводила інформаційні хвилинки на уроках історії України "Чорнобиль не має минулого".
2. 27.04. Цапик О.І. провела вікторину в 7 класі на тему "Цивільний захист". Учні переглянули відео та пригадали правила поведінки цивільного населення під час війни, військового стану.
3. 27.04. учні 1 класу з вчителем Сабайдаш І.Л. на уроці “Я досліджую світ” підбили підсумки роботи за темою "Тварини". Учні цікаво розповіли про своїх домашніх улюбленців і разом з тітонькою Совою дізналися про правила догляду за нашими меншими друзями.
4. 27.04. Швець Н.Л. у формі усного журналу провела для учнів інструктаж з правил безпеки при вживанні грибів і заборону збирання грибів у воєнний час на деокупованих територіях. Особливу увагу звернули на правила надання першої допомоги при отруєннях.
5. Швець Н.Л. (вчитель біології) готувала весняний звіт на Благодійний освітній проєкт #Flowers4School «Для покращення настрою дітей: як школам отримати квіткову допомогу від Нідерландів».
6. Швець Н.Л. (вчитель біології) проводила тиждень екології:
- екологічні кросворди для учнів 5-6 класів;
- еко-бумеранги;
- конкурс малюнків на екологічну тематику. Роботи переможців надіслали на конкурс до канадського центру вивчення океану Ocean Wise, присвячений до Дня Землі ;
- захід «Таємниці народної медицини» - Скринька природи для учнів 6, 8 класів;
- учні 6 класу організували фотосесію першоцвітів з 23.04 по 27.04.
7. Швець Н.Л. (соціальний педагог) відвідувала родини, які потребують допомоги, проводила консультації із багатодітними родинами та надавала психологічну та соціально-побутову допомогу.
8. Швець Н.Л. (соціальний педагог) та Швець О.В. (практичний психолог) провели анкетування з профорієнтації для учнів 9 і 11 класів: «Мої життєві та професійні плани» та консультації " Моя професія-моє майбутнє".
9. Германович А.Ф. взяла участь у всеукраїнській інтернет - конференції "Ефективне завершення навчального року.”
10. Попова Н.Г. підвищувала кваліфікацію на базі МОІППО за напрямом "Вільне володіння державною мовою - ключова компетентність сучасного педагога".
11. Адміністрація закладу освіти (Хлань Н.В., Попова Н.Г.) та класний керівник 11 класу (Завадська В.В.) проводили профорієнтаційну роботу серед одинадцятикласників, поширювали інформацію та залучали учнів до участі в онлайн- днях “відкритих дверей” ЗВО.
12. Хлань Н.В. брала участь у засіданні творчої групи вчителів-мовників «Література рідного краю в постатях: Дмитро Кремінь» (обговорення створених моделей занять до ювілею Дмитра Креміня).
13. Вчителі- предметники протягом тижня беруть участь у вебінарах, ознайомлюються з підручниками для 10 класу на сайті ІМЗО.
8..У Білозірському ліцеї-1. Бібліотекар школи Лопечак А.В щодня проводить висвітлення в соцмережах знаменних дат та подій в Україні. Провела інформаційні хвилинки для учнів 10 — 11 класів знайомство з найбільшою добіркою фільмів, знятих на основі творів української літератури; українські науковці, яких знає весь світ.
2. До Міжнародного дня пам'яті Чорнобиля здобувачі освіти переглянули 5 серію "Книга- мандрівка України”, Чорнобиль - місто-привід; учні 1- 4 класів відеоролик “ Казка про Чорнобиль'
3. Організовано і поведено виставку малюнків серед учнів 1-7 класів «Наша мрія – жити на чистій планеті»
4 Працівники закладу беруть участь у другому етапі благодійного Всеукраїнського соціального проєкту з озеленення шкіл “Flowers4school” “Квіти для школи”( кер. Павлова В.В.)
5. Проходить обговорення та відбір підручників для 10 класу працівниками закладу.
6. Проводиться робота по благоустрою території навчального закладу.
9. У Новомиколаївському ліцеї-1 клас ( класний керівник Балло Т.В.)26. 04- Виховна година " Чорнобиль не має минулого". Дізналися про аварію, радіаційну небезпеку, про ліквідаторів ЧАЕС. Про різні види енергії. Переглянули відеоролик " Як працює АЕС", причини аварії. Повторили правила з пожежної безпеки , Правила користування електроприладами, при поводженні з джерелами електроструму та закріпили свої знання у вікторині " Що я знаю про Чорнобильську катастрофу?" ТБ "Вогонь друг - вогонь ворог". Повторили правила безпеки з вибухонебезпечними предметами".
2 клас( класний керівник Лисевич Л.В) Повторили правила протипожежної безпеки , До дня Землі провели екологічну гру «Коли Земля радіє ,а коли сумує». Переглянули казку « Бережімо Землю». Провели Урок пам'яті до річниці Чорнобильської трагедії.
3 клас( класний керівник Додон Ю.Ю.) Провели Урок пам'яті до річниці Чорнобильської трагедії", бесіду ,,Електричний струм". Переглянули відео ,,Правила поведінки з електроприладами.
4 клас( класний керівник Баришова Л.О.): Провели Урок пам’яті Чорнобиля, Вікторину на тему "Цивільний захист".
5 клас(класний керівник Нестеренко Т.І) Провели Урок пам'яті - Чорнобиль. , Повторили правила поведінки в умовах надзвичайного ситуації воєнного характеру.
6 клас (Дудник І.О.) До Всесвітнього дня Землі - провели годину спілкування " Земля - наш дім". Писали малюнковий диктант " Піклуємось про Землю". До Всесвітнього дня книги (23.04) провели челендж " Зростай разом із книгою». Складали кросворди « Створюємо книгу". До дня Чорнобильської катастрофи провели відеоурок " Чорнобиль. Трагедія, наслідки, пам’ять..."
Провели бесіду з переглядом презентації до Всесвітнього дня з охорони праці( 28 квітня).
7 клас (класний керівник Фігурська Ю.О.) Провели Урок пам'яті - Чорнобиль, та бесіду "Туберкульоз - інфекційне захворювання". Повторили правила поведінки в умовах надзвичайної ситуації воєнного характеру.
Вчителі пройшли онлайн-опитування «Використання цифрових інструментів у закладах освіти в умовах дистанційного навчання». Пройшли курсову перепідготовку : вчителів англійської мови (Мисько А.В).,інтегрованих курсів « Природничі науки. Пізнаємо природу. Довкілля» (Панчишина
О.С.). Здійснюється прийом заяв до 1 класу. Контроль за веденням шкільної документації та відвідуванням учнями уроків під час дистанційного навчання. Індивідуальні бесіди з батьками(адміністрація школи). Продовжуємо роботу по благоустрою території школи.Працюємо згідно розкладу уроків та плану роботи закладу.
12.У Новомиколаївському ЗДО- В дошкільному закладі пройшов тиждень "Веселий передзвін", де діти на протязі тижня знайомилися з Петриківським розписом, Квітковий візерунок. Діти вчилися малювати квіти методом прикладання пензля, вчилися описувати природу її красу та милуватися нею, читання та вивчення вірша про квітку.
На території закладу приводили прибирання, косили траву.
У Новоселівській початковій школі - Робота зі шкільною документацією.
Онлайн-зустрічі з батьками .
Головний спеціаліст відділу освіти Тетяна Гонтаренко