Звітує відділ освіти
Звіт про роботу відділу освіти Первомайської селищної ради
за минулий тиждень:
1. Участь начальника відділу освіти Лукашевич І.Л. у робочій нараді при начальнику військової адміністрації.
2.Участь працівників відділу освіти у вебінарі “Як побудувати роботу ІРЦ на умовах співфінансування громад”.
3.Участь працівників відділу освіти у семінарі - практикумі з фізичної культури “Залучення учнівської молоді до рухової активності на основі удосконалення методики проведення заходів фізкультурно-оздоровчого спрямування в закладах загальної середньої освіти” в м.Нова Одеса.
4.Підготовлено звітність до департаменту освіти і науки Миколаївської військової адміністрації,щодо видачі
планшетів .
5. У Білозірському ЗДО пройшов “Тиждень шляхетності”.Дітки вчилися застосовувати етикетні норми у стосунках з оточуючими, продовжували формувати уявлення про позитивні риси характеру,знайомилися з правилами ввічливої поведінки та усвідомленно дотримуватися їх.
Проведено згідно навчально-виховної програми: заняття; художня праця; спостереження; українські народні ігри; сюжетно-рольові ігри; театральна діяльність; настільні, рухливі та дидактичні ігри; відповідно до тем тижня проводилися бесіди...
З батьками вихованців проводилися консультації, які сприяли педагогічній освіті та розширенню уявлень про дошкільний період життя їхніх чад «Розвиток і тренування пам’яті, уваги та логічного мислення»,створенню умов для практичних навичок та любові до природи «Домашні улюбленці: користь чи шкода?».
Проводилися бесіди про ризики пов’язані із вибухонебезпечними предметами.
- Продовжуються роботи з благоустрою садочка.
6. У Первомайському ЗДО , у старшій групі (вихователь- Марина Голдун) пройшло інтегроване заняття “Весна пробуджує серця”,мета якого - допомогти дітям поповнювати словниковий запас дієсловами та прикметниками,вправляти у побудові словосполучень,викликати емоційний відгук на віршовані твори та музичний супровід;
-тематичне заняття “До Дня Українського добровольця”,де діти мали змогу ознайомитися з новим,але дуже важливим святом.
Продовжуються роботи з благоустрою садочка.
7.У Киселівському ліцеї:
Провели нараду при директорові :
- про черговість асинхронних і синхронних уроків;
- про вчасне і коректне заповнення електронних журналів;
- про хід атестації педагогів і підготовки матеріалів до підсумкового засідання атестаційної комісії;
- про проблеми і виклики індивідуальної (екстернатної) форми навчання, інклюзивного навчання; про проведення заходів щодо мінної безпеки серед учнів,батьків,працівників закладу.
Відбулася учнівська конференція "Як навчаються за кордоном" Розвиваюче заняття «Я та інші» (Практичний психолог)
Батьківський всеобуч «Агресивна поведінка підлітків. Що таке батьківський авторитет»
(Практичний психолог)
Провели просвітницьку роботу щодо поводження з вибухонебезпечними предметами серед учнів, батьків,колег: 1-11 класи – перегляд відеоуроків з мінної безпеки;
- проведення інструкцій з техніки безпеки «Безпека життєдіяльності», «Вибухонебезпечні предмети»,
«Дивись під ноги! Обминай, помічай, повідомляй!»
15.03.2023р. учні школи взяли участь у Всеукраїнському уроці з профорієнтації для учнів 7 – 11 класів у межах Всеукраїнського проєкту з профорієнтації та побудови кар’єри «Обери професію своєї мрії».
Участь у марафоні освітніх практик. «Нова українська школа: сучасний урок фізичної культури» з 13 по 17 березня ( Цапик О.І.).
Новомиколаївський ліцей:
1.Працівники закладу пройшли курси з мінної безпеки та отримали сертифікати.
2.Провели плановий інструктаж з ТБ « Мінна безпека. Обережно : Міни. Невідомі речовини,предмети.» з
працівниками та здобувачами освіти.
Переглянули відеоуроки про мінну безпеку.
Конкурс малюнків «Мінна безпека очима дітей»
3.Виховна година « ПВК «Редан» - субкультура,яка зародилася в росії та поширилася в Україні».
4.День математики
5.День метелика (14.03.) та День Сну (17.03.) проведено у 1 класі ( вчитель Балло Т.В.)
6 Міжнародний День Щастя для учнів 4,5 клас( вчителі Баришова Л.О.Нестеренко Т.І.)
7.Захід «Читаємо українською . Сучасна дитяча українська література. Знайомство з буктрейлерами»
8.Провели суботник біля пам’ятників, впорядковуємо територію школи ,обрізаємо дерева.
9 .Взяли участь у вшануванні памяті воїнів-визволителів до Дня визволення села 17 березня.
10.Виготовили та надіслали лист-подяку воїнам ЗСУ. 5-9 класи.
Продовжуються роботи з благоустрою закладу
8. Костянтинівська гімназія -педагогічні працівники пройшли курси з мінної безпеки та отримали
сертифікати.
- Проведено бесіди з батьками та дітьми “Мінна безпека”
-Учні 4 класу підтримали акцію “Лист-подяка ЗСУ”.
-Вчителі Зубченко А.О. та Сандольська Т.В. взяли участь у марафоні “Нова українська школа: сучасний
урок фізичної культури”.
-Отримали акт про розмінування території школи
- Продовжуються роботи по консервуванню приміщення школи та прибирання території біля закладу.
Новоселівська початкова школа:
Наведено порядок на території школи.
Проведено позаплановий інструктаж з охорони праці з працівниками щодо уникнення ураження мінами і вибухонебезпечними предметами та поведінки у надзвичайній ситуації.
Проведено позаплановий інструктаж з безпечної поведінки учнів щодо поводження з вибухонебезпечними знахідками та поведінки у надзвичайних ситуаціях.
Курси з мінної безпеки.
Проведено інтерактивний урок з мінної безпеки.
Мінна безпека. Квест. Правила поведінки з ВНП.
Тест на сайті «На урок» «Вибухонебезпечні предмети. Мінна безпека.»
Первомайський ліцей:
Клапушинська С.В. – вчитель української літератури 5-тих класів.
Уроки української літератури проводжу у Zoom, цей додаток записує відеоконференцію і зберігає її на
комп'ютері, щоб розіслати тим учням, які з якихось причин пропустили онлайн-урок. 14 і 17 березня на уроках української літератури п’ятикласники познайомилися із творчістю Євгена Гуцала і прочитали оповідання «Лось». Цікавими методами і прийомами нашої роботи були: «Займи свою позицію». Учні за
допомогою Padlet – це універсальна онлайн-дошка (онлайн-стіна) з інтуїтивним інтерфейсом визначили свою позицію: «Людина – господар природи», «Людина – друг природи», «Людина – частина природи» і обґрунтували свій вибір.
На уроці використала також «Метод гронування» (асоціативний кущ). Його завдання - встановити зв'язки між окремими поняттями. Для роботи обирається опорне слово. На уроці опорними словами були: «Брати –підберезники», «Дядько Шпичак». До цих слів учні підбирали слова за певними зв'язками, асоціаціями; за допомогою «Прийому долоньки» дітям пропонувалося висловити свої думки: «Чому їх навчило оповідання Є. Гуцало "Лось"?. Домашнє завдання запропонувала таке: пройти тестові завдання творчого характеру:"Оповідання Євгена Гуцала "Лось" завершується трагічно. Придумайте фанфік (щасливу розв’язку) до
нього».
Шаманський Д.О. – вчитель фізики та астрономії:
Уроки фізики та астрономії проводжу у Google Meet, цей додаток чудово підходить для роботи на уроці, адже він є загальнодоступним для всіх учасників освітнього процесу. 13 та 15 березня на уроках фізики восьмикласники познайомилися із паралельним з'єднанням провідників. На уроках пригадали техніку безпеки поводження з побутовими приладами. На уроках були поєднані, як теоретичні, так і експериментальні методи вивчення фізики.Для досягнення мети уроку використав прийом "Так чи Ні" в інтерактивній вправі на порталі learningapps.org. 15 березня учні виконували лабораторну роботу, на якій перевірили закони паралельного з’єднання в віртуальній лабораторії Phet. Головним завданням цієї лабораторної було: навчити учнів створювати електричні кола з послідовним з'єднанням провідників, адже саме такий тип з'єднання використовують в побутовій проводці. Мету досягнуто.
На уроці використав також «Метод дискусії». Його завдання - сформулювати одну- єдину думку про важливість використання саме такого типу з'єднань.Звісно уроки не обійшлись без демонстрації наочності, так учні працювали з 3D моделлю будинку з паралельним типом з'єднань в застосунку mozaik3D. Домашнє завдання запропонував таке: пройти онлайн- тест на порталі Всеосвіта і накреслити електричну схему
власного дому.
Василенко К.Ю. – вчитель початкових класів:
Провела ранкову зустріч про захист навколишнього середовища та захист тварин. 15 березня кожного року
світ відзначає Міжнародний день захисту дитинчат тюленів (більків). Подію започаткувала Всесвітня організація захисту тварин. Крім того, завдяки старанням волонтерів та правозахисних організацій у 1986 році в деяких країнах з’явилась заборона на використання хутра більків.
Пізніше, у 2010 році, Євросоюз заборонив торгівлю продукцією з хутра тюленів. Існують країни, в яких продовжують вбивати більків та використовувати їхнє хутро, але світова спільнота не зупиняє боротьбу. Більками називають дитинчат гренландського тюленя через їх гарну білосніжну шубку. Тваринок масово і жорстоко вбивають заради хутра, що призводить до знищення виду. Метою Міжнародного дня захисту дитинчат тюленів є привернення уваги людства до проблеми вбивства більків, залучення до боротьби з жорстокістю та заклик до збереження природи.
Бєлік Л.М. – вчитель початкових класів:
Провела інтерактивний урок в Zoom з мінної безпеки для учнів 4 класу. Учні переглянули відео до теми уроку, мультфільм, пограли в ігри «Мінна безпека» в застосунку https://wordwall.net/ в режимі онлайн, а також послухали поради та отримали практичні навички щодо їх дій в разі перебування у відповідних ситуаціях.
На уроці інформатики під час вивчення теми «Розв’язування задач із використанням математичного моделювання» на платформі Zoom здобувачі освіти вчилися практично в програмі Scrаtch створювати математичні розрахунки для побудови моделі (на вибір). Одним із прикладів є побудова тризуба – символа України. Учні пригадали та поглибили свої знання про символіку України та її незламність і суверенітет.
Також малювали будиночки, мрія кожного - повернутися до рідної домівки.
15 березня учні 7-11 класів переглядали онлайн-марафон з профорієнтації в межах Всеукраїнського проєкту з профорієнтації та побудови кар’єри «Обери професію своєї мрії» за участі українських роботодавців та кар’єрних радників. Учні пройшли «Профорієнтаційне тестування на основі штучного інтелекту», що допомагає визначитись з професією, яка підходить.
Васильченко Л.В. - вчитель англійської мови, класний керівник 11 класу.
Відгук учнів 11 класу після перегляду марафону:
“Переглядала марафон вперше. Розповідали про топ професій в Україні. Мені сподобалося те, що там велася розмова з досвідченими людьми, які розповіли про свою професію та як досягти в ній успіху. Все було зрозуміло, інформаційно та корисно для тих, хто ще не вирішив, який шлях йому обрати.”
Також з учнями 11 класу було проведено годину спілкування з мінної безпеки “Обминай, помічай, повідомляй!”. Переглянули відео про правила поводження з вибухонебезпечними предметами та проговорили правила поводження під час виявлення вибухонебезпечного предмета.
Семенова Л.В. - вчитель історії:
На уроці з учнями 6 класу було проведено дискусію на тему: “Доброволець-патріот” до Дня українського добровольця, що з 2017 року відзначають 14 березня. Також учні переглянули відео та розповіли свої думки про необхідність вчасно допомогти Батьківщині у важкі часи. Обговорили
феномен добровольця в історії української народу.
Поліщук Н.В. - вчитель географії, класний керівник 8-А класу:
Година спілкування "Мінна безпека" (16.03) Уроки географії проводжу в Zoom. На уроках географії у 6 класі ознайомилися з особливостями річкової системи та класифікацією озер. Використовую програму Мentimeter - це онлайновий сервіс для створення та проведення миттєвих опитувань в класі. Учні складали хмару слів "Особливості річкової системи". Складали класифікацію озер, використовуючи різні джерела
інформації.
Караваєва Людмила Кирилівна – вчителька англійської мови:
Тема екології і охорона навколишнього середовища – завжди на часі: глобальне потепління, парниковий ефект, кислотні дощі, вирубка лісів, забруднення атмосфери, вимирання рідкісних рослин і тварин, альтернативні джерела енергії, стихійні лиха і природні катаклізми, шляхи збереження нашої планети,- стали предметом обговорення на серії уроків в рамках теми «Природа і навколишнє середовище»серед учнів 9 класів.
Для засвоєння і розвитку комунікативних здібностей користувалася презентаціями, створеними за
допомогою комп’ютерної програми «Основа», та звуковими додатками, платформою «Ted Ed» (відеоролики,
відеофільми, мультфільми) записаними носіями мови. Для перевірки знань, умінь і навичок використовувала
матеріали сайту і тести «Live worksheets», «На урок». Для розвитку пізнавальної активності, студію онлайн-
освіти «Ed Era» і платформу ВШО, «Всеосвіта»
Підведення підсумків завершили захистом екологічних проєктів – створення електронних книг за допомогою програми «Book Creator»
Головний спеціаліст відділу освіти Тетяна Гонтаренко